|
Пән: дүниетану
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
1 бөлім Мектеп және мектеп
қоғамдастығы
Күні: 02.03.18
Сынып
: 1
|
Мектеп: «Бөлек батыр атындағы орта
мектеп» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Мұғалімнің
аты-жөні: Айткулова Дания
Бөкейқызы
Қатысқандар
саны: 27
Қатыспағандар
саны: 0
|
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Мен және менің
мектебім
|
|
Оқу
мақсаттары:
|
1.1.2.1. Мектептің адам
өміріндегі маңыздылығын түсіндіру,өз мектебі туралы білу. Мектепте
кімдер жұмыс істейтінін және олардың қызметі туралы
білу.
|
|
Сабақ
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар :
өз мектебі туралыжәне онда
кімдер жұмыс істейтінін және оның қызметі туралы
білу;
Көптеген
оқушылар:
Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіну
;
Кейбір
оқушылар :Өзінің мектебі
жайлы,мектеп кітапханасынан алған білімдері
туралы әңгімелеу
|
|
Бағалау
критерийлері
Біледі
Түсінеді
Қолданады
|
Өз мектебі туралы
және онда кімдер жұмыс істейтінін және оның қызметі туралы
біледі.
Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын
түсінеді ;
Өзінің мектебі
жайлы,мектеп кітапханасынан алған білімдері
туралы әңгімелейді;
|
|
Тілдік
мақсаттары
|
Тапсырмалар орындау барысында мектеп – школа
– school; мұғалім – учитель – teacher; аспаз – повар –
cook;
кітапханашы – библиотекарь – librarian;
дәрігер – врач –
doctor.
осы сөз тіркестерін қолдана
алады
|
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Мектепте, сыныпта тазалық
сақтауға, мәдениеттілікке, үлкендерге, ұстаздарға құрмет көрсетуге
тәрбиелеу
|
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интербелсенді тақтадан
бейнежазба көреді, білімдерін
тереңдетеді.
|
|
Пәнаралық
байланыс
|
«Сауат ашу»
пәні
Сұрақтарға толық жауап беріп,
ойын еркін жеткізу арқылы
|
|
Бастапқы
білім
|
1.1.1.3 Отбасы
мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп,мысал
келтіру.
«Ой
бөліс»әдісі
Оқушылар өз отбасы туралы,
отбасындағы жақсы көретін адамы туралы, бір-біріне қалай қамқорлық
жасайтындығы туралы айтып
береді.
|
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
|
Ынтымақтастық
ахуал орнату
«Шаттық шеңбері»
әдісі
Біз балдырған
баламыз,
Құстай қанат
қағамыз.
Дүниені
аралап,
Оқып білім
аламыз.
Топқа
бөлу
Қарындаштардың түсіне қарай
топқа бөлінеді.
|
Шаттық
шеңбер
|
|
Сабақтың
ортасы
|
№1 тапсырма
«Сөзжұмбақ» шешу
|
М
|
ұ
|
ғ
|
а
|
л
|
і
|
м
|
д
|
ә
|
п
|
т
|
Е
|
р
|
|
|
|
К
|
і
|
т
|
а
|
п
|
|
|
Т
|
а
|
қ
|
т
|
а
|
|
|
с
|
ө
|
м
|
к
|
Е
|
|
|
|
|
П
|
а
|
р
|
т
|
а
|
|
|
Сыни тұрғыдан ойлана
отырып сөзжұмбақты шешеді, сөзжұмбақтан шыққан сөздердің мағынасы
мен мазмұнын сауат ашу пәнінен алған білімін пайдалана отырып,
баяндап береді.
Қойылатын
сұрақтар:
ҚБ «От
шашу» арқылы
бағалау
№2 тапсырма ТЖ
«Сұхбат» әдісі
Сурет бойынша
оқушылар әңгімелейді, сұрақтар
дайындайды.
ҚБ «Жылы
сөздер» арқылы
бағалау
№3 тапсырмаОТ «Сен
білесің бе?» әдісі
Оқушыларға мектеп
туралы жаңа ақпараттар беру.
Мектепке балаларды
шақырған қандай өлеңін
естідіңдер?
ҚБ «Бас бармақ»
арқылы бағалау
№4 тапсырма ЖЖ
«Ойлыдан орынды жауап»саралауға арналған
тапсырма Осы мамандық иелерінің қызметі туралы
әңгімелеу. Олардың барлығы біз білім алу үшін жағдай
жасайды. Барлық
оқушылар мамандық иелерін атап
береді, көптеген
оқушылар мамандық бойынша қандай қызметтерді
атқаратынын айтып береді,
кейбір
оқушылар сол мамандықтардың адамға пайдасы туралы
айтып, өзі ұнататын мамандығы бойынша шағын әңгіме құрайды.
Тапсырма барысында қиналған оқушыларға ойын толық жеткізу үшін
түсініктер
беремін.
ҚБ Оқушылар бірін –бірі
бағалайды.
Сергіту
жаттығуы
«Иә, жоқ» ойыны
арқылы
Кітапқа біз
жазамыз?
Кітапханадан кітап
аламыз?
Мұғалімдер білім
береді?
Сыныпта шулау
керек?
Аспазшылар бізді
емдейді?
Сыныптастармен дос
болу қажет?
№5 тапсырмаЖЖ «Орындап
көр» әдісі
Мен кітапханашы болсам
..................
Ойды жалғастырып бір сәт өзін
кітапханашы
сезінеді.
|
Сөзжұмбақ
Ыбырай
Алтынсариннің портреті және алғашқы мектептің
суреті
Сурет Әр мамандық
иелерінің суреттері
«Саралау»
әдісі
|
|
Сабақтың
соңы
|
ТЖ «Адасқан
әріптер»әдісі
І топ Мамаңдық
иелерінің аттарын құрастыру
м,ғ,л,а,ұ,і,м:......
І топ Сахналық
көрініс
ІІ топ Әр мамаңдық
иесінің құралын айту
ҚБ «Екі
жұлдыз,бір тілек» арқылы
бағалау
Кері
байланыс
«Еркін
микрафон»әдісі
-Сен қайда
келдің?
-Мектебің кімнің есімімен
аталады?
О қушылар
«Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша
айтады. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге
басқа топтың да жұмыстарын бағалайды және ұсыныстарын
береді.
|
|
|
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоға ры оқушыларға қан дай тапсырмалар қоюды
жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
|
Тапсырмаларды
орындай отырып оқушылар мектеп және оның ішкі ережелерін айтып
берді. Мамандықтар туралы өз ойларын ортаға
салды. Осы мамандық иелерінің қызметі туралы
әңгімелеу. Олардың барлығы біз білім алу үшін жағдай
жасайды. Барлық оқушылар мектеп жайында
білді, көптеген оқушылар мамандық бойынша атқаратын қызметін айтты,
кейбір оқушылар мамандықтың адам өміріне пайдасын айтып, шағын
әңгіме құрап берді.
|
Барлық тапсырмалар
соңында оқушыларды ынталардыру мақсатында ҚБ «От шашу» «Жылы
сөздер» «Бас бармақ» арқылы бағала
Оқушылар бірін –бірі
бағалау арқылы бағалау ұйымдастырдым.
Келесі сабақта неге көңіл бөлу керектігін білу мақсатында кері
байланыс жүргіздім.
|
Сергіту жаттығуларын
дұрыс жасауын, партада дұрыс отыруын
қадағаладым.
|