Білім
беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:
Қарапайым математкалық
ұғымдарды қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы:
«Мен айналаны танып білемін.
Апта күндері»
Сабақтың
мақсаты: Балаларға апта күндері туралы
түсінік беру. Суреттер бойынша апта күндерін атау. Аптада жеті күн
бар екендігін айту. Апта күндері туралы тақпақ айту. Жеті санының
қасиеті туралы түсіндіру.
Көрнекіліктер:
Аптаның әр күні бейнеленген
суреттер, кемпірқосақ, 1-ден 7-ге дейінгі
сандар.
Әрекет кезең Тәрбиешінің
іс-әрекеті Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғаушы Психологиялық
дайындық Балалардың
айтады
Оқу білім
аламыз,
Біздер зерек
баламыз.
Математика
пәнінде,
Тапқыр алғыр
боламыз.
Ұйымдастыру
Сұрақ-жауап
іздену Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі? Қыс мезгілі
екенін
айтады.
Қыс мезгілінде табиғатта
қандай өзгерістер болады? Күн
суытады,
қар
жауады.
Балалар, бізде қай оқу
іс-әрекеті сабағы? Қарапайым
математикалық
ұғымдарды
қалыптастыру
Біз өткен оқу іс-әрекетімізде
қандай тақырыппен
таныстық. Қай уақытта
болады?
Өткен оқу іс-әрекетін
пысықтау
Балалар өткен оқу
әс-әрекетімізде Уақыт туралы
бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні,
таңертең, кешке, күндіз
түнде не істейтініміз туралы
білдік.
Сурет бойынша
әңгімелеу.
Суретте берілген күн тәртібі
тәуліктің қай уақытта
болып жатқандығын
әңгімелеу.
Таңертең, күндіз, кешке,
түнде.
Жаңа
сабақ
Балалар бүгінгі оқу
әс-әрекетімізде жұмбақ жасыру
арқылы
бастаймыз.
Жұмбақ
Жеті саны
киелі
Алтыдан кейін
келеді.
Аптада бар жеті
күн,
Кім оны жатқа біледі? Балалар
айтады.
Балаларға апта күндері туралы
түсінік беру. Аптада
жеті күн
бар.
Олар: Дүйсенбі, сейсенбі,
сәрсенбі, бейсенбі, жұма,
сенбі,
жексенбі.
Әліппе-дәптермен
жұмыс
№1 Суретке қара. Қыз
аптаның әр күнінде немен
айналысқанын
айт.
Дүйсенбіде қыз ойыншықтармен
ойнады.
Сейсенбіде қыз сурет
салды.
Сәрсенбіде қыз тағы да
ойыншықтармен ойнады.
Бейсенбіде қыз шаңсорғышпен үй
тазалады.
Жұмада қыз тәттілер
пісірді.
Сенбіде серуенге
шықты.
Жексенбіде циркке
барды.
№2 Орналасу заңдылығын
жалғастыр.
Орналасу заңдылығын сақтай
отырып жалғастырады. Балалар
жалғастырып
салады.
№3 Суреттерге қара.
Балаларға аптаның әр күнінде
қай ертегіні оқығанын айт.
Сызып қос.
Дүйсенбіде Нанбатыр ертегісін
оқыды.
Сейсенбіде Алдаркөсе ертегісін
оқыды.
Сәрсенбіде Үш тапсырма
ертегісін оқыды.
Бейсенбіде Патша мен бүркіт
ертегісін оқыды.
Жұмада Қазақ ертегілерін
оқыды.
Сенбіде Түлкі, тасбақа, кене
ертегісін оқыды.
Жексенбіде Алдар көсе қазақ
ертегісін оқыды.
Жеті санының қасиеті туралы
әңгімелеу.
7
ата: Ата, әке, бала, немере,
шөбере, шөпшек, немене.
7
қазына: Ер жігіт, сұлу, әйел, ақыл,
білім, жүйрік ат,
қыран бүркіт, берен мылтық,
құмай тазы.
7 күн, 7
шелпек.
Кемпірқосақтың 7 түсі
болады.
7 саны киелі
сан.
Ойын: Ойлан
тап
Шарты: Балалар 7 санының құрамын
анықтайды. Балалар
6 + 1 5 + 2 4 + 3
тақтада
3 + 4 2 + 5 1 + 6
орындайды.
Сергіту
сәті: Біздер санай
білеміз,
Білмегенге
күлеміз.
Біреу, екеу, үшеу, төртеу
деп
Бес, алты, жетеу деп
жүреміз.
Апта күндері туралы тақпақ
айтып беру
Дүйсенбіде доп ойнадық
далада,
Сейсенбіде серуен құрдық
далада.
Сәрсенбіде серуен құрдық
сәндетіп,
Бейсенбіде би биледік
әндетіп.
Жұма күні жидек тердік
қыратта,
Сенбі күні кино көрдік
клубта.
Жексенбіде бір жиналып
демалдық.
Осылайша, өте шықты бір
апта.
Ойын: «Тауып
көр»
Кемпірқосақтың неше түсі бар?
Аяқтап боя. Балалар
7 түсі бар
екенін
айтып
бояйды.
Рефлексивті
Сұрақтар:
түзетушілік Балалар бүгінгі оқу іс-әрекеті
ұнады ма? Иә
Аптада неше күн бар екен? Жеті
күн
Мектепке сабаққа неше күн
келеміз? Бес күн
Неше күн демаламыз? Екі
күн
Күтілетін Өз жұмысын «Сәттілік сатысы»
арқылы бағалау.
нәтиже Бала барлығын түсінсе, жоғапғы
сатыда күлімдеген
смайликті
салады.
Білуі
керек Бір аптада жеті күн бар
екендігін білуі тиіс.