Материалдар / Ашық сабақ Мұқағали Мақатаев "Аққулар ұйықтағанда"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Мұқағали Мақатаев "Аққулар ұйықтағанда"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2021
268
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Мектеп директоры


САБАҚ: №1

Мектеп: Ә.Қастеев атындағы орта мектеп

Күні: 03.03

Мұғалімнің есімі: Копбаева Лаура

СЫНЫП: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Шығарманың сюжеттік желілерін , эпилог, прологтарды анықтайды.

Оқушылардың басым бөлігі:

Шығарманың сюжеттік желілерін, (эпилог, прологтарды) талдайды.

Кейбір оқушылар:

Шығарманың сюжеттік желілерін (эпилог, пролог) мысал келтіріп дәлелдейді.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Топта жұмыс істей алады.

  • Ашық және жабық сұрақтарға жауап бере алады.

  • Диалогқа түсе алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Жетім көл, сүле, адуынды, тәуіп, бал ашу

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:



  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған тармақтар:

Поэмада не туралы айтылады?

Ана неліктен аққуды атты?


Анаға аққуды атпас бұрын жылқышы шал жолыққанда оқиға қалай өрбитін еді?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Алдыңғы оқу

М.Мақатаев туралы мағлұматтар біледі.

Жоспар

Жоспарлан

ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурс

тар

Басталуы

7 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен сәлемдесу.

  • Оқушылармен сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

«Мен саған сенемін» жаттығуы. Жұптасып бір-біріңізге қарама -қарсы орналасыңыз. Азғантай уақыт бір-біріңіздің көздеріңізге тіке қарап, тыныш отырыңыз. Енді бір-біріңізге «Мен саған сенемін, өйткені…» деп сөйлемді жалғастырыңыз. Мысалы: «Мен саған сенемін, өйткені сен ешқашан маған жаман сөз айтпайсың».  1 сөйлемнен айтылады.

Рефлексия: Қазір не сезіндіңіз?

Сізге орындау қиын болды ма?

  • Тақырыппен таныса отырып өз алдарына мақсат қояды.

  • Жазған мақсаттарымен танысып болған соң, бүгінгі сабақ мақсатымен таныстырамын.

Топқа біріктіру: Штрих кодтар арқылы топқа біріктіру

«БББ» кестесінің бірінші бөлімін толтырады.


Слайд









Сөзмаржан

Сөздік жұмысын жүргізу.

Жетім көл, сүле, адуынды, тәуіп, бал ашу сөздерінің мағынасын ашу.

Оқылым

М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын «Джигсо» әдісі арқылы оқыту. Топтарға үзінділерді бөліп беріп, әңгіме мазмұнымен танысып, топ арасында талдайды.

І Бала сырқаты

ІІ Тамыз таңы

ІІІ Аққулар ұйықтағанда

ІV Жетім көл

V Эпилог

ҚБ. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

Топтық жұмыс

1-тапсырма.

І топ. Сәйкестендіру. Оқиға тауы» әдісі арқылы поэманың композициялық құрылысына талдау жасату.

Пролог.

Оқиғаның басталуы

Оқиғаның дамуы.

Оқиғаның шиеленісуі

Оқиғаның шарықтау шегі

Оқиғаның шешімі.

Эпилог

ІІ топ. «Фишбоун» әдісі арқылы

ІІІ топ. Поэмаға СКТ жасау.

Поэмаға сатылай кешенді талдау жасау.

Авторы

Тақырыбы

Негізгі идеясы

Жанры

Өлең құрылысы:

Шумақ Тармақ

Бунақ Буын

Ұйқас

IV топ.

2-тапсырма. «Кейс стади» әдісі арқылы талдау.

ҚБ: Ауызша баағлау

Дара тапсырма

3-тапсырма.

ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау.

Поэманың тақырыбын анықтайды.

Поэманың идеясын көрсетеді.

Жанр түрін анықтайды.

Өлең құрылысына талдау жасайды.


Білімланд сайтының ресурсын пайдалану
https://bilimland.kz/kk/courses/audiochrestomathy/8-synyp/poehziya/lesson/1-m-maqataev-aqqular-ui-yqtahanda.


Слайд

С.Майғазиев «Аққулар

дың арманы» әні


Кесте, оқулық










Аяқталуы

7 мин




Үйге тапсырма Рефлексия:


Ой қорыту:

  1. Поэмада не туралы айтылады?

  2. Ана неліктен аққуды атты?

  3. Анаға аққуды атпас бұрын жылқышы шал жолыққанда оқиға қалай өрбитін еді?


Поэманы толық оқып, мазмұндауға дайындалып келу

«БББ» кестесі. Оқушылар екінші және үшінші бағандарын толтырып береді.

Білемін

Білдім

Білгім келеді





«БББ» кестесі

Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

1.Қолдауды көбірек қажет ететіндерге үлгі кестесін беремін.

2.Қолдауды орта қажет ететіндерге өлең құрылысын талдауға қолдау көрсетемін.

3.Қолдауды аз қажет етеіндерге сұрақ қою арқылы шығарманың идеясын анықтауға жетелеймін.

Сабақ барысында «БББ» әдісі, «Бағдаршам» әдісі, ауызша бағалау, дескриптор арқылы бағалау түрлерін жүргіземін.


Музыка, география, қазақ тілі бейнелеу пәндері.

Рухани және адамгершілік құндылықтар қалыптасады.

Рефлексия



Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!