Ортасы
|
1 тапсырма.
Топпен жұмыс. «Ойлан тап»
әдісі
ІІ. Өткен
сабақты еске түсіру мақсатында доп
беру арқылы сұрақ қою мақсатында ойын
жүргізу
-
Буындегеніміз не?
- Әріп дегеніміз не?
- Дыбыс дегеніміз не?
- Сөздегеніміз не?
- Сөйлемдегеніміз не?
-
Дауыстыдыбыстарнешегебөлінеді?
Топқа бөлу: буын құрату
арқылы сөйлем
құрату
1-топ
дауыстылар
2-топ
дауыссыздар
3-топ
әріптер
ІІІ. Жаңа сабақты таныстыру
мақсатында жұмбақ
жасыру
1. Қалқиған екі
құлағы,
Елеңдеп қорқып тұрады.
(Қоян)
2.Қыс бойына
жатады,
Тәтті ұйқыға батады.
(Қонжық)
3. Аузы бейне
шалғы,орақ,
Шөп емес,бірақ мал орады.
(Қасқыр)
4.Кішкене ғана бойы бар,
Айналдырып киген тоны бар.
(Қой)
5.Көкала костюм киеді,
Бойын жерге жасырған.
Күннің көзін сүйеді,
Бұрымы бар жасылдан.
(Қарбыз)
Демек, Қандай әріптермен басталып
тұр. Міне, Ққ баспа және жазба
түрі.
Ққ дыбысын жақсырақ түсіну
үшін мен сендерге бейнежазбаны
көрсеткім келіп
отыр.
Қалай екен балалар, сендерге
бейнежазба ұнады ма?
2-
тапсырма:
Енді өздерің тағыда Ққ
дыбысынан басталатын сөздер
айтыңдаршы.
Қарлығаш, қозы, қоян, құлын,
құмырсқа, қармақ, қобыз, қасқыр, қарбыз,
қауын.
3-
тапсырма
Қасқыр, қозы, құмырсқа, құлын,
қой сөзін буынға
бөлу.
Қой сөзін текшелер арқылы
жазып көрсету
3-топқа тапсырма беру.
Жұптық жұмыс
«Ойлан, жұптас,
бөліс әдісі»
1-топ алдарындағы әріптерден
асық сөзін жазу
2-топ қол,
қар
3-топ ақпан,
жақсы
СЕРГІТУ
СӘТІ:
ІV.
Оқулықпен жұмыс:
№1
Тыңдалым
- Оқулықта берілген сюжетті
суреттен әңгіме құрату
- Суреттен не көріп тұрмыз?
- Сурет не туралыдеп ойлайсыңдар?
- Отбасымүшелеріқайбөлмедеотыр?
-
Атасынемересіненетуралыайтыпжатырдепойлайсыңдар?
№2 Әр топ
қарақатсөзінедыбыстықталдаужасау
№3 Оқылым
Қа
ла
қа
ра
сыл дыр мақ
Қо
ла
қо
ра
тал қан
А
сық
қар мақ тыш
қан
Қа
сық та
мақ
а ла қан
Мы сық
ты мақ
қо ша қан
Та
уық қа
лақ
қал та №5 Дәптермен
жұмыс
Ққ
дыбысын ауада жазып көрсету №6 Шығармашылық
тапсырма:
Суреттегі заттардың кімге тиесілі екенін
тап.
Жұмыс құралдары:
|
Ара, балға, шеге,
қалақ,
кілт
|
Ыдыстар:
|
Қасық, шанышқы,
қазан,
Тарелка,
|
Ойыншықтар:
|
Қуыршақ, әтеш,
тышқан
|
4-тапсырма.
Бірлесе жазу әдісін пайдалана отырып, шатастырылған сөздерден
сөйлем құрату.
|
Дескриптор: білім
алушы
●
Өтілген әріптерді
айта алады
●
Дауысты және
дауыссыз дыбыстарды біледі
●
Буыннан сөз
құралатынын біледі
Дескриптор: білім
алушы
●
Жұмбақтың мағынасын
түсініп, жауап бере алады
●
Әріптерге дыбыстық
талдау жасай алады
●
Қ дыбысының қай
буында кездесетінін айыра
алады
Дескриптор: білім
алушы
●
Әңгімені
түсінеді;
●
Болжай
алады
Дескриптор: білім
алушы
●
сурет бойынша әңгіме
құрай алады.
Буындап оқи
алады
Дескриптор:
1. Суреттегі заттарды топтарға
бөледі, атын атайды.
2. Құрамында қ дыбысы бар
сөздерді табады.
3. Құрамында қ дыбысы бар
сөздерді буынға
бөледі.
4. Қ дыбысының орналасу ретін
біледі
Дескриптор: білім
алушы
●
шатастырылған
сөздерден сөйлем құрай
алады.
|
«Бармақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі
бағалады
Бағдаршам арқылы
кері байланыс
«Шапалақ
ұру» әдісі арқылы оқушылар
бірін-бірі бағалайды
Бір шапалақ-өте
жақсы
Екі шапалақ-
жақсы
Үш шапалақ
–орта
Әр оқушы өз-өздерін
жеміс ағашына стикер ілу арқылы
бағалады
|
Буындар
интербелсенді тақта
Әріптер
|