Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тобы/сыныбы: Мектепалды даярлық
ҰОҚ: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Тату доспыз
бәріміз.
Оқу мақсаты:
Тәрбиешінің ұсынған
тақырыбында сюжеттік және сипаттау әңгімелерін құрау кезінде
меңгерген көркем тілдік дағдыларын қолдана білуді
меңгерту.
ҰОҚ мақсаты:
Сюжеттік және сипаттау әңгімелерін құрайды.Достық
туралы мәтін кейіпкерлерінің іс-әрекеттерінің келісу,және
келіспейтінін айтады.
Бақылау критерий
-Шығарманың мазмұнын терең
игере түсіне біледі.
-Достық туралы жылы лебіздерін
білдірді.
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер:
«Өрмекші торы» әдісі, «Еркін микрофон»
әдісі. «Ең
жүйрік» әдісі.
Ресурстар, дамытушы
орта:
Қима қағаз,слайд, достық туралы қанатты сөздер, суреттер .Акт
Жоспарлау
ҰОҚ кезеңдері
ҰОҚ барысы
Сабақтың басталуы
0-5 мин
Балалар достық туралы
өлеңімізді есімізге түсірейік Дос болайық
бәріміз.
Жарасып тұр
әніміз.
Тыныштықты
сақтаймыз
Атсын күліп таңымыз,әнімен
айтып жылы лебіздерін білдіреді..
Енді балаларды топқа
біріктіремін.
Енді «өрмекші торы» әдісі
арқылы
Жеке жұмыс
жүзегеасады.Балалар достар тату
болуы
үшінбойымызда
қандайқасиет болуы керек? Осы
суреттерге қарай отырып сюжеттік және сипаттау
әңгімелерін құрап айтады.
Сабақтың негізгі бөлігі
Жұптық жұмыс:
« Еркін микрофон» әдісі арқылы
екі баладан шығарып,«Сенің
досың қандай?» деп сұраймын, ол микрафонды алып,бірлесіп,
толық сөйлеммен өз досының қандай екенін айтып, келесі балаға
ұсынады. Мысалы: Менің досым батыр, өйткені...Менің досым
әдемі, өйткені...Менің досым адал,
өйткені…
Сергіту сәті. Бұл сәтте «От
шашу»әдісі арқылы қол шапалақтап жаттығу
жасайды.
«Ең жүйрік» әдісі .
Топтыпжұмыс: Мұғалімнің
көмегімен мақалдың мағынасын
ашады.
Сабақтың қорытынды бөлімі
Кері байланыс .
Б ас бармақ әдісі арқылы бүгінгі
сабаққа қорытынды жасаймын .
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз