|
Сабақ: Мектепте |
Мектеп: |
|
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Жангарина А.Е
|
|
||||||||||
|
СЫНЫП: 1 сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
Оқылым:мұғалімнің көмегімен мəтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою; Айтылым:сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту жəне затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану Тыңдалым:сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну жəне оған сəйкес дұрыс əрекет ету (қимыл, ым- ишараны қолдану, іс- əрекет жасау); |
|
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
||||||||||
|
|
|
|
||||||||||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|
||||||||||
|
|
|
|
||||||||||
|
|
Кейбір оқушылар: |
|
||||||||||
|
|
|
|
||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
|
||||||||||
|
Алдыңғы оқу
|
Мен әріптерді білемін. Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталау, дұрыс айту. |
әріптер |
||||||||||
|
Жоспарл. уақыт |
|
|
||||||||||
|
Басталуы 2мин. 3мин. |
1. Ұйымдастыру кезеңі: 1. «Мен кітапты жақсы көремін, сен ше?» ІІ. Топқа бөлу. «Түрлі гүлдер» III. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру (сөздердің аудармасын айту) |
Көрнекілік Қима суреттер |
||||||||||
|
Ортасы 8 мин. 1мин 1мин 10мин. 1мин. 3 мин. 7мин. 3мин. 7мин. |
IV.Мағынаны тану. тапсырма.Суретпен жұмыс. Тыңда,қайтала.(топтық жұмыс «Қарлы кесек»әдісі.
Мұғалім,бор, желім, кітап, дәптер,сөмке, қалам, орындық, сызғыш, өшіргіш, қарындаш,оқушы, парта, тақта. Жетістік критерийлері:
2 – тапсырма.Мәтінмен жұмыс. (топтық жұмыс) ТӨДК әдісі.( ТОЛЫҚТЫРУ, ӨЗГЕРТУ, ДАМЫТУ, КҮРДЕЛЕНДІРУ.)
III- мәтіндегі жаңа сөздерді дұрыс айтады; II- мәтінді мәнерлеп, қатесіз оқиды; I – мәтін бойынша мазмұндап, сұрақтарға жауап береді.
ҚБ : «Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
3 – тапсырма. Үлгі бойынша сөйле.Жұптық жұмысы.
Үлгі:Света, бормен жаз. Саша, өшіргіш... ... . Әлия, қарындаш.... ... . Наташа , сызғыш... ... .(т.б)
Сергіту сәті: Иіліп оңға бір, иіліп солға бір. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ, сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.
4-тапсырма. Оқы. Сөйлемге сәйкес суретті тап.
« Лена кітап оқиды. Юра доп алады . Арман мектепке келді. Валя кітапты партаға қойды.(т.б)
5 – тапсырма.Тыңда. Сұраққа жауап бер. Сурет бойынша жұмыс. Жұптық жұмыс. «Микрофон» әдісі. Әсет сенде қандай оқу құралдары бар? Партада нелер жатыр? Қандай оқу құралдары сөмкеде жатыр? Сызғышың қайда ?
Қ
|
Сурет Интербелсенді тақта |
||||||||||
|
Аяқталуы
2мин
1 мин. |
Кері байланыс. «Бағдаршам»
Мысалы: Қызыл түс – түсінген жоқпын; Сары түс – әлі де сұрақтар бар; Жасыл түс – барлығы түсінікті.
Үйге тапсырма:156 -157 беттерді қайталау, жаңа сөздерді жаттау |
Бағдаршам суреті |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ МЕктеп 1 сынып
Ашық сабақ МЕктеп 1 сынып
|
Сабақ: Мектепте |
Мектеп: |
|
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Жангарина А.Е
|
|
||||||||||
|
СЫНЫП: 1 сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
Оқылым:мұғалімнің көмегімен мəтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою; Айтылым:сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту жəне затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану Тыңдалым:сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну жəне оған сəйкес дұрыс əрекет ету (қимыл, ым- ишараны қолдану, іс- əрекет жасау); |
|
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
||||||||||
|
|
|
|
||||||||||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|
||||||||||
|
|
|
|
||||||||||
|
|
Кейбір оқушылар: |
|
||||||||||
|
|
|
|
||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
|
||||||||||
|
Алдыңғы оқу
|
Мен әріптерді білемін. Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталау, дұрыс айту. |
әріптер |
||||||||||
|
Жоспарл. уақыт |
|
|
||||||||||
|
Басталуы 2мин. 3мин. |
1. Ұйымдастыру кезеңі: 1. «Мен кітапты жақсы көремін, сен ше?» ІІ. Топқа бөлу. «Түрлі гүлдер» III. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру (сөздердің аудармасын айту) |
Көрнекілік Қима суреттер |
||||||||||
|
Ортасы 8 мин. 1мин 1мин 10мин. 1мин. 3 мин. 7мин. 3мин. 7мин. |
IV.Мағынаны тану. тапсырма.Суретпен жұмыс. Тыңда,қайтала.(топтық жұмыс «Қарлы кесек»әдісі.
Мұғалім,бор, желім, кітап, дәптер,сөмке, қалам, орындық, сызғыш, өшіргіш, қарындаш,оқушы, парта, тақта. Жетістік критерийлері:
2 – тапсырма.Мәтінмен жұмыс. (топтық жұмыс) ТӨДК әдісі.( ТОЛЫҚТЫРУ, ӨЗГЕРТУ, ДАМЫТУ, КҮРДЕЛЕНДІРУ.)
III- мәтіндегі жаңа сөздерді дұрыс айтады; II- мәтінді мәнерлеп, қатесіз оқиды; I – мәтін бойынша мазмұндап, сұрақтарға жауап береді.
ҚБ : «Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
3 – тапсырма. Үлгі бойынша сөйле.Жұптық жұмысы.
Үлгі:Света, бормен жаз. Саша, өшіргіш... ... . Әлия, қарындаш.... ... . Наташа , сызғыш... ... .(т.б)
Сергіту сәті: Иіліп оңға бір, иіліп солға бір. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ, сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.
4-тапсырма. Оқы. Сөйлемге сәйкес суретті тап.
« Лена кітап оқиды. Юра доп алады . Арман мектепке келді. Валя кітапты партаға қойды.(т.б)
5 – тапсырма.Тыңда. Сұраққа жауап бер. Сурет бойынша жұмыс. Жұптық жұмыс. «Микрофон» әдісі. Әсет сенде қандай оқу құралдары бар? Партада нелер жатыр? Қандай оқу құралдары сөмкеде жатыр? Сызғышың қайда ?
Қ
|
Сурет Интербелсенді тақта |
||||||||||
|
Аяқталуы
2мин
1 мин. |
Кері байланыс. «Бағдаршам»
Мысалы: Қызыл түс – түсінген жоқпын; Сары түс – әлі де сұрақтар бар; Жасыл түс – барлығы түсінікті.
Үйге тапсырма:156 -157 беттерді қайталау, жаңа сөздерді жаттау |
Бағдаршам суреті |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз



Пазл»
әдісі(топтық жұмыс)
Б : «Смайликтер
»














