Материалдар / Ашық сабақ: "Менің отбасым. Қ қ дыбысы мен әрпі."
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Менің отбасым. Қ қ дыбысы мен әрпі."

Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2018
268
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Сауат ашу

Мектеп:


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің отбасым және достарым

Ортақ тақырып: Менің отбасым


Күні:

Мұғалімнің аты жөні:

Тургумбаева Айгерім


Сынып: 1

Қатысқандар

Қатыспағандар


Сабақтың тақырыбы:.

Менің отбасым. Қ қ дыбысы мен әрпі.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Қ қ дыбысы бар сөздерді ажыратады әріпті дыбыспен сәйкестендіреді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Буындардан сөз құрай алады. Берілген суреттерді ортақ тақырып аясында топтастыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті суретті пайдалана отырып, мәтінді құрастырады.


Бағалау критерийлері

Әріптерді таниды және дыбыспен сәйкестендіріп оқиды



Құндылықтарды дарыту

Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.


Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, дене шынықтыру


АКТ қолдану дағдылары

Бейнежазба, аудиожазба.


Бастапқы білім

Дыбыс, буын туралы алғашқы білімдеріне сүйенеді.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы


0-5 мин






Ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңбері: «Миға шабуыл» ширату жаттығуы

  1. 1. Сауат ашу оқулықтан біз не үйренеміз?

  2. Дыбыс дегеніміз не?

  3. Әріп дегеніміз не?

  4. Дауысты дыбыс қандай текшемен белгілейміз?

5. Дауыссыз дыбысты қандай текшемен белгілейміз?


Бағалау: «Жарайсың!», «Керемет!», «Өте тамаша!» мадақтау арқылы ауызша сөздік бағалау жүргізу.

«Санамақ» әдісі арқылы топқа бөлу

Слайд

Доп




Сабақтың ортасы

Ынталандыру

Бейнежазба арқылы тапсырмалар орындату.





Жұмбақ шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

Жасыл ала дөңгелек,
Бақшада жатыр дөңгелеп
Қарбыз



Ққ дыбысы мен әрпі туралы түсіндіру жұмысын жүргізу.

Балалар барлығымыз қолымызды иегіміздің астына қойып Ққ дыбысын айтайықшы .Ққ дыбысы біздің иегімізге тиді ме? Жоқ. Онда ол қандай дыбыс болады. Дауыссыз дыбыс . Дауыссыз дыбыс кедергілер арқылы айтылады.

Қ қ Қ қ

Ққ дыбы мен әрпі туралы бейнежазба көрсету арқылы жаңа сабақты меңгерту

1Shape1

Жеке жұмыс Қ дыбысынан келетін сөздер айтқы

Shape2

Shape3

Shape7 Shape6 Shape4 Shape5











Суреттер беру арқылы бағалау







Оқулықпен жұмыс Қа ла, қо ла, а сық, қа сық, мы сық, та уық, қа ра, қо ра, қар мақ, сыл дыр мақ, та мақ, ты мақ, қа лақ, қо нақ.





Сөздерді жазу №2

Жұптық жұмыс Кеспе қағаздар тарқату буыннан сөз құрау, дыбыстық талдау жасау

Ма та, ал ма, да ла, а су, са на, а та, а на, ша шу, ал ша.

Shape8





3 Галерея әдісі бойынша суреттегі заттардың кімге тиесілі екенін тап.

Жұмыс құралдары:….,

Ыдыстар: …,

Ойыншықтар:


Бейнежазба,












Кеспе әріп,

буындар





Түрлі ресурстар



Смайликтер









Жаңа сабақ



























Сергіту сәті

1 мин


Сабақтың соңы




Ұжымдық жұмыс №4

Қалыптастырушы бағалау

Тапсырма

Берілген сөздерді оқы. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады?

Сол әріпті қоршап сыз.

Shape11 Shape10 Shape9


Қас...ыр ... ой Тыш …ан


ҚБ тапсырмалар жинағы







Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік, техникасының сақталуы. Құндылықтардағы байланыс

Қабілеті төмен оқушыларға «Диалог және ауызша қолдау көрсету» саралау тәсілі бойынша жұмыс жүргіземін.

Қабілеті жоғары ЖАДА аясында жұмыс жүргізеді. Қосымша тапсырмалар беру арқылы «Қарқын арқылы саралау» тәсілін қолданамын. Тапсырманы оқушылардың қажеттілігіне қарай саралап, табысқа бағыттау жолында ішкі уәжін ескере отырып таңдалды. Саралау жұмысы арқылы оқушы деңгейіне қарай тапсырма таңдалып, дереккөздердің көмегімен, оқушылардың жылдамдық дәрежесіне қарай, қолдау көрсетіп және бүгінгі сабаққа қорытынды жасау үшін осы тәсілдерге сүйендім.

Ашық сұрақтар қою арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.





Денсаулық, достық және айналадығыларға қамқорлық көрсету құндылығы дамиды.

Партада денені тік ұстап отырамыз.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай

өзгерістер енгіздім және неге?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!