Ашық сабақ Модельдің түрлері. Модельдеуге тәжірибелік жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Модельдің түрлері. Модельдеуге тәжірибелік жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатиктерге керек болады деп ойлаймын. Жас мамандарға керек..Модель түрлерін үйренуге және оның практикалық жүмыстар бар. Оқушыларға практикалық жұмыстарды қалай үйренуге болатындығы айтылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Күні:

Сыныбы: 6

Пәні:Информатика

Сабақтың тақырыбы

Модельдің түрлері. Модельдеуге тәжірибелік жұмыс

Мақсаты


модельдің түрлерімен танысады.ақпараттық модель, компьютерлік модель түсінігін біледі.

нысанды зерттеу сызбасын және модельді жіктеуді орындайды

компьютерлік модель құрады

Күтілетін нәтижелер


модельдеуге мысал келтіріп, талдай біледі.

Моделді жіктей біледі.

Ақпараттық, таңбалық, компьютерлік модельдерді ажырата біледі.

Керекті жабдықтар


Слайдтар, компьютер,қағаз, түрлі –түсті қағаздар, клей,т.б

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер


сыни тұрғыдан ойлауға үйтеретін әдіс-тәсілдер: «суретпен бөлу» әр ұлттың амандасуы әдісі«галерея» әдісі, сұрақ –жауап әдісі «Ортақ тұжырым» әдісі

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Кіріспе





5 мин



Әр ұлттың амандасуы

Топқа бөліну

С ынып оқушыларын «суретпен бөлу» әдісі арқылы топқа бөлу


Әрбір оқушылар әр ұлттың амандасумен бір –біріне амандасады.



Оқушылар суреттерді алу арқылы топқа бөлінеді


Тұсаукесер

3 мин

І аялдама. «Еске түсір» аралы. 

Сұрақ -жауап

Тақырыпты ашуға арналған бағыттаушы сұрақтар мен тапсырмалар.

  • Модель дегеніміз не?

  • Модельдеу дегеніміз не?

  • Модельдеу неше кезеңнен тұрады?

Бағалау «Бағдаршам»


.

Топтағы оқушылар келесі топқа сұрақ қояды, қалған оқушылар сұраққа деп жауап бере алады.



Негізгі бөлім



3 мин


3

8 мин






























3мин





8 мин

ІІ аялдама. «Модельдеу» аралы.

  1. «Бәйтерек» кешеніне модель құру.

  1. Оқушыларға тапсырмалар ұсыну (модельдеудің 4 кезеңін пайдаланып, модельдеу.)

  2. І кезең: Есептің қойылу кезеңі. «Астана» дегенде ойымызға бірінші не түседі?

бейнежазба көрсету.

https://www.youtube.com/watch?v=p6rjDECAyvA



ІІ кезең: Модельді құру

Мысал:

Қаланы безендіру ұлттық мәдениетімізді көрсету

Астана қаласының елорда статусына ие болған жылға байланысты таңдалған

Қазақстан, Астана

Құрылысы басталды 30тамыз 2002

Антеннаның төбесі 105 м

Шатыры 97 м

Лифтілер 2

«Бәйтерек» кешенінің ақпараттық моделін құру

Түпнұсқасы Астана қаласында орналасты

Орналасуы Ақмырза Исаұлы Рүстембеков

Сәулетшісі М.Вахштейн Инженер-құрылысшы

ІІІ кезең. Компьютерлік тәжірибе кезеңі. «Paint» графикалық редакторында «Бәйтерек» монументін салу.

Бағалау: екі жұлдыз, бір ұсыныс

IV кезең. Модельдеу нәтижесін талдау. Түпнұсқасымен салыстыру. «Галерея» әдісі.

Ескерілетін жайттар(критерийлер) :

Ұзындығы (10,5 см),

«Бәйтерек» нысанының үш бөліктен тұруы, астының тамыр жаюы, ортасында, алтын шардың болуы,

17 жапырағының болуы, орналасуы.

Бағалау .

1-тапсырма – 1балл,

2-тапсырма – 2 балл,

3- тапсырма – 3 балл


Оқушыларға тапсырмаларды түсіндіру.







Оқушылар ойларын айтып өтеді. «Бәйтерек» дегеніміз не? ассоциация әдісі бойынша оқушылар постер құрады.


Оқушыларға бәйтерек монументі туралы бейне жазба көру



Оқушылар ақпаратты талқылайды

Оқушылар модельді құруға дайындық жасайды.





















Компьютерге сурет салады. Бір топ екінші топтың жұмысын бағалайды.



Әр топ мүшелері топтардың жасаған жұмыстарына баға қояды, критерий бойынша.

Қорытынды



5 мин













2 мин





3 мин





DrawObject1


















IІІ аялдама «соңғы арал».

Оқушылардың өтілген тақырып бойынша алған білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі арқылы пысықтау

DrawObject2






Бағалау : смайликтер арқылы өз –өздерін бағалау.


Үйге тапсырма: §15


Бүгінгі сабағыма «Бір сөзбен» әдісі арқылы

кері байланыс жасайды.


*Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану, *Шабыт,
*Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

Топ ішіндегі оқушылар өтілген тақырып бойынша өз тұжырымдарын, ортақ тұжырымға келіп жазады.









Оқушылар өз –өздерін бағалайды.




Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады.







Дайындаған Құмарова Орынгүл Құмарқызы

Информатика пәнінің мұғалімі Қаратөбе ауданы. «Б.Аманшинатындағы ЖОББМ»КММ


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
08.10.2018
452
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі