Ашық сабақ. Метр -ұзындықтың өлшем бірлігі. 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Метр -ұзындықтың өлшем бірлігі. 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Метр ұзындықтың өлшем юірлігі туралы өькізген сабақты əріптестеріме əдістемелік көмек деп білемін. Ықшамды ұрылған жоспарды ұсыныа отырмын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика Сабақтың тақырыбы: Метр – ұзындықтың өлшем бірлігі.

Сабақтың мақсаты: Метр – ұзындықтың өлшем бірлігі туралы түсінік қалыптастыру, сандық өрнектерді салыстыру білімін пысықтау, шамаларды оқуға, жазуға дағдыландыру.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, ізденіс, жеке жұмыс, топтық жұмыс

Құрал-жабдықтары: метрлік, оқулық, плакат (түсіндірме), үлестірмелік қима қағаздар түрлі – түсті, сандық.



Барысы

I. Ұйымдастыру бөлімі.

Психологиялық дайындық.

«Сен мені танисың ба?» фигуралар бойынша топқа бөлу.

II.Үй тапсырмасын тексеру.

Санды өрнектерді салыстыр.

Салыстыр:6

III.Жаңа материалды игерту.

Миға шабуыл.

-Сызғыш не үшін керек?

-Партаны, сынып бөлмесін ненің көмегімен өлшейміз? (метрлеме көмегімен)

1 метр (м) = 10 дециметр (дм)

1метр (м) = 100 сантиметр (см)

1дм = 10см 1м = 100см 1м = 10дм 1дм5см = 15см 10дм = 100см

1-топ: 2-топ: 3-топ:

Үлестірмелі әр түрлі түсте берілген тапсырма:

3дм + 7дм = 10дм = 1м

30 + 70 = 100

3 онд. + 7 онд. = 10 онд. = 1 жүзд.

Оқулықпен жұмыс.

Есепті шығар:3

1.с. – 20дм Шешуі: 25дм – 20дм = 5 дм

2.с. – 25дм Жауабы: 1.с. – 5 дм қ.

1.с. - ? дм қ.

Сергіту сәті.

Логикалық тапсырма:

Күләш Әселден биік, Әсел Айнұрдан биік. Бойы ең ұзыны кім? Бойы ең қысқасы кім?

Жауабы: Күләш, Әсел, Айнұр.

IV. Жаңа материалды бекіту.

Салыстыр:4

5 + 8 > 3 + 7 8 + 3 < 8 + 8 17 – 7 > 17 – 10 9 + 4 < 5 + 9

Тиімді тәсілмен есепте:

Жеке жұмыс топшамалардан орындайды.

Жұмбақты шеш:

Теңіздей түбі терең,

Сүңгіген жетер әрең. (БІЛІМ)

V. Қорытынды.

Бүгінгі сабақта Метр – ұзындықтың өлшем бірлігі туралы меңгердіңдер.

VI.Үйге тапсырма. Салыстыр:4 (3баған) 65 бет.

VII.Бағалау.

Көңіл-күйді анықтау смайликтері.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2018
1274
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі