Материалдар / Ашық сабақ. Менің күн тәртібім 3 сынып

Ашық сабақ. Менің күн тәртібім 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныптарында білім алатын оқушыларға арналған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пән:қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Уақыт

Күні: 15.11.2020ж.

Сынып: 3 «Л»

Мектеп: №17мектеп-гимназиясы

Мұғалімнің аты-жөні: Казезтаева А.У.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Менің күн тәртібім

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
3.​2.​6.​1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту
3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы:Тақырыпқа қатысты сөздерді қолданады, мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрып және жауап беруге талпынады, айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді қолданады.

Оқушылардың көпшілігі: Тақырыпқа қатысты сөздерді дұрыс қолданады, мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрып және жауап береді, айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс қолданады.

Оқушылардың кейбірі: Тақырып бойынша сұхбаттасу барысында басқалардың ойын толықтырады, қосымша ақпаратымен бөліседі.

Бағалау критерийлері

1.Айтылым, оқылым бойынша нұсқауларды орындау

2. Тақырып бойынша сұрақтар құрып, жауап беру

3. Тәуелдік жалғауын жалғап үйрену.

Лексикалық минимум

Күн тәртібі, таңғы, түскі, кешкі ас.


Грамматикалық минимум

Тәуелдік жалғау

І жақ Менің күн тәртіб+ім;
ІІ жақ Сенің күн тәртіб+
ің;
ІІ жақ Сіздің күн тәртіб+
іңіз;
ІІІ жақ Оның күн тәртіб+
і

Құндылықтарды дарыту

Салауатты өмір салтын ұстануды, уақытты бағалауды дәріптеу

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым

Бастапқы білім


Ерте ұйықтаймын.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы


«Атомдар мен молекулалар » тренингі

Мұғалім «атомдар» дегенде оқушылар шеңбер бойында жүре бастайды, «молекулалар» дегенде бір-бірін құшақтай алады. Бір-біріне жақсы тілектерін білдіреді.

Оқушылар суреттер арқылы жаңа тараудың мазмұнын болжайды.



  • Сенің күн тәртібің қандай?

  • Мектептен кейін қайда барасың?

  • Кешке не істейсің?

  • Бүгінгі сабақ не жайлы болады?















Сабақтың ортасы

















































(Ұ, МК) Жаңа сөздерді меңгерту:

Күн тәртібі, таңғы, түскі, кешкі ас.


Сөздердің мағыналарын суреттер арқылы меңгерту

2. Дұрыс айтуға дағдыландыру

- мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды;

- оқушылар мұғалімнен кейін сөздерді қайталайды, дауыстап оқиды, тізбекпен оқиды;

- дұрыс айтуға дағдыланады: күн тәртібі;сабақ оқиды- (сабағ-оқыймын);таңғы ас( таңғас); түскі ас(түскас); кешкі ас( кешкі ас)

3.( Т)Сөйлемдер құру. Оқылым .жазылым

«Кім жылдам»ойыны

Оқулық бойынша 1 тапсырма.Белгілі уақыт аралығында сөйлемдер құрап жазады.

Дескриптор:

  1. Тапсырма бойынша 3-4сөйлем құрайды

  2. Тірек сөздерді пайдаланып топтар бір-біріне сұрақтар қояды.
    (Сағат нешеде? Не істейсің?)

Кері байланыс «Сөйлемді толықтыр» жаттығуы.

Мұғалім: - Мен таңертең ..... ішемін, түсте ... ішемін, кешке ... ішемін. Менің ... тәртібім бар.

4.Сергіту сәті: Бейнебаян(Көңілді күн)
5.(Ж) Оқылым 2 тапсырма . Кезекпе-кезек мәтінді оқиды. Бір –біріне сұрақтар қояды
(Ж) Өз күн тәртіптерін құрастырады.Құрастырып болған соң, ұқсастығы мен айырмашылығын тауып айтады.

6.(Ұ)Айтылым 4 тапсырма Суреттерге қарап, досының күн тәртібі туралы сұрайды. «Тізбекпен»орындайды (Бір оқушы бастап келесі оқушыға сұрақ қояды, Келесі оқушы жауабын айтып, тағы бір оқушыға сұрақ қояды)

Дескриптор: Қойылған сұрақтарды түсінеді. Сұхбаттастарының сұрақтарына жауап береді.

сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды;

- сұхбаттасу барысында басқалардың ойын толықтырады

«Бағдаршам әдісі»

бағалау

Сабақтың соңы

Рефлексия(Инсерт-әдісі)

Білемін

Білдім

Білгім келеді?




Үйге тапсырма:

45б, 1 тапсырма жазбаша.(жазба дәптерінде)



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





25 Сәуір 2021
534
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі