Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Музыка әлемі" 7-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныппен сәлемдесу, өзімді таныстыру,түгелдеу.Ә)Топқа біріктіру.3 топқа домбырада, жетігенде, қобызда орындалыған күйді қойып, оқушыларға сол аспаптардың аты жазылған қима қағаздар таратып беріп, қай топта өздеріңнің қолдарыңдағы аспаптан күй орындалып тұрса, сол топқа жайғасуын сұрау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қараша 2018
945
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақ тілі» (оқыту тілі қазақ тілінде) пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар7 -сынып«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес оқу бағдарламасы негізінде әзірленді. Мұғалім тоқсан бойынша белгіленген сағат сандарын тарауларға жіктей алады және оқу мақсатына кететін уақытты (сағатты) өзі белгілей алады. Мұғалім белгілі бір тарауда ұсынылған оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін олардың ретін ауыстыра алады, тарау барысында бірнеше рет қайталап ұсына алады және оқушылардың қажеттілігіне сай қосымша оқу мақсаттарын таңдай алады. Бір сабақта кемінде 1-2 оқу мақсатын қамтыған дұрыс. Мұғалім оқу бағдарламасында көрсетілген тарау атауларына сәйкес сабақтың лексикалық тақырыбын өзі таңдап құрастырады және таңдаған тақырыпқа байланысты сағат санын өзі белгілей алады. Жылдық жүктеме- 102 сағат, аптасына- 3 сағат.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тоқсандық сабақтар реті | Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны | Сағаты | Мерзімі | Оқу мақсаттары | |||
Тыңдалым және айтылым | Оқылым | Жазылым | Әдеби тіл нормасы | |||||
І тоқсан(24 сағат) | ||||||||
1-бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер | 1 | 1.Қазақ халқының ауа райын болжауы | 1 | 7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.7.Т/А4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. | 7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. | 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. | 7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу | |
2 | 2.Қазақ халқының ауа райын болжауы | 1 | ||||||
3 | 3.Климат пен табиғат | 1 | ||||||
4 | 4.Климат пен табиғат | 1 | ||||||
5 | 5.Ұлы Дала табиғаты | 1 | ||||||
6 | 6.Ұлы Дала табиғаты | 1 | ||||||
7 | 7.Ауасыз тіршілік жоқ. Бөлім бойынша жиынтық бағалау. | 1 | ||||||
2-бөлім: Көшпенділер мәдениеті | 8 | 8.Көшпенділер мәдениеті-өркениеттің бастауы | 1 | 7.Т/А2.Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сайкөркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. | 7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.7.О3. Мақала құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. | 7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру.7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу. | 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану | |
9 | 9.Көшпенділер мәдениеті-өркениеттің бастауы | 1 | ||||||
10 | 10.Көшпенділердің жазуы | 1 | ||||||
11 | Көшпенділердің жазуы | 1 | ||||||
12 | Көшпенділердің киіну мәдениеті | 1 | ||||||
13 | Көшпенділердің киіну мәдениеті | 1 | ||||||
14 | Көшпенділерсалтанаты | 1 | ||||||
15 | Көшпенділер ұрпағыБөлім бойынша жиынтық бағалау. | 1 | ||||||
3-бөлім:Денсаулық – зор байлық | 16 | Денсаулық және қоршаған орта | 1 | 7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сайкөркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. | 7.О1. Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.7.О3. Кеңсе құжаттарының, қызметтік жазбалардың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерінажырату. | 7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу. 7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе) | 7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану | |
17 | Денсаулық және қоршаған орта | 1 | ||||||
18 | Рухани денсаулық - өмірдің сәні | 1 | ||||||
19 | Рухани денсаулық - өмірдің сәні. | 1 | ||||||
20 | Денсаулық кепілі. Бөлім бойынша жиынтық бағалау. | 1 | ||||||
21 | Денсаулықты сақтау – үлкен өнер | 1 | ||||||
22 | Тоқсандық жиынтық бағалау | |||||||
23 | Денсаулықты сақтау – үлкен өнер | 1 | ||||||
24 | Саламатты өмір салты | 1 | ||||||
ІІ тоқсан(24 сағат) | ||||||||
4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық | 1 | Достық –асыл қасиет | 1 | 7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. | 7.О4. Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. | 7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру.7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе) | 7.ӘТН4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану. | |
2 | Достық –асыл қасиет | 1 | ||||||
3 | Достық –өмірлік нұсқа | 1 | ||||||
4 | Достық –өмірлік нұсқа | 1 | ||||||
5 | Ұлы адамдар достығы | 1 | ||||||
6 | Ұлы адамдар достығы | 1 | ||||||
7 | Сүйіспеншілік-шынайы сезім | 1 | ||||||
8 | Сүйіспеншілік-шынайы сезім | 1 | ||||||
9 | Бірлік, ынтымақ – байлық, бақ | 1 | ||||||
10 | Сүйіспеншілік бастауы – туған жерді сүюБөлім бойынша жиынтық бағалау. | 1 | ||||||
5-бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы | 11 | Музыка – табиғи өнер | 1 | 7.Т/А2.Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (ән) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау7.Т/А4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. | 7.О3. Хабар, очерктердің құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 7.О7. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау. | 7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу. 7.Ж6. Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау. | 7.ӘТН4.1. Шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. | |
12 | Музыка – табиғи өнер | 1 | ||||||
13 | Музыкалық бағыттар мен аспаптар | 1 | ||||||
14 | Музыкалық бағыттар мен аспаптар | 1 | ||||||
15 | Домбыра-халық мұрасы | 1 | ||||||
16 | Домбыра-халық мұрасы | 1 | ||||||
17 | Күй –музыканың ерекше жанры | 1 | ||||||
18 | Күй –музыканың ерекше жанры | 1 | ||||||
19 | Қазіргі жастар және музыка. Бөлім бойынша жиынтық бағалау. | 1 | ||||||
20 | Қазіргі жастар және музыка | 1 | ||||||
21 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | ||||||
22 | Жақсы әуен жаныңды жадыратар | 1 | ||||||
23 | Танымал әншілер | 1 | ||||||
24 | Танымал әншілер | 1 | ||||||
ІІІ тоқсан(30 сағат) | ||||||||
6-бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер | 1 | Ғаламтор тарихы | 1 | 7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау | 7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. | 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. | 7.ӘТН4.3. Шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану. | |
2 | Ғаламтор тарихы | 1 | ||||||
3 | Ғаламтордың пайдасы мен зияны | 1 | ||||||
4 | Ғаламтордың пайдасы мен зияны | 1 | ||||||
5 | Әлеуметтік желіні пайдаланамын | 1 | ||||||
6 | Әлеуметтік желіні пайдаланамын. | 1 | ||||||
7 | Тіл және технология | 1 | ||||||
8 | Қолдана білсең, ғаламтор ғаламат! | 1 | ||||||
9 | Қолдана білсең, ғаламтор ғаламат! Бөлім бойынша жиынтық бағалау. | 1 | ||||||
7-бөлім: Қазақстандағы ұлттар достастығы | 10 | Ұлттар достығы-басты байлығымыз | 1 | 7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сайкөркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. | 7.О4. Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін сал ыстыра талдау.7.О3. Хроника, хабар, очерктердің және кеңсе 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |