Материалдар / Ашық сабақ "Мектеп ережелері" 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Мектеп ережелері" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1692
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: дүниетану.2 бөлім «Менің мектебім»Тақырып: Мектеп ережелері









Мектеп: М-С.Бабажанов атындағы жоббм
Күні: 1 «б»сынып

Мұғалімнің аты-жөні: Сариева Г.Ш.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты1.1.2.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау1.1.2.3 Мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар: Мектеп және сыныптағы тәртіп ережелерімен танысады.


Көпшілігі: Өз тәртіптерін құрдастарымен салыстыра біледі, топтық жұмыс ережесін сақтай алады.


Кейбір оқушылар: Ойын барысында тәртіп ережелерінің маңызын түсініп, оның орнауына ықпал жасай алады.
Құндылықтарды дарытуСынып ұжымын қалыптастыру
Алдыңғы сабақтаМенің мектебім қандай? - деген сұраққа өз мектептерін сипаттап айтып берді және мектептегі орындарды зерттеді.
Тілдік мақсатыТақырып бойынша сөздік қорын дамыту: ереже (правило, rule), тәртіп (поведение, behavior), жауапкершілік (ответственность, responsibility) мектеп ережесі, сынып ережесі, топтық жұмыс жасау ережесі, ережелерді сақтау.
Жоспар
Белгіленген уақытЖоспарланған жаттығуларДереккөздер
Кіріспе бөлім









Негізгі бөлім























































































Қорытынды бөлім
Көңілді шеңбер. Оқушылар музыка әуенімен көңілді шеңберге жиналады. Ойын «Әріптерден сөз құра» Шарты: оқушылар музыка әуенімен белгі бойынша топқа бөлінеді. Әр топ үшін қима сөздер салынған конверт беріледі. Оқушылар қима қазақша түйін сөздердің біреуін жинайды және олардың орысша, ағылшынша жазылған аудармасын тауып қояды. ереже правило rule

-Балалар, шеңберде қалай отыру керек?-деген сұраққа өздері білетін тәртіп ережелерін айтады.Күтілетін жауаптар:- Шеңберде тыныш отыру керек.- Бірімізді біріміз мұқият тыңдайық.- Сөзді бөлмеу керек.- Әркімнің пікіріне дұрыс көзқарас білдірейік.(Ұ/Ж) Оқушылармен құрастырған ереженің не үшін қажет екенін талқылау. Оқушылар өз идеяларын айту үшін сұрақтар қою:- Ереже не үшін қажет? Постер құру арқылы талқылау жүргізу. Міндеттерді орындау үшін Ереже не үшін Тәртіп сақтау үшін қажет? Сыныптастармен жақсы қарым-қатынаста болу үшін Қауіпсіздікті сақтау үшін

(Ж/Қ) Сыныптағы өте маңызды бірнеше тәртіп ережелерін құрастырыңдар.
  • Мектептегі қандай тәртіп ережелерін білесіңдер?
  • Тәртіп ережелері не үшін қажет?
  • Ереже сақталмаса не болуы мүмкін?
  • /Оқушылардың ойын тыңдау/(Ұ) Сурет бойынша әңгіме.- Суреттен оқушылардың қандай әрекетін көріп тұрсың? - Олар мектептегі тәртіп ережесін сақтады ма?- Сен оларға не айтар едің?(М.Т) Мектеп – біздің ортақ үйіміз. Мектептің өз ережелері бар. Өз тәртібің үшін жауапты бол. Сонда мектепте әрқашан тәртіп болады. ) Мектепке қандай затты апаруға болмайды?

    (Т/Тәж.) Оқушыларға күнделікті ұстанатын сынып ережесін құрау үшін постер жасап сынып бұрышына ілетінін хабарлау. Ережеге төмендегі сұрақтарды негізге алуды ұсыну./Оқушылар топпен талқылай отырып, сыныптағы тәртіп ережелерін құрастырады және қорғап, сыныппен бөліседі./- сынып бөлмесінде қандай ережелерді сақтау керек?- ережелер сақталып жүргеніне көз жеткізу үшін олар не істейді?- ереже бұзатындарға не болатынын; -«сыныптың ережелерді орындауларын бақылауға» кім жауапты?- ереже сақталмаса не болуы мүмкін?

    ) Өзіңді асханада қалай ұстау қажет?

    Ойын «Мектепте болады, болмайды» Шарты: Оқушыларға мектептегі оқушылардың іс-әрекеттері көрсетілген суреттер беріледі. Суреттерді тиісті қатарға ілу керектігі ескертіледі. Болады Болмайды

    Кел, талқылайық!Мұғалім сенен демалыс күні сыныпқа гүл отырғызу үшін мектепке келу керектігін айтты. Ал сен достарыңмен стадионға баруды жоспарлап қойдың. Сен не істер едің?Анықта. Оқушыларға үзіліс кезінде орындау үшін берілетін тапсырма. Оқушылар әңгіме кезінде неліктен бір-бірінің сөзін бөлмей тыңдауы тиіс екенін анықтау үшін мектеп қызметкерлерімен (кітапханашымен, дәрігермен, аспазбен, мұғаліммен) әңгімелеседі.

    Рефлексия. Сынып ортасына екі текше қойылады. Оқушылар өз орындарын табады. «Мен мектеп және сынып ережелерін сақтау маңызды екенін түсіндім»-деген оқушылар биік текшеге отырады.«Маған әлі де мектеп тәртібін сақтау туралы ережелерді қайталау керек»-деген оқушылар төменгі текшеге отырады.




    Қима сөздер





    Оқушыларға көмек ретінде суреттер көрсетіледі.





    Постер құру.















    Сурет бойынша әңгіме. Оқулық, 22 бет.



    Жұмыс парағы 14 бет.

























    Жұмыс парағы 15 бет.

    АКТ
    Қосымша ақпарат.
    Дифференциация - сіз қалай көбірек қолдау беруді жоспарлайсыз?Басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?



    Бағалау – оқушылардың оқуын қалай тексермексіз?Пәнаралық байланыстарДенсаулық және қауіпсіздік тексерісіАКТ байланыстарыҚұндылықтар байланысы



    Оқушылардың ойын, пікірін тыңдап, оларды мадақтау, идеяларына қол шапалақтау арқылы қолдау көрсетіледі.Қабілетті оқушыларға топпен жұмыс кезінде басшылық жасау ұсынылады.Постерді қорғау кезіндегі оқушылардың ереже құру біліктілігі және жұмыс парағында тапсырмаларды орындауы бағаланады. Өнер пәнімен байланысады, өйткені постерлерге сурет салады, жұмыс дәптеріндегі «Мектепке қандай затты апаруға болмайды?» тапсырмасында заттарды тиісті түстерге бояйды.

    Өзін-өзі тану пәнімен байланыс болады, өйткені оқушылар өздерінің жауапкершілігі мен міндеттері туралы әңгімелейді.Сабақ екі сағатқа бөлініп өтіледі және оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес тапсырмалар алынады. «Мектепте болады, болмайды» ойыны АКТ арқылы ойналады.Тақырыпты өту кезінде оқушылардың бойында адамгершілік қасиеттер, мектептегі ережелерді сақтау керек екендігі туралы жауапкершілік пайда болады.








    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!