Материалдар / Ашық сабақ "Мереке қарсаңындағы қала"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Мереке қарсаңындағы қала"

Материал туралы қысқаша түсінік
Екінші кіші топқа арналған ашық сабақ Мереке қарсаңындағы қала
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2020
258
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы

сәбилер тобына ___ арналған



Күні, айы, жылы:

Білім беру саласы:Қатынас

Бөлімі:Тіл дамыту

Тақырыбы: «Мереке қарсаңындағы қала» (түсті жалау,шар,гүл деген сөздерді қалаға байланысты қолдану)

Мақсаты : Балалардың сөздік қорын молайту.

Өздері тұратын қаланың атын есте сақтау,қалада өтетін мерекелермен таныстыру.

Туған өлкеге деген мақтаныш сезімін ояту.

Сөздік жұмыс: Мереке,жалау.

Көрнекілік : Мереке күндері бейнеленген қаланың сурет плакаттары,жалаулар,шарлар.

Әдіс-тәсілдер: Көрсету ,түсіндіру ,сұрақ-жауап.

Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс -әрекеті

Балалардың іс -әрекеті

Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі










Балалардың көңілін өздеріне аудару.

Балалармен шаттық шеңберін жасау:

Қуанамын менде,

Қуанасың сенде.

Қуанайық достарым

Арайлап атқан күнге.

Балалар шаттық шеңберін орындап болған соң орындарына отырғызып, алдарындағы суреттерге назарларын аудару.

Балалар тәрбиешіге назарларын аударады. Ортаға шеңбер құрып тұрады да тәрбиешімен бірге шаттық шеңберінің іс-қимылдарын жасайды.

Содан соң балалар өз орындарына отырады.

Тәрбиешінің айтуы бойынша алдырындағы суреттерге назарларын аударады.

Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі























Тәрбиеші балаларға сұрақ – жауап әдісін пайдалану арқылы балаларды әңгімелесуге тартып, сұрақтар қояды.

Балалар сендер қандай балабақшаға келесіңдер?

Сендер қандай қалада тұрасыңдар?

Балалар сендер қандай мерекелерді білесіңдер?

Тәрбиеші балалардың көңілін көрнекі суреттерге, жалауларға,шарларға аударады.

Сол мерекелерді тойлағанда біздің көшелерімізді ,мереке өтетін алаңды түрлі-түсті шарлармен әр түрлі жалаулармен безендіреді.

Сергіту сәті.

Күндей жанып алаулар,

Қолымызда жалау бар.

Жалауымыз жайнап,

Би билейміз ойнап.


Балалар тәрбиешінің қойған сұрақтарына жауап береді.

Арман балабақшасына келеміз.

Біз Көкшетау қаласында тұрамыз.

Балалар өздері білетін мерекелерді атап береді.

Балалардың көңілдері суретке ауады.

Тәрбиешінің мереке туралы айтқан әңгімелерін тыңдайды.





Шарлар мен жалауларға қызығушылық білдіреді.


Балалар сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы қайталайды.

Рефлекстік түзету кезеңі










Қорытындылау





Өзін-өзі бағалау

Балалармен сұрақ-жауап арқылы түсінгендерін пысықтайды.

Балалар бүгінбізде қандай сабақ болды?

Тіл дамыту сабағында біз не туралы әңгімелестік?

Мереке кезінде қала көшелерін немен безендіреді?

Сендер сабаққа жақсы қатыстыңдар.

Сабақты қорытындылап аяқтау.

Балаларды мақтап-мадақтау.

Балалар сұрақтарға жауап береді.

Бүгін бізде тіл дамыту сабағы болды.

Сабақта біз мереке туралы әңгімелестік.

Қала қөшелерін жалаулар мен шарлар мен безендіреді.

Балалар өз аттарына мақтау естігенде қуанады.


Күтілетін нәтиже :

Білу керек: Балалар өздері тұратын қаланы біледі.

Түсінігі: Мереке туралы түсініктері бар.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Сабақты толық меңгерді.

Тәрбиешінің аты, тегі БайзаковаГ.Е





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!