Түсіну. Жаңа сабақ:
Тыңдалым.
(Ұ,Қ) «Стоп- кадр» әдісі. Достық
деген не? (Достық туралы фильм көру).
Фильмнің бірінші бөлімін көру,
кейіпкерлері мен мазмұның талқылау. Әрі қарай болжам
жасау.
(Ұ) Фильмді толық
көрсету.
(Ұ) Фильмнің басын қайта қойып,
пайдаланып .Кейіпкерлер арасында болған диалогқа импровизация
жасату.
Дескриптор.
- көрген фильм мазмұның
талқылай алады.
-
әрі қарай болжам жасай
алады.
- кейіпкелер арасындағы
диалогке импровизация жасай алады.
Кері
байланыс. «Бағдаршам».
(Ұ) Ашық және жабық сұрақтар
арқылы фильмде көргендерін баяндау.
- балалар біз не туралы фильм
көрдік?
- сонымен достық деген не?
- достар қандай болу
керек?
- біз дос,доп дегенде сөздің басында қандай дыбыс
естіп
тұрмыз?
- ендеше біз бүгін қандай дыбыспен
танысамыз?
Дескриптор.
- көрген фильмдері бойынша
сұрақтарға жауап бере алады.
-
сөздің
басындағы дыбыстарды ажырата
алады.
Кері байланыс.
«Шапалақ».
(Ұ) «Сөз ойла, тез ойла»
ойыны арқылы Д дыбысына басталатың сөздер
айту.
Сұрақтарға жауап беру.
-Д дыбысы дауысты ма? Әлде дауыссыз
ба?
-Қандай текшемен
белгілейміз?
Дескриптор:
- Д дыбысына басталатын
сөздерді тауып айта алады.
- Д дыбысының дауыссыз екенің
анықтай алады.
- Қандай текшемен
белгіленетінің таба алады.
Кері
байланыс: Бас
бармақ әдісімен
бағалау.

Оқылым. Оқулықпен
жұмыс.
(МК,Ұ) «Дауыстап
ойлану» әдісі.
Оқулықтағы сөздерді
оқу:
Да-ла, да-ла-да, ау-ла,
ау-ла-да, Да-на, Да-на-да, Ду-лат,
Ду-лат-та.
Дескриптор:
- Д дыбысына байланысты
оқулықтағы сөздерді оқиды.
- Д дыбысын дұрыс
дыбыстайды.
Кері байланы: «Екі
шапалақ».
(Т) І
топ. Суреттегі Д дыбысы бар
сөздерге дыбыстық талдау жаса.(Балмұздақ, белбеу,бүлдірген, дәптер,
домбыра, дәрігер, қарындаш)
І І
топ. Әріптер
мен сандарды пайдаланып,сөз құрастыр.

1059- 10131-
10121-
107316-
Дескриптор:
- сөздерге дыбыстық талдау жасайды.
- сөздер құрастырады.
Кері байланыс: Оқушылар
бір-бірін бағалайды.
Сергіту
сәті: «Қыдырып
қайтайық!»
би
билеу
(Т) І
топ.- Д әрпін ермексаздан
құрастыру.
ІІ
топ.- Д әрпін таяқшалардан
құрастыру.
Дескриптор.
- Д әрпін ермексаздан құрастыра
алады.
- Д әрпін таяқшадан құрастыра
алады.
Кері
байланыс: тамаша!

Дәптермен жұмыс.
(Ұ)
Қолдану.«Жазылым» дәптердегі
үлгіні жазу.
Д әрпін дәптерге әдемілеп, көркем
жазамыз.

Дескриптор
- Д д әрпінің бас және кіші
әрпін жазады.
- Әріптердің көлбеу түзу
жызылу ержелерін сақтайды.
Кері
байланыс. “Аспазшы
стратегиясы”

|