|
САБАҚ: |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: |
||
|
Тақырыбы: Менің достарым |
|
||
|
СЫНЫП: 1 |
Қатысқан оқушылар саны: 6 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
1.1.1.1. сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету ( қимыл, ым – ишара қолдану іс – әрекет жасау). 1211Танысу өзі туралы айту, затты сипаттау үшін таныс сөз және сөз тіркестерін қолдану. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Мәтінді түсінеді, сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбі мынаны орындай алады: Сурет бойынша өз ойын қысқаша 2-3 сөйлеммен жеткізе алады. Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Сұрақ қояды, қойылған сұраққа жауап бере алады. |
||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Үйренген сөздерін қолданып өз ойларын айта алады.
Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология: Бұл, достарым, достарың, достары...
Талқылауға арналған сұрақтар: Бұл кім? Оның аты кім?
Айтылым мен жазылым үшін қолдануға болатын тіркестердің жиынтығы (жиынтықтары): Менің досым , сеннің досың , оның досы. |
||
|
Алдыңғы оқу |
«Менің туыстарым» Алдын – ала, ата – аналардан алынған, оқушының үйренген туыстық атауларына байланысты суреттерді көрсетіп оқушының өткен сабақтағы білімін тексеру. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|
Басы 4( минут )
6 ( минут )
Ортасы 5( минут )
10 ( минут )
4 ( минут )
6 ( минут )
Аяғы: 6 -7( минут )
|
Оқушылармен жылы сәлемдесіп болғаннан кейін ...Ширату жаттығулары: Оқушыларды топқа бөлу. КІРІСПЕ: «Тапқыр достар» Алдыңғы өткен тақырыпты қайталау мақсатында « Менің туыстарым » ата- аналардан алынған фото суреттерді тақтаға іліп балалардың өз туысын барып алуын талап етем. Туысын алған бала тақтадан фото суретті таныстырып өтеді. Суреттер сөйлейді: Оқушыларға жүрек таратылады, өздері қатты жақсы көретін балалардың суретін жүректің ішіне салуға тапсырма беріледі. олар сол жүректі ұстап тұрып балалардың атын айтады. Барлық балалар айтып болғаннан кейін ол дос деп аталатынын айтамын. Және дос үнемі жүректе сақталатынын түсіндіремін. Дос сөзін оқушылардың қолдарындағы немесе тақтадағы сурет бойынша жіктеп, сұрақ- жауап әдісімен үйренемін. Сергіту сәті: Аю әні.
Қос шеңбер: Балалар шеңберге тұрып Дос жүректе болады. Менің – досым, сенің -досың, оның – досы. Менің - достарым, сенің –достарың, оның –достары. Біздің – достарымыз, сендердің- достарың, олардың-достары Жұптық жұмыс: Балалар сурет арқылы бір біріне сұрақ қояды және жауап береді. Марина, Бұл кім ? Бұл - менің досым. Оның аты кім? Оның аты – Никита. Дене мүшесін көрсету арқылы сұраққа жауап беру: Сенің досыңның көзі қандай? Сенің досыңның шашы қандай?
|
Музка,
Дос достар
|
|
|
Қосымша ақпарат |
|||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау ‐ Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКT‐мен байланыс Құндылықтармен байланыс |
|
|
Өз дайындаған материялын түсініп болған соң, өзге оқушылардың материялына сұрақ беріп жауап алудың жолдарын қарастырдым. |
Критерий: сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету ( қимыл, ым – ишара қолдану іс – әрекет жасау).Танысу өзі туралы айту, затты сипаттау үшін таныс сөз және сөз тіркестерін қолдану. Дескриптор: Мәтінді түсінеді сұрақ қоя алады, сұраққа жауап бере алады. Мәтінді түсінеді сұрақ қоя алады. Мәтінді түсінеді өз ойын айта алмайды. |
Сурет |
|
|
|
|
|
|
|
|
Төмендегі бос орынды өз сабағыңыз бойынша рефлексия жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақта бағандағы өзіңіздің сабағыңыз туралы ең өзекті сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
Рефлексия Оқушылар тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді меңгеріп, өз ойларын қысқаша айта алады сұрақ қояды. Үлгермеген оқушыларға келесі тақырыпқа арнап тапсырма дайындаймын. |
|
||
|
Қысқаша бағамдау Қандай екі нəрсе ойдағыдай сəтті шықты : 1: Сурет арқылы жіктік, көптік жалғауларын меңгеру. 2: Сурет арқылы бұрынғы білімдерін тексеру. Қандай екі нəрсені жетілдіру сабақты жақсартар еді: 1: Балалар онлайын сабақ арқылы басқа мектептегі балалармен сұрақ - жауап алысса. 2: Достың орны жүректе екенін басқаша деректер арқылы түсінсе (көрніс). |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ менің достарым
ашық сабақ менің достарым
|
САБАҚ: |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: |
||
|
Тақырыбы: Менің достарым |
|
||
|
СЫНЫП: 1 |
Қатысқан оқушылар саны: 6 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
1.1.1.1. сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету ( қимыл, ым – ишара қолдану іс – әрекет жасау). 1211Танысу өзі туралы айту, затты сипаттау үшін таныс сөз және сөз тіркестерін қолдану. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Мәтінді түсінеді, сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбі мынаны орындай алады: Сурет бойынша өз ойын қысқаша 2-3 сөйлеммен жеткізе алады. Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Сұрақ қояды, қойылған сұраққа жауап бере алады. |
||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Үйренген сөздерін қолданып өз ойларын айта алады.
Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология: Бұл, достарым, достарың, достары...
Талқылауға арналған сұрақтар: Бұл кім? Оның аты кім?
Айтылым мен жазылым үшін қолдануға болатын тіркестердің жиынтығы (жиынтықтары): Менің досым , сеннің досың , оның досы. |
||
|
Алдыңғы оқу |
«Менің туыстарым» Алдын – ала, ата – аналардан алынған, оқушының үйренген туыстық атауларына байланысты суреттерді көрсетіп оқушының өткен сабақтағы білімін тексеру. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|
Басы 4( минут )
6 ( минут )
Ортасы 5( минут )
10 ( минут )
4 ( минут )
6 ( минут )
Аяғы: 6 -7( минут )
|
Оқушылармен жылы сәлемдесіп болғаннан кейін ...Ширату жаттығулары: Оқушыларды топқа бөлу. КІРІСПЕ: «Тапқыр достар» Алдыңғы өткен тақырыпты қайталау мақсатында « Менің туыстарым » ата- аналардан алынған фото суреттерді тақтаға іліп балалардың өз туысын барып алуын талап етем. Туысын алған бала тақтадан фото суретті таныстырып өтеді. Суреттер сөйлейді: Оқушыларға жүрек таратылады, өздері қатты жақсы көретін балалардың суретін жүректің ішіне салуға тапсырма беріледі. олар сол жүректі ұстап тұрып балалардың атын айтады. Барлық балалар айтып болғаннан кейін ол дос деп аталатынын айтамын. Және дос үнемі жүректе сақталатынын түсіндіремін. Дос сөзін оқушылардың қолдарындағы немесе тақтадағы сурет бойынша жіктеп, сұрақ- жауап әдісімен үйренемін. Сергіту сәті: Аю әні.
Қос шеңбер: Балалар шеңберге тұрып Дос жүректе болады. Менің – досым, сенің -досың, оның – досы. Менің - достарым, сенің –достарың, оның –достары. Біздің – достарымыз, сендердің- достарың, олардың-достары Жұптық жұмыс: Балалар сурет арқылы бір біріне сұрақ қояды және жауап береді. Марина, Бұл кім ? Бұл - менің досым. Оның аты кім? Оның аты – Никита. Дене мүшесін көрсету арқылы сұраққа жауап беру: Сенің досыңның көзі қандай? Сенің досыңның шашы қандай?
|
Музка,
Дос достар
|
|
|
Қосымша ақпарат |
|||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау ‐ Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКT‐мен байланыс Құндылықтармен байланыс |
|
|
Өз дайындаған материялын түсініп болған соң, өзге оқушылардың материялына сұрақ беріп жауап алудың жолдарын қарастырдым. |
Критерий: сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету ( қимыл, ым – ишара қолдану іс – әрекет жасау).Танысу өзі туралы айту, затты сипаттау үшін таныс сөз және сөз тіркестерін қолдану. Дескриптор: Мәтінді түсінеді сұрақ қоя алады, сұраққа жауап бере алады. Мәтінді түсінеді сұрақ қоя алады. Мәтінді түсінеді өз ойын айта алмайды. |
Сурет |
|
|
|
|
|
|
|
|
Төмендегі бос орынды өз сабағыңыз бойынша рефлексия жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақта бағандағы өзіңіздің сабағыңыз туралы ең өзекті сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
Рефлексия Оқушылар тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді меңгеріп, өз ойларын қысқаша айта алады сұрақ қояды. Үлгермеген оқушыларға келесі тақырыпқа арнап тапсырма дайындаймын. |
|
||
|
Қысқаша бағамдау Қандай екі нəрсе ойдағыдай сəтті шықты : 1: Сурет арқылы жіктік, көптік жалғауларын меңгеру. 2: Сурет арқылы бұрынғы білімдерін тексеру. Қандай екі нəрсені жетілдіру сабақты жақсартар еді: 1: Балалар онлайын сабақ арқылы басқа мектептегі балалармен сұрақ - жауап алысса. 2: Достың орны жүректе екенін басқаша деректер арқылы түсінсе (көрніс). |
|||
шағым қалдыра аласыз

















