Материалдар / Ашық сабақ Мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
АӘТД пәні бойынша 10 сыныптарға арналған ашық сабақ тақырыбы: Мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері. Жаңа технологиялық әдістер қолданылған. "Әуен" ойын жаттығуы,"Бәйге"әдісі,Кітаппен жұмыс,"Ойлан.Жұптас.Бөліс" әдісі,"Айалдама"әдісі,Тест.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2021
2134
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

ШУ АУДАНЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ


«Мұхтар Әуезов атындағы орта мектебі

коммуналдық мемлекеттік мекемесі





Ашық сабақ

10 «а» сынып



Тақырыбы: Мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастыру және

ұрыстық мүмкіндіктері



Shape1







АӘТД пәні оқытушы-ұйымдастырушысы: аға л-нт Қ.Б Бектияров







2021-2022 оқу жылы



Пәні: Алғашқы әскери және технологиялық дайындық

Мұғалім:

Бектияров Қ.Б.

Сыныбы:10а

Күні: 22.09.2021 ж

Сабақтың тақырыбы

Бөлімше ұйымдастыру,штаттық қарулану және ұрыстық техника,бөлімшенің ұрыстық мүмкіндіктері.

Мақсаты

а) Оқушыларды жаяу әскердің ұрыстық машинасындағы мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастырылуымен және штаттық қарулану мен ұрыс техникасымен таныстыру

Ұйымдастыру кезеңі

1.Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру

2.Взвод командирі сапты түзеп, екіге сапталуға команда береді. Екіге сапталған оқушыларды екі бөлімшеге бөлініп отырады.

3. Командир бөлімшенің тізімін жасап,бағалау парақшасын дайындайды. (3 мин.)

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Әуен» ойын жаттығуы

Мақсаты: Әскери әндерді тыңдап , бөлімше ақылдаса отырып атын тауып,қай кезеңге арналған ән екенін айтады. (5 мин.)

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үй тапсырмасын сұрау

Қызығушылықты ояту

«Бәйге» әдісі (Смаилкпен бағаланады. Себебі оқушының өткен сабақты қаншалықты деңгейде меңгергенін білу мақсатта сонымен қатар келесі сабақты жоспарлау үшін)

  1. Азимут дегеніміз не?

  2. Магниттік азимуттың ақиқат азимуттан айырмашылығы қандай?

  3. Түзу және кері азимутқа анықтама бер.

  4. Азимут бойынша қозғалыс үшін қандай мәліметтер керек?

  5. Азимут бойынша қозғалу ретін айтып бер.(7 мин.)


Оқушылар үй тапсырмасына дайындығын ,өткен сабақтарды қаншалықты меңгергенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді

Мағынаны тану

1. Кітаппен жұмыс: Әр оқушы 35-38 беттегі тақырыппен оқып танысады.

2. «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі.

Оқушылар оқыған материалы туралы ойланады, қасындағы жұбымен пікірлеседі, топта ойларын бөліседі.

(15 мин.)

Ой толғаныс

«Аялдама» әдісі : Оқушылар бөлімшесімен әр тапсырмаға айналып жүріп,білгендерін плакатқа түсіреді. Тапсырманы түсіру кезінде әр бөлімше өзіне берілген маркермен ( қызыл,жасыл,көк) жазады.

1.Тапсырма: ЖҰМ

2.Тапсырма: БТР

3.Тапсырма:Жауынгерлік мүмкіндіктер

(6 мин)


Бағалау

1.Тест

(5 мин)

2.«Жеміс ағашы» стикер

(2 мин.)

3.Бағалау

(2 мин.)

Үйге тапсырма

ЖҰМ мен БТР-дің негізгі тактикалық-техникалық сипаттамалыры

1-кестемен жұмыс













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!