Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ПРИЛОЖЕНИЕ № 1

    «Smiles 3 »

    №

    Учреждение

    (полностью)

    Автор разработки

    (ФИО полностью)

    Тема

    Ключевая цель видеоурока ***



    Контактный телефон

    Е – mail

    1

    Майкаинская средняя школа №1

    Тлеубердина Ботакоз Мустахимовна

    “My day”

    Как научить говорить, писать об ежедневных занятиях, понимать услышанное через песню.

    87056021927

    balapan45@mail.ru



































    “Smiles 3”

    Teacher: Botakoz Mustakhimovna Tleuberdina


    Date: 20. 01. 2020


    Class: 3 B


    Learning Objectives:

    3.1.1.1-understand short supported classroom instructions in an increasing range of classroom routines;

    3.2.6.1- take turns when speaking with others in a limited range of short, basic exchanges;

    3.1.6.1 - understand some specific information and detail of short, supported information or talk on a limited range of general and some curricular topics;

    3.3.5.1- understand the main points of short simple texts on a limited range of familiar general and some curricular topics by using contextual clue;

    3.4.5.1- link with support words or phrases using basic coordinating connectors;

    3.2.7.1-contribute a limited range of suitable words, phrases, and sentences including giving opinions during short pair, group and whole class exchanges;

    3.4.4.1- write with support short basic sentences with appropriate spaces between words;

    3.1.8.1- understand short, narratives on a limited range of general and some curricular topics;

    3.2.5.1- pronounce familiar words and short phrases intelligibly when reading aloud;

    3.4.8.1- include appropriate use of a full stop during guided writing of short, familiar sentences;

    3.5.1.1- use singular nouns, plural nouns – including some common irregular plural forms use possessive forms ‘s/s’ with proper names and nouns to talk about ownership;

    3.4.4.1- write with support short basic sentences with appropriate spaces between words;

    3.2.6.1- take turns when speaking with others in a limited range of short, basic exchanges.


    Aims of the lesson: To talk about daily routines: to write about a typical day; to develop the pupils’ listening skills through a song.


    Anticipated

    Problems: Some learners could not use and make up full sentences, some pupils could partially forget the words, some pupils could see difficulties in using and speaking English dialect.


    Previous learning: Language in use: I get up at quarter past seven every morning and have breakfast. It’s green day, it’s a clean day. They rode.


    Cross-curricular links: Art (Exersises 1, 4)


    ICT skills: Using videos& pictures, working with URLs.














    STAGE AND ITS OBJECTIVES

    PROCEDURE

    INTERACTION

    TIME

    Start

    3.1.1.1


    Greeting with the learners.

    - Good afternoon!

    - How are you?

    - How are you?

    - How is the weather like today?

    Warm up

    Learners begin the lesson with the song I wake up, making right movements. Everyday routines like I wake up, I wash my face, I brush my teeth, I comb my hair, etc.

    T- SS





    WC

    https://littleenglishsongs.blogspot.com/

    3min.

    Middle

    3.2.6.1














    Reading and writing



    3.1.6.1

    3.3.5.1

    3.4.5.1








    3.2.7.1

    3.4.1.1












    Practice


    3.1.8.1

    3.2.5.1




    3.4.5.1

    3.4.8.1

    3.5.1.1






    End


    3.1.1.1

    3.4.4.1

    3.5.4.1

    3.2.6.1

    Checking homework

    (An activity to revise the vocabulary of the previous lesson.)

    “Words road” game (TPR)

    Teacher lays the cards on the floor with short interval. Pupils go “on the road” and name the words.

    Repeat with as many pupils as you think is necessary.

    Puzzle-solving activity (TPR)

    Learners are asked to gather pieces of paper, stuck to the classroom wall.

    The groups are asked to solve a puzzle for guessing the topic of today’s lesson.



    Step 1 (Activities to develop the pupils’ reading and writing skills.)

    Listen, read and match. Ex 22

    Explain the activity. Point to the pictures and elicit what Jake does every day. Play the CD. The pupils listen and follow along in their books. The pupils then read the text silently and match the sentences to the pictures. Allow some time for the pupils to complete the activity. Check their answers.



    Think and say … ex 23. p.72

    For stronger classes: explain the activity. Allow the students some time to complete the activity about themselves orally or in writing form in their copybooks.

    For weaker classes: explain the activity. Divide class into groups The pupils, in groups, complete the activity. Have the group’s report back to the class.



    PORTFOLIO: Talk with your friends. Then write about your day.

    Refer the pupils to the picture and the text. Ask the pupils, in pairs or in groups, to talk about what they do on a daily basis. Go around the classroom providing any necessary help.

    Grammar

    Presentation of past form of the verbs – clean – cleaned; jog – jogged; ride – rode; plant – planted; have – had. Learners make up a sentence using the Past form.



    (Activities to revise free-time

    activities and develop the pupils’


    listening skills.) ex. 24 Let’s Sing!

    Refer the pupils to the picture. Say: It’s a green day, it’s a clean day! The pupils repeat, chorally or individually.


    What did Lilly and Daisy do on GREEN DAY? Match and say. Ex. 25

    Explain the concept of a green day. Ask the pupils to tell you some activities they would do to help our planet. Then ask them which activities would harm our planet, e.g. driving a car, dropping litter, etc.



    Evaluation:

    In order to provide FA, learners in pairs should stick stickers to provide SA.

    Activity book ex.14 p.53

    Read and find the Stickers.

    Success criteria: Learners have met this learning objective if they can understand & complete the task.

    H/w: ex.11-12 p.52 Activity book

    In order to make reflection, learners take a “hand” and write their feeling according the lesson. Then represent to the class.

    Sing “Goodbye” song

    SS










    SS







    (Track 56 CD1)

    Pupils book p 72






    Pupils book p 72

    GW








    T-WC











    WC

    Ex. 24 p.73




    T – WC

    Ex.25 p.73







    WC






    SS

    3 min.










    1 min.







    5 min.






    5 min.








    7 min.






    4 min.





    3 min.





    3 min.







    3 min.







    2 min




    1min.


    TEACHER’S COMMENTS AFTER THE LESSON

    Generally, most learners completed the tasks successfully, which means my lesson objectives have been reached. Some learners found it difficult to use and make up sentences using Past form of verbs. Due to the lack of time some less able learners were left without my own control, but anticipating this they were seated with more able learners to be helped and given some support.






    LESSON SCRIPT


    STAGE AND ITS OBJECTIVES

    PROCEDURE

    Start

    Organizational moment

    Greeting with the learners. Teacher greets with learners:

    -Good afternoon!

    -How are you?

    -How is your mood? Learners answer the questions.

    Warm up

    T: Now, let’s begin the lesson with I wake up song, Sing and Repeat the actions. Learners begin the lesson with the song I wake up, making right movements. Everyday routines like I wake up, I wash my face, I brush my teeth, I comb my hair, etc.

    Middle

    Checking homework

    Game “Words road” TPR

    T: Now, let’s check your home task. Let’s play game “Words road” I lay the cards with words and you should say the words.

    (Repeat with as many pupils as you think is necessary).



    Puzzle-solving activity (TPR)

    T: Come to me, make a circle. Take a puzzle and make it.

    Learners in a circle, solve a puzzle.

    T: Now, look at the whole picture, how do you think, what is the theme today?

    Learners try to guess.

    T: Yes, our topic is “My day” today we will learn some new words and be able to apply them in our speech.



    Presentation

    T: Ok, thank you. Now open your books ex.22 p.72. Let’s listen an audio then you read themselves and match with a picture. I’ll give you some minutes to do this task. Good, well done! Let’s check. Some pupils read the text.

    Answer keys: 1c; 2a; 3b.



    T: Now, I want you divide into 2 groups. Everyone come to me and take a card. Who has red cards, you are 1st group and who has yellow 2nd group. Look at the ex. 23 p.72 Think and say… You should complete the sentences with and or but.

    Possible answers:

    L: 1. Playing football, reading, watching TV

    2. Brush my teeth, read books

    3. do my homework, ride my bike

    4. get up early, go to bed early

    5. eat breakfast, do morning exercises


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тлеубердина Ботакоз Мустахимовна
    16 Қараша 2020
    744
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "My day" 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "My day" 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге арналған ашық сабақ жоспары, белсенді әдіс тәсілдер пайдаланған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ПРИЛОЖЕНИЕ № 1

    «Smiles 3 »

    №

    Учреждение

    (полностью)

    Автор разработки

    (ФИО полностью)

    Тема

    Ключевая цель видеоурока ***



    Контактный телефон

    Е – mail

    1

    Майкаинская средняя школа №1

    Тлеубердина Ботакоз Мустахимовна

    “My day”

    Как научить говорить, писать об ежедневных занятиях, понимать услышанное через песню.

    87056021927

    balapan45@mail.ru



































    “Smiles 3”

    Teacher: Botakoz Mustakhimovna Tleuberdina


    Date: 20. 01. 2020


    Class: 3 B


    Learning Objectives:

    3.1.1.1-understand short supported classroom instructions in an increasing range of classroom routines;

    3.2.6.1- take turns when speaking with others in a limited range of short, basic exchanges;

    3.1.6.1 - understand some specific information and detail of short, supported information or talk on a limited range of general and some curricular topics;

    3.3.5.1- understand the main points of short simple texts on a limited range of familiar general and some curricular topics by using contextual clue;

    3.4.5.1- link with support words or phrases using basic coordinating connectors;

    3.2.7.1-contribute a limited range of suitable words, phrases, and sentences including giving opinions during short pair, group and whole class exchanges;

    3.4.4.1- write with support short basic sentences with appropriate spaces between words;

    3.1.8.1- understand short, narratives on a limited range of general and some curricular topics;

    3.2.5.1- pronounce familiar words and short phrases intelligibly when reading aloud;

    3.4.8.1- include appropriate use of a full stop during guided writing of short, familiar sentences;

    3.5.1.1- use singular nouns, plural nouns – including some common irregular plural forms use possessive forms ‘s/s’ with proper names and nouns to talk about ownership;

    3.4.4.1- write with support short basic sentences with appropriate spaces between words;

    3.2.6.1- take turns when speaking with others in a limited range of short, basic exchanges.


    Aims of the lesson: To talk about daily routines: to write about a typical day; to develop the pupils’ listening skills through a song.


    Anticipated

    Problems: Some learners could not use and make up full sentences, some pupils could partially forget the words, some pupils could see difficulties in using and speaking English dialect.


    Previous learning: Language in use: I get up at quarter past seven every morning and have breakfast. It’s green day, it’s a clean day. They rode.


    Cross-curricular links: Art (Exersises 1, 4)


    ICT skills: Using videos& pictures, working with URLs.














    STAGE AND ITS OBJECTIVES

    PROCEDURE

    INTERACTION

    TIME

    Start

    3.1.1.1


    Greeting with the learners.

    - Good afternoon!

    - How are you?

    - How are you?

    - How is the weather like today?

    Warm up

    Learners begin the lesson with the song I wake up, making right movements. Everyday routines like I wake up, I wash my face, I brush my teeth, I comb my hair, etc.

    T- SS





    WC

    https://littleenglishsongs.blogspot.com/

    3min.

    Middle

    3.2.6.1














    Reading and writing



    3.1.6.1

    3.3.5.1

    3.4.5.1








    3.2.7.1

    3.4.1.1












    Practice


    3.1.8.1

    3.2.5.1




    3.4.5.1

    3.4.8.1

    3.5.1.1






    End


    3.1.1.1

    3.4.4.1

    3.5.4.1

    3.2.6.1

    Checking homework

    (An activity to revise the vocabulary of the previous lesson.)

    “Words road” game (TPR)

    Teacher lays the cards on the floor with short interval. Pupils go “on the road” and name the words.

    Repeat with as many pupils as you think is necessary.

    Puzzle-solving activity (TPR)

    Learners are asked to gather pieces of paper, stuck to the classroom wall.

    The groups are asked to solve a puzzle for guessing the topic of today’s lesson.



    Step 1 (Activities to develop the pupils’ reading and writing skills.)

    Listen, read and match. Ex 22

    Explain the activity. Point to the pictures and elicit what Jake does every day. Play the CD. The pupils listen and follow along in their books. The pupils then read the text silently and match the sentences to the pictures. Allow some time for the pupils to complete the activity. Check their answers.



    Think and say … ex 23. p.72

    For stronger classes: explain the activity. Allow the students some time to complete the activity about themselves orally or in writing form in their copybooks.

    For weaker classes: explain the activity. Divide class into groups The pupils, in groups, complete the activity. Have the group’s report back to the class.



    PORTFOLIO: Talk with your friends. Then write about your day.

    Refer the pupils to the picture and the text. Ask the pupils, in pairs or in groups, to talk about what they do on a daily basis. Go around the classroom providing any necessary help.

    Grammar

    Presentation of past form of the verbs – clean – cleaned; jog – jogged; ride – rode; plant – planted; have – had. Learners make up a sentence using the Past form.



    (Activities to revise free-time

    activities and develop the pupils’


    listening skills.) ex. 24 Let’s Sing!

    Refer the pupils to the picture. Say: It’s a green day, it’s a clean day! The pupils repeat, chorally or individually.


    What did Lilly and Daisy do on GREEN DAY? Match and say. Ex. 25

    Explain the concept of a green day. Ask the pupils to tell you some activities they would do to help our planet. Then ask them which activities would harm our planet, e.g. driving a car, dropping litter, etc.



    Evaluation:

    In order to provide FA, learners in pairs should stick stickers to provide SA.

    Activity book ex.14 p.53

    Read and find the Stickers.

    Success criteria: Learners have met this learning objective if they can understand & complete the task.

    H/w: ex.11-12 p.52 Activity book

    In order to make reflection, learners take a “hand” and write their feeling according the lesson. Then represent to the class.

    Sing “Goodbye” song

    SS










    SS







    (Track 56 CD1)

    Pupils book p 72






    Pupils book p 72

    GW








    T-WC











    WC

    Ex. 24 p.73




    T – WC

    Ex.25 p.73







    WC






    SS

    3 min.










    1 min.







    5 min.






    5 min.








    7 min.






    4 min.





    3 min.





    3 min.







    3 min.







    2 min




    1min.


    TEACHER’S COMMENTS AFTER THE LESSON

    Generally, most learners completed the tasks successfully, which means my lesson objectives have been reached. Some learners found it difficult to use and make up sentences using Past form of verbs. Due to the lack of time some less able learners were left without my own control, but anticipating this they were seated with more able learners to be helped and given some support.






    LESSON SCRIPT


    STAGE AND ITS OBJECTIVES

    PROCEDURE

    Start

    Organizational moment

    Greeting with the learners. Teacher greets with learners:

    -Good afternoon!

    -How are you?

    -How is your mood? Learners answer the questions.

    Warm up

    T: Now, let’s begin the lesson with I wake up song, Sing and Repeat the actions. Learners begin the lesson with the song I wake up, making right movements. Everyday routines like I wake up, I wash my face, I brush my teeth, I comb my hair, etc.

    Middle

    Checking homework

    Game “Words road” TPR

    T: Now, let’s check your home task. Let’s play game “Words road” I lay the cards with words and you should say the words.

    (Repeat with as many pupils as you think is necessary).



    Puzzle-solving activity (TPR)

    T: Come to me, make a circle. Take a puzzle and make it.

    Learners in a circle, solve a puzzle.

    T: Now, look at the whole picture, how do you think, what is the theme today?

    Learners try to guess.

    T: Yes, our topic is “My day” today we will learn some new words and be able to apply them in our speech.



    Presentation

    T: Ok, thank you. Now open your books ex.22 p.72. Let’s listen an audio then you read themselves and match with a picture. I’ll give you some minutes to do this task. Good, well done! Let’s check. Some pupils read the text.

    Answer keys: 1c; 2a; 3b.



    T: Now, I want you divide into 2 groups. Everyone come to me and take a card. Who has red cards, you are 1st group and who has yellow 2nd group. Look at the ex. 23 p.72 Think and say… You should complete the sentences with and or but.

    Possible answers:

    L: 1. Playing football, reading, watching TV

    2. Brush my teeth, read books

    3. do my homework, ride my bike

    4. get up early, go to bed early

    5. eat breakfast, do morning exercises


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Ашық сабақ 3 сынып
    16.11.2020
    744
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тлеубердина Ботакоз Мустахимовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации