Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері
Материал туралы қысқаша түсінік
АӘТД пәні бойынша 10 сыныптарға арналған ашық сабақ тақырыбы: Мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері. Жаңа технологиялық әдістер қолданылған. "Әуен" ойын жаттығуы,"Бәйге"әдісі,Кітаппен жұмыс,"Ойлан.Жұптас.Бөліс" әдісі,"Айалдама"әдісі,Тест.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ
ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
ШУ АУДАНЫНЫҢ БІЛІМ
БӨЛІМІНІҢ
«Мұхтар Әуезов атындағы
орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Ашық
сабақ
10 «а»
сынып
Тақырыбы: Мотоатқыш
бөлімшесінің ұйымдастыру және
ұрыстық
мүмкіндіктері
АӘТД пәні
оқытушы-ұйымдастырушысы: аға л-нт Қ.Б
Бектияров
2021-2022 оқу
жылы
Пәні: Алғашқы әскери және
технологиялық дайындық
Мұғалім:
Бектияров
Қ.Б.
Сыныбы:10а
Күні:22.09.2021
ж
Сабақтың
тақырыбы
Бөлімше ұйымдастыру,штаттық
қарулану және ұрыстық техника,бөлімшенің ұрыстық
мүмкіндіктері.
Мақсаты
а) Оқушыларды жаяу әскердің
ұрыстық машинасындағы мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастырылуымен және
штаттық қарулану мен ұрыс техникасымен
таныстыру
Ұйымдастыру
кезеңі
1.Взвод командирі оқушыларды
сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу,
оқушылардың сырт көрінісін тексеру
2.Взвод командирі сапты түзеп,
екіге сапталуға команда береді. Екіге сапталған оқушыларды екі
бөлімшеге бөлініп отырады.
3. Командир бөлімшенің тізімін
жасап,бағалау парақшасын дайындайды. (3
мин.)
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
«Әуен» ойын
жаттығуы
Мақсаты: Әскери әндерді тыңдап
, бөлімше ақылдаса отырып атын тауып,қай кезеңге арналған ән екенін
айтады. (5 мин.)
Сабақтың
барысы
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Үй тапсырмасын
сұрау
Қызығушылықты
ояту
«Бәйге»
әдісі(Смаилкпен бағаланады. Себебі
оқушының өткен сабақты қаншалықты деңгейде меңгергенін білу
мақсатта сонымен қатар келесі сабақты жоспарлау
үшін)
Азимут дегеніміз
не?
Магниттік азимуттың ақиқат
азимуттан айырмашылығы қандай?
Түзу және кері азимутқа
анықтама бер.
Азимут бойынша қозғалыс үшін
қандай мәліметтер керек?
Азимут бойынша қозғалу ретін
айтып бер.(7 мин.)
Оқушылар үй тапсырмасына
дайындығын ,өткен сабақтарды қаншалықты меңгергенін сұрақтарға
жауап беру арқылы көрсетеді
Мағынаны
тану
1.Кітаппен
жұмыс:Әр оқушы 35-38 беттегі
тақырыппен оқып танысады.
2.«Ойлан.Жұптас.Бөліс»
әдісі.
Оқушылар оқыған материалы
туралы ойланады, қасындағы жұбымен пікірлеседі, топта ойларын
бөліседі.
(15
мин.)
Ой
толғаныс
«Аялдама»
әдісі: Оқушылар бөлімшесімен әр
тапсырмаға айналып жүріп,білгендерін плакатқа түсіреді. Тапсырманы
түсіру кезінде әр бөлімше өзіне берілген маркермен (
қызыл,жасыл,көк) жазады.
1.Тапсырма:
ЖҰМ
2.Тапсырма:
БТР
3.Тапсырма:Жауынгерлік
мүмкіндіктер
(6
мин)
Бағалау
1.Тест
(5
мин)
2.«Жеміс ағашы»
стикер
(2
мин.)
3.Бағалау
(2
мин.)
Үйге
тапсырма
ЖҰМ мен БТР-дің негізгі
тактикалық-техникалық сипаттамалыры
1-кестемен
жұмыс
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз