Сабақ: математикаСабақтың тақырыбы: Метр |
|
СЫНЫП: 2 «Ә»
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.3.2.* Ұзындық (м), масса (ц), тəулік өлшем бірліктерін қолданып өлшеу 2.1.3.4.Ұзындық (см, дм, м), масса (кг, ц) өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіру |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, маркер, ҚБ, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 3 минутБойларымен қатарға тұру.Шырылдады қоңырауБіз сабақты бастаймыз.Партамызға отырып,Өзара көз тастаймыз.Жаңа білім алуға,Алға қадам жасаймыз.
Топтарға бөлу.1,2,3,4 сандарын ұсыну. Оқушылар таңдаған сандарына сай топтарға бөлінеді.Топ басшыларын сайлау.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 2 минутЖақсы сөз жанымызды жылытады дегендей, бір-бірімізге жан жылуымызды берейік.Бүгінгі күн терезеден,Бізге, міне, тұр қарап.Сондай жақсы көңіл күймен,Басталады бұл сабақ.
|
1-топ2-топ3-топ4-топ
Барлығы бірге айтады. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Сандармен жүру» ойыны арқылы жаңа сабақты ашу. (Әр топқа беріледі).МЕТР сөзі шығады.1 мысал.1м-10дм1дм-10см1м-100смМетр өлшеу құралы.Топ басшылар белдерін өлшеп, см мен дм көрсетеді.2 мысал.Сынып бөлмесін, өлшеу құралы мен өлшейді. |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы7 минут
| ҚолдануДәптермен жұмыс.3 мысал.4 топқа бөлек-бөлек беріледі.
| Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті «Аяқпенен топ- топ- топ»
| МР3жазба |
Аяқталуы Сабақты бекіту8 минут | 4-есеп.Шарты: Шешуі: 10+20=301орамда-10м Жауабы: 30 м2орамда-20м3орамда-?Сызбасы 10м20м?м
Шарты:Шарты: Шешуі: 12+28=40, 12+28+40=801орамда-12м Жауабы: барлығы 80 м2орамда-28м ?3орамда-?Сызбасы 10м20м ??мБайырғы өлшем бірліктер.
|
Топпен жұмыс
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут |
|
Бағалау парақшасы
Кері байланыс кемесі. |
Үй жұмысы: 5-мысал, 63 бет. Теңдік тура болатындай, тиісті орынға жақша қой. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |