Қысқа мерзімді жоспар Пәні-химия класы- 9 күні:
Пән мұғалімі: Әбдіғалиева Қ.Н.
|
Тақырыбы: |
Металдар және олардың құймаларының жемірілуі және онымен күресу жолдары |
|
|
|
Мақсаты: |
1. Металдар мен олардың құймаларының жемірілуі және онымен күресу жолдарын таныстырып,алған білімді өмірде қолдана білуге үйрету 2. Сыни ойлау дағдысын, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру 3.Бірлесіп жұмыс жүргізу арқылы ақпаратты өз бетінше қабылдап ,сараптай білуге дағдыландыру. |
|
|
|
Күтілетін нәтиже: |
1. осы тарау бойынша алған білімдерін практикалық іс-әрекетте пайдалана білу дағдысын жетілдіреді2.Бірлесіп жұмыс жүргізу машықтарын жетілдіреді,ақпаратты өз бетінше қабылдап ,сараптай білуге дағдыланады. |
|
|
|
Түйінді идеялар: |
Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Тақырыпты өз бетінше түсініп, сараптайды |
|
|
|
Уақыты |
Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе бөлімі |
1.Амандасу 2.Сергіту сәті 3.Топқа бөлу. 4. Үй тапсырмасын сұрау |
Топтық бағалау |
Акт, |
|
тұсаукесер |
Жаңа тақырып бойынша қысқаша баяндау |
|
Химиялық приборлар |
|
Негізгі бөлім |
1 . Мағынаны тану. — Эйфель мұнарасы (СЛАЙД).Париждің даңқын асқақтатып тұрған- Эйфель мұнарасы.300 метрлік болат қаңқалы бұл мұнараның құрылысы таза болат және әр түрлі қоспалардан тұрады. Оның басты ауруы – болат қаңқаларының уақыт өткен сайын бүлініп, жемірілуі. Бұл аурумен күресу үшін үздіксіз химиятерапияның пайдасы мол.Бұл мұнараны 18 рет сырлады. Соның салдарынан оның массасы 9000 тоннага жетіп отыр. Әр сырланған сайын оның массасы 70 тоннаға артып отырады екен. Ғалымдар бұл бүлінудің салдарын тотығу-тотықсыздану процесстерінің әсері деп есептейді. Бірақ нақты қандай процесс? — тот басқан бірнеше металл бұйымдарды көрсете отырып, неге олардың осындай күйге ұшырағанын түсіндіріп беруін сұрау. .Топтық жұмыс «Қалам үстелдің ортасында»Топтарға тапсырма беріледі.Мұғалім қай оқушының қаламын ортадан алса, сол оқушы жауап береді.1.Жемірілудің түрлері,өзгешелігі 2.Тұрмыстағы металдардың жемірілуіне мысалдар келтір 3.Қыста қала көшелеріне мұз үстіне тұз шашу жерасты құбырларына қандай зиянын тудырады? 4.Металдардың жемірілуін қалай баяулатамыз? 2.Есептер шығару |
Топтардың бір-бірін бағалауы Бағалау парағы арқылы |
Жетондар, АКТ жетондар |
|
Қорытынды: |
«. Ротация. Әр топқа сұрақ беріледі. I-топқа: Барлық металдар жемірілуге бірдей ұшырай ма? II-топқа. Мырыш пен күкірт қышқылы арасындағы реакцияның біртіндеп баяулап, ал мырышқа мысты жанастырғанда тезірек жүруі неліктен? (тәжірибе) III-топқа. Не себепті қазір дүние жүзінде металдардың коррозияға ұшырауы артып отыр? Сұрақтармен алмасып жауап беріліп, соңында әрбір топ өзіне берілген сұраққа дәлелдемелермен талдау жасап, қорытынды жауабын айтады. |
|
|
|
Уйге тапсырма |
5.5оқу Х. Е.Ж. 8-65,8-66 есеп шығару |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ "Металдар және құймалары
ашық сабақ "Металдар және құймалары
Қысқа мерзімді жоспар Пәні-химия класы- 9 күні:
Пән мұғалімі: Әбдіғалиева Қ.Н.
|
Тақырыбы: |
Металдар және олардың құймаларының жемірілуі және онымен күресу жолдары |
|
|
|
Мақсаты: |
1. Металдар мен олардың құймаларының жемірілуі және онымен күресу жолдарын таныстырып,алған білімді өмірде қолдана білуге үйрету 2. Сыни ойлау дағдысын, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру 3.Бірлесіп жұмыс жүргізу арқылы ақпаратты өз бетінше қабылдап ,сараптай білуге дағдыландыру. |
|
|
|
Күтілетін нәтиже: |
1. осы тарау бойынша алған білімдерін практикалық іс-әрекетте пайдалана білу дағдысын жетілдіреді2.Бірлесіп жұмыс жүргізу машықтарын жетілдіреді,ақпаратты өз бетінше қабылдап ,сараптай білуге дағдыланады. |
|
|
|
Түйінді идеялар: |
Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Тақырыпты өз бетінше түсініп, сараптайды |
|
|
|
Уақыты |
Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе бөлімі |
1.Амандасу 2.Сергіту сәті 3.Топқа бөлу. 4. Үй тапсырмасын сұрау |
Топтық бағалау |
Акт, |
|
тұсаукесер |
Жаңа тақырып бойынша қысқаша баяндау |
|
Химиялық приборлар |
|
Негізгі бөлім |
1 . Мағынаны тану. — Эйфель мұнарасы (СЛАЙД).Париждің даңқын асқақтатып тұрған- Эйфель мұнарасы.300 метрлік болат қаңқалы бұл мұнараның құрылысы таза болат және әр түрлі қоспалардан тұрады. Оның басты ауруы – болат қаңқаларының уақыт өткен сайын бүлініп, жемірілуі. Бұл аурумен күресу үшін үздіксіз химиятерапияның пайдасы мол.Бұл мұнараны 18 рет сырлады. Соның салдарынан оның массасы 9000 тоннага жетіп отыр. Әр сырланған сайын оның массасы 70 тоннаға артып отырады екен. Ғалымдар бұл бүлінудің салдарын тотығу-тотықсыздану процесстерінің әсері деп есептейді. Бірақ нақты қандай процесс? — тот басқан бірнеше металл бұйымдарды көрсете отырып, неге олардың осындай күйге ұшырағанын түсіндіріп беруін сұрау. .Топтық жұмыс «Қалам үстелдің ортасында»Топтарға тапсырма беріледі.Мұғалім қай оқушының қаламын ортадан алса, сол оқушы жауап береді.1.Жемірілудің түрлері,өзгешелігі 2.Тұрмыстағы металдардың жемірілуіне мысалдар келтір 3.Қыста қала көшелеріне мұз үстіне тұз шашу жерасты құбырларына қандай зиянын тудырады? 4.Металдардың жемірілуін қалай баяулатамыз? 2.Есептер шығару |
Топтардың бір-бірін бағалауы Бағалау парағы арқылы |
Жетондар, АКТ жетондар |
|
Қорытынды: |
«. Ротация. Әр топқа сұрақ беріледі. I-топқа: Барлық металдар жемірілуге бірдей ұшырай ма? II-топқа. Мырыш пен күкірт қышқылы арасындағы реакцияның біртіндеп баяулап, ал мырышқа мысты жанастырғанда тезірек жүруі неліктен? (тәжірибе) III-топқа. Не себепті қазір дүние жүзінде металдардың коррозияға ұшырауы артып отыр? Сұрақтармен алмасып жауап беріліп, соңында әрбір топ өзіне берілген сұраққа дәлелдемелермен талдау жасап, қорытынды жауабын айтады. |
|
|
|
Уйге тапсырма |
5.5оқу Х. Е.Ж. 8-65,8-66 есеп шығару |
|
|
шағым қалдыра аласыз













