Сабақ жоспарының шаблоны
|
Пән: Сауат ашу Мектеп:Ғ.Ақтаев атындағы №6 орта мектеп Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Бізді қоршаған әлем Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Өтепбергенова Г.Қ Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Мен және табиғат .Ғ ғдыбысы |
|
Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1.Әріпті тану ,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру; 1.1.9.3. Буынан сөз құралуын және сөздегі буын санын анықтау |
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану |
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:Ғ дыбысы мен әрпін біледі; Көптеген оқушылар:Буын санын ажырата алады: Кейбір оқушылар: Ғ дыбысына байланысты сөздер оқиды,өз ойын толық айтады |
|
Бағалау критерийлері |
-сөздерді буындап оқиды; |
|
Тілдік мақсаттар |
Ғарыш-космос-space |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу,әдемі жазуға дағдыландыру |
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану,жаратылыстану |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнежазба |
|
Бастапқы білім |
Дауысты ,дауыссыз дыбыстарды біледі. |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңлері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық дайындық:«Жылы жүрек»әдісі арқылы оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жылы лебіздер айтады. Топқа бөлу: Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады (күн) Күндіз бәрі қашады, Түнде аспанды басады (Жұлдыз) Түнде бар да,күндіз жоқ (Ай) Миға шабуылыәдісі Күн,Жұлдыз,Ай қайда орналасқан ? Аспан әлемінде ұшатын адамдарды қалай атаймыз.Кімдер? Ғарышкер сөзі қандай дыбыстан басталып тұр. Ғ дыбысы қандай дыбыс ? Ғдыбысын қандай түспен белгілейміз |
Аспан әлемінде Ғарышкер Ғдыбысы мен әрпі |
|
|
Сабақтың ортасы |
Тындалым:Бейне жазба Тапсырма : Жеке жұмыс: Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» әдісі Ғ әріпін құрастыру(саусақ моторикасын дамыту) Дескриптор: -Ғ әрпін жазады ҚБ.-зымыран арқылы бағалау Жұптық жұмыс :«Ойлан,жұптас » әдісі Сөздерге дыбыстық талдау жаса. Дескриптор:сөздерге талдау жасай алады. ҚБ-жұлдызша Топтық жұмыс:«Сөз ойыны әдісі» 1топ:Буындардан сөз құра. 2 топ;Жоғалған әріпті тап. 3 топ:Тірек сызбалар арқылы сөйлем құра. Дескриптор: -Буындардан сөз құрайды; -Сөздегі әріптердің орнын табады. -тірек сызбалары арқылы сөйлем құрайды ҚБ-зымыран арқылы бағалау «Дауыстап оқу»әдіс. Таға,ғалам,ғасыр,ғарыш,сағат,ғылым Дескриптор:Сөздерді тұтас оқиды -Сөздерді буынға бөледі ҚБ-зымыранмен бағалау «Жаңылмай айту»әдісі Торғай тоғайды ұнатады, Тоғай торғайды ұнатады. Дескриптор:Жаңылтпашты жатқа айтады Жазылым:«Көркем де,әдемі жаз »әдісі Ауада жазу Ғ дыбысын жазады. Дескриптор:Ғдыбысын жаза алады: Ұжымдық жұмыс.«Суретті сәйкестендіру »әдісі
Дескриптор:сөздер мен суреттерді сәйкестендіреді, Ғ дыбысын орнын анықтайды ҚБ- күн арқылы бағалау |
Фасольмен жазу
Аға,ағаш,ғарыш т.б Дыбыстық талдау жасайды Шаңғы,торғай,сағат ___ ____ _____ ____. Сөздерді оқиды жаттайды |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Кубизм»әдісі арқылы. |
|
|
|
Рефлексия |
Түсіндім-күн Түсіндім,бірақ әліде ізденемін-бұлт Түсінбедім -жаңбыр |
|
|
|
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
|
|
Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар:«Сөйлем құрастыру»әдісі арқылы тірек сызба арқылы сөйлем құрайды. Орташа қолдауды қажет ететін оқушылар:«Жаңылмай жатқа айт » әдісі арқылы жатқа айтады . Қолдауды аз қажет ететін оқушылар: «Суреттерді сәйкестендіру»әдісі арқылы сәйкестендіреді,буынға бөледі. |
«Зымыран » арқылы бағалаймын,білімдерін жетілдіремін,ынталандырамын. |
Оқушыларды дұрыс отыруларын қадағалау.Тапсырма кезінде шаршатып алмау |
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаттары мен оқу мақсаттары орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді? |
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттарым орындалды.«Ғ»дыбысы мен әрпін үйренді. |
|
|
|
Бүгін оқушылар не үйренді? |
|
|
|
|
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
|
|
|
|
Жоспарланған саралау жақсы іске астыма? |
|
|
|
|
Уақыт есебінен ауытқу болмады ма? |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Мен және табиғат. Ғ дыбысы 1 сынып
Ашық сабақ. Мен және табиғат. Ғ дыбысы 1 сынып
Сабақ жоспарының шаблоны
|
Пән: Сауат ашу Мектеп:Ғ.Ақтаев атындағы №6 орта мектеп Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Бізді қоршаған әлем Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Өтепбергенова Г.Қ Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Мен және табиғат .Ғ ғдыбысы |
|
Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1.Әріпті тану ,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру; 1.1.9.3. Буынан сөз құралуын және сөздегі буын санын анықтау |
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану |
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:Ғ дыбысы мен әрпін біледі; Көптеген оқушылар:Буын санын ажырата алады: Кейбір оқушылар: Ғ дыбысына байланысты сөздер оқиды,өз ойын толық айтады |
|
Бағалау критерийлері |
-сөздерді буындап оқиды; |
|
Тілдік мақсаттар |
Ғарыш-космос-space |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу,әдемі жазуға дағдыландыру |
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану,жаратылыстану |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнежазба |
|
Бастапқы білім |
Дауысты ,дауыссыз дыбыстарды біледі. |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңлері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық дайындық:«Жылы жүрек»әдісі арқылы оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жылы лебіздер айтады. Топқа бөлу: Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады (күн) Күндіз бәрі қашады, Түнде аспанды басады (Жұлдыз) Түнде бар да,күндіз жоқ (Ай) Миға шабуылыәдісі Күн,Жұлдыз,Ай қайда орналасқан ? Аспан әлемінде ұшатын адамдарды қалай атаймыз.Кімдер? Ғарышкер сөзі қандай дыбыстан басталып тұр. Ғ дыбысы қандай дыбыс ? Ғдыбысын қандай түспен белгілейміз |
Аспан әлемінде Ғарышкер Ғдыбысы мен әрпі |
|
|
Сабақтың ортасы |
Тындалым:Бейне жазба Тапсырма : Жеке жұмыс: Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» әдісі Ғ әріпін құрастыру(саусақ моторикасын дамыту) Дескриптор: -Ғ әрпін жазады ҚБ.-зымыран арқылы бағалау Жұптық жұмыс :«Ойлан,жұптас » әдісі Сөздерге дыбыстық талдау жаса. Дескриптор:сөздерге талдау жасай алады. ҚБ-жұлдызша Топтық жұмыс:«Сөз ойыны әдісі» 1топ:Буындардан сөз құра. 2 топ;Жоғалған әріпті тап. 3 топ:Тірек сызбалар арқылы сөйлем құра. Дескриптор: -Буындардан сөз құрайды; -Сөздегі әріптердің орнын табады. -тірек сызбалары арқылы сөйлем құрайды ҚБ-зымыран арқылы бағалау «Дауыстап оқу»әдіс. Таға,ғалам,ғасыр,ғарыш,сағат,ғылым Дескриптор:Сөздерді тұтас оқиды -Сөздерді буынға бөледі ҚБ-зымыранмен бағалау «Жаңылмай айту»әдісі Торғай тоғайды ұнатады, Тоғай торғайды ұнатады. Дескриптор:Жаңылтпашты жатқа айтады Жазылым:«Көркем де,әдемі жаз »әдісі Ауада жазу Ғ дыбысын жазады. Дескриптор:Ғдыбысын жаза алады: Ұжымдық жұмыс.«Суретті сәйкестендіру »әдісі
Дескриптор:сөздер мен суреттерді сәйкестендіреді, Ғ дыбысын орнын анықтайды ҚБ- күн арқылы бағалау |
Фасольмен жазу
Аға,ағаш,ғарыш т.б Дыбыстық талдау жасайды Шаңғы,торғай,сағат ___ ____ _____ ____. Сөздерді оқиды жаттайды |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Кубизм»әдісі арқылы. |
|
|
|
Рефлексия |
Түсіндім-күн Түсіндім,бірақ әліде ізденемін-бұлт Түсінбедім -жаңбыр |
|
|
|
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
|
|
Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар:«Сөйлем құрастыру»әдісі арқылы тірек сызба арқылы сөйлем құрайды. Орташа қолдауды қажет ететін оқушылар:«Жаңылмай жатқа айт » әдісі арқылы жатқа айтады . Қолдауды аз қажет ететін оқушылар: «Суреттерді сәйкестендіру»әдісі арқылы сәйкестендіреді,буынға бөледі. |
«Зымыран » арқылы бағалаймын,білімдерін жетілдіремін,ынталандырамын. |
Оқушыларды дұрыс отыруларын қадағалау.Тапсырма кезінде шаршатып алмау |
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаттары мен оқу мақсаттары орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді? |
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттарым орындалды.«Ғ»дыбысы мен әрпін үйренді. |
|
|
|
Бүгін оқушылар не үйренді? |
|
|
|
|
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
|
|
|
|
Жоспарланған саралау жақсы іске астыма? |
|
|
|
|
Уақыт есебінен ауытқу болмады ма? |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















