
Орал қаласы №3 «Ёлочка» балабақшасы тәрбиешісі: Альжанова Сандеш Сагиевна
Ұйымдастырылған оқу қызметі
Топ: ІІ кіші топ
Білім беру саласы: «Таным»
Интеграция: «Коммуникация»,«Денсаулық», «Әлеумет»
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Мұз патшалығына саяхат.
Бағдарламалық
міндеттері: Қыс мезгілінің белгілері,
ерекшеліктері туралы білімдерін бекіту алған білімдерін тиянақтау
. Қыста болатын өзгерістерге
көңіл аударып, қар мен мұздың айырмашылығын ажырата
білу. Міндеттері: Білімділік: Балаларға мұз,
мұздың ерекшеліктері туралы түсінік беру. Мұздың өзіне тән
ерекшеліктерін атап, ажыратуға, өз ойын толық жеткізе білуге
үйрету. Мұздың пайдасы мен зияны туралы түсініктерін кеңейтіп,
білімдерін арттыру. Дамытушылық: Мұзға тәжірибе жұмысын жасау
арқылы танымдық белсенділіктерін дамыту сөздік қорын,тіл байлығын
молайту. Баланың ойлау, сөйлеу қабілеттерін, қиялын дамыту
. Тәрбиелік
: Табиғатты қорғап аялай
білуге, алған ұғымдары негізінде
қауіпсіздік ережелерін сақтауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: Қыс мезгілінің көріністері
бейнеленген сурет .Мұз туралы суреттер, «Мұз туралы не білеміз?»
(слайд), әр түрлі түске боялған мұз бөліктері, тәжірибе жасауға
мұз, қар.
Әдіс‑тәсілдер: сөздік, практикалық,
тәжірибелік Сөздік
жұмыс: Мұз, түссіз,
мөлдір Полингваль
құрауыш:
Қыс‑Зима-Winter(унтие).Мұз‑Лёд-ice(айс).Қар‑Снег-Snow(сноу)
Су-Вода Water (уотэ).
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушылық Ұйымдастырушылық ізденістік кезең Рефлексифтік қортындылаушы |
Шаттық шеңбері: Сендер сыртта қандай өзгерістер байқап жүрсіңдер? Балалар, сендер Отбасы дегеннің не екенін білесіңдер ме? Дұрыс –ақ. Ал, сендер «Су‑ана» туралы ертегі білесіңдер ме? Білгілерін келе ме? Олай болса, мен сендерге «Су‑Ана» туралы ертегі айтып берейін. (ертегі айту) Таңғажайып сәт: Осы кезде топқа Су –ана келеді, сендер менің Отбасым туралы әңгімелеп жатқандарыңды естідім, мен қазір қыс мезгілі болғандықтан қызым‑Мұзға бара жатырмын. Қыс‑қатал,суық мезгіл. Қыста мықты, әрі күшті болу керек. Сол қызым қазір Мұз патшалығында тұрады, онда тек қыс мезгілі ғана болады.Онда бәрі тек мұздан ғана жасалады. мен сендерді сол «Мұз патшалығына» шақырамын. Қызымның өзіне тән қасиеттерімен танысасыңдар. Ал, мен қызыма ертерек барып сендердің келетіндеріңді айтайын. Қызыма жеткенше жолда көптеген кедергілерге тап болуларын мүмкін. Сау болыңдар, балалар, сендерді «Мұз патшалығында күтеміз» Сендер Мұз ханшайымына қонаққа барғыларын келе ме? Бірақ жолда көптеген
кедергілер кездеседі деді. Балалар, ол жақта суық, аяз біз тоңбас
үшін қалай киінеміз? «Тоңса біздің аяғымыз, Топылдатып билейміз. Балалар жолға дайынбыз. Қыс мезгілі, күн суық. Айналаның бәрі аппақ. Қалай барсақ екен? ‑Дұрыс‑ақ, менің ойымнан дәл шықтыңдар. Қысқы табиғатты тамашалап жаяу барайық. (Музыка әуенімен айналып шығу) Ой, балалар, алдымызда мынау не жатқан? Бұл су ананың баласы, қайсысы деп білеміз? Қардың түсі қандай? Ақ‑ белый‑white (уайт) Қарды жеуге бола ма? Қар‑Снег-Snow(сноу) Келіңдер қарды домалатып жолымызды ашып алайық. (астынан жұмбақ жасырылған кішкене қарлар шығады) Жұмбақ: 2.Өзі судан жаралған, бірақ
судан қорқады. Жылғалардан өтеді. Су-Вода Water (уотэ). Енді осы қар Су ананың баласы екенін дәлелдейік. І тәжірибе: Қарды алақандарына салу, қар ериді. Қар не болды? Қорытынды шығарайық: Қар жылы жерде ериді екен. (қолдарын сүрту) Жақсы, енді ары қарай жүрейік.(Музыка әуенімен айналып шығу) Алдарында қырау басқан ағаш тұрады. Ағашта сурет ілулі тұр. «Қыс қызығы» (Сурет бойынша әңгіме) Бой сергіту: «Біз тебеміз сырғанақ, Таудан төмен сырғанап Бір шанада екеуміз. Құламайды екенбіз....» Желдің дауысы шығады. Ой, балалар қатты желдің дауысы шығады. ‑Қыстағы қатты желді не дейміз? Кәне, бізде қарды боратып боран соқтырып көрейік. Тыныс алу жаттығуы: «Боран» (Музыка әуенімен айналып шығу) Мұз патшалығына келу. Мұз патшалығын тамашалау, мұздан түрлі бейнелер жасауға болады екен. (теледидардан қарау ) ІІ тәжірибе: Балалар, қараңдар мына кішкене мұз текшелерін. Мұз қандай? Мұзды Су‑ананың қызы екенін қалай білеміз? Мұздың кішкене текшелерінде алақанға салып көрейік. Мұздың иісі бар ма? Мұрынымызға қандай ауа келеді? (Тыныс алу) Алақанымыз не болды? Мұз‑Лёд-ice(айс). Қорытынды шығарайық: демек мұз жылы жерде суға айналады.Суды қатырғанда мұз пайда болады екен. Сендер қандай түсті мұздарды көріп тұрсыңдар? Олар қалай түрлі‑түсті болып тұр? Естеріңе түсіріңдерші, біз өткенде түрлі‑түсті мұзды қатырғанда судың түсін қалай өзгерттік? Олай болса, өткен жұмыстарымыздан: Қорытынды шығарайық:суды бояп түсін өзгертуге болады екен. Мұз ханшайымы шығады. Сәлеметсіңдер ме,балалар? Маған сендердің келетіндерінді анам айтып кетті, анама мына өлкеде көп тұруға болмайды. Менің өлкем сендерге ұнады ма? ‑Мені ауызға салуға болмайды. Неге екенін білесіңдер ме? ‑Мені лақтыруға болмайды! Жарайсыңдар,балалар! Ал мынау менің сендерге арнаған сыйлығым. Сау болыңыздар! Балабақшаға келу. Балалар сендерге бүгінгі ҰОҚ ұнады ма? Бізге кім келді? Біз Су ананың қай баласымен таныстық? Қандай тәжірибе жасадық? Сонымен, бүгін біз нені білдік? Кімге не істеген ұнады? |
Балалар жарты шеңберге тұрып іс‑ қимылдармен қонақтармен амандасады ‑Сәлеметсіздер ме! ‑Здравствуйте! ‑Хеллоу! Қыс мезгілі. Қыс‑Зима-Winter(унтие).Қар бар, күн суық. Ағаштарда жапырақ тар жоқ. Жер тайғақ Білеміз, ол‑ата, әже, әке, ана.... Жоқ Иә. Балалар ертегіні қызыға тыңдайды. Балалар Су Анаға таңдана қарайды, амандасады.
Балалар қуана келіседі.
Су анамен қоштасады.
Иә Жылы киінеміз Балалар қимылмен сергіп алады.
Жаяу барайық Тау‑тау қарлар. Қар. Қар‑Снег-Snow(сноу) Ақ‑ белый‑white (уайт) Жоқ Балалар қарды домалатады. Қар Мұз Мұз‑Лёд-ice(айс). Су Су-Вода Water (уотэ).
Су болды. Қар жылы жерде ериді. Балалар сурет бойынша әңгімелейді. Жылы киінген Шанамен сырғанап жатыр. Аққала жасап жатыр. Қыздар мұзда коньки теуіп жүр. Айгүл мен Айбар шаңғы тебуге бара жатыр. Балалар қимылмен сергіп алады. Беті жабық стакандағы қиынды қағазды түтікшемен үреді.
Суық, мөлдір, қатты Мұз‑Лёд-ice(айс). Алақанымыз су болды. Жоқ. Салқын. Су
Көк, сары, қызыл Суға түстер (бояулар) қостық.
Балалар
амандасады. Сен –суықсын, біздің тамағымыз ауырып қалады. Сен –қаттысың.Адамға тисен ауыртады. Балалар Мұз ханшайымы мен қоштасады.Рахмет! Сау болыңыз! Балалардың жауабы. |
Білу керек: Мұз, қар судың қатты түрдегі күйі екенін біледі. Игере білу керек: Мұздың табиғат пен адам өмірінде алатын орны жайлы түсініктерді; Меңгереді: Мұздың, қардың табиғаттағы күйі туралы білім алады, тәжірибе жасауды;



жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Мұз патшалығына саяхат"
Ашық сабақ "Мұз патшалығына саяхат"

Орал қаласы №3 «Ёлочка» балабақшасы тәрбиешісі: Альжанова Сандеш Сагиевна
Ұйымдастырылған оқу қызметі
Топ: ІІ кіші топ
Білім беру саласы: «Таным»
Интеграция: «Коммуникация»,«Денсаулық», «Әлеумет»
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Мұз патшалығына саяхат.
Бағдарламалық
міндеттері: Қыс мезгілінің белгілері,
ерекшеліктері туралы білімдерін бекіту алған білімдерін тиянақтау
. Қыста болатын өзгерістерге
көңіл аударып, қар мен мұздың айырмашылығын ажырата
білу. Міндеттері: Білімділік: Балаларға мұз,
мұздың ерекшеліктері туралы түсінік беру. Мұздың өзіне тән
ерекшеліктерін атап, ажыратуға, өз ойын толық жеткізе білуге
үйрету. Мұздың пайдасы мен зияны туралы түсініктерін кеңейтіп,
білімдерін арттыру. Дамытушылық: Мұзға тәжірибе жұмысын жасау
арқылы танымдық белсенділіктерін дамыту сөздік қорын,тіл байлығын
молайту. Баланың ойлау, сөйлеу қабілеттерін, қиялын дамыту
. Тәрбиелік
: Табиғатты қорғап аялай
білуге, алған ұғымдары негізінде
қауіпсіздік ережелерін сақтауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: Қыс мезгілінің көріністері
бейнеленген сурет .Мұз туралы суреттер, «Мұз туралы не білеміз?»
(слайд), әр түрлі түске боялған мұз бөліктері, тәжірибе жасауға
мұз, қар.
Әдіс‑тәсілдер: сөздік, практикалық,
тәжірибелік Сөздік
жұмыс: Мұз, түссіз,
мөлдір Полингваль
құрауыш:
Қыс‑Зима-Winter(унтие).Мұз‑Лёд-ice(айс).Қар‑Снег-Snow(сноу)
Су-Вода Water (уотэ).
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушылық Ұйымдастырушылық ізденістік кезең Рефлексифтік қортындылаушы |
Шаттық шеңбері: Сендер сыртта қандай өзгерістер байқап жүрсіңдер? Балалар, сендер Отбасы дегеннің не екенін білесіңдер ме? Дұрыс –ақ. Ал, сендер «Су‑ана» туралы ертегі білесіңдер ме? Білгілерін келе ме? Олай болса, мен сендерге «Су‑Ана» туралы ертегі айтып берейін. (ертегі айту) Таңғажайып сәт: Осы кезде топқа Су –ана келеді, сендер менің Отбасым туралы әңгімелеп жатқандарыңды естідім, мен қазір қыс мезгілі болғандықтан қызым‑Мұзға бара жатырмын. Қыс‑қатал,суық мезгіл. Қыста мықты, әрі күшті болу керек. Сол қызым қазір Мұз патшалығында тұрады, онда тек қыс мезгілі ғана болады.Онда бәрі тек мұздан ғана жасалады. мен сендерді сол «Мұз патшалығына» шақырамын. Қызымның өзіне тән қасиеттерімен танысасыңдар. Ал, мен қызыма ертерек барып сендердің келетіндеріңді айтайын. Қызыма жеткенше жолда көптеген кедергілерге тап болуларын мүмкін. Сау болыңдар, балалар, сендерді «Мұз патшалығында күтеміз» Сендер Мұз ханшайымына қонаққа барғыларын келе ме? Бірақ жолда көптеген
кедергілер кездеседі деді. Балалар, ол жақта суық, аяз біз тоңбас
үшін қалай киінеміз? «Тоңса біздің аяғымыз, Топылдатып билейміз. Балалар жолға дайынбыз. Қыс мезгілі, күн суық. Айналаның бәрі аппақ. Қалай барсақ екен? ‑Дұрыс‑ақ, менің ойымнан дәл шықтыңдар. Қысқы табиғатты тамашалап жаяу барайық. (Музыка әуенімен айналып шығу) Ой, балалар, алдымызда мынау не жатқан? Бұл су ананың баласы, қайсысы деп білеміз? Қардың түсі қандай? Ақ‑ белый‑white (уайт) Қарды жеуге бола ма? Қар‑Снег-Snow(сноу) Келіңдер қарды домалатып жолымызды ашып алайық. (астынан жұмбақ жасырылған кішкене қарлар шығады) Жұмбақ: 2.Өзі судан жаралған, бірақ
судан қорқады. Жылғалардан өтеді. Су-Вода Water (уотэ). Енді осы қар Су ананың баласы екенін дәлелдейік. І тәжірибе: Қарды алақандарына салу, қар ериді. Қар не болды? Қорытынды шығарайық: Қар жылы жерде ериді екен. (қолдарын сүрту) Жақсы, енді ары қарай жүрейік.(Музыка әуенімен айналып шығу) Алдарында қырау басқан ағаш тұрады. Ағашта сурет ілулі тұр. «Қыс қызығы» (Сурет бойынша әңгіме) Бой сергіту: «Біз тебеміз сырғанақ, Таудан төмен сырғанап Бір шанада екеуміз. Құламайды екенбіз....» Желдің дауысы шығады. Ой, балалар қатты желдің дауысы шығады. ‑Қыстағы қатты желді не дейміз? Кәне, бізде қарды боратып боран соқтырып көрейік. Тыныс алу жаттығуы: «Боран» (Музыка әуенімен айналып шығу) Мұз патшалығына келу. Мұз патшалығын тамашалау, мұздан түрлі бейнелер жасауға болады екен. (теледидардан қарау ) ІІ тәжірибе: Балалар, қараңдар мына кішкене мұз текшелерін. Мұз қандай? Мұзды Су‑ананың қызы екенін қалай білеміз? Мұздың кішкене текшелерінде алақанға салып көрейік. Мұздың иісі бар ма? Мұрынымызға қандай ауа келеді? (Тыныс алу) Алақанымыз не болды? Мұз‑Лёд-ice(айс). Қорытынды шығарайық: демек мұз жылы жерде суға айналады.Суды қатырғанда мұз пайда болады екен. Сендер қандай түсті мұздарды көріп тұрсыңдар? Олар қалай түрлі‑түсті болып тұр? Естеріңе түсіріңдерші, біз өткенде түрлі‑түсті мұзды қатырғанда судың түсін қалай өзгерттік? Олай болса, өткен жұмыстарымыздан: Қорытынды шығарайық:суды бояп түсін өзгертуге болады екен. Мұз ханшайымы шығады. Сәлеметсіңдер ме,балалар? Маған сендердің келетіндерінді анам айтып кетті, анама мына өлкеде көп тұруға болмайды. Менің өлкем сендерге ұнады ма? ‑Мені ауызға салуға болмайды. Неге екенін білесіңдер ме? ‑Мені лақтыруға болмайды! Жарайсыңдар,балалар! Ал мынау менің сендерге арнаған сыйлығым. Сау болыңыздар! Балабақшаға келу. Балалар сендерге бүгінгі ҰОҚ ұнады ма? Бізге кім келді? Біз Су ананың қай баласымен таныстық? Қандай тәжірибе жасадық? Сонымен, бүгін біз нені білдік? Кімге не істеген ұнады? |
Балалар жарты шеңберге тұрып іс‑ қимылдармен қонақтармен амандасады ‑Сәлеметсіздер ме! ‑Здравствуйте! ‑Хеллоу! Қыс мезгілі. Қыс‑Зима-Winter(унтие).Қар бар, күн суық. Ағаштарда жапырақ тар жоқ. Жер тайғақ Білеміз, ол‑ата, әже, әке, ана.... Жоқ Иә. Балалар ертегіні қызыға тыңдайды. Балалар Су Анаға таңдана қарайды, амандасады.
Балалар қуана келіседі.
Су анамен қоштасады.
Иә Жылы киінеміз Балалар қимылмен сергіп алады.
Жаяу барайық Тау‑тау қарлар. Қар. Қар‑Снег-Snow(сноу) Ақ‑ белый‑white (уайт) Жоқ Балалар қарды домалатады. Қар Мұз Мұз‑Лёд-ice(айс). Су Су-Вода Water (уотэ).
Су болды. Қар жылы жерде ериді. Балалар сурет бойынша әңгімелейді. Жылы киінген Шанамен сырғанап жатыр. Аққала жасап жатыр. Қыздар мұзда коньки теуіп жүр. Айгүл мен Айбар шаңғы тебуге бара жатыр. Балалар қимылмен сергіп алады. Беті жабық стакандағы қиынды қағазды түтікшемен үреді.
Суық, мөлдір, қатты Мұз‑Лёд-ice(айс). Алақанымыз су болды. Жоқ. Салқын. Су
Көк, сары, қызыл Суға түстер (бояулар) қостық.
Балалар
амандасады. Сен –суықсын, біздің тамағымыз ауырып қалады. Сен –қаттысың.Адамға тисен ауыртады. Балалар Мұз ханшайымы мен қоштасады.Рахмет! Сау болыңыз! Балалардың жауабы. |
Білу керек: Мұз, қар судың қатты түрдегі күйі екенін біледі. Игере білу керек: Мұздың табиғат пен адам өмірінде алатын орны жайлы түсініктерді; Меңгереді: Мұздың, қардың табиғаттағы күйі туралы білім алады, тәжірибе жасауды;



шағым қалдыра аласыз













