Материалдар / Ашық сабақ. Мен және табиғат. Ғ дыбысы 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Мен және табиғат. Ғ дыбысы 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш кластарға сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2021
403
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарының шаблоны

Пән: Сауат ашу Мектеп:Ғ.Ақтаев атындағы №6 орта мектеп


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Бізді қоршаған әлем


Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Өтепбергенова Г.Қ


Сынып: 1 Қатысқандар саны:


Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы:

Мен және табиғат .Ғ ғдыбысы

Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.1.Әріпті тану ,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру;

1.1.9.3. Буынан сөз құралуын және сөздегі буын санын анықтау

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:Ғ дыбысы мен әрпін біледі;

Көптеген оқушылар:Буын санын ажырата алады:

Кейбір оқушылар: Ғ дыбысына байланысты сөздер оқиды,өз ойын толық айтады

Бағалау критерийлері

  • -әріпті таниды,ажыратады,дыбыспен сәйкестендіреді;

  • дыбыстық талдау жасайды

-сөздерді буындап оқиды;

Тілдік мақсаттар

Ғарыш-космос-space

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу,әдемі жазуға дағдыландыру

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану,жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылары

Бейнежазба

Бастапқы білім

Дауысты ,дауыссыз дыбыстарды біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңлері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық дайындық:«Жылы жүрек»әдісі арқылы оқушылар

шеңберге тұрып, бір-біріне жылы лебіздер айтады.

Топқа бөлу:

Таңмен көзін ашады,

Әлемге нұрын шашады

(күн)

Күндіз бәрі қашады,

Түнде аспанды басады (Жұлдыз)


Түнде бар да,күндіз жоқ (Ай)

Миға шабуылыәдісі

Күн,Жұлдыз,Ай қайда орналасқан ?

Аспан әлемінде ұшатын адамдарды қалай атаймыз.Кімдер?

Ғарышкер сөзі қандай дыбыстан

басталып тұр.

Ғ дыбысы қандай дыбыс ?

Ғдыбысын қандай түспен белгілейміз





Аспан әлемінде

Ғарышкер




Ғдыбысы мен әрпі




Сабақтың ортасы

Тындалым:Бейне жазба

Тапсырма :

Жеке жұмыс: Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» әдісі

Ғ әріпін құрастыру(саусақ моторикасын дамыту)

Дескриптор:

-Ғ әрпін жазады

ҚБ.-зымыран арқылы бағалау

Жұптық жұмыс :«Ойлан,жұптас »

әдісі

Сөздерге дыбыстық талдау жаса.

Дескриптор:сөздерге талдау жасай алады.

ҚБ-жұлдызша

Топтық жұмыс:«Сөз ойыны әдісі»

1топ:Буындардан сөз құра.

2 топ;Жоғалған әріпті тап.

3 топ:Тірек сызбалар арқылы сөйлем құра.

Дескриптор:

-Буындардан сөз құрайды;

-Сөздегі әріптердің орнын табады.

-тірек сызбалары арқылы сөйлем құрайды

ҚБ-зымыран арқылы бағалау

«Дауыстап оқу»әдіс.

Таға,ғалам,ғасыр,ғарыш,сағат,ғылым

Дескриптор:Сөздерді тұтас оқиды

-Сөздерді буынға бөледі

ҚБ-зымыранмен бағалау

«Жаңылмай айту»әдісі

Торғай тоғайды ұнатады,

Тоғай торғайды ұнатады.

Дескриптор:Жаңылтпашты жатқа айтады

Жазылым:«Көркем де,әдемі жаз »әдісі

Ауада жазу

Ғ дыбысын жазады.

Дескриптор:Ғдыбысын жаза алады:

Ұжымдық жұмыс.«Суретті сәйкестендіру »әдісі


Тоғыз

Шаңғы

сағат

Таға

ғарышкер


Дескриптор:сөздер мен суреттерді сәйкестендіреді,

Ғ дыбысын орнын анықтайды

ҚБ- күн арқылы бағалау




Фасольмен жазу



Аға,ағаш,ғарыш т.б

Дыбыстық талдау жасайды



Шаңғы,торғай,сағат

­­­___ ____ _____ ____.




Сөздерді оқиды




жаттайды



Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Кубизм»әдісі арқылы.


Рефлексия

Түсіндім-күн

Түсіндім,бірақ әліде ізденемін-бұлт

Түсінбедім -жаңбыр


Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар:«Сөйлем құрастыру»әдісі арқылы тірек сызба арқылы сөйлем құрайды.

Орташа қолдауды қажет ететін оқушылар:«Жаңылмай жатқа айт »

әдісі арқылы жатқа айтады .

Қолдауды аз қажет ететін оқушылар:

«Суреттерді сәйкестендіру»әдісі арқылы сәйкестендіреді,буынға бөледі.

«Зымыран » арқылы бағалаймын,білімдерін жетілдіремін,ынталандырамын.

Оқушыларды дұрыс отыруларын қадағалау.Тапсырма кезінде шаршатып алмау

Рефлексия

Сабақтың мақсаттары мен оқу мақсаттары орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттарым орындалды.«Ғ»дыбысы мен әрпін үйренді.


Бүгін оқушылар не үйренді?



Сыныптағы ахуал қандай болды?



Жоспарланған саралау жақсы іске астыма?



Уақыт есебінен ауытқу болмады ма?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!