Материалдар / Ашық сабақ "Микро әлемнің ерекшеліктерін беру үшін пайдаланатын материалдар мен техникалар "

Ашық сабақ "Микро әлемнің ерекшеліктерін беру үшін пайдаланатын материалдар мен техникалар "

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта оқушылар түрлі өнер техникаларымен таныса отырып, микро әлемдерді зерттей алады. Осы жоспарды жалпы білім беретін мектеп ұстаздарына пайдалы деп санаймын. Сабақ саралап оқытуға бағытталған. Тәжірибе алмасуға тиімді материал деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қырқүйек 2021
251
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп миссиясы: Әлеуетті зияткер көшбасшыларды өмір бойы білім алуға дайындау және шабыттандыру



Қысқа мерзімді жоспар

Келісілді

«Өнер және ҚББП» ӘБ жетекшісі

Ахметова З.Е. ________


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Микрожүйелер

Мектеп: ХББ НЗМ Ақтау қаласы

Сынып: 8 «d»

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Мұғалімнің аты жөні: Узакбаева Жулдызай Сапарбаевна

Күні: 17.09.21ж.

Сабақ тақырыбы

Микро әлемнің ерекшеліктерін беру үшін пайдаланатын материалдар мен техникалар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.5.1 Алдыңғы білімдеріне негізделіп, материалдар, техникалар мен үдерістерге эксперимент жүргізу және қолдану


Сабақ мақсаттары

Әр түрлі техникаларды қолдана отырып, микро әлемді бейнелеу.

Әдістермен эксперимент жасау.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады:

Микробейнелердің ерекшеліктерін анықтайды.

Пәндік лексика мен терминология

Микробейнелеу, интерпретация, сапа (өсімдік) тон, сулы бояу, балауыз қаламдар, фотосурет, фотомонтаж, сандық өңдеу, жіті бақылау, түстерді араластыру, контраст, пішін.

Қазақ тілінде

Орыс тілінде

Ағылшын тілінде

микро әлем

микро мир

microcosm

микроскоп

микроскоп

microscope

эбру

эбру

ebru

қылқалам

кисть

brush

микробейне

микрорисунки

micrographs


Диалог/жазу үшін пайдалы бірқатар үзінділер

Бейнені қарастыру барысында … көруге болады.

Менің (өз туындымда түстерді араластыру бойынша) көңілім толады.

Себебі, …

Мен алғаш рет бұл техникада жұмыс жасағанда (балауыз бен сулы бояумен сурет салғанда) … байқадым.

Бағалау критерийлері

  • Микро әлемнің ерекшеліктерін беру үшін микроскопты қолданды.

  • Әр түрлі техникаларды қолданып, эксперимент жасау арқылы микро әлемді бейнеледі.

  • Жылы және суық түстерді үйлестіре білді

  • Ұқыптылықпен креативті туындыларды орындады

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық

Топтық жұмыс барысында іс-әрекеттерді бірігіп орындау, бір-бірінің ойын тыңдау және ауызбіршілікті қалыптастыру.

Жалпыұлттық «Мәңгілік ел» идеясы

Оқушылардың ғылым білімді игеруде қызығушылықтарының арттыруы және Қазақстанның интеллектуалдық әлеуетін көтеруге бағыттау.

Өмір бойы білім алу

Жаңа оқу материалдарын өткен тақырыппен байланыстыра отырып, білім берудің бірізділігімен өмір бойы білім алу қажеттіліктерімен ұштастыру.

Пәнаралық байланыстар

Биология пәнімен-микроскоп арқылы жасушаларды қарайды, әр түрлі техникалар арқылы практикалық жұмыстар орындайды.

АКТ қолдану дағдылары

Онлайн виртуалды микрооскоп, web.Whatsapp қолдану

Бастапқы білім

Өткен материалды жалпылау.

Биология пәнінен алған білімдерін қолданады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Ой қозғау

0-1мин



2-3мин




3-5мин


10-15мин























Ұйымдастыру бөлімі. Амандасу. Сыныпты түгендеу. Психологиялық атмосфера қалыптастыру.


Тақырыпқа кіріспе. Микро әлем бейнеленген суреттерден пазл құрастыру сол арқылы сыныпты 5 топқа бөлу. Суреттерден пазл құрастыру арқылы сабақ тақырыбын ашады.

Эбру, батик техникасынын жасалу жолдары:


(D) Практикалық жұмыс.

8.2.5.1. Алдыңғы білімдеріне негізделіп, материалдар, техникалар мен үдерістерге эксперимент жүргізу және қолдану.


Қажетті құрал-жабдықтар: А3 қағаз, түрлі-түсті эбру бояулары, арнайы суы, шило, гребень,су құятын ыдыс, қылқалам, ақ мата, жіп, ризинка, батик бояу, фен.


Оқушылар топпен бірге әр түрлі техникада микро әлемді бейнелейді.

5-топқа тапсырма бірдей бірақ, әр түрлі техникамен тәжірибе жасайды.

1-топ. Эбру техникасымен эксперимент

2-топ. Батик техникасымен эксперимент

3-топ. Акварель техникасымен эксперимент

4-топ. Гуащь техникасымен эксперимент

5-топ. Пастель (карандаш)техникасымен эксперимент



Дескриптор:

  • композицияның дұрыстығы

  • бейнелеу элементтері:

  • түс

  • пішін

  • сызық түрлері

  • симметрия және ассимметрия

  • ұқыптылық


Түрлі-түсті суреттер




Презентация 2

Сурет таратпалары



видеоролик
























7-9мин





«Галереяға саяхат» топта орындалған жұмысты аудиторияға таныстырады.


«Бағалау». Топтар бір-біріне бағалау жүргізеді.

тақта

Рефлексия

9-10мин

Рефлексия. Жетістік баспалдағына бір стикерге кері байланыстарын жазып іледі. Оқушы өзінің оқуда алған біліміне байланысты өзін жетістік баспалдағында белгілейді.

Түрлі –түсті микросуреттер


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Барлық оқушылар жасай алады:

Дескриптор бойынша әр түрлі техникалармен эксперимент жасайды

Көпшілік оқушылар жасай алады:

Түрлі түсті бояулар арқылы микро әлемді бейнелеиді

Кейбір оқушылар жасай алады:

Түйінді батик техникасымен жасушаны бейнелейді.

Сабақ соңында оқушылардың жұмыстары көрмеге қойылады. Оқушылар таңдаған бір жұмысқа «Үздік микро әлем» деген жазумен стикер жапсырады. Қай жұмыс ең көп стикер жинаса сол үздік жұмыс атанады.

Сурет салу барысында бояуларды қауіпсіз қолдану. Жұмыс орынын тазалау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.









Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Кәсіби даму бағыты: Бейнелеу өнеріндегі бояуларды түрлі материалдар да қолдану арқылы оқушылардың креативті ойлау қабілетін

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ