(Ұ, МК) Жаңа
сөздерді меңгерту:
Күн тәртібі, таңғы,
түскі, кешкі ас.

Сөздердің
мағыналарын суреттер арқылы
меңгерту
2. Дұрыс айтуға
дағдыландыру
- мұғалім сөздерді мәнерлеп
оқиды;
- оқушылар мұғалімнен кейін
сөздерді қайталайды, дауыстап оқиды, тізбекпен
оқиды;
- дұрыс айтуға дағдыланады:
күн тәртібі;сабақ оқиды- (сабағ-оқыймын);таңғы ас( таңғас); түскі
ас(түскас); кешкі ас( кешкі
ас)
3.(
Т)Сөйлемдер
құру. Оқылым
.жазылым
«Кім
жылдам»ойыны
Оқулық бойынша 1
тапсырма.Белгілі уақыт аралығында сөйлемдер құрап
жазады.
Дескриптор:
-
Тапсырма бойынша
3-4сөйлем құрайды
-
Тірек сөздерді
пайдаланып топтар бір-біріне сұрақтар қояды.
(Сағат нешеде? Не істейсің?)
Кері байланыс
«Сөйлемді толықтыр»
жаттығуы.
Мұғалім: - Мен
таңертең ..... ішемін, түсте ... ішемін, кешке ... ішемін. Менің
... тәртібім бар.
4.Сергіту
сәті: Бейнебаян(Көңілді
күн)
5.(Ж) Оқылым 2 тапсырма . Кезекпе-кезек мәтінді оқиды. Бір –біріне
сұрақтар қояды
(Ж) Өз күн тәртіптерін құрастырады.Құрастырып болған соң, ұқсастығы
мен айырмашылығын тауып
айтады.
6.(Ұ)Айтылым 4 тапсырма
Суреттерге қарап, досының күн тәртібі туралы сұрайды.
«Тізбекпен»орындайды (Бір оқушы бастап келесі оқушыға сұрақ қояды,
Келесі оқушы жауабын айтып, тағы бір оқушыға сұрақ
қояды)
Дескриптор: Қойылған
сұрақтарды түсінеді. Сұхбаттастарының сұрақтарына жауап
береді.
сөйлеу барысында
тілдік нормаларды сақтайды;
- сұхбаттасу барысында
басқалардың ойын толықтырады
|