×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Ашық сабақ Менің отбасым

Автор:Асайенова Алмагуль Ергазывна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-10-09

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Бастауыш сынып мұғалімдеріне.Жаңаотылған білім бағдарламасы бойынша құрылған

Күні: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:



Менің отбасым
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.1.2.Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау.






Басқаларды тыңдап, диалогқа қатыса отыра, үйдегі өзге мүшелерге қатысты туыстық байланыстар жүйесін айта алады.
  • Сенің отбасыңда неше адам бар?

  • Сен отбасыңда, нешінші баласың?

  • «Отбасы» деген сөзді қалай түсінесің?

  • Өз отбасың туралы не айта аласың?

  • Отбасыңдағы өз орның қандай?

  • Өз отбасындағы міндеттеріңді білесің бе?

  • Қарым-қатынас жасау қабілеті.

    АКТ қолдану дағдылары

    Бастапқы білім



    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    1-5 мин











    Психологиялық ахуалБарлығы шаттық шеңберге шақырамын.Көтеріліп шаңырақУықтары шаншыларКерегелер керіліпӨрімдей боп өрілерДөңгелене жүрсек бізКиіз үй болып көрінерШаттық шеңбер



    Сабақтың ортасы







    5 мин





































    5 мин































    3 мин

    6 мин















































































    6 мин



















































    5 мин























    «Жұмбақты ойлан»

    Ата апа аға



    бауыр сіңлі қарындас

    ТоптастыруІ топ: «Әке»ІІ топ: «Ана»ІІІ топ: «Бала»1 -тапсырма: Топтық жұмыс-Әкенің суретін тауға сәйкестендірді.-Ананың суретін бұлаққа сәйкестендірді.-Баланың суретін шөпке сәйкестендірді.-Себебін түсіндірді?



    Дескиптор:-Балықтың астынғы жағына отбасының міндеттерінің суретін орналастырады.





    Дескриптор:-сұраққа қатысты туыстық атауларды (нағашы әже) сәйкестендіреді.-сұраққа қатысты туыстық атауларды (әпке, сіңлі) сәйкестендіреді.-сұраққа қатысты туыстық атауларды (ата) сәйкестендіреді.-сұраққа қатысты туыстық атауларды (көке) сәйкестендіреді.-сұраққа қатысты туыстық атауларды (әпке) сәйкестендіреді.

    Сергіту сәті: «Бармақтар отбасы»

    Дескриптор:-Өз отбасы туралы айтады.-Өзінің отбасында нешінші бала екенін айтады.-Отбасында неше адам бар екенін айтады.-Отбасындағы өз орны туралы айтады.- Диалогқа түседі.-Әкеннің әкесі ?-АтаАтанның баласы?-Әке-Әкене сен кім боласың?-Бала-Сендер аталарыңа кімдер боласыңдар?-Немере-Балалар, сендер өсесіңдер, есейгенде сендердің балаларың аталарыңа кім болады?-Шөбере-Енді балалар осы орналастырған сөздерімізді оқып жіберейікші. -Не байқадық? Нені құрастырдық.-Осы ағашты жеті ата деп атайды екен. -Ал біз толық орналастыра алдық па?-Мүмкін, іштерінде білетіндерің бар шығар? Шөбереден кейін балалар шөпшек екен. Ал, шөпшектен кейін немене екен.Ал, енді біздің шежіре ағашымыз толығымен орналастырылды ма?






























    Интербелсенді тақтадан отбасы мүшелеріне қатысты сөздерді шығару.





































































    Интербелсенді тақтадан «Дұрыс (+), бұрыс (-) » тәсілі арқылы тексеру.



















    «Бармақтар отбасы» әні















































































    Сабақтың соңы



    5 мин

    Қорытынды:-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не? - «Отбасы» деген сөзді қалай түсіндік?- Сенің отбасыңда неше адам бар?- Өз отбасың туралы не айта аласың?-Отбасыңдағы өз орның қандай?-Отбасы мүшелеріне кімдер жатады?-Отбасы мүшелерінің міндеттерін ата?



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Қолдауды көп қажет ететін оқушылар.
    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?









    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.Сергіту сәті және белсенді іс-әрекет түрлері кезінде денсаулық сақтау элементтерін қолдану, қауіпсіздік шараларын ескеру. Баға қоюдағы академиялық әділдік, яғни, бір-бірін сын көзбен бағалауға тәрбиелеу
    Сабақ бойынша рефлексия-Сабақ мақсаттары дұрыс қойылды ма?-Кері байланыс тәсілдері тиімді пайдаланылды ма?Сабақты саралау дұрыс жүргізілді ме?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңіздібілдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңызтуралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:2:

    1:2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.