Материалдар / Ашық сабақ "Монеталар"

Ашық сабақ "Монеталар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша 1 cыныпқа арналып құрылған сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
977
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:Мектебі: ЖОББ Семиглавый Мар мектебіМұғалім: Балмулдина Д.К.

Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: 11Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбыКүнделікті өмірдегі есептеулерАқша. Теңге
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг,10 тг, 20 теңгелік монеталармен түрліше төлем жасау
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Монета туралы түсінік қалыптасады.Көбі: Монеталарды санай алады.Кейбірі: Монеталарды әр түрлі тәсілмен пайдаланып сауда жасайды.
Жетістік критерийлері

Пәнаралық байланысСауат ашу
АКТ қолдану дағдыларыслайд
Тілдік құзыреттілікМонета- coin , сатып алу- buy, ақша- money
Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутБала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Ендіше бүгінгі сабақтан не күтеіздер сол туралы қысқаша айтып шығыңдарРесурстар
Сабақтың ортасы15 минут



Балалар біз сендермен бүгін кафеге барамыз.Алдымен топқа бөлініп алайық. (Жереби суыру арқылы)І топ теңдеулерІІ топ теңсіздіктерІІІ теңдіктерАл енді кафеге келіп өз орыңдарыңа отырыңдар.Мен даяшы боламын.Сендер маған тапсырыс бересіңдер(әр топқа ас мәзірін таратып беру)
  • Бәліш 50 тг
  • Тоқаш 70 тг
  • Шырын 90 тг
  • Балмұздақ 60 тг


  • Балалар ас мәзірінде не байқадыңдар ?Әрине бізге өзімізге қажет зат сатып алу үшін ақша керек. Сондықтан біз бүгін монета ұғымынен танысамыз (слайдтан 1, 2, 5, 10, 20 теңгелік монеталарды көрсету)

    Ендіше топтық жұмыс жасаймыз.Әр топтың алдында әмиян тұр .Оның ішінде монеталар бар.қазір сендер тапсырыс берген соң маған қандай моенамен төлеу керексіңдер соны есептейсіңдерРөлдік ойынӘр топтан тапсырыс алу,Тапсырыстарын апарып беру (суреттер)Тапсырыстың ақшасын алуМысалы.Сәлеметсіздер ме қандай тапсырыс бересіңдер? (мұғалім)Сәлеметсіз бе? Бізге екі балмұздақ және екі (20+ 20+5+5+20+20+5+5+10+10+10+10+10+20+5+2+2+1+2+2+1)
    Теңдеу теңдік теңсіздік жазылған қағаздар



    Ас мәзірі жазылған қағаз









    Әр топқа арналған әмиян Әмиян ішінде бес 1тг, бес 2 тг, бес 5 тг, бес10тг, бес 20 тг

    Сергіту сәті2 минутМузыка ойналады .сыныптың әр қабырғасында 1 тг 2 тг 5 тг 10 тг 20тг суреттері ілулі тұрады.Мұғалім сұрақтар оқиды сол сұрақтың жауабы қай монета сол монетаның қасына оқушы барып тұру керек
  • Құны ең төмен монета
  • Құны жоғары монета
  • Дәулеттің 60тг бас ол дүкеннен 50тг балмұздақ алды дүкенші неше теңге қайтарады
  • Айдостың қолында құны 6тг болатын үш монета бар ол қандай монета
  • А4 форматтағы қағазға шығарылған монеталар суреті
    Жеке жұмыс16 минут



    Дәпетермен жұмыс

    Монеталарды тап. Оқушылар суреттен әртүрлі номиналды құндылықтағы монеталарды таба алады. Одан әрі олар әр номиналды құндылықтағы моне таларды санайды да, олардың санын сәйкес босторкөздерге жазады.

    Монеталар. Теңгелерді өсу ретіне қарай сызық тармен байланыстырып қосады.

    Берілген заңдылықты сақтап, монеталарды орналастыр.

    Бірінші қатарда монеталар өсу, екінші қатарда кему ретімен орналасады

    Сергіту сәтіне арналған жинақ
    Сабақтың соңы5 минут

    Кері байланысБалалар алдарыңда тиын жинағыш тұр, соған сендер қазір монеталарыңда саласыңдар.Егер сабақты жақсы түсінген болсаңдар 20тг монета, ал еген әліде сұрақтарың бар болса 10тг монета, ал түсінген жоқпын десеңіздер 1тг монета саласыңдар.Соныңда біздің бүгінгі сабағымыз қаншалықты нәтижелі болғаның жиналған монеталар құнынан білеміз. (әр оқушы монетасын салып жатқанда не түсіндің? Немесі не түсүнбедін ? деген сұрақ қойылады)





    Тиын жинағыш монеталар

    Бағалау2 минут



    Сый ретінде оқушыларға алма тарту ету

























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ