Ашық сабақ Менің бөлмем 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Менің бөлмем 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы ашық сабақ жас мұғалімдерге арналған дидактикалық көмек болып табылады. Бұл сабақтың тақырыбы үшінші орыс сыныптарына арналған және оқушылардың осы тақырып бойынша ойын жеткізуге толық рұқсат береді
Материалдың қысқаша нұсқасы



Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Ю.Гагарин атындағы

8 арнаулы гимназия мемлекеттік мекемесі



Ашық сабақ:

Менің бөлмем

Өткізген: Досқараева М.Д

3“В сыныбы







Тақырыбы: Нәтиже сабақ

Менің бөлмем”


Мектебі:” Ю.Гагарин атындағы дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын №8

арнаулы гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні, айы:25.10

Мұғалімнің аты- жөні: Доскараева М.Д

3-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:13

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: 2

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.1.3.1хабарламаны тыңдау ,мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оқиға желісі бойынша суреттерді орналастыру,кесте толтыру.

3.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндерді түсіну.

3.3.3.1 өлең,жұмбақ,ертегі,әңгіме жіне мақал-мәтелдерді ажырату,әңгімелеу/сипаттау мәтінін анықтау

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: 2-модуль бойынша өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады,басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.

Оқушылардың басым бөлігі орындай алады:

2- модуль бойынша өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.


Кейбір оқушылар орындай алады: 2- модуль бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: өткен тақырып бойынша сөздерді айта алады, өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жаңа сөздермен танысу


Бөлме-комната

Жарық-светлый(-ая,-ое)

Пәтер-квартира

Жатын бөлме-спальня

Терезе- окно

Есік-дверь

Еден-пол

Заттар-вещи

Үстел-стол

Теледидар-телевизор

Кілем-ковер


Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: суреттер арқылы сөз тіркестерін айту.



Алдыңғы оқу:

Оқушылар отбасы мүшелерін атай алады.

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Сабақтың барасы



Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5минут)

-Сәлеметсіңдер ме, балалар.

Бүгінгі сабағымыз өзгеше өткел отыр, оған себеп, бүгінгі бізге қонаққа ұстаз апайлар келіп отыр.

Сол кісілермен амандасып алайық.


Психологиялық ахуал



Оқулық




























Қайырлы таң, досым.

Қайырлы күн болсын.

Жеті күннің әр сәті,

Сәттіліке толсын.

Біздің алар бағамыз кілең бестік болсын!

-Міне , жүрегіміздегі осындай жылылықпен бір- бірімізге күліп сабағымызды бастаймыз. Бар зейініміз сабақта болсын.




2 минут



































Өткен сабақты

тексеру


Топка бөлу

Балалар, мен сендерді гүлдер арқылы топқа бөлейін.


I топ- Раушан гүл



II топ- Фиалка


III топ- Қызғалдақ







Үй тапсырмасын тексеу.Кемшіліктерді анықтау. бағалау

3- тапсырма. 34 бет

Үйде жоқ апашым,

Үйде жоқ әкешім.

Жинадым төсекті,

Суардым көшетті.

Тартпаны ашпадым,

Киімді шашпадым.

Үйді де жинаймын,

Себебі мамамды

Мен өте сыйлаймын.





Конвертегі суреттер

Сабақтың ортасы

(6-40 минут)

Балалар, бүгін үлкен үйдің бөлмелеріне

саяхат жасаймыз.





-Сендер қандай бөлмелерді білесіңдер?



қонақ бөлме- гостиная

демалыс бөлме-комната отдыха

балалар бөлмесі-детская комната

жатын бөлме- спальня

асхана –столовая

жуынатын бөлме-ванная комната



Осы бөлмеледе сендерге арналған тапсырмалар бар.


-Мынау қандай бөлме?

-Қонақ бөлме

-Бөлмеде нені көріп тұрмыз?

-Заттарды


Үстел, диван,кресло, теледидар, шам т.б



1-тапсырма. Аударып жаз,айт


Б 1.Гостиная красивая.


Ө 2.Детская комната большая.


Л 3.Ванная комната чистая.


М 4.Комната отдыха светлая.


Е

Л

Е

р


Дұрыс жауабы:





-Мынау қандай бөлме?

-Демалыс бөлме.

-Бөлмеде нені көріп тұрмыз?

-Заттарды


Терезе, сурет



2-тапсырма.


-Балалар қазақ тілінде қанша септік бар?

-Біз қандай септікті өттік? Ата



Бөлме сөзін септе табыс, көмектес септікте.

Просклоняйте слово( бөлме)

Т.с. бөлмені

К.с. бөлмемен



Көпше түрде:

Бөлме-бөлмелер








-Мынау қандай бөлме?

-Балалар бөлмесі.

-Бөлмеде нені көріп тұрмыз?



Ойыншықтар,кереует,шам

3-тапсырма.

Мынау- менің(комната)_________.

Бөлмеде(два)_______ терезе, (одно)_______ есік бар.

Үстелде компьютер (стоит)______.Еденде әдемі (ковер)_______ жатыр.Менің бөлмем (чистый)_______ және (красивый)_______.


-Мынау қандай бөлме?

-Жатын бөлме.

-Бөлмеде нені көріп тұрмыз?




Кереует, шам


4-тапсырма.


Кел,ойнайық!



Сөзжұмбақты шеш.


1.комната

2.постель

3.ковер

4.лампа

5.телевизор





Shape5 Shape2 Shape3 Shape4 Shape1

Б



Shape10 Shape9 Shape6 Shape8 Shape7

Ө


Shape13 Shape14 Shape11 Shape12

Л


Shape15

Shape18 Shape17 Shape16

М



Shape26 Shape27 Shape23 Shape24 Shape25 Shape22 Shape21 Shape20 Shape19

Е





Shape28

Shape30 Shape29


Shape33 Shape32 Shape31

Shape38 Shape39 Shape36 Shape37 Shape34 Shape35

Т

О

Б

А

С

ы



Shape44 Shape43 Shape42 Shape41 Shape40

Shape48 Shape47 Shape46 Shape45


Shape52 Shape51 Shape50 Shape49

Shape54 Shape53



1.они

2.дедушка

3.ребенок

4старший брат

5.младшая сестра девочек

6.младшая сестра мальчиков






-Мынау қандай бөлме?

-Асхана.

Бөлмеде нені көріп тұрмыз?



Шкаф, үстел, орындық, терезе


5-тапсырма.




Жұмбақтар



Бір құлағы сөйлесе,

Бір құлағы тыңдайды.

Білсең айтшы, ендеше,

Жүрт не дейді мұндайды ?




Ол жұмса көзін,

Ұйықтаймын өзім.







Алдына келесің,

Өзіңді көресің.

Ол не?







Сыртылдайды күнімен,

Сыртылдайды түнімен.

Білгің келсе уақытты

Көрсеттеді тілімен.






Барлығымыз қатты шаршаған шығармыз. Олай болса қанекей би билеп сергіп алайық.

Сергіту сәті:






-Мынау қандай бөлме?

-Жуынатын бөлме.

-Бөлмеде нені көріп тұрмыз?



6-тапсырма.





Жас суретшілер сайысы


Менің бөлмем”











Барлығымыз қатты шаршаған шығармыз. Олай болса қанекей би билеп сергіп алайық.

Сергіту сәті:






































А4 форматты ақ қағаз, қарындаштар


























































































































































































































































































Қимыл арқылы көрсетіп үйрену.







Сабақтың соңы





Үйге тапсырма



Кім жылдам?” ойыны

Ойын арқылы нені білгенін, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғанын анықтау.



1-тапсырма 40 бет оқу


Қосымша ақпарат:”Менің бөлмем” тақырыбына сурет салу

Бағалау

Сұрақтарға жауап бергендерге (смайлик)




Сөз жұмбақтарды тапқандар (гүл)

Жас суретшілер (күн)



Shape55



Қорытындылау


1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе?Неге?

2. Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:









































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.00.2018
1344
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі