Сабақтың
басы
0-5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Шаттық шеңбері: «Миға шабуыл»
ширату жаттығуы
-
1. Сауат ашу оқулықтан біз не
үйренеміз?
-
Дыбыс дегеніміз
не?
-
Әріп дегеніміз
не?
-
Дауысты дыбыс қандай текшемен
белгілейміз?
5. Дауыссыз дыбысты қандай
текшемен белгілейміз?
Бағалау: «Жарайсың!»,
«Керемет!», «Өте тамаша!» мадақтау
арқылы ауызша сөздік бағалау
жүргізу.
«Санамақ» әдісі арқылы топқа
бөлу
|
Слайд
Доп
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Ынталандыру
Бейнежазба арқылы тапсырмалар
орындату.
Жұмбақ шешу арқылы сабақтың
тақырыбын ашу.
Жасыл ала дөңгелек,
Бақшада жатыр дөңгелеп Қарбыз
Ққ дыбысы мен әрпі туралы
түсіндіру жұмысын жүргізу.
Балалар барлығымыз қолымызды
иегіміздің астына қойып Ққ дыбысын айтайықшы .Ққ дыбысы біздің
иегімізге тиді ме? Жоқ. Онда ол қандай дыбыс болады. Дауыссыз дыбыс
. Дауыссыз дыбыс кедергілер арқылы
айтылады.
Қ
қ Қ қ
Ққ дыбы мен әрпі туралы
бейнежазба көрсету арқылы жаңа сабақты
меңгерту
№1
Жеке жұмыс Қ дыбысынан келетін
сөздер айтқы
Суреттер беру арқылы
бағалау
Оқулықпен жұмыс Қа ла, қо ла,
а сық, қа сық, мы сық, та уық, қа ра, қо ра, қар мақ, сыл дыр мақ,
та мақ, ты мақ, қа лақ, қо нақ.
Сөздерді жазу
№2
Жұптық жұмыс Кеспе қағаздар
тарқату буыннан сөз құрау, дыбыстық талдау
жасау
Ма та, ал ма, да ла, а су, са
на, а та, а на, ша шу, ал ша.
№3 Галерея әдісі бойынша
суреттегі заттардың кімге тиесілі екенін
тап.
Жұмыс
құралдары:….,
Ыдыстар:
…,
Ойыншықтар:
|
Бейнежазба,
Кеспе
әріп,
буындар
Түрлі
ресурстар
Смайликтер
|
|