Қызығушылық ояту 0-3
мин
3-6мин
7-27мин
|
Балалардың оқу
қызметіне ынтасын тарту
мақсатында шаттық
шеңберге тұрғызып, өлең жолдарын қимылмен
орындау.
Қайырлы таң,
достым
Қайырлы күн
болсын.
Сәрсенбінің
сәтті.
Сәттілікке
толсын!
Біздің алар
бағамыз
Өте жақсыға
толсын!
Топқа бөлу «Пазл»
әдісі. (4К модельі: Сыни
ойлау. “Бала үні
”ескерілді)
Оқушыларды қиылған
суреттерді сәйкестіріп жинай отырып 3 топқа
бөлінедім.
1 топ – Күн
тобы
2 топ -Ай
тобы
3топ -Жұлдыз
тобы
Негізгі
кезең
Өмірлік тәжірбені маңыздылау.Мақсатты
болжам
Интерактивті тақта арқылы
балаларға
«Кинометафора»
әдісі арқылы балаларға Ғарыш туралы бейнесюжеттен
үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білдім. (Тақырып ашу
мақсатында)
https://youtu.be/n-khlCFOpzQ
Бұл жерде (4К модельі аясында коммуникативтік тілдік
дағдысын дамытатын, бала үнін
ескердім).
Балалар бейнежазба не туралы ? Ай , ғарыш ,
ғарышкер , ғалым. Балалар сөздің басынан қандай дыбыс естіп
отырмыз мүмкін балалар “Ғ” дыбысы деп айтатын
болар
Біз бүгінгі сабағымызда “Ғ” дыбысы мен әрпі.
Ғарышқа сапар тақырыбында түсінік аламыз
.
Бейне жазбадан сыйқырлы кітапты
тамашалайық. https://youtu.be/f3fO_cvCNaMосы
Бейне жазбаны көре отырып сөздерді бірге
қайталап айтады.
Бұл жерден мен, “Бала үні ”естідім .Ғ дыбысы
дауыссыз дыбыс.Дауыссыз дыбыс қандай текшемен белгіленді. Көк
текшемен белгіленеді ғ әрпі ғалым,ғарыш ,аға,таға сөздерін буынға
бөлу арқылы (4К модельі: Сыни ойлау. Жетелеу сұрақтар қою
арқылы қажеттілігін
ескердім).
Жеке баламен
жұмыс :Əліппе-дəптермен жұмыс Ғ ғ
салу әріпін салу . Өте жай орындап отырған балаларға әріп
элементтерін салуды кері түсіндіріп бақылау жұмысын
жүргіздім.
Балалар не көріп
тұрмыз? Ғарыш кемесі осы сөзде бұрын біз білетін сөздің басында
келетін дыбыстардан айырмашылығы бар ма екен?
“Бала үні
”естідім
Топтық
жұмыс:
1-ші Ғарыш кемесіне
сөзбасында ғ дыбысы келетін суреттерді
жапсыру.
2-ші Ғарыш кемесіне
сөздің ортасында келетін ғ дыбысы бар сөздерді
жапсыру.
3-топ Суреттерден мозайка
құрастырып не екенін табуы керек және дыбыстық талдау жасау.Мүмкін
ол ғарыш суреті деп атайды және дыбыстық талдау
жасайды.
Әр топ орындаған тапсырмаларын
қорғады.
Топтар бір-бірін бағалайды «Үш шапалақ» әдісі Балаларға
саралау жұмысын жүргіздім топтық жұмыс беру
арқылы.
Жұппен
жұмыс: «Бір минуттық
әңгіме» тәсілі.Балалар достарымен жұптасады
да , ғарыш,ғарышкер сөздерін
қатыстырып өз ойларымыздан ертегі құрастырып айтамыз (4К модельі:
Сыни ойлау, креативтілік, коммуникативтілік, бала
үні).
|
Бір-біріне жақсы тілектер
айтты. (4к)
«Пазл» әдісі. (4К
модельі: Сыни ойлау. “Бала үні ”ескерілді) Оқушыларды қиылған
суреттерді сәйкестіріп жинай отырып 3 топқа
бөлдім.
Ғ дыбысына байланыс суреттер
.
(сағат,
таға,ғарыш,ғалым)
Балалар білгендерін ортаға
салады. (4К модельі: Сыни ойлау.
Жетелеу сұрақтар қою арқылы қажеттілігін
ескердім).
Жеке балаға бақылау
жасадым.Әліппе-дәптердегі тапсырмаларды
орындайды
Топтар бір-бірін «Үш шапалақ»
әдісі арқылы бағалайды Балаларға саралау жұмысын
жүргіздім.
Дыбыстық талдау
жасайды
Жұптық жұмыс жүргіздім (4К
модельі: Сыни ойлау, креативтілік, коммуникативтілік, бала
үні)ескерілді.
Өз ойларынан өте тамаша ертегі
ойлап тапты.
|
Сабақтың қорытынды
бөлімі
28-30 мин
|
Рефлекция
Бүгінгі сабақта қандай
дыбыспен таныстық? Ғ дыбысы бар қандай сөздерді білдік?
Түсінбеген,сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар
ма?
-мен көп нәрсені
түсіндім
- менің сұрағым
бар
-мен ештеңе
түсінбедім.
Балалар «Түсіндім,сұрағым бар,
түсінбедім» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс жасау. Кері
байланыста балалар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да
жұмыстарын бағалайды және
ұсыныстарын
береді
Мадақтау, Смайликтер, Қол
шапалақтау Жарайсың!
|
«Түсіндім,сұрағым
бар,түсінбедім» кері байланыс
жүгіздім.
|