
Сабақ: қазақ тілі Мектеп: «№6 жалпы білім беру орта мектебі» КММ
Күні:10.12.2019 Мұғалімнің есімі: Гузирбаева К.С
Сынып: 10 «в,г» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Мұнай индустриясы.
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары:
10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп,
талғаммен қолдана білу.
10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын(ақпарат,
идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу,
редакциялау.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсінеді, болжам жасай алады, өз біліміне сүйеніп тақырыпты
жалғастыра алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтінді мұқият тыңдап,
оқушылар тірек сөздерді жазып алады, алынған ақпараттарды
сараптап, өз пікірлерін білдіре алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: көтерілген мәселе бойынша ой
тұжырымдарын шығармашылық жұмыстарында еркін қолдана алады.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: белгілі бір тақырып аясында сөздерді
іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана біледі. Жазба жұмысын абзац
пен бөліктерге бөлу, ойын(ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық
және стильдік түзетулер енгізу, редакциялайды.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: индустрия, теміржол
торабы.
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: менің ойымша,
болуы мүмкін, ықтимал.....
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Мұнай индустриясы дегенде нені түсінесіңдер?
2.Мұнай өндіру ісінде нені ескеру керек деп ойлайсыңдар?
3.Мұнай саласында жұмыс жасайтын таныстарыңыз бар ма?
Бағалау критерийлері Ақпараттарды іріктейді, ішінара ізденушілік жұмыстарын жүргізеді.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу. Түсіну. Қолдану.
Құндылыққа баулу Отандық өнім.
Пәнаралық байланыс География.
Тақырып бойынша
алдыңғы білім
Алматы метросы.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, түгелдеу, оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
«Сиқырлы сөздер» ойыны.
1-тапсырма. Суреттегі ақпаратты сөз дәлдігін сақтай отырып
әңгімелейді.
Сабақтың
ортасы
2-тапсырма. Мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен
салыстыра талдайды. Стилін анықтайды.
Дескриптор.
-мәтінді түсінеді;
Жеке
жұмыс.

-салыстыра талдай алады;
-стилін анықтайды;
3-тапсырма. Мәтіндегі кәсіби сөздерді тауып, іріктеп, түрлендіріп,
талғаммен қолданып, 10 сөйлем жазады.
Дескриптор.
-кәсіби сөздерді табады;
- іріктеп, түрлендіреді;
- талғаммен қолданып, 10 сөйлем жаза алады;
4-тапсырма. Жағдаяттық тапсырманы орындайды. Екі топқа
бөлінеді:
1-топ-журналистер;
2-топ-мұнай өндірушілер.
Мамандандырылған тар аядағы арнайы терминдер мен ұғымдарды,
тілдік оралымдарды қолданып сұхбат құрады.
Дәптермен
жұмыс.
Сабақтың
аяқталуы
Рефлексия. «Табыс сатысы»
1-баспалдағы: Мен... білемін.
2-баспалдағы: Мен ... түсінемін.
3-баспалдағы: Мен ... жасай аламын.
Бағалау.
Үйге тапсырма беру. «Мен мұнайлы даланың перзентімін»
тақырыбына эссе жазу. Сөз саны 150-170.
Қорытындылау.
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз қалай көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті
жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді
қалай жоспарлайсыз?
Бағалау оқушылардың үйренгенін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері АКТ-
мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлекция
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма? Бүгін
оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды? Мен жоспарлаған
саралау шаралары тиімді
болды ма? Мен берілген
уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол
ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін
сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. "Мұнай индустриясы" қазақ тілі 10 сынып
Ашық сабақ. "Мұнай индустриясы" қазақ тілі 10 сынып

Сабақ: қазақ тілі Мектеп: «№6 жалпы білім беру орта мектебі» КММ
Күні:10.12.2019 Мұғалімнің есімі: Гузирбаева К.С
Сынып: 10 «в,г» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Мұнай индустриясы.
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары:
10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп,
талғаммен қолдана білу.
10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын(ақпарат,
идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу,
редакциялау.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсінеді, болжам жасай алады, өз біліміне сүйеніп тақырыпты
жалғастыра алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтінді мұқият тыңдап,
оқушылар тірек сөздерді жазып алады, алынған ақпараттарды
сараптап, өз пікірлерін білдіре алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: көтерілген мәселе бойынша ой
тұжырымдарын шығармашылық жұмыстарында еркін қолдана алады.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: белгілі бір тақырып аясында сөздерді
іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана біледі. Жазба жұмысын абзац
пен бөліктерге бөлу, ойын(ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық
және стильдік түзетулер енгізу, редакциялайды.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: индустрия, теміржол
торабы.
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: менің ойымша,
болуы мүмкін, ықтимал.....
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Мұнай индустриясы дегенде нені түсінесіңдер?
2.Мұнай өндіру ісінде нені ескеру керек деп ойлайсыңдар?
3.Мұнай саласында жұмыс жасайтын таныстарыңыз бар ма?
Бағалау критерийлері Ақпараттарды іріктейді, ішінара ізденушілік жұмыстарын жүргізеді.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу. Түсіну. Қолдану.
Құндылыққа баулу Отандық өнім.
Пәнаралық байланыс География.
Тақырып бойынша
алдыңғы білім
Алматы метросы.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, түгелдеу, оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
«Сиқырлы сөздер» ойыны.
1-тапсырма. Суреттегі ақпаратты сөз дәлдігін сақтай отырып
әңгімелейді.
Сабақтың
ортасы
2-тапсырма. Мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен
салыстыра талдайды. Стилін анықтайды.
Дескриптор.
-мәтінді түсінеді;
Жеке
жұмыс.

-салыстыра талдай алады;
-стилін анықтайды;
3-тапсырма. Мәтіндегі кәсіби сөздерді тауып, іріктеп, түрлендіріп,
талғаммен қолданып, 10 сөйлем жазады.
Дескриптор.
-кәсіби сөздерді табады;
- іріктеп, түрлендіреді;
- талғаммен қолданып, 10 сөйлем жаза алады;
4-тапсырма. Жағдаяттық тапсырманы орындайды. Екі топқа
бөлінеді:
1-топ-журналистер;
2-топ-мұнай өндірушілер.
Мамандандырылған тар аядағы арнайы терминдер мен ұғымдарды,
тілдік оралымдарды қолданып сұхбат құрады.
Дәптермен
жұмыс.
Сабақтың
аяқталуы
Рефлексия. «Табыс сатысы»
1-баспалдағы: Мен... білемін.
2-баспалдағы: Мен ... түсінемін.
3-баспалдағы: Мен ... жасай аламын.
Бағалау.
Үйге тапсырма беру. «Мен мұнайлы даланың перзентімін»
тақырыбына эссе жазу. Сөз саны 150-170.
Қорытындылау.
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз қалай көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті
жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді
қалай жоспарлайсыз?
Бағалау оқушылардың үйренгенін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері АКТ-
мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлекция
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма? Бүгін
оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды? Мен жоспарлаған
саралау шаралары тиімді
болды ма? Мен берілген
уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол
ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін
сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
шағым қалдыра аласыз













