С.Сатыбалдин атындағы жалпы білім беретін мектеп
«Балауса» шағын орталығы

Ашық сабақ!
«Менің отбасым»
Тәрбиеші: Мубаракова Балжан Негматулловна
2017-2018 оқу жылы.
|
Білім беру саласы |
Әлументтік |
|
Бөлімі |
Өзін өзі тану |
|
Тақырыбы: |
«Менің отбасым» |
|
Міндеті: |
Өз отбасы мүшелерін танып айту. Отбасы мүшелерін сану.Қанша? қандай? деген сұрақтарғы жауап беру дағдысын дамыту. Көру, есту,зейін,ес және ойлау қаблеттерін дамыту. |
|
Қажетті- құрал жабдықтар, кәрнекіліктер |
Киіз үй жадбықтар, жұмыс дәптерлер және отбасы мүшелері бар карточкалар, жүрекшелер. |
|
Кезеңі |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Баланың іс әрекеті |
|
Мотивац иялық кезең Ұйымдас тырушы кезең Сергіту сәті Бағалау ивті-түзетуші |
Амандасу шеңбері. Қуан шаттан алақай Қуанатын күн келді Күліп шықты күн бүгін Қайырлы күн! Сәлеметсіздер ме? Балалар бүгін сабаққа қалай қатысамыз? Қандай бағалар аламыз?Осындай көңіл күймен орнымызға отырамыз?
Балалар теледидарға назар аударамыз қандай суреттер көрсетіп жатыр? Жақсы олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы «Менің отбасым» Балалар өз отбасыларын жайлы бір бірден айтып өтейік, мына жерде тұрған суреттерді ретпен тақтаға жапсырамыз. Ал балалар бізде қандай сурет шықты? Алдарындағы жүрекшелерді алып отбасыларына жақсы тілектер айтып кигіз үйдің жан жағына жапсырамыз.
Балалар алдарында не тұр? Қазір үйдің ішіндегі бос тор көздерге ковертте тұрған отбсы мүшелерің суреттерін жапсырып орналастырамыз.
Тербеледі ағаштар Жел алдынан еседі Кіп кішкентай ағаштар Үп Үлкен болып өседі.
Үлкен кіші ойыны. Берілген көрнекіліктен үйдің ең үлкені кім кішісі кім екенін табу.
Белсенді қатысқан тәрбиеленушілерге жұлдызша беріледі.
- Бүгін біз не істедік? - Қандай ойын ойнадық?
|
Балалар бір бірімен амандасады. Белсенді. Бестік. Балалар орындарына жайғасып отырады. Теледидардан отбасының суреттерін көрсетіп жатыр. Балалар өз отбасы мүшелерімен таныстырып өтіп, суреттерді жапсырады. Кигіз үй. Тілектерін айтады. Ұйдің суреті бар қағаз. Отбасы суреттерін үйге жапсырады. Өлең шумағына сай іс қимылдар жасайды. Тапсырманы орындайды. Тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді. Әр балаға жас шамаларына қарай жұлдызшалар беріледі. Өткен сабақты естеріне түсіріп айтып беру. |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
Отбасы мүшелерін |
|
Нені игерді: |
Отбасы мүшелерінің үлкен кішісін |
|
Нені біледі: |
Отбасы мүшелерінің аттарын |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Менің отбасым"
Ашық сабақ "Менің отбасым"
С.Сатыбалдин атындағы жалпы білім беретін мектеп
«Балауса» шағын орталығы

Ашық сабақ!
«Менің отбасым»
Тәрбиеші: Мубаракова Балжан Негматулловна
2017-2018 оқу жылы.
|
Білім беру саласы |
Әлументтік |
|
Бөлімі |
Өзін өзі тану |
|
Тақырыбы: |
«Менің отбасым» |
|
Міндеті: |
Өз отбасы мүшелерін танып айту. Отбасы мүшелерін сану.Қанша? қандай? деген сұрақтарғы жауап беру дағдысын дамыту. Көру, есту,зейін,ес және ойлау қаблеттерін дамыту. |
|
Қажетті- құрал жабдықтар, кәрнекіліктер |
Киіз үй жадбықтар, жұмыс дәптерлер және отбасы мүшелері бар карточкалар, жүрекшелер. |
|
Кезеңі |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Баланың іс әрекеті |
|
Мотивац иялық кезең Ұйымдас тырушы кезең Сергіту сәті Бағалау ивті-түзетуші |
Амандасу шеңбері. Қуан шаттан алақай Қуанатын күн келді Күліп шықты күн бүгін Қайырлы күн! Сәлеметсіздер ме? Балалар бүгін сабаққа қалай қатысамыз? Қандай бағалар аламыз?Осындай көңіл күймен орнымызға отырамыз?
Балалар теледидарға назар аударамыз қандай суреттер көрсетіп жатыр? Жақсы олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы «Менің отбасым» Балалар өз отбасыларын жайлы бір бірден айтып өтейік, мына жерде тұрған суреттерді ретпен тақтаға жапсырамыз. Ал балалар бізде қандай сурет шықты? Алдарындағы жүрекшелерді алып отбасыларына жақсы тілектер айтып кигіз үйдің жан жағына жапсырамыз.
Балалар алдарында не тұр? Қазір үйдің ішіндегі бос тор көздерге ковертте тұрған отбсы мүшелерің суреттерін жапсырып орналастырамыз.
Тербеледі ағаштар Жел алдынан еседі Кіп кішкентай ағаштар Үп Үлкен болып өседі.
Үлкен кіші ойыны. Берілген көрнекіліктен үйдің ең үлкені кім кішісі кім екенін табу.
Белсенді қатысқан тәрбиеленушілерге жұлдызша беріледі.
- Бүгін біз не істедік? - Қандай ойын ойнадық?
|
Балалар бір бірімен амандасады. Белсенді. Бестік. Балалар орындарына жайғасып отырады. Теледидардан отбасының суреттерін көрсетіп жатыр. Балалар өз отбасы мүшелерімен таныстырып өтіп, суреттерді жапсырады. Кигіз үй. Тілектерін айтады. Ұйдің суреті бар қағаз. Отбасы суреттерін үйге жапсырады. Өлең шумағына сай іс қимылдар жасайды. Тапсырманы орындайды. Тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді. Әр балаға жас шамаларына қарай жұлдызшалар беріледі. Өткен сабақты естеріне түсіріп айтып беру. |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
Отбасы мүшелерін |
|
Нені игерді: |
Отбасы мүшелерінің үлкен кішісін |
|
Нені біледі: |
Отбасы мүшелерінің аттарын |
шағым қалдыра аласыз




















