Сөзмаржан
Сөздік жұмысын
жүргізу.
Жетім көл, сүле, адуынды,
тәуіп, бал ашу сөздерінің мағынасын ашу.
Оқылым
М.Мақатаев «Аққулар
ұйықтағанда» поэмасын «Джигсо» әдісі арқылы
оқыту.
Топтарға үзінділерді бөліп
беріп, әңгіме мазмұнымен танысып, топ арасында
талдайды.
І Бала
сырқаты
ІІ Тамыз
таңы
ІІІ Аққулар
ұйықтағанда
ІV Жетім
көл
V
Эпилог
ҚБ. «Бағдаршам» әдісі
арқылы бағалау
Топтық
жұмыс
1-тапсырма.
І топ.
Сәйкестендіру. Оқиға тауы» әдісі арқылы
поэманың композициялық құрылысына талдау
жасату.
Пролог.
Оқиғаның
басталуы
Оқиғаның
дамуы.
Оқиғаның
шиеленісуі
Оқиғаның шарықтау
шегі
Оқиғаның
шешімі.
Эпилог
ІІ топ. «Фишбоун» әдісі
арқылы
ІІІ топ.
Поэмаға СКТ
жасау.
Поэмаға
сатылай кешенді талдау жасау.
Авторы
Тақырыбы
Негізгі
идеясы
Жанры
Өлең
құрылысы:
Шумақ
Тармақ
Бунақ
Буын
Ұйқас
IV
топ.
2-тапсырма. «Кейс стади» әдісі арқылы
талдау.
ҚБ: Ауызша
баағлау
Дара
тапсырма
3-тапсырма.
ҚБ:
Дескриптор арқылы бағалау.
Поэманың
тақырыбын анықтайды.
Поэманың
идеясын көрсетеді.
Жанр түрін
анықтайды.
Өлең құрылысына талдау
жасайды.
|