Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ: Дүниетану

    Тараз қаласы

    Мектеп: №46 орта мектебі

    Педагог-сарапшы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Сиякулова Индира Пернебековна

    Сынып: 1Б

    Қатысқандар: 24

    Қатыспағандар:

    Тақырыбы:

    Мектепке баратын жол

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    1.1.4.4 жолда жүру тәртібін, жаяу жүргіншілердің қозғалысын реттейтін жол белгілерінің мәнін түсіндіру.

    Сабақ мақсаттары

    • Жеке бас қауіпсіздігі ұғымын әңгімелейді.

    • Сызба жасай отырып, картографиялық қызмет жасауды түсіндіреді .

    • Үйден мектепке дейінгі қарапайым сызбаны сызу арқылы жергілікті жерді бағдарлау жүргізеді.

    Бағалау критерийлері

    • Жолда жүру тәртібін, қауіпсіздік ережелерін біледі;

    • Жол белгілерінің мәнін түсінеді.

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Жаяу жүргінші, бағдаршам, қауіпсіздік.

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сөздікті өзектендіру.

    Жаяу жүргінші, жол қауіпсіздігі, жол белгілері,зебра.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Неліктен жаяу жүргінші жолын «зебра» деп атайды?

    • Бағдаршам мен оның белгілерінің қызметі туралы не білесің?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық, азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, жаратылыстану, көркем еңбек

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейне жазба, слайд

    Бастапқы білім

    Мен және менің мектебім. 18-19 парақ


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    2 мин






    3 мин

    1.Психологиялық ахуал орнату


    Біз балдырған баламыз,

    Құстай қанат қағамыз.

    Дүниені аралап,

    Оқып білім аламыз,

    Көзді салып қараңыз,

    Былай қанат қағамыз.


    2.Қызыл, сары, жасыл түсті қаламдар арқылы 3 топқа бөлу.

    Шаттық шеңбері






    Қызыл,сары, жасыл қаламдар

    Ортасы


    5 мин


















    5 мин





































    5 мин























    5 мин




























    5 мин



























    5 мин












    5 мин









    1-тапсырма. Менің бағытым (ЖЖ)


    Балалар көздеріңді жұмып, үйден мектепке дейінгі жолды естеріңе түсіріңдер.

    Жұптаса отырып, өз жүретін жолыңды, көшеңді және үйіңді сипаттап,әңгімелеп бер.

    • Сен қай көшеде тұрасың?

    • Сіздер мектепке кіммен?/не? арқылы келесіңдер?

    • Жолда қандай жол белгісін көрдіңіздер?

    • Олар не үшін керек деп ойлайсыңдар?

    Дескриптор:

    -Үйден мектепке дейінгі жолды айтады.

    -Қай көшеде тұратынын ажыратады.

    -Өзі жүретін жолды сипаттайды.

    Кері байланыс:

    Бағалау: арқадан қағу арқылы бағалау


    Бүгін балалар біз жол қауіпсіздігі ережелерімен танысатын боламыз.

    Мәтінмен жұмыс

    Жаяу жүргінші жолдан өткенде қауіпсіздік ережелерін сақтауы тиіс.Оның көмекшісі – бағдаршам.


    Автокөліктерге арналған бағдаршам.

    Жаяу жүргіншілерге арналған бағдаршам.


    Балалар ешқашан жолдың жиегінде жүруге болмайды, жаяу жүргіншілерге арналған арнайы жолда жүру қауіпсіз және ыңғайлы.

    Егер жолда бағдаршам болмаған жағдайда бірінші сол жаққа қарап, соң оң жаққа қарап өту қажет.



    2-тапсырма.Абайла, қауіпті! (ТЖ)

    Суретпен жұмыс.

    Оқушылар оқулықта берілген суретпен танысады.

    1.Оқушының, әрекеті туралы не айта аласың?.

    2.Ол қандай ережені бұзды?

    3.Бала қандай жағдайға ұшырауы мүмкін еді?.


    Дескриптор:

    -Суреттегі оқушының әрекетін әңгімелейді.

    -Ол қандай жол ережесін бұзғанын анықтайды.

    -Бала қандай жағдайға ұшырауы мүмкін екені жайлы өз ойын айтады.


    Кері байланыс:

    Бағалау:Қол белгісі арқылы бағалау


    3-тапсырма.Анықта.(ҰЖ)

    Саралауға арналған сұрақтар.

    «Мәшинелер мен жаяу жүргіншілер қозғалысын

    тек бағдаршам ғана реттей ала ма?



    Мәтінмен жұмыс.


    Жол белгілері жүргізушілерге және жаяу жүргіншілерге көмектеседі.Жол белгілері тиым салады, рұқсат етеді, ескертеді.



    «Жауабын тап» ойыны.

    Алдын ала 4 түрлі тақташлардың теріс жағымен мұғалім столына қою қажет.

    Санамақ көмегімен оқушыларды таңдалады және ол 4 тақташаның біреуін алады.Оқушы қарап,оны қимылмен көрсетеді.Қалған оқушылар оның қандай белгі екенін табуы тиіс.


    Дескриптор:

    -Жол белгілері кімдерге көмек береді.

    -Жол белгілері атқаратын қызметін анықтайды

    -Шлагбаумы жоқ темір жол өтпесі белгісін біледі.

    -Жаяу жүргіншілердің жүруіне тыйым салатын жол белгісін атайды.

    -Жаяу жүргінші жүруге болмайтынын білгіні айтады.

    -Жер асты жолын біледі

    -Жаяу жүргінші жолын неліктен зебра деп атайтынын дәлелдейді.


    Кері байланыс:

    Бағалау:бағдаршам әдісі



    4-тапсырма.Сен білесің бе?

    Алғашқы жол белгілері Римде пайда болған. Жол белгілері алғашқыда жаяу жүргіншіге арналған.


    Дескриптор:

    -Жол белгілері алғашқыда қай қалада болғанын біледі.

    -Жол белгілері алғашқыда жаяу жүргіншілерге арналғандығы жайлы айтады.

    Кері байланыс

    Бағалау:шапалақ

    5-тапсырма.Орындап көр (Д.Ж)


    -Үйден мектепке дейінгі картографияны құрайды.Үйден мектепке дейінгі жолда кездескен нысандарды реті бойынша төркөздерге орналастырады.


    Дескриптор:

    -Үйден мектепке баратын жолды есіне түсіреді.

    -Үйден мектепке дейінгі картографияны құрастырады.


    Кері байланыс

    Бағалау:шапалақ


    Сабақты бекіту

    Жаяу жүргінші, бағдаршам, қауіпсіздік сөздерінің мағынасын айтып беріңіз?

    Жол қауіпсіздік ережелері не үшін білуміз қажет?

    Жол белгілері нені білдіреді және адам өміріне маңызы қандай?

    Алғашқы жол белгілері қай қалада пайда болған және кімдерге арналған?



    Оқулық


































    Бағдаршам макеті



















    Қосымша ақпарат







    Суретпен жұмыс

































































































    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    Еркін микрофон әдісі

    Не білдім?

    Не үйрендім?

    Не қиын болды?



    Қосымша мәліметтер

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?


    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақ


    Тиімді кері байланыс ретінде ашық сұрақтар арқылы «Мәшинелер мен жаяу жүргіншілер қозғалысын

    тек бағдаршам ғана реттей ала ма?деген тапсырманы дәлелдейді және өз ойымен нақты айтады.

    3-тапсырма.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сиякулова Индира Пернебековна
    16 Ақпан 2023
    239
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Мектепке баратын жол

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Мектепке баратын жол

    Материал туралы қысқаша түсінік
    • Жолда жүру тәртібін, қауіпсіздік ережелерін біледі; • Жол белгілерінің мәнін түсінеді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ: Дүниетану

    Тараз қаласы

    Мектеп: №46 орта мектебі

    Педагог-сарапшы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Сиякулова Индира Пернебековна

    Сынып: 1Б

    Қатысқандар: 24

    Қатыспағандар:

    Тақырыбы:

    Мектепке баратын жол

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    1.1.4.4 жолда жүру тәртібін, жаяу жүргіншілердің қозғалысын реттейтін жол белгілерінің мәнін түсіндіру.

    Сабақ мақсаттары

    • Жеке бас қауіпсіздігі ұғымын әңгімелейді.

    • Сызба жасай отырып, картографиялық қызмет жасауды түсіндіреді .

    • Үйден мектепке дейінгі қарапайым сызбаны сызу арқылы жергілікті жерді бағдарлау жүргізеді.

    Бағалау критерийлері

    • Жолда жүру тәртібін, қауіпсіздік ережелерін біледі;

    • Жол белгілерінің мәнін түсінеді.

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Жаяу жүргінші, бағдаршам, қауіпсіздік.

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сөздікті өзектендіру.

    Жаяу жүргінші, жол қауіпсіздігі, жол белгілері,зебра.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Неліктен жаяу жүргінші жолын «зебра» деп атайды?

    • Бағдаршам мен оның белгілерінің қызметі туралы не білесің?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық, азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, жаратылыстану, көркем еңбек

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейне жазба, слайд

    Бастапқы білім

    Мен және менің мектебім. 18-19 парақ


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    2 мин






    3 мин

    1.Психологиялық ахуал орнату


    Біз балдырған баламыз,

    Құстай қанат қағамыз.

    Дүниені аралап,

    Оқып білім аламыз,

    Көзді салып қараңыз,

    Былай қанат қағамыз.


    2.Қызыл, сары, жасыл түсті қаламдар арқылы 3 топқа бөлу.

    Шаттық шеңбері






    Қызыл,сары, жасыл қаламдар

    Ортасы


    5 мин


















    5 мин





































    5 мин























    5 мин




























    5 мин



























    5 мин












    5 мин









    1-тапсырма. Менің бағытым (ЖЖ)


    Балалар көздеріңді жұмып, үйден мектепке дейінгі жолды естеріңе түсіріңдер.

    Жұптаса отырып, өз жүретін жолыңды, көшеңді және үйіңді сипаттап,әңгімелеп бер.

    • Сен қай көшеде тұрасың?

    • Сіздер мектепке кіммен?/не? арқылы келесіңдер?

    • Жолда қандай жол белгісін көрдіңіздер?

    • Олар не үшін керек деп ойлайсыңдар?

    Дескриптор:

    -Үйден мектепке дейінгі жолды айтады.

    -Қай көшеде тұратынын ажыратады.

    -Өзі жүретін жолды сипаттайды.

    Кері байланыс:

    Бағалау: арқадан қағу арқылы бағалау


    Бүгін балалар біз жол қауіпсіздігі ережелерімен танысатын боламыз.

    Мәтінмен жұмыс

    Жаяу жүргінші жолдан өткенде қауіпсіздік ережелерін сақтауы тиіс.Оның көмекшісі – бағдаршам.


    Автокөліктерге арналған бағдаршам.

    Жаяу жүргіншілерге арналған бағдаршам.


    Балалар ешқашан жолдың жиегінде жүруге болмайды, жаяу жүргіншілерге арналған арнайы жолда жүру қауіпсіз және ыңғайлы.

    Егер жолда бағдаршам болмаған жағдайда бірінші сол жаққа қарап, соң оң жаққа қарап өту қажет.



    2-тапсырма.Абайла, қауіпті! (ТЖ)

    Суретпен жұмыс.

    Оқушылар оқулықта берілген суретпен танысады.

    1.Оқушының, әрекеті туралы не айта аласың?.

    2.Ол қандай ережені бұзды?

    3.Бала қандай жағдайға ұшырауы мүмкін еді?.


    Дескриптор:

    -Суреттегі оқушының әрекетін әңгімелейді.

    -Ол қандай жол ережесін бұзғанын анықтайды.

    -Бала қандай жағдайға ұшырауы мүмкін екені жайлы өз ойын айтады.


    Кері байланыс:

    Бағалау:Қол белгісі арқылы бағалау


    3-тапсырма.Анықта.(ҰЖ)

    Саралауға арналған сұрақтар.

    «Мәшинелер мен жаяу жүргіншілер қозғалысын

    тек бағдаршам ғана реттей ала ма?



    Мәтінмен жұмыс.


    Жол белгілері жүргізушілерге және жаяу жүргіншілерге көмектеседі.Жол белгілері тиым салады, рұқсат етеді, ескертеді.



    «Жауабын тап» ойыны.

    Алдын ала 4 түрлі тақташлардың теріс жағымен мұғалім столына қою қажет.

    Санамақ көмегімен оқушыларды таңдалады және ол 4 тақташаның біреуін алады.Оқушы қарап,оны қимылмен көрсетеді.Қалған оқушылар оның қандай белгі екенін табуы тиіс.


    Дескриптор:

    -Жол белгілері кімдерге көмек береді.

    -Жол белгілері атқаратын қызметін анықтайды

    -Шлагбаумы жоқ темір жол өтпесі белгісін біледі.

    -Жаяу жүргіншілердің жүруіне тыйым салатын жол белгісін атайды.

    -Жаяу жүргінші жүруге болмайтынын білгіні айтады.

    -Жер асты жолын біледі

    -Жаяу жүргінші жолын неліктен зебра деп атайтынын дәлелдейді.


    Кері байланыс:

    Бағалау:бағдаршам әдісі



    4-тапсырма.Сен білесің бе?

    Алғашқы жол белгілері Римде пайда болған. Жол белгілері алғашқыда жаяу жүргіншіге арналған.


    Дескриптор:

    -Жол белгілері алғашқыда қай қалада болғанын біледі.

    -Жол белгілері алғашқыда жаяу жүргіншілерге арналғандығы жайлы айтады.

    Кері байланыс

    Бағалау:шапалақ

    5-тапсырма.Орындап көр (Д.Ж)


    -Үйден мектепке дейінгі картографияны құрайды.Үйден мектепке дейінгі жолда кездескен нысандарды реті бойынша төркөздерге орналастырады.


    Дескриптор:

    -Үйден мектепке баратын жолды есіне түсіреді.

    -Үйден мектепке дейінгі картографияны құрастырады.


    Кері байланыс

    Бағалау:шапалақ


    Сабақты бекіту

    Жаяу жүргінші, бағдаршам, қауіпсіздік сөздерінің мағынасын айтып беріңіз?

    Жол қауіпсіздік ережелері не үшін білуміз қажет?

    Жол белгілері нені білдіреді және адам өміріне маңызы қандай?

    Алғашқы жол белгілері қай қалада пайда болған және кімдерге арналған?



    Оқулық


































    Бағдаршам макеті



















    Қосымша ақпарат







    Суретпен жұмыс

































































































    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    Еркін микрофон әдісі

    Не білдім?

    Не үйрендім?

    Не қиын болды?



    Қосымша мәліметтер

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?


    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақ


    Тиімді кері байланыс ретінде ашық сұрақтар арқылы «Мәшинелер мен жаяу жүргіншілер қозғалысын

    тек бағдаршам ғана реттей ала ма?деген тапсырманы дәлелдейді және өз ойымен нақты айтады.

    3-тапсырма.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Биология Презентация 2 сынып
    16.02.2023
    239
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сиякулова Индира Пернебековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации