Күні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: 11Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы | Күнделікті өмірдегі есептеулерАқша. Теңге |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг,10 тг, 20 теңгелік монеталармен түрліше төлем жасау |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Монета туралы түсінік қалыптасады.Көбі: Монеталарды санай алады.Кейбірі: Монеталарды әр түрлі тәсілмен пайдаланып сауда жасайды. |
Жетістік критерийлері |
|
Пәнаралық байланыс | Сауат ашу |
АКТ қолдану дағдылары | слайд |
Тілдік құзыреттілік | Монета- coin , сатып алу- buy, ақша- money |
Сабақ барысы |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Ендіше бүгінгі сабақтан не күтеіздер сол туралы қысқаша айтып шығыңдар | Ресурстар |
Сабақтың ортасы15 минут
| Балалар біз сендермен бүгін кафеге барамыз.Алдымен топқа бөлініп алайық. (Жереби суыру арқылы)І топ теңдеулерІІ топ теңсіздіктерІІІ теңдіктерАл енді кафеге келіп өз орыңдарыңа отырыңдар.Мен даяшы боламын.Сендер маған тапсырыс бересіңдер(әр топқа ас мәзірін таратып беру)Бәліш 50 тгТоқаш 70 тг Шырын 90 тгБалмұздақ 60 тг
Балалар ас мәзірінде не байқадыңдар ?Әрине бізге өзімізге қажет зат сатып алу үшін ақша керек. Сондықтан біз бүгін монета ұғымынен танысамыз (слайдтан 1, 2, 5, 10, 20 теңгелік монеталарды көрсету)
Ендіше топтық жұмыс жасаймыз.Әр топтың алдында әмиян тұр .Оның ішінде монеталар бар.қазір сендер тапсырыс берген соң маған қандай моенамен төлеу керексіңдер соны есептейсіңдерРөлдік ойынӘр топтан тапсырыс алу,Тапсырыстарын апарып беру (суреттер)Тапсырыстың ақшасын алуМысалы.Сәлеметсіздер ме қандай тапсырыс бересіңдер? (мұғалім)Сәлеметсіз бе? Бізге екі балмұздақ және екі (20+ 20+5+5+20+20+5+5+10+10+10+10+10+20+5+2+2+1+2+2+1) | Теңдеу теңдік теңсіздік жазылған қағаздар
Ас мәзірі жазылған қағаз
Әр топқа арналған әмиян Әмиян ішінде бес 1тг, бес 2 тг, бес 5 тг, бес10тг, бес 20 тг
|
Сергіту сәті2 минут | Музыка ойналады .сыныптың әр қабырғасында 1 тг 2 тг 5 тг 10 тг 20тг суреттері ілулі тұрады.Мұғалім сұрақтар оқиды сол сұрақтың жауабы қай монета сол монетаның қасына оқушы барып тұру керекҚұны ең төмен монетаҚұны жоғары монета Дәулеттің 60тг бас ол дүкеннен 50тг балмұздақ алды дүкенші неше теңге қайтарадыАйдостың қолында құны 6тг болатын үш монета бар ол қандай монета | А4 форматтағы қағазға шығарылған монеталар суреті |
Жеке жұмыс16 минут
| Дәпетермен жұмыс
Монеталарды тап. Оқушылар суреттен әртүрлі номиналды құндылықтағы монеталарды таба алады. Одан әрі олар әр номиналды құндылықтағы моне таларды санайды да, олардың санын сәйкес босторкөздерге жазады.
Монеталар. Теңгелерді өсу ретіне қарай сызық тармен байланыстырып қосады.
Берілген заңдылықты сақтап, монеталарды орналастыр.
Бірінші қатарда монеталар өсу, екінші қатарда кему ретімен орналасады
| Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Сабақтың соңы5 минут
| Кері байланысБалалар алдарыңда тиын жинағыш тұр, соған сендер қазір монеталарыңда саласыңдар.Егер сабақты жақсы түсінген болсаңдар 20тг монета, ал еген әліде сұрақтарың бар болса 10тг монета, ал түсінген жоқпын десеңіздер 1тг монета саласыңдар.Соныңда біздің бүгінгі сабағымыз қаншалықты нәтижелі болғаның жиналған монеталар құнынан білеміз. (әр оқушы монетасын салып жатқанда не түсіндің? Немесі не түсүнбедін ? деген сұрақ қойылады) |
Тиын жинағыш монеталар
|
Бағалау2 минут
|
Сый ретінде оқушыларға алма тарту ету
|
|