Материалдар / Ашық сабақ "Мен не үйрендім?"3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Мен не үйрендім?"3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақты қазақ тілінен бастауыш сынып мұғалімдеріне пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2020
607
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақмола облысы

Астрахан ауданы





Ашық сабақ

Қазақ тілі 3 сынып

Тақырыбы: Нәтиже сабақ

« Мен не үйрендім?»



Бастауыш сынып мұғалімі:

Құлмағамбетова Перизат Орынбайқызы











Жамбыл орта мектебі

Қазақ тілі 3 сынып

Сабақтың тақырыбы: «Мен не үйрендім?» Нәтиже сабақ


Оқу мақсаттары

3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;

3.4.1.4 х,/';һ әріптері бар сөздерді ажыратып жазу;

3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық , орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді тауып, түзету;

3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгімелеу.

Сабақтың мақсаты.

Барлық оқушылар жасай алады:

Мәтінді болжай алады. Тиісті тыныс белгіліерін қоя алады.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Диалогке қатысады, мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады;

Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Пәнаралық байланыс


Әдебиеттік оқу, музыка

Сабақтың әдіс-тәсілдері


Сұрақ-жауап, айтылым, оқылым, жазылым;

әдіс тәсілдер

Жұппен , топпен жұмыс.

«Тәтті сұрақтар» стратегиясы, «Автор орындығы»

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Дереккөздер


І.Бағдарлау –мотивациялық кезең.(3мин)


1.Сәлемдесу.

Балалар, бүгін біздің сабаққа қонақтар келіп отыр.

«Сәлем сөздің анасы демекші, бірінші бәріміз амандасып алайық.

Сәлемтсің бе алтын күз,

Сәлеметсің бе көк аспан,

Сәлеметсің бе жер ана,

Сәлеметсіздер ме қонақтар

2 топқа бөлу. Заттар арқылы топқа бөлу



Көңілді әуен қосылып тұрады.

5мин.

Қайталау


Сұрақ – жауап






Өткен тақырыптарды қайталау:

«Тәтті сұрақтар» стратегиясы

Қазақ тілінде біз не үйренеміз?

1.Қазақ тілінде неше әріп бар?

2.Дыбыстар қандай 2топқа бөлінеді?

3.Мәтін деген не? Неше түрі болады?

4.Сөйлем түрлері нешеу? Қандай?

5.Сөз таптары нешеу? Зат есім деген не?

6.Түбір деген не? Түбірге не жалғанады?

7.Жұрнақ неше түрлі болады? Жалғау нешеу?











Ойын: «Аукцион»

2мин.


Оқушыларға карточка үлестіріледі, карточкалы сөздер арқылы кестеге сөз таптарын жазады.

-қалыптастырушы бағалау – қолпаштау.


көрнекілік

карточка




ІІ.Операциялық орындаушылық кезең (15мин)







Саралау

Деңгейлік тапсырма:










Мәтінді мұқият тыңдап негізгі ойды анықтау.

1-жаттығу. Дескриптор:

1.Мәтінді мұқият тыңдайды. Мәтіннің не туралы екенін анықтап, өз ойымен бөліседі.

- Сұрақтарға жауап береді.

«Халық» сөзіне дыбыстық талдау жасау-1 оқушы

«Хиуаз» сөзіне дыбыстық талдау жасау-1 оқушы

2-жаттығу.Оқушылар назарына!

Дескриптор:


2.Оқулықта берілген тапсырманы оқиды. Хабарландыруды қайта құрастырып жазады, тыныс белгілерін қояды.

(Ө;Ұ) Жұмыстарын топта жариялау.

Өздері құрастырған хабарлама жазады.

Жұмыстарын «Автор орындығы» стратегиясы бойынша топта жариялайды.

Орындаған жұмыстарды қолпаштау арқылы өзара бағалайды




Дәптермен жұмыс



Оқулық










Дәптер



Сергіту сәті

2мин



Ой сергек.

Көп отырып шаршадық,

Қозғалуды аңсадық.жүгіргіміз келеді,

Әдемілеп ән салып.

Оқушылар өздерінің сүйікті әндерін орындайды.

«Көңілді күн» әнін билеп айтады.


Ән орындайды.

Өзіндік жұмыс





ІІІ. Бағалау

10 мин


Жазылым






Не үйрендім?

сұрағына жауап алу.


Кері байланыс

3 мин

(Ө) Дұрыс жауапты белгілеу және сәйкестендіру.

1.Қаратпа сөзі бар сөйлемді тап:

А )Шырағым, сен кетуге асықпа.

Ә )Әрине,демалыста серуендеу керек.

Б )Меніңше, Мадияр алғыр бала.


2. Қосымша тапсырма

Бір нәрсе жайында хабарлайды –қандай мәтін?


Оқиға,құбылыстың себептері түсіндіріледі, дәлелденед?


Адам, табиғат, жануарлар сипатталады?


Бүгінгі сабақта маған не қызық болды, не алдым өзіме, не ұнамады сұрағына ауызша жауап алу.


Поэзия минуты: Дастан оқиды

«Күн көзі»

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып күн көзіне жапсырады

Түрлі түсті қарындаш.

Дәптер.






Карточкалар







Стикерлер

Күн көзі



20180416_162941.jpg 20180416_163211.jpg 20180416_163753.jpg

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!