Сабақтың тақырыбы:
Мен ұнататын
жан-жануарлар
Д. Қасенов. Өкініш
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Сейтхожаева Халия
Күні:
26.09.2017ж.
|
СЫНЫП: 2 «Ә»
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
2.1.3.1 - күнделікті өмірде
кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап,
диалогке қатысу
2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,
рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;
2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын
ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып
шумақтар мен санамақтар құрастыру
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Мәтін ішіндегі жануарды
сипаттайды.Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Жан-жануарлар туралы өлең
құрастырады. Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау критерийі
|
-
Мәтінді түсініп
оқиды.
-
Мәтін ішіндегі жануарды
сипаттайды.
-
Жан-жануарлар туралы өлең
құрастырады.
-
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған жан-жануарлар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Музыка, қазақ тілі.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
5 минут
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға бөлу.
Жан-жануарларды таңдау арқылы 3 топқа
бөлінеді.
-Не себепті бұл жануарды
таңдадың?
-Бұл жануар саған несімен ұнайы? Деен сұрақтар
қоя отырып жаңа сабақты ашу:
-Ендеше бүгінгі біздің тақырыбымыз Мен ұнататын
жан-жануарлар деп аталады.
Бейнежазба
.(ит туралы қысқаша мәлімет
беру)
(С) 1тапсырма
Ойын: « Сиқырлы қоржын »
Қайда?-Күшік сөзін қайда,қандай
мағынада кездестірдіңдер ?
Қалай?-Күшік сөзі көз алдарыңа нені
елестетеді?
Қандай?-Суреттегі күшікті
сипатта.
Алдағы оқитын мәтін не туралы екен деп
ойлайсыңдар?
Дескриптор:
1. Қайда? Сұрағына сүйене отырып,мағынасын
түсінді.
2. Жануарды елестетті.
3 .Күшікті сипаттады.Алда оқитын мәтінді
болжады.
Кері байланыс:
«Басбармақ» әдісі
.
Білу. Тақырыпты
болжау
|
Оқушылар стол үстінен өздеріне
ұнайтын жануарлар ды таңдайды және сол бойынша топқа бөлініп
отырады
|
Жаңа
білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Д. Қасенов. Өкініш
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан
өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының
қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
|
Оқулық,
мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
|
Ортасы
10 минут
|
Қолдану
Дәптермен жұмыс.
Талдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың сипаттамасы:
Б ір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып
бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу
үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.
Әңгіме неліктен өкініш деп
аталған?
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту сәті
2
минут
|
Сергіту сәті "Күміс
құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10
минут
|
Синтез
"Таңда да таста" әдісі
https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ
|
"Таңда да
таста" әдісі
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
3
минут
|
«Жетістік»
баспалдағы.
|
Кері байланыс
парағы. «Жетістік»
баспалдағы.
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен
жұмыс.
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|