Ақмола облысы Егіндікөл ауданы
«Балбөбек» бөбекжай бақшасының
Тәрбиешісі: Сарманова Сапаргул
Білім беру саласы: Шығармашылық
Кіші сала: Мүсіндеу
Тақырыбы: Шуақ шашқан күн
Мақсаты: Пішінді мүсіндеудің басу,қысу,жалпақтау әдістерін пайдалана отырып, балаларды әр-түрлі пішінді заттарды мүсіндеуге үйрету; сенсорлық тәрбие беру. Бейнені затпен салыстыру, мүсіндегі сәйкестерді анықтай білу қабілеттерін дамыту. Шеңберге тізу сызықтар қосып, шуақтарды жасау. Балалардың қиялын дамыту.
Көрнекі құралдар: күннің суретті, Балапан
Билингвалдық компонент: күн-солнце
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру-оятушы кезең. |
Шаттық шеңбер: Балаларды шаттық шеңберге тұрғызып, амандасқызу және жылы лебіздерін айтқызу. Мына сұлу әлемде Адам өмір сүреді Үлкен менен кішіге, Күн сәулесін төгеді. |
Балалар шаттық шеңберге тұрып бір-бірімен амандасады, жылы лебіздерін айтады. |
|
Ұйымдас-тырушы-ізденуші кезең. Рефлексивті-түзетуші кезең. |
Балалар, қане қолымызды көрсетейікші. Алақандарымыз қайда екен? Міне, міне қолымыз, оңымызбен , солымыз. Қолымыз жоқ – деп қолымызды арқамызға тығып қаламыз. Қане қолымызды көрсетеміз. Енді алақан дегенде саусақтарымызды жайып көрсетеміз, ал жұдырық дегенде саусақтарымызды жауып көрсетеміз. Балалар қолымыздағы саусақтарымыздың аттары бар – деп саусақтардың аттарын айтып кқрсетеміз. Басбармақ қолымыздағы үлкен саусағымыз, баланүйрек – бұл бармақпен көрсетеміз. Ортан терек – папам, шүлдір шүмек – мамам, кішкене бөбек – мен. Жарайсыңдар. Қонаққа кішкентай сары Балапан келеді. -Балалар балапанымыз көңілсіз ғой. Неге көңілсіз екен сұрайықшы. Балапан: -Сәлеметсіз бе, мен күннің суығында тоңып қалдым. Мен күннің жарқырап тұрғанын қалаймын. -Ендеше балалар, балапанға көмектесейік. Бәріміз Күнге арнап тақпақ айтайық. Жарқыра, жарқыра күннің көзі Нұрыңды шаш далаға Жылуыма жылу қос Көңіл сыйла балаға -Балалар, қараңдаршы күннің көзі бұлттың арасынан шығып бізге нұрын шашты. Балалар тобымызды тағыда жылыту үшін өздеріміз ермексаздан күннің көзін шуағымен қосып мүсіндейікші Күнді қарастыру: ортасы - дөңгелек, шуақтары - ұзын, қысқа таяқшалар. Балалардың алдарында күннің бейнесі. Екінші ермексаздың бөлігінен ұзын, қысқа шуақтар жасау. Сергіту сәті: Қуыр, қуыр, қуырмаш Балапанға бидай шаш, Әжең келсе есік аш, Қасқар келсе мықтап бас! Қиындық көрген балаларға көмек беру. Балапан ризашылығын білдіреді. Қоштасады. |
Балалар қолдарын көрсетеді. Балалар қоладарын арқасына жасырады. Балалар саусақтарын көрсетеді. Сөздерді қимылдармен салыстырып жасайды. Балалар қуанады. Балалар ермексаздан күннің көзін мүсіндейді. Балапанмен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Күннің көзін салуды
Игереді: Күн туралы білім
Меңгереді: Шеңберге тізу сызықтар қосып, шуақтарды жасау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ мүсіндеу шуақ шашқан күн
Ашық сабақ мүсіндеу шуақ шашқан күн
Ақмола облысы Егіндікөл ауданы
«Балбөбек» бөбекжай бақшасының
Тәрбиешісі: Сарманова Сапаргул
Білім беру саласы: Шығармашылық
Кіші сала: Мүсіндеу
Тақырыбы: Шуақ шашқан күн
Мақсаты: Пішінді мүсіндеудің басу,қысу,жалпақтау әдістерін пайдалана отырып, балаларды әр-түрлі пішінді заттарды мүсіндеуге үйрету; сенсорлық тәрбие беру. Бейнені затпен салыстыру, мүсіндегі сәйкестерді анықтай білу қабілеттерін дамыту. Шеңберге тізу сызықтар қосып, шуақтарды жасау. Балалардың қиялын дамыту.
Көрнекі құралдар: күннің суретті, Балапан
Билингвалдық компонент: күн-солнце
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру-оятушы кезең. |
Шаттық шеңбер: Балаларды шаттық шеңберге тұрғызып, амандасқызу және жылы лебіздерін айтқызу. Мына сұлу әлемде Адам өмір сүреді Үлкен менен кішіге, Күн сәулесін төгеді. |
Балалар шаттық шеңберге тұрып бір-бірімен амандасады, жылы лебіздерін айтады. |
|
Ұйымдас-тырушы-ізденуші кезең. Рефлексивті-түзетуші кезең. |
Балалар, қане қолымызды көрсетейікші. Алақандарымыз қайда екен? Міне, міне қолымыз, оңымызбен , солымыз. Қолымыз жоқ – деп қолымызды арқамызға тығып қаламыз. Қане қолымызды көрсетеміз. Енді алақан дегенде саусақтарымызды жайып көрсетеміз, ал жұдырық дегенде саусақтарымызды жауып көрсетеміз. Балалар қолымыздағы саусақтарымыздың аттары бар – деп саусақтардың аттарын айтып кқрсетеміз. Басбармақ қолымыздағы үлкен саусағымыз, баланүйрек – бұл бармақпен көрсетеміз. Ортан терек – папам, шүлдір шүмек – мамам, кішкене бөбек – мен. Жарайсыңдар. Қонаққа кішкентай сары Балапан келеді. -Балалар балапанымыз көңілсіз ғой. Неге көңілсіз екен сұрайықшы. Балапан: -Сәлеметсіз бе, мен күннің суығында тоңып қалдым. Мен күннің жарқырап тұрғанын қалаймын. -Ендеше балалар, балапанға көмектесейік. Бәріміз Күнге арнап тақпақ айтайық. Жарқыра, жарқыра күннің көзі Нұрыңды шаш далаға Жылуыма жылу қос Көңіл сыйла балаға -Балалар, қараңдаршы күннің көзі бұлттың арасынан шығып бізге нұрын шашты. Балалар тобымызды тағыда жылыту үшін өздеріміз ермексаздан күннің көзін шуағымен қосып мүсіндейікші Күнді қарастыру: ортасы - дөңгелек, шуақтары - ұзын, қысқа таяқшалар. Балалардың алдарында күннің бейнесі. Екінші ермексаздың бөлігінен ұзын, қысқа шуақтар жасау. Сергіту сәті: Қуыр, қуыр, қуырмаш Балапанға бидай шаш, Әжең келсе есік аш, Қасқар келсе мықтап бас! Қиындық көрген балаларға көмек беру. Балапан ризашылығын білдіреді. Қоштасады. |
Балалар қолдарын көрсетеді. Балалар қоладарын арқасына жасырады. Балалар саусақтарын көрсетеді. Сөздерді қимылдармен салыстырып жасайды. Балалар қуанады. Балалар ермексаздан күннің көзін мүсіндейді. Балапанмен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Күннің көзін салуды
Игереді: Күн туралы білім
Меңгереді: Шеңберге тізу сызықтар қосып, шуақтарды жасау
шағым қалдыра аласыз













