Сәйкестендір:
|
1.Модель- |
4 |
1.Адамның моделі |
|
2.Модельдер-………………….бөлінеді |
6 |
2.Математикалық |
|
3.Модельдеу дегеніміз |
5 |
3.Сөздік, математикалық, графикалық |
|
4.Қуыршақ бұл |
1 |
4.Шынайы нысанды, үдерісті немесе құбылысты айрықша ткөрсететін, жаңаша ықшамдалған нысан. |
|
5.Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу формуласы |
2 |
5.Нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды зерттеу мен жобалауға негізделген модельдерді құру |
|
6.Модельдің берілу тәсілдері |
3 |
6.Статистикалық, динамикалық, материалдық және ақпараттық |
Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар
-
Глобус
-
Театр спектаклінің костюмдер эскизі
-
Адам қаңқасының макеті
-
Шыңғыс хан жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
-
Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
-
Автобус қозғалысының кестесі
-
Паровоз ойыншығы
-
Метроның сызбасы
-
Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы
-
Чарльз Бэббидж суреті
Материалдық модельдер 1, 3, 5, 7, 8
Ақпараттық модельдер 2, 4, 6, 8, 9, 10
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Қосымша ақпарат.
Модель – ол:
-
Нысанның қарапайым көшірмесі;
-
Заттың кішірейтілген түрі;
-
Табиғатта, қоғамда болып жатқан кейбір құбылыстарды, үдерістерді сызба, сурет немесе сипаттау түрінде көрсету;
Алдын ала сызбасын салмай күрделі механизмнен бұрын, қарапайым детальді де орындау мүмкін емес. Ғимараттарды, зәулім сарайларды жобалау алдында сызбадан басқа, олардың сұлбасын жасайды.Модельдеу арқылы шын мәнінде жоқ немесе бұрын болып, жойылып кеткен нысанды зерттеуге болады.
Модельдерді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға жіктеуге болады:
-
Қолдану аймағы бойынша;
-
Уақыт факторы бойынша;
-
Білім саласына қарай;
-
Модельді көрсету тәсіліне қарай
Қолданылу аймағы бойынша:
Оқыту модельдері – үйрету, оқыту барысында қолданылады. Әртүрлі жаттықтырушылар, көрнекі құралдар, оқыту бағдарламалары.
Зертханалық модельдер – жобаланған мысалдың үлкейтілген немесе кішірейтілген көшірмесі.
Ғылыми – техникалық – әртүрлі құбылыстар мен үдерістерді зерттеуге арналады.
Ойын модельдері – іскери, экономикалық әскери ойындар.
Уақыт факторы бойынша:
Динамикалық модель уақыттың өтуіне байланысты нысан қасиеттерінің өзгерісін көрсетеді. Мысалы: оқушының оқу үлгерімін көрсететін сынып журналы. Статистикалық модель деп оқушының бақылау жұмысының нәтижесі бойынша алған бағасы, яғни, сол уақыттағы үлгерімін айтады.
Білім саласына қарай: бұған келесі модельдерді жатқызуға болады: физикалық, химиялық, географиялық, тарихи, математикалық.
Модельді көрсету тәсіліне қарай:
Материалдық(заттық) модельдердің қарапайым мысалдары: ойыншықтар, сабақтарда қолданылатын адам қаңқасы, глобус.
Суретші салған картина, оқулықтың ішіндегі сызбалар графикалық модель.
Компьютерлік модель деп - программалық орта көмегімен жүзеге асатын модельді айтамыз.
Тапсырма:
1.Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері - мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларға анықтама беру
2.Үлгі боларлық қорытынды (оқыған мәтіннен келешекте қажет болатын маңызды қорытынды)
3.Иллюстрациялық бейнелеу (мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба арқылы бейнелеп көрсету)
Материальные модели – это копии объекта, выполненные в другом масштабе, из другого материала. Пример: детские игрушки, глобус, химические опыты.
Информационные модели – это модели, отражающие реальные объекты на языке кодирования информации, в виде чертежей, схем, математических формул.
Сәйкестендір:
|
1.Модель- |
|
1.Адамның моделі |
|
2.Модельдер-………………….бөлінеді |
|
2.Математикалық |
|
3.Модельдеу дегеніміз |
|
3.Сөздік, математикалық, графикалық |
|
4.Қуыршақ бұл |
|
4.Шынайы нысанды, үдерісті немесе құбылысты айрықша ткөрсететін, жаңаша ықшамдалған нысан. |
|
5.Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу формуласы |
|
5.Нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды зерттеу мен жобалауға негізделген модельдерді құру |
|
6.Модельдің берілу тәсілдері |
|
6.Статистикалық, динамикалық, материалдық және ақпараттық |
Сәйкестендір:
|
1.Модель- |
|
1.Адамның моделі |
|
2.Модельдер-………………….бөлінеді |
|
2.Математикалық |
|
3.Модельдеу дегеніміз |
|
3.Сөздік, математикалық, графикалық |
|
4.Қуыршақ бұл |
|
4.Шынайы нысанды, үдерісті немесе құбылысты айрықша ткөрсететін, жаңаша ықшамдалған нысан. |
|
5.Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу формуласы |
|
5.Нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды зерттеу мен жобалауға негізделген модельдерді құру |
|
6.Модельдің берілу тәсілдері |
|
6.Статистикалық, динамикалық, материалдық және ақпараттық |
Сәйкестендір:
|
1.Модель- |
4 |
1.Адамның моделі |
|
2.Модельдер-………………….бөлінеді |
6 |
2.Математикалық |
|
3.Модельдеу дегеніміз |
5 |
3.Сөздік, математикалық, графикалық |
|
4.Қуыршақ бұл |
1 |
4.Шынайы нысанды, үдерісті немесе құбылысты айрықша ткөрсететін, жаңаша ықшамдалған нысан. |
|
5.Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу формуласы |
2 |
5.Нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды зерттеу мен жобалауға негізделген модельдерді құру |
|
6.Модельдің берілу тәсілдері |
3 |
6.Статистикалық, динамикалық, материалдық және ақпараттық |
Сәйкестендір:
|
1.Модель- |
4 |
1.Адамның моделі |
|
2.Модельдер-………………….бөлінеді |
6 |
2.Математикалық |
|
3.Модельдеу дегеніміз |
5 |
3.Сөздік, математикалық, графикалық |
|
4.Қуыршақ бұл |
1 |
4.Шынайы нысанды, үдерісті немесе құбылысты айрықша ткөрсететін, жаңаша ықшамдалған нысан. |
|
5.Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу формуласы |
2 |
5.Нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды зерттеу мен жобалауға негізделген модельдерді құру |
|
6.Модельдің берілу тәсілдері |
3 |
6.Статистикалық, динамикалық, материалдық және ақпараттық |
Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар
-
Глобус
-
Театр спектаклінің костюмдер эскизі
-
Адам қаңқасының макеті
-
Шыңғыс хан жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
-
Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
-
Автобус қозғалысының кестесі
-
Паровоз ойыншығы
-
Метроның сызбасы
-
Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы
-
Чарльз Бэббидж суреті
Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар
-
Глобус
-
Театр спектаклінің костюмдер эскизі
-
Адам қаңқасының макеті
-
Шыңғыс хан жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
-
Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
-
Автобус қозғалысының кестесі
-
Паровоз ойыншығы
-
Метроның сызбасы
-
Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы
-
Чарльз Бэббидж суреті
Дұрыс жауабы
Материалдық модельдер 1, 3, 5, 7, 8
Ақпараттық модельдер 2, 4, 6, 8, 9, 10
Дұрыс жауабы
Материалдық модельдер 1, 3, 5, 7, 8
Ақпараттық модельдер 2, 4, 6, 8, 9, 10
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Қосымша ақпарат.
Модель – ол:
-
Нысанның қарапайым көшірмесі;
-
Заттың кішірейтілген түрі;
-
Табиғатта, қоғамда болып жатқан кейбір құбылыстарды, үдерістерді сызба, сурет немесе сипаттау түрінде көрсету;
Алдын ала сызбасын салмай күрделі механизмнен бұрын, қарапайым детальді де орындау мүмкін емес. Ғимараттарды, зәулім сарайларды жобалау алдында сызбадан басқа, олардың сұлбасын жасайды.Модельдеу арқылы шын мәнінде жоқ немесе бұрын болып, жойылып кеткен нысанды зерттеуге болады.
Модельдерді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға жіктеуге болады:
-
Қолдану аймағы бойынша;
-
Уақыт факторы бойынша;
-
Білім саласына қарай;
-
Модельді көрсету тәсіліне қарай
Қолданылу аймағы бойынша:
Оқыту модельдері – үйрету, оқыту барысында қолданылады. Әртүрлі жаттықтырушылар, көрнекі құралдар, оқыту бағдарламалары.
Зертханалық модельдер – жобаланған мысалдың үлкейтілген немесе кішірейтілген көшірмесі.
Ғылыми – техникалық – әртүрлі құбылыстар мен үдерістерді зерттеуге арналады.
Ойын модельдері – іскери, экономикалық әскери ойындар.
Уақыт факторы бойынша:
Динамикалық модель уақыттың өтуіне байланысты нысан қасиеттерінің өзгерісін көрсетеді. Мысалы: оқушының оқу үлгерімін көрсететін сынып журналы. Статистикалық модель деп оқушының бақылау жұмысының нәтижесі бойынша алған бағасы, яғни, сол уақыттағы үлгерімін айтады.
Білім саласына қарай: бұған келесі модельдерді жатқызуға болады: физикалық, химиялық, географиялық, тарихи, математикалық.
Модельді көрсету тәсіліне қарай:
Материалдық(заттық) модельдердің қарапайым мысалдары: ойыншықтар, сабақтарда қолданылатын адам қаңқасы, глобус.
Суретші салған картина, оқулықтың ішіндегі сызбалар графикалық модель.
Компьютерлік модель деп - программалық орта көмегімен жүзеге асатын модельді айтамыз.
Тапсырма:
1.Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері - мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларға анықтама беру
2.Үлгі боларлық қорытынды (оқыған мәтіннен келешекте қажет болатын маңызды қорытынды)
3.Иллюстрациялық бейнелеу (мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба арқылы бейнелеп көрсету)
Материальные модели – это копии объекта, выполненные в другом масштабе, из другого материала. Пример: детские игрушки, глобус, химические опыты.
Информационные модели – это модели, отражающие реальные объекты на языке кодирования информации, в виде чертежей, схем, математических формул.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Модель және модельдеу" 6 сынып
Ашық сабақ "Модель және модельдеу" 6 сынып
Сәйкестендір:
|
1.Модель- |
4 |
1.Адамның моделі |
|
2.Модельдер-………………….бөлінеді |
6 |
2.Математикалық |
|
3.Модельдеу дегеніміз |
5 |
3.Сөздік, математикалық, графикалық |
|
4.Қуыршақ бұл |
1 |
4.Шынайы нысанды, үдерісті немесе құбылысты айрықша ткөрсететін, жаңаша ықшамдалған нысан. |
|
5.Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу формуласы |
2 |
5.Нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды зерттеу мен жобалауға негізделген модельдерді құру |
|
6.Модельдің берілу тәсілдері |
3 |
6.Статистикалық, динамикалық, материалдық және ақпараттық |
Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар
-
Глобус
-
Театр спектаклінің костюмдер эскизі
-
Адам қаңқасының макеті
-
Шыңғыс хан жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
-
Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
-
Автобус қозғалысының кестесі
-
Паровоз ойыншығы
-
Метроның сызбасы
-
Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы
-
Чарльз Бэббидж суреті
Материалдық модельдер 1, 3, 5, 7, 8
Ақпараттық модельдер 2, 4, 6, 8, 9, 10
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Қосымша ақпарат.
Модель – ол:
-
Нысанның қарапайым көшірмесі;
-
Заттың кішірейтілген түрі;
-
Табиғатта, қоғамда болып жатқан кейбір құбылыстарды, үдерістерді сызба, сурет немесе сипаттау түрінде көрсету;
Алдын ала сызбасын салмай күрделі механизмнен бұрын, қарапайым детальді де орындау мүмкін емес. Ғимараттарды, зәулім сарайларды жобалау алдында сызбадан басқа, олардың сұлбасын жасайды.Модельдеу арқылы шын мәнінде жоқ немесе бұрын болып, жойылып кеткен нысанды зерттеуге болады.
Модельдерді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға жіктеуге болады:
-
Қолдану аймағы бойынша;
-
Уақыт факторы бойынша;
-
Білім саласына қарай;
-
Модельді көрсету тәсіліне қарай
Қолданылу аймағы бойынша:
Оқыту модельдері – үйрету, оқыту барысында қолданылады. Әртүрлі жаттықтырушылар, көрнекі құралдар, оқыту бағдарламалары.
Зертханалық модельдер – жобаланған мысалдың үлкейтілген немесе кішірейтілген көшірмесі.
Ғылыми – техникалық – әртүрлі құбылыстар мен үдерістерді зерттеуге арналады.
Ойын модельдері – іскери, экономикалық әскери ойындар.
Уақыт факторы бойынша:
Динамикалық модель уақыттың өтуіне байланысты нысан қасиеттерінің өзгерісін көрсетеді. Мысалы: оқушының оқу үлгерімін көрсететін сынып журналы. Статистикалық модель деп оқушының бақылау жұмысының нәтижесі бойынша алған бағасы, яғни, сол уақыттағы үлгерімін айтады.
Білім саласына қарай: бұған келесі модельдерді жатқызуға болады: физикалық, химиялық, географиялық, тарихи, математикалық.
Модельді көрсету тәсіліне қарай:
Материалдық(заттық) модельдердің қарапайым мысалдары: ойыншықтар, сабақтарда қолданылатын адам қаңқасы, глобус.
Суретші салған картина, оқулықтың ішіндегі сызбалар графикалық модель.
Компьютерлік модель деп - программалық орта көмегімен жүзеге асатын модельді айтамыз.
Тапсырма:
1.Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері - мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларға анықтама беру
2.Үлгі боларлық қорытынды (оқыған мәтіннен келешекте қажет болатын маңызды қорытынды)
3.Иллюстрациялық бейнелеу (мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба арқылы бейнелеп көрсету)
Материальные модели – это копии объекта, выполненные в другом масштабе, из другого материала. Пример: детские игрушки, глобус, химические опыты.
Информационные модели – это модели, отражающие реальные объекты на языке кодирования информации, в виде чертежей, схем, математических формул.
Сәйкестендір:
|
1.Модель- |
|
1.Адамның моделі |
|
2.Модельдер-………………….бөлінеді |
|
2.Математикалық |
|
3.Модельдеу дегеніміз |
|
3.Сөздік, математикалық, графикалық |
|
4.Қуыршақ бұл |
|
4.Шынайы нысанды, үдерісті немесе құбылысты айрықша ткөрсететін, жаңаша ықшамдалған нысан. |
|
5.Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу формуласы |
|
5.Нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды зерттеу мен жобалауға негізделген модельдерді құру |
|
6.Модельдің берілу тәсілдері |
|
6.Статистикалық, динамикалық, материалдық және ақпараттық |
Сәйкестендір:
|
1.Модель- |
|
1.Адамның моделі |
|
2.Модельдер-………………….бөлінеді |
|
2.Математикалық |
|
3.Модельдеу дегеніміз |
|
3.Сөздік, математикалық, графикалық |
|
4.Қуыршақ бұл |
|
4.Шынайы нысанды, үдерісті немесе құбылысты айрықша ткөрсететін, жаңаша ықшамдалған нысан. |
|
5.Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу формуласы |
|
5.Нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды зерттеу мен жобалауға негізделген модельдерді құру |
|
6.Модельдің берілу тәсілдері |
|
6.Статистикалық, динамикалық, материалдық және ақпараттық |
Сәйкестендір:
|
1.Модель- |
4 |
1.Адамның моделі |
|
2.Модельдер-………………….бөлінеді |
6 |
2.Математикалық |
|
3.Модельдеу дегеніміз |
5 |
3.Сөздік, математикалық, графикалық |
|
4.Қуыршақ бұл |
1 |
4.Шынайы нысанды, үдерісті немесе құбылысты айрықша ткөрсететін, жаңаша ықшамдалған нысан. |
|
5.Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу формуласы |
2 |
5.Нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды зерттеу мен жобалауға негізделген модельдерді құру |
|
6.Модельдің берілу тәсілдері |
3 |
6.Статистикалық, динамикалық, материалдық және ақпараттық |
Сәйкестендір:
|
1.Модель- |
4 |
1.Адамның моделі |
|
2.Модельдер-………………….бөлінеді |
6 |
2.Математикалық |
|
3.Модельдеу дегеніміз |
5 |
3.Сөздік, математикалық, графикалық |
|
4.Қуыршақ бұл |
1 |
4.Шынайы нысанды, үдерісті немесе құбылысты айрықша ткөрсететін, жаңаша ықшамдалған нысан. |
|
5.Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу формуласы |
2 |
5.Нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды зерттеу мен жобалауға негізделген модельдерді құру |
|
6.Модельдің берілу тәсілдері |
3 |
6.Статистикалық, динамикалық, материалдық және ақпараттық |
Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар
-
Глобус
-
Театр спектаклінің костюмдер эскизі
-
Адам қаңқасының макеті
-
Шыңғыс хан жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
-
Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
-
Автобус қозғалысының кестесі
-
Паровоз ойыншығы
-
Метроның сызбасы
-
Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы
-
Чарльз Бэббидж суреті
Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар
-
Глобус
-
Театр спектаклінің костюмдер эскизі
-
Адам қаңқасының макеті
-
Шыңғыс хан жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
-
Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
-
Автобус қозғалысының кестесі
-
Паровоз ойыншығы
-
Метроның сызбасы
-
Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы
-
Чарльз Бэббидж суреті
Дұрыс жауабы
Материалдық модельдер 1, 3, 5, 7, 8
Ақпараттық модельдер 2, 4, 6, 8, 9, 10
Дұрыс жауабы
Материалдық модельдер 1, 3, 5, 7, 8
Ақпараттық модельдер 2, 4, 6, 8, 9, 10
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
|
Бағалау саласы |
Бағалар (егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді, сұрақ толығымен ашылса 5- ті айналдыру керек) |
Жалпы ұпай |
|
|
Алгоритм, алгоритм түрлерін атау қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель және модельдеу Мәтінмен толық жұмыс жасау |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель туралы нақты ақпарат білу және қолдану қажет |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Модель жасауға қосқан үлесім |
0 1 2 3 4 5 |
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз? |
|
||
|
0-5 Үздік модель! |
6-10 Керемет модель! |
|
|
|
10-15 Таңғажайып модель! |
|||
|
|
Жалпы баға |
|
|
20-35 ұпай-«5»
15-20ұпай –«4»
10-15 ұпай- «3»
Қосымша ақпарат.
Модель – ол:
-
Нысанның қарапайым көшірмесі;
-
Заттың кішірейтілген түрі;
-
Табиғатта, қоғамда болып жатқан кейбір құбылыстарды, үдерістерді сызба, сурет немесе сипаттау түрінде көрсету;
Алдын ала сызбасын салмай күрделі механизмнен бұрын, қарапайым детальді де орындау мүмкін емес. Ғимараттарды, зәулім сарайларды жобалау алдында сызбадан басқа, олардың сұлбасын жасайды.Модельдеу арқылы шын мәнінде жоқ немесе бұрын болып, жойылып кеткен нысанды зерттеуге болады.
Модельдерді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға жіктеуге болады:
-
Қолдану аймағы бойынша;
-
Уақыт факторы бойынша;
-
Білім саласына қарай;
-
Модельді көрсету тәсіліне қарай
Қолданылу аймағы бойынша:
Оқыту модельдері – үйрету, оқыту барысында қолданылады. Әртүрлі жаттықтырушылар, көрнекі құралдар, оқыту бағдарламалары.
Зертханалық модельдер – жобаланған мысалдың үлкейтілген немесе кішірейтілген көшірмесі.
Ғылыми – техникалық – әртүрлі құбылыстар мен үдерістерді зерттеуге арналады.
Ойын модельдері – іскери, экономикалық әскери ойындар.
Уақыт факторы бойынша:
Динамикалық модель уақыттың өтуіне байланысты нысан қасиеттерінің өзгерісін көрсетеді. Мысалы: оқушының оқу үлгерімін көрсететін сынып журналы. Статистикалық модель деп оқушының бақылау жұмысының нәтижесі бойынша алған бағасы, яғни, сол уақыттағы үлгерімін айтады.
Білім саласына қарай: бұған келесі модельдерді жатқызуға болады: физикалық, химиялық, географиялық, тарихи, математикалық.
Модельді көрсету тәсіліне қарай:
Материалдық(заттық) модельдердің қарапайым мысалдары: ойыншықтар, сабақтарда қолданылатын адам қаңқасы, глобус.
Суретші салған картина, оқулықтың ішіндегі сызбалар графикалық модель.
Компьютерлік модель деп - программалық орта көмегімен жүзеге асатын модельді айтамыз.
Тапсырма:
1.Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері - мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларға анықтама беру
2.Үлгі боларлық қорытынды (оқыған мәтіннен келешекте қажет болатын маңызды қорытынды)
3.Иллюстрациялық бейнелеу (мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба арқылы бейнелеп көрсету)
Материальные модели – это копии объекта, выполненные в другом масштабе, из другого материала. Пример: детские игрушки, глобус, химические опыты.
Информационные модели – это модели, отражающие реальные объекты на языке кодирования информации, в виде чертежей, схем, математических формул.
шағым қалдыра аласыз













