Сабақ:
математика
Сабақтың
тақырыбы: Метр
|
|
СЫНЫП: 2 «Ә»
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.3.2.* Ұзындық (м), масса
(ц), тəулік өлшем бірліктерін қолданып өлшеу 2.1.3.4.Ұзындық (см,
дм, м), масса (кг, ц) өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп
түрлендіру
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, маркер, ҚБ,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 3
минут
Бойларымен қатарға
тұру.
Шырылдады
қоңырау
Біз сабақты
бастаймыз.
Партамызға
отырып,
Өзара көз
тастаймыз.
Жаңа білім
алуға,
Алға қадам
жасаймыз.
Топтарға
бөлу.
1,2,3,4 сандарын
ұсыну. Оқушылар таңдаған сандарына
сай топтарға бөлінеді.
Топ басшыларын
сайлау.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 2 минут
Жақсы сөз жанымызды
жылытады дегендей, бір-бірімізге жан жылуымызды
берейік.
Бүгінгі күн
терезеден,
Бізге, міне, тұр
қарап.
Сондай жақсы көңіл
күймен,
Басталады бұл
сабақ.
|
1-топ
2-топ
3-топ
4-топ
Барлығы бірге
айтады.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
«Сандармен жүру» ойыны арқылы
жаңа сабақты ашу. (Әр топқа
беріледі).
МЕТР сөзі
шығады.
1
мысал.
1м-10дм
1дм-10см
1м-100см
Метр өлшеу
құралы.
Топ басшылар белдерін өлшеп,
см мен дм көрсетеді.
2
мысал.
Сынып бөлмесін, өлшеу құралы
мен өлшейді.
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
7
минут
|
Қолдану
Дәптермен
жұмыс.
3
мысал.
4 топқа бөлек-бөлек
беріледі.
|
Сыныптағы белсенді
оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға
салады,ойланады.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту сәті
«Аяқпенен топ- топ- топ»
|
МР3жазба
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
8
минут
|
4-есеп.
Шарты: Шешуі:
10+20=30
1орамда-10м Жауабы:
30 м
2орамда-20м
3орамда-?
Сызбасы
10м
20м
?м
Шарты:
Шарты: Шешуі:
12+28=40, 12+28+40=80
1 орамда-12м Жауабы:
барлығы 80 м
2орамда-28м
?
3орамда-?
С
ызбасы
10м
20м
?
?м
Байырғы өлшем
бірліктер.
|
Топпен
жұмыс
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
|
Бағалау
парақшасы
Кері байланыс
кемесі.
|
Үй жұмысы:
5-мысал, 63 бет. Теңдік тура болатындай, тиісті орынға жақша
қой.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушыларне
білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен
жоспарлаған саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|