Сабақ: Мектепте
| Мектеп: |
|
Күні:
| Мұғалімнің есімі: Жангарина А.Е
|
|
СЫНЫП: 1 сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) | Оқылым:мұғалімнің көмегімен мəтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою;Айтылым:сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту жəне затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдануТыңдалым:сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну жəне оған сəйкес дұрыс əрекет ету (қимыл, ым- ишараны қолдану, іс- əрекет жасау);
|
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
|
| Мектепте тақырыбы бойынша жаңа сөздердің мағынасын түсінеді, сәйкестендіреді;Жаңа сөздер мен сөзтіркестерді дұрыс қолданады;мұғалімнің көмегімен септік жалғауларын ауызша тілде қолданады;
|
|
| Оқушылардың басым бөлігі: |
|
| Жаңа сөздер мен сөзтіркестерді дұрыс қолданады; |
|
| Кейбір оқушылар: |
|
| сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту жəне затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолданады;сұрақтарға жауап береді; |
|
Тілдік мақсат | Оқушылар: жаңа сөздерді дұрыс айта алады;тақырып бойынша диалог құра алады; сұраққа жауап бере алады. |
|
Алдыңғы оқу
| Мен әріптерді білемін. Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталау, дұрыс айту.
| әріптер
|
Жоспарл.уақыт
|
|
|
Басталуы2мин.
3мин.
| 1. Ұйымдастыру кезеңі:1. «Мен кітапты жақсы көремін, сен ше?»ІІ. Топқа бөлу. «Түрлі гүлдер»III. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру(сөздердің аудармасын айту)
| Көрнекілік
Қима суреттер |
Ортасы8 мин.
1мин
1мин
10мин.
1мин.
3 мин.
7мин.
3мин.
7мин.
| IV.Мағынаны тану. тапсырма.Суретпен жұмыс. Тыңда,қайтала.(топтық жұмыс
«Қарлы кесек»әдісі.
Мұғалім,бор, желім, кітап, дәптер,сөмке, қалам, орындық, сызғыш, өшіргіш, қарындаш,оқушы, парта, тақта.
Жетістік критерийлері:жаңа сөздердің мағынасын білу;төл дыбыстарды дұрыс айту;сөздерді танып, атау
ҚБ : «Бас бармақ» .Топтар бір-бірін бағалайды.
2 – тапсырма.Мәтінмен жұмыс. (топтық жұмыс)ТӨДК әдісі.( ТОЛЫҚТЫРУ, ӨЗГЕРТУ, ДАМЫТУ, КҮРДЕЛЕНДІРУ.)Сәлем! Менің атым Анар. Мен жеті жастамын. Мен бірінші сыныпта оқимын. Менде күнделік, кітап, дәптер, сызғыш, қалам, қарындаш,өшіргіш бар. Менде желім, бор жоқ.
III- мәтіндегі жаңа сөздерді дұрыс айтады;II- мәтінді мәнерлеп, қатесіз оқиды;I – мәтін бойынша мазмұндап, сұрақтарға жауап береді.
ҚБ : «Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
3 – тапсырма. Үлгі бойынша сөйле.Жұптық жұмысы.
Үлгі:Света, бормен жаз.Саша, өшіргіш... ... .Әлия, қарындаш.... ... . Наташа , сызғыш... ... .(т.б)
Сергіту сәті: Иіліп оңға бір, иіліп солға бір.Жаттығу жасаймын.Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ, сол аяқЖаттығу оңай-ақ.
4-тапсырма.Оқы. Сөйлемге сәйкес суретті тап.«Пазл» әдісі(топтық жұмыс) Лена кітап оқиды. Юра доп алады .Арман мектепке келді. Валя кітапты партаға қойды.(т.б)
5 – тапсырма.Тыңда. Сұраққа жауап бер. Сурет бойынша жұмыс.Жұптық жұмыс. «Микрофон» әдісі.Әсет сенде қандай оқу құралдары бар?Партада нелер жатыр?Қандай оқу құралдары сөмкеде жатыр?Сызғышың қайда ?
ҚБ : «Смайликтер »беру арқылы бір-бірін бағалайды.
| СуретИнтербелсенді тақта |
Аяқталуы
2мин
1 мин. | Кері байланыс. «Бағдаршам»
Мысалы: Қызыл түс – түсінген жоқпын; Сары түс – әлі де сұрақтар бар;Жасыл түс – барлығы түсінікті.
Үйге тапсырма:156 -157 беттерді қайталау, жаңа сөздерді жаттау |
Бағдаршам суреті |