Басы
|
-
Сәлемдесу.
Оқушылар
хормен:
Үлкенге де
«Сіз»,
Кішіге де
«Сіз».
Бар адамға
құрметпен,
Бас иеміз
біз.
2.Шаттық
шеңбері.
«Мен қандаймын?»
тренинг
Біз балдырған тең
басқан!
Дос құшағын кеңге
ашқан!
Тілегіміз
әділдік!
Ашық болсын кең
аспан!
3. Слайдтар
арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтау.
1
мин.
- Балалар,
бүгінгі сабағымызда біз «Достық» аялдамасына тоқтап, бұл аялдамада
«Досық – татулықтан басталады» деген тақырыпта әңгімелесіп, қалай
тату дос болу керектігін үйреніп, «татулық» ұғымы туралы түсінік
аламыз.
Достық – адамдардың
бір – біріне адал, қалтқысыз сеніп, бір мүдделі, ортақ көзқараста
болатын қасиеті. Достық өзара жауапкершілік пен қамқорлықтың,
рухани жақындықтың белгісі. Нағыз достық кісіге шабыт
беріп, өмірде кездесетін түрлі сәтсіздіктерге мойымауға, басқа
түскен қайғы мен қиыншылықты бірге көтеруге
жәрдемдеседі.
4.«Досымды тауып
беріңдерші?»
Нұсқау: Шеңбер бойында отырған
оқушылардың біреуі ортаға шығып, осы жерде отырған бір досының
қасиеттерін айтып, сипаттап береді. Басқалар ортадағы адамның досын
табады.
|
Слайдтар
|
Ортасы
|
6.«Баспалдақ»
әдісі бойынша:
1.Мәтінді
тыңдайды.
2.Мәтіндегі ақырғы
сөйлемнің мағынасын ашып,
талқылайды.
Мәтін.
Өздігінен
өзі
Қалың қар жауған қыстың бір күні,
Арман қолына күрек алып, есік алдын тазалауға кіріседі. Көрші үй
жаққа қарап еді, үйге барар жолы жасалынып дап – дайын болып
тұрғанын көреді. Арман көршісінен қалыспайын деп, бұл жолы
әдеттегіден жарты сағатқа ерте тұрады. Далаға шығып қараса, көрші
үйдің есік алды баяғыдай тазаланып қойылыпты. Үшінші күні болса,
қар кешегіден де көп жауған. Бірақ бұл жолы да, Арман жолды тазалау
үшін ертерек тұрса да, көршісінің үйіне жол тазаланылып қойылғанын
көреді. Көршісімен кездескен сәтте, Арман тура сұрайды: «Сен есік
алдындағы қарды қалай ғана тазалап үлгересің? Әр көргенімде үнемі
тап – таза болып тұрады», - дейді. Көршісі оған: «Жолды қардан
ешқашан тазалаған емеспін.Келіп - кететін
достарымның көптігінен болса керек, жол өздігінен – өзі тазаланып,
осылай болады», -
дейді.
7.«Достық,
Бірлік» үйін салу .
- Балалар, біздің адал
достарымыз әлде көп болу үшін, үлкен үй салуымыз керек. Сол үлкен
үйді бәріміз бірге салып көрейік.(Мақал – мәтелдердің ішінен тек
достыққа байланыстысын тауып, оқып
береді.)
1.Білім гауһар,
бағасы жоқ.
Надандық кесел, дауасы жоқ.
2.Досы көппен
сыйлас, Досы азбен сырлас.
3.Киіміне қарап
қарсы алады,
Біліміне қарап шығарып
салады.
4.Досың мың болса да
– аз, Дұшпаның біреу болса да –
көп.
5.Күш - білімде,
білім - кітапта.
6.Досыңменен дос
болғанға шаттан, Дұшпаныңмен дос болғаннан
сақтан.
7.Қына тасқа
бітеді,
Білім басқа бітеді.
8.Ақылсыз достан,
ақылды дұшпан артық.
9.Білегі күшті бірді
жығады,
Білімі күшті мыңды жығады.
10.Дос басқа
қарайды, Дұшпан аяққа
қарайды.
11.Өз білмегеніңді
кісіден сұра,
Үлкен жоқ болса кішіден
сұра.
Сергіту
сәті.
Орнымыздан
тұрамыз,
Қолды белге
қоямыз.
Бұрыламыз оңға
бір,
Бұрыламыз солға
бір.
Біздер тату
баламыз,
Гүл – гүл жайнап
жанамыз.
Жаттығулар
жасасақ,
Жақсы сергіп
қаламыз.
Достар тату –
тәттіміз,
Болса қолда
тәттіміз,
Біз бөлісіп
жатамыз,
Бәріміз дәм
татамыз
8.Берілген үлгі
бойынша өз досыңды суреттеп
бер.
Менің
досым
Бет әлпеті
Бойы Мінезі Ермегі
9.Синквейн
әдісі
(Дос, жолдас
сөздерімен 5 жолды өлең
арнайық).
|
А-3 формат, марекрлер, дайын
мәтін
|
1.Сөздердің және сөз
тіркестерінің мағынасын
түсіну;
2. Тыңдалған мәтінді
мазмұндау;
3.Тыңдалған
мәтінді
дәлелдеу;
|
1/1. Тыңдалған сөз
тіркестерін, жаңа сөздерді түсінеді (5
балл)
½.Тыңдалған сөз
тіркестерін түсінеді (3
балл)
1/3. Тыңдалған сөз
тіркестерін, жаңа сөздерді түсінуде қиналады (2 балл) орптақ балл
10 балл – «5» : 7 балл – «4» , 5 балл- «3»
бағасы.
2/1. Тыңдаған
мәтінді мазмұндайды (7 балл)
2/2. Тыңдаған
мәтінді түсінеді (5 балл)
2/3. Мәтіндегі сөз
тіркестерін , кейбір сөйлемдерді түсінеді (3балл) ортақ балл 15 –
«5»; 10 балл- «4» ; 5 балл –«3»
бағалары
3/1. Тыңдаған
мәтінді дәлелдей алады (7
балл);
3/2. Мәтін бойынша
сұхбат құрып , негігі ойды табуып айта алады (5
балл)
3/3. Мәтін бойынша
досын сипаттап айта алады (3
балл)
Ортақ балл 15 балл – «5» ; 10
балл- «4» ; 5 балл – «3»
бағалары
|
Қазақ әдебиеті, өзін- өзі
тану.
|