Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Химия

    Бөлім:

    8.3А

    Химиялық элементтер-дің периодтық жүйесі

    Мектеп:

    «Даражол» лицей-интернаты

    Мұғалімнің аты жөні:

    Алдабергенова Шәмшат Көшенәліқызы

    Күні:

    02.02.2022 ж

    Сыныбы:

    8 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Металдар және бейметалдар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.2.1.7-химиялық элементтің периодтық кестеде орналасуына сай қасиеттерін болжау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Периодтық кестеден металдар мен бейметалдардың орнын анықтап, ажырата алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Металдар мен бейметалдардың қасиетін және қолданылуын айтып бере алады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Сілтілік металдарды және галогендер, инертті газдарды өзара салыстыра біледі

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтың іс-әрекеті

    Оқушы

    ның әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың жоспары

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Ұран айту

    Оқушыларды топқа бөлу

    ІІ. Алдыңғы білім:

    «Миға шабуыл»

    ІІІ. Жаңа сабақ

    Жаңа сабақ тақырыбын ашу. Жаңа сабақты түсіндіру.

    ІV. Кері байланыс «Сайыс сабағы»

    1. Кім жылдам?

    2. «Өсемін және кемимін»

    Сергіту сәті

    1. «Суреттер сөйлейді»

    2. Есеп шығару

    V. Жаңа сабақты бекіту

    1. Бенн диаграммасы

    VІ. Бағалау




    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру


    2 мин


    Алдыңғы білімді тексеру


    4 мин

    Оқушылармен амандасып, оларды түгелдеу. Ұран айту арқылы сабаққа деген белсенділігін , ұйымшылдылығын арттыру.

    1,2,3 саналу арқылы топқа бөлу

    І-топ: Металдар

    ІІ-топ: Бейметалдар

    ІІІ –топ: Жартылай металдар

    ІІ. Алдыңғы білім:

    «Миға шабуыл» арқылы әр топқа 5 сұрақтан қойылады.

    І топ. Металдар тобы:

    1. Бөлінбейтін кішкентай бөлшек? (Атом)

    2. Период қалай жіктеледі? (Кіші ,үлкен)

    3. 3-период ,І негізгі топша элементін ата? (Натрий)

    4. R2O5 қай топ элементтерінің оксидтері? (V топ)

    5. Инертті газдар дегеніміз не? (Бұл элементтер сутек пен оттекпен қосылыстар түзбейді)


    ІІ топ. Бейметалдар тобына

    1. Атом неден тұрады? (протон,нейтрон,электроннан)

    2. Неше период бар? (7)

    3. 2-период ,ІІ негізгі топша элементі? (бериллий)

    4. R2O3 қай топ элементтерінің оксидтері? (ІІІ топ)

    5. Cілтілік металдар дегеніміз не? (Тығыздығы аз ,иілгіш,оңай балқыйтын, жанғыш заттар , сумен белсенді әрекеттеседі)


    ІІІ топ. Жартылай металдар тобы

    1. Тек атомнан тұратын заттар? (Жай заттар)

    2. Заманауи периодтық жүйеде неше топ бар? (18)

    3. 4-период , ІІ негізгі топша элементі? (Кальций)

    4. RO2 қай топ элементтерінің оксидтері? (ІV топ)

    5. Галогендер дегеніміз не? (Ең белседі ,нағыз бейметалдар, өткір исті , қызғылт , сары түстес элементтер)

    Оқушылар хормен ұранды айтады








    Өткен тақырыптарға байланысты сұрақтарға жауап береді












    Дискриптор

    -Алдыңғы тақырыпты еске түсіріп жауап беред


    Мадақтау






















    Қ/Б Түрлі Мадақ сөздер арқылы бағалау

    Әр дұрыс жауапқа 1 балл


    Суреттер

    Плакаттар









    Оқулық, слайд, суретттер

    Сабақтың ортасы


    7 мин














    5 мин




    5 мин





















    6 мин






    7 мин































    4 мин

    III. Жаңа сабақ

    Металдың және бейметалдың өнімдерінің суреті арқылы тақырыпты ашу

    1.Металдар мен бейметалдар жайлы қысқаша түсініктеме беру, Металдар мен бейметалдардың периодтық жүйедегі орнымен таныстыру.

    Жартылай металдар туралы түсінік беру.


    ІV. Кері байланыс «Сайыс сабағы»

    Мақсаты: Оқушылардың бөлім бойынша алған білімдерін тексеру, қызықты тапсырмалар арқылы қызығушылықтарын ояту, ойлау қабілеттерін дамыту.


    1. тапсырма. «Кім жылдам?»

    Оқулықтағы 125 беттегі 8 тапсырманы орындау. Топтарға 1 минут беріледі.


    1. тапсырма. «Өсемін – кемимін»

    Периодтық жүйемен жұмыс жасау.

    1.Период пен топтарда химиялық элементтердің қасиеті қалай өзгереді?

    2.Периодтық кестеде орналасуна қарай бір металл мен бейметалға жалпы сипаттама бер

    3.Металдық қасиеті жоғары элеметті ата.

    4. Бір топта орналасқан элементтердің қасиеттері

    ұқсас болады ма?

    Сергіту сәті: «Қызықты химия әлемі» тәжірибелер жасау.

    Мақсаты: Оқушыларды сергіту арқылы химия пәніне деген қызығушылығын арттыру.

    1. Жанған қол

    2. Бағдаршам

    3. Оттықсыз от

    3-тапсырма: «Суреттер сөйлейді»

    Металдар мен бейметалдар күнделікті

    өмірде қайда қолданады және оларды қайда

    кездестіруге болады.

    І-топ. Металдар тобына


    ІІ-топ. Бейметалдар тобы


    ІІІ – топ. Жартылай металдар


    4-тапсырма: Есептер шығару. Дәптерге орындайды

    І-топ. Металдар тобына

    Массасы 160 г калий сумен әрекеттескенде түзілетін калий гидроксидінің массасын тап?

    (Жауабы: 229,7)

    ІІ-топ. Бейметалдар тобы

    Массасы 48 г кальций оттекпен әрекеттескенде түзілген кальций(ІІ)оксидінің массасын тап?

    (Жауабы: 67,2)

    ІІІ – топ. Жартылай металдар

    Массасы 460 г натрий хлормен әрекеттескенде түзілген натрий хлоридінің массасы?

    (Жауабы: 1170 г)












    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алдабергенова Шәмшат Көшенәліқызы
    04 Сәуір 2022
    1066
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Металдар мен бейметалдар 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Металдар мен бейметалдар 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ металдар мен бейметалдар . Периодтық жүйеден металдар мен бейметалдарды ажырату, қасиеттері , қолданылуы. Сілтілік металдар , галогендер , инертті газдар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Химия

    Бөлім:

    8.3А

    Химиялық элементтер-дің периодтық жүйесі

    Мектеп:

    «Даражол» лицей-интернаты

    Мұғалімнің аты жөні:

    Алдабергенова Шәмшат Көшенәліқызы

    Күні:

    02.02.2022 ж

    Сыныбы:

    8 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Металдар және бейметалдар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.2.1.7-химиялық элементтің периодтық кестеде орналасуына сай қасиеттерін болжау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Периодтық кестеден металдар мен бейметалдардың орнын анықтап, ажырата алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Металдар мен бейметалдардың қасиетін және қолданылуын айтып бере алады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Сілтілік металдарды және галогендер, инертті газдарды өзара салыстыра біледі

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтың іс-әрекеті

    Оқушы

    ның әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың жоспары

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Ұран айту

    Оқушыларды топқа бөлу

    ІІ. Алдыңғы білім:

    «Миға шабуыл»

    ІІІ. Жаңа сабақ

    Жаңа сабақ тақырыбын ашу. Жаңа сабақты түсіндіру.

    ІV. Кері байланыс «Сайыс сабағы»

    1. Кім жылдам?

    2. «Өсемін және кемимін»

    Сергіту сәті

    1. «Суреттер сөйлейді»

    2. Есеп шығару

    V. Жаңа сабақты бекіту

    1. Бенн диаграммасы

    VІ. Бағалау




    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру


    2 мин


    Алдыңғы білімді тексеру


    4 мин

    Оқушылармен амандасып, оларды түгелдеу. Ұран айту арқылы сабаққа деген белсенділігін , ұйымшылдылығын арттыру.

    1,2,3 саналу арқылы топқа бөлу

    І-топ: Металдар

    ІІ-топ: Бейметалдар

    ІІІ –топ: Жартылай металдар

    ІІ. Алдыңғы білім:

    «Миға шабуыл» арқылы әр топқа 5 сұрақтан қойылады.

    І топ. Металдар тобы:

    1. Бөлінбейтін кішкентай бөлшек? (Атом)

    2. Период қалай жіктеледі? (Кіші ,үлкен)

    3. 3-период ,І негізгі топша элементін ата? (Натрий)

    4. R2O5 қай топ элементтерінің оксидтері? (V топ)

    5. Инертті газдар дегеніміз не? (Бұл элементтер сутек пен оттекпен қосылыстар түзбейді)


    ІІ топ. Бейметалдар тобына

    1. Атом неден тұрады? (протон,нейтрон,электроннан)

    2. Неше период бар? (7)

    3. 2-период ,ІІ негізгі топша элементі? (бериллий)

    4. R2O3 қай топ элементтерінің оксидтері? (ІІІ топ)

    5. Cілтілік металдар дегеніміз не? (Тығыздығы аз ,иілгіш,оңай балқыйтын, жанғыш заттар , сумен белсенді әрекеттеседі)


    ІІІ топ. Жартылай металдар тобы

    1. Тек атомнан тұратын заттар? (Жай заттар)

    2. Заманауи периодтық жүйеде неше топ бар? (18)

    3. 4-период , ІІ негізгі топша элементі? (Кальций)

    4. RO2 қай топ элементтерінің оксидтері? (ІV топ)

    5. Галогендер дегеніміз не? (Ең белседі ,нағыз бейметалдар, өткір исті , қызғылт , сары түстес элементтер)

    Оқушылар хормен ұранды айтады








    Өткен тақырыптарға байланысты сұрақтарға жауап береді












    Дискриптор

    -Алдыңғы тақырыпты еске түсіріп жауап беред


    Мадақтау






















    Қ/Б Түрлі Мадақ сөздер арқылы бағалау

    Әр дұрыс жауапқа 1 балл


    Суреттер

    Плакаттар









    Оқулық, слайд, суретттер

    Сабақтың ортасы


    7 мин














    5 мин




    5 мин





















    6 мин






    7 мин































    4 мин

    III. Жаңа сабақ

    Металдың және бейметалдың өнімдерінің суреті арқылы тақырыпты ашу

    1.Металдар мен бейметалдар жайлы қысқаша түсініктеме беру, Металдар мен бейметалдардың периодтық жүйедегі орнымен таныстыру.

    Жартылай металдар туралы түсінік беру.


    ІV. Кері байланыс «Сайыс сабағы»

    Мақсаты: Оқушылардың бөлім бойынша алған білімдерін тексеру, қызықты тапсырмалар арқылы қызығушылықтарын ояту, ойлау қабілеттерін дамыту.


    1. тапсырма. «Кім жылдам?»

    Оқулықтағы 125 беттегі 8 тапсырманы орындау. Топтарға 1 минут беріледі.


    1. тапсырма. «Өсемін – кемимін»

    Периодтық жүйемен жұмыс жасау.

    1.Период пен топтарда химиялық элементтердің қасиеті қалай өзгереді?

    2.Периодтық кестеде орналасуна қарай бір металл мен бейметалға жалпы сипаттама бер

    3.Металдық қасиеті жоғары элеметті ата.

    4. Бір топта орналасқан элементтердің қасиеттері

    ұқсас болады ма?

    Сергіту сәті: «Қызықты химия әлемі» тәжірибелер жасау.

    Мақсаты: Оқушыларды сергіту арқылы химия пәніне деген қызығушылығын арттыру.

    1. Жанған қол

    2. Бағдаршам

    3. Оттықсыз от

    3-тапсырма: «Суреттер сөйлейді»

    Металдар мен бейметалдар күнделікті

    өмірде қайда қолданады және оларды қайда

    кездестіруге болады.

    І-топ. Металдар тобына


    ІІ-топ. Бейметалдар тобы


    ІІІ – топ. Жартылай металдар


    4-тапсырма: Есептер шығару. Дәптерге орындайды

    І-топ. Металдар тобына

    Массасы 160 г калий сумен әрекеттескенде түзілетін калий гидроксидінің массасын тап?

    (Жауабы: 229,7)

    ІІ-топ. Бейметалдар тобы

    Массасы 48 г кальций оттекпен әрекеттескенде түзілген кальций(ІІ)оксидінің массасын тап?

    (Жауабы: 67,2)

    ІІІ – топ. Жартылай металдар

    Массасы 460 г натрий хлормен әрекеттескенде түзілген натрий хлоридінің массасы?

    (Жауабы: 1170 г)












    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 8 сынып
    04.04.2022
    1066
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алдабергенова Шәмшат Көшенәліқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации