Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Миграция – әлеуметтік құбылыс. Тілдік бағдар: Сөзталас
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БЕКІТЕМІН
Директордың ОІЖ орынбасары
____________ М.Умарова
САБАҚ: № 47-48 |
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
Тобы: |
Сабақтың тақырыбы |
Миграция – әлеуметтік құбылыс. Тілдік бағдар: Сөзталас |
||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
-коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу -мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру |
||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу және мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру. |
||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Сөз мәдениеті, шешендік сөздер, сөзталас т.б Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Менің ойымша/пікірімше…, Менің көзқарасым тұрғысынан…., Менің көзқарасым бойымша…, Мен сенімдімін…, Мені таңқалдыратыны... |
||||||||
Құндылықтарды игерту |
Қоғамның басты құндылығы сөз мәдениеті, дұрыс сөйлеу, шешендік өнер тақырыбы аясында түсініктерін кеңейту. |
||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, тарих пәндері |
||||||||
Бастапқы білім |
Шешендік өнер |
||||||||
Жоспар |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||
Сабақтың басы 0-5 |
Қызығушылықты ояту. Берілген суретке қарап сабақтың тақырыбын болжайды. Сабақтың тақырыбы анықталып, мақсаты таныстырылады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді. |
слайд |
|||||||
Сабақтың ортасы 5-15 15-30 30-35 |
Мағынаны тану Тыңдалым тапсырмасы Мұғалім оқушыларға «АҚШ заңсыз мигранттарды жаппай кері қайтарады» тақырыбында тыңдалым мәтінін ұсынады. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушылар тыңдалым мазмұнынан түсінгендері бойынша ойларын жинақтайды, сұрақтарға жауап береді. Тыңдалымнан кейінгі тапсырмасы
Дескрипторлар:
Бағалау. Өзара бағалау. Оқылымалды тапсырмасы
Оқылым тапсырмасы Жұмыс алгоритмі:
"Мигранттар мәселесі енді заңмен реттеледі Өзбекстанға мемлекеттік сапармен барған ҚР Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев көршілес елдің басшысымен бас-аяғы 9 құжатқа қол қоып, екі ел арасындағы мәселеге нүкте қойды.ТЖ. Оқылым материалдарының мазмұны негізінде төмендегі сұрақтарға дәлелді жауап береді.
Оқылымнан кейінгі тапсырма ТЖ. Миграция (лат. migratio — көші-қон, қоныс аудару) — адамдардың (мигранттардың) қандай да бір аумақтардың шекарасынан өтіп, ұзақ уақытқа немесе біржолата қоныс тебу процесі. Халық көші-қонын бірегейлендірудің негізгі белгілерінің бірі - қандай да бір аумақтың әкімшілік шекарасын кесіп өту (мемлекет, аудан, аймақ, қала және т.б.). Осы негізде ең алдымен, халықаралық (мемлекетаралық) және ішкі миграцияны анықтайды. Ӏшкі көші-қон ел халқының жалпы санын өзгертпейді, халықаралық көші-қон әлем елдеріндегі халық санының өзгеруіне әкеледі, көбіне азаматтықты өзгерту орын алады. Сондай-ақ қала ішіндегі аумақтық көші-қондар ("қала-қала"), ауылдық жерлердегі ("ауыл-ауыл"), қалалық және ауылдық жерлердің өзара көші-қон алмасуы ("ауыл-қала", "қала-ауыл"). Мерзімдік белгілеріне қарай қайтып оралмайтын (ішкі көші-қон, эмиграция, иммиграция) және қайтып оралатын миграция (ұзақ мерзімді, мезгілдік, үздік- создық, ауық-ауық көші-қон) түрлері анықталған. Түрлеріне қарай ерікті, мәжбүрлі, заңсыз көші-қон болып бөлінеді. Халықтың көші-қоны себептеріне қарай жіктеу де аса маңызды. Келесідей себептер анықталады:
Халықтың көші-қонын жекелеген елдердің, аймақтардың және жалпы әлемнің экономикалық-демографиялық дамуына елеулі әсер етеді.[1] Халықаралық миграцияның қазіргі үрдістері:
Миграция типтері
Оқылым мәтініндегі көтерілген мәселе төңірегінде ойларын SWOT кестесіне түсіреді.
Дескрипторлар:
Мұғалімнің сындарлы кері байланысы оқушыға қиындық келтірген аспектілерді тыңдаумен жүзеге асырылады. |
слайд https://khabar.kz/kk/news/item/113684-aksh-zansyz-migranttardy-zhappaj-keri-kajtarady АҚШ мигранттары https://khabar.kz/kk/news/item/112042-m-ra-ttar-m-seles-e-d-za-me-retteled Сұхбаттан үзінділер, таратпа материалдар |
|||||||
Сабақтың соңы 35-40 |
Рефлексия «Ақылды қалта» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау. |
слайд |
|||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |