Материалдар / Ашық сабақ "Метр" 2 сынып

Ашық сабақ "Метр" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Метр" 2 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
413
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: математикаСабақтың тақырыбы: Метр

СЫНЫП: 2 «Ә»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.3.2.* Ұзындық (м), масса (ц), тəулік өлшем бірліктерін қолданып өлшеу 2.1.3.4.Ұзындық (см, дм, м), масса (кг, ц) өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіру
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, маркер, ҚБ, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 3 минутБойларымен қатарға тұру.Шырылдады қоңырауБіз сабақты бастаймыз.Партамызға отырып,Өзара көз тастаймыз.Жаңа білім алуға,Алға қадам жасаймыз.

Топтарға бөлу.1,2,3,4 сандарын ұсыну. Оқушылар таңдаған сандарына сай топтарға бөлінеді.Топ басшыларын сайлау.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 2 минутЖақсы сөз жанымызды жылытады дегендей, бір-бірімізге жан жылуымызды берейік.Бүгінгі күн терезеден,Бізге, міне, тұр қарап.Сондай жақсы көңіл күймен,Басталады бұл сабақ.



1-топ2-топ3-топ4-топ



















Барлығы бірге айтады.
Жаңа білім10 минут











Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Сандармен жүру» ойыны арқылы жаңа сабақты ашу. (Әр топқа беріледі).МЕТР сөзі шығады.1 мысал.1м-10дм1дм-10см1м-100смМетр өлшеу құралы.Топ басшылар белдерін өлшеп, см мен дм көрсетеді.2 мысал.Сынып бөлмесін, өлшеу құралы мен өлшейді.









Оқулық,мәтіндер.
Ортасы7 минут











ҚолдануДәптермен жұмыс.3 мысал.4 топқа бөлек-бөлек беріледі.



Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.
Сергіту сәті2 минутСергіту сәті «Аяқпенен топ- топ- топ»



МР3жазба
Аяқталуы Сабақты бекіту8 минут4-есеп.Шарты: Шешуі: 10+20=301орамда-10м Жауабы: 30 м2орамда-20м3орамда-?Сызбасы 10м20м

Шарты:Шарты: Шешуі: 12+28=40, 12+28+40=801орамда-12м Жауабы: барлығы 80 м2орамда-28м ?3орамда-?Сызбасы 10м20м ?Байырғы өлшем бірліктер.





Топпен жұмыс









Бағалау

5 минут



Кері байланыс3 минут








Бағалау парақшасы





Кері байланыс кемесі.
Үй жұмысы: 5-мысал, 63 бет. Теңдік тура болатындай, тиісті орынға жақша қой.
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен?





Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!