Материалдар / Ашық сабақ "М.Мақатаев "Тоқта ботам! Атаң келеді артыңнан..." 5 сынып

Ашық сабақ "М.Мақатаев "Тоқта ботам! Атаң келеді артыңнан..." 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін көмек
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Пәні: Қазақ тілі

1-бөлім: Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер

Тақырыбы: М.Мақатаев «Тоқта ботам! Атаң келеді артыңда...»

Мектеп: №17

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: У. Абдукаримова

Сынып: 5- «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

5.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру

5.Т6.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

ТБ1.1. Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Өлеңді оқып, мазмұнын түсінеді; Жалпы есімдерді табады;

Оқушылардың басым бөлігі:

Өлең мазмұнын түсінеді. Мәтін бойынша берілген ақпараттың дұрыс не бұрыстығын табады;

Кейбір оқушылар:

Мәтін мазмұнын әкесінің атынан баласына арнап қысқаша хат жазады; Жалқы есімдерді орынды қолданады;

Тілдік мақсат

Пәндік лексика мен терминология: жалқы, жалпы

Жаңа сөздер: жарықтық, зиялы, қалжырайды

Бағалау критерийлері

  1. Өлең мазмұнын түсінеді, өзіндік көзқарасын білдіреді;


Мәтіндегі зат есім түрлерін ажыратады, тәуелдеп жазады;


Пәнаралық

байланыс


АКТ, өзін-өзі тану, өнер, әдебиет, тіл

Алдыңғы оқу

Табалдырықты баспа

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған тапсырмалар

Ресурстар

Басталуы

Оқушылармен амандасу.

«Атомдар мен молекулалар» әдісімен 3 топқа бөлінеді. Шарты: әуен қойылып, оқушылар оған билейді, әр тоқтатқан сайын «Атомдар мен молекулалар1» деп әр түрлі сан айтылып, топтасады, қайта жалғасады. Мұғалім «4» деген санды айтқан кезде, бөлінген құрамы ұнаса, солай бөлуді ұсынады болмаса қалауынша жалғастырып барып, топқа бөледі.

Психологиялық дайындық.

«Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне тілек айту



Ортасы


Мәтіналды жұмыс

Айтылым.

Суреттегі сотқар баланың іс-әрекеті жайлы сөйлеседі. Жалпы және жалқы есімдерді қолданады.

Дескриптор:

-жалпы және жалқы есімдерді қолданып сөйлесімге түседі.

Тыңдалым. Айтылым.

Өлеңді түсініп оқып, батаны кім және қашан беретіні жайлы айтады.

Тыңдалым. Айтылым.

Актер Сәбит Оразбаевтың орындауындағы «Тоқта, балам, Атаң келеді артыңнан» әнін тыңдату.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.

1.Бұл әнді бұрын тыңдап па едіңдер?

2.Ән кімге арналған?

3.Бұл әннің сөзі мен әнін кім жазған? Олар туралы не білесіңдер?

Дескриптор:

-өлеңді мәнерлеп оқиды.

-сұрақтарға жауап береді.

Тыңдалым. Жазылым.

Өлеңді мәнерлеп оқып, өлең мазмұны туралы өзіндік көзқарастарын айту. Өлеңдегі жалпы есімдерді көшіріп жазу.

Дескриптор:

-өлең туралы өзіндік көзқарасын білдіреді.

-өлеңдегі жалпы есімдерді табады.

Айтылым

Мәтін бойынша берілген мәліметтің дұрыс не бұрыстығын анықта.

1.Өлең әкесі мен баласы туралы

2.Өлең үлкенді құрметтеу туралы

3.Әкесі баласына кеңес берді

4.Атасы немересіне кеңес берді

5.Үлкендерге жол берсең, олар саған бата береді

6.Үлкендерге жол берсең, олар саған тәтті береді

7.Қарт адам баланың әкесі мен анасын өсірген

8.Олар бір отбасында тұрады.

9. Атасы бұрын көп ертегі айтып беретін

Дескриптор:

-берілген мәліметтің дұрыс не бұрыстығын анықтайды.



Жазылым

1

Ата

А

Уақыт

2

Бота

Ә

Жеміс ағашын өсіру

3

Мысқал

Б

Соңында

4

Сәт

В

Аз, кішкене

5

Бағбан

Г

Қарт ұл

6

Кейімесін

Ғ

ренжімесін

7

Артыңда

Д

Ақылды

8

дана

Ж

Балам


АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар

Аяқталуы












Үйге тапсырма

Топтық жұмыс

1-топ. Мәтін мазмұнын әкесінің атынан баласына арнап қысқаша хат жазады

2-топ. Сурет пен мәтінді пайдаланып қысқаша қойылым сценарийін жазады.

3-топ. Берілген жалпы есімдерді жекеше түрде тәуелдеп жазады.

Рефлексия

Мен сабақтан қандай әсер алдым?

Маған не қиын болды, не оңай болды?

Маған қандай ақпарат жаңалық болды?

Маған әлі де нені жетілдіру керек?


Аталарыңды жеңіс күнімен құттықтап ашық хат жазу.


Қосымша ақпарат

Рефлексия

Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Сыныпта қандай ахуал қалыптасты? Уақыт бойынша үлгердім бе? Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге?








Қорытынды бағамдау










21 Желтоқсан 2017
5698
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі