Материалдар / Ашық сабақ "Мектепке барар жол" 1сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Мектепке барар жол" 1сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мұғалімдеріне қажат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1748
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Мектепке барар жолКүні: 24.01.2016Сыныбы: 1б сыныбы Мектебі: Дөң орта мектебі КММ.Мұғалімнің аты-жөні: Смагулова Э.С.Сабаққа қатысқан оқушылар саны:10 Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:0
) Мақсаты (мақсаттары 1.5 Аудиовизуалды материал мазмұнын түсіну3.1 Оқу түрлерін қолдану2.1 Лексикалық қорды меңгеру4.1 Мəтінді түрлі формада ұсыну
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсатыБарлық оқушылар:


Тыңдаған мәтінді түсінеді, түсінгенін пікір, сұрақтар немесе қимыл арқылы білдіреді Таныс сөздерді буынға бөліп оқиды және сөздердің мағынасын түсінедіТаныс сөздерді қолдану арқылы сұрақ қояды және сұраққа жауап береді. Білетін дыбыстарды пайдалана отырып, сөздер жазады.


Оқушылардың басым бөлігі:


Таныс сөздерді буынға бөліп оқиды және сөздердің мағынасын түсінеді


Кейбір оқушылар:


Таныс сөздерді қолдану арқылы сұрақ қояды және сұраққа жауап береді.
Сабақ мақсатыОқушылар:
  • мәселені түсінгенін сұрақ қою/жауап беру/мазмұндау немесе диалогке қатысу арқылы көрсете алады.
  • сұрақ қою мен жауап беру барысында таныс сөздерді орынды қолдана алады.


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Көлік, автобус, пойыз, трамвай, троллейбус, , жеңіл машина, автобусқа отырамын, автобустан түсемін, жаяу жүремін.


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Машинамен, автобуспен, велосипедпен саяхатқа шықтың ба?


    Саған қай көлік ұнайды?


    Саяхаттың қандай түрлері бар?


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Кеспе қағаздағы суреттер бойынша көліктер атауын жазу.
    Алдыңғы оқу «20 сұрақ – иә не жоқ деген жауап» әдісі бойынша «Меніің елім» тақырыбына сұрақ-жауап
    Жоспарланған УақытЖоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы10 мин1. Ұйымдастыру 2. Психологиялық ахуал жасау( Шаттық шеңбері) 2 мин3..Үй тапсырмасын сұрау: Менің елім тақырыбына қатысты жаңа сөздерді қайталау (Ыстық доп) 5 мин4.. Миға шабуыл. Көліктер туралы мульфилм көрсету. 3 мин



    доп





    Ортасы25 мин1. Мектепке барудың түрлі жолдарын көрсететін көлемді суреттер дайындап, ілу: мен жаяу кетіп барамын, жеңіл көлікпен, автобуспен, велосипедпен, пойызбен және т.б.2. Суретке қарап, ондағы көліктерді атап айту. 3 мин3. Оқушыларды оқулықтағы көлік түрлерімен саяхаттау туралы мәтінмен таныстыру (мәтінді мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп оқиды).5 мин4.. Жаңа сөздерді қайталау(хормен), жекелейСөздерді танып-білу дағдыларын дамыту; Әріптердің дұрыс дыбысталуын меңгеру; 5 мин5. «Стоп-кадр» әдісі. 10 мин
  • Мектеп автобусына міну;
  • Ата-анасымен қоштасу;
  • Мектепке келе жату.
  • 6. Сергіту сәті « Бір оңға, бір солға» 2 мин 7. Жазу дәптеріндегі тақырыпқа байланысты сөздерді басып жазу. 5 минҚазақ тілінің төл дыбыстары:һ, Іі, Ыы дыбыстарын және оларды таңбалаушы әріптерімен таныстыру, жазғызу. Бұл жұмыстар әріптер, жеке буындар мен сөздерді жазу арқылы жүргізіледі.8. «Артығын тап» әдісі


    Аяқталуы10 мин«Бір минут қана» немесе «Бағдаршам» 3 мин Кері байланыс. «Бас бармақ» 3 минҮй тапсырмасы: «Мектепке барар жол» тақырыбына жаңа сөздерді қайталау 2 минБағалау 2 мин

    Жоспар



    Қосымша ақпарат
    Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
  • Сөздерден сөз тіркістерін, сөз тіркестерінен сөйлем құрастыру (графикалық органайзер)


  • Мадақтау, бағдаршам, бас бармақ, қалыптастырушы бағалау.
  • Әлемтану, Өнер, дене шынықтыру, орыс тілі.
  • Сергіту сәтін жасату, партада отыру ережесін айту, АКТ-ны 5-7 мин көлемінде қолдану.
  • ЖЖЕ түсіндіру. Адами құндылықтарды түсіндіру.
  • РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төменгі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?1: 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеме оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!