Материалдар / Ашық сабақ "Музыка әлемі" 7-сынып

Ашық сабақ "Музыка әлемі" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныппен сәлемдесу, өзімді таныстыру,түгелдеу.Ә)Топқа біріктіру.3 топқа домбырада, жетігенде, қобызда орындалыған күйді қойып, оқушыларға сол аспаптардың аты жазылған қима қағаздар таратып беріп, қай топта өздеріңнің қолдарыңдағы аспаптан күй орындалып тұрса, сол топқа жайғасуын сұрау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
945
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қазақ тілі» (оқыту тілі қазақ тілінде) пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар7 -сынып«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес оқу бағдарламасы негізінде әзірленді. Мұғалім тоқсан бойынша белгіленген сағат сандарын тарауларға жіктей алады және оқу мақсатына кететін уақытты (сағатты) өзі белгілей алады. Мұғалім белгілі бір тарауда ұсынылған оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін олардың ретін ауыстыра алады, тарау барысында бірнеше рет қайталап ұсына алады және оқушылардың қажеттілігіне сай қосымша оқу мақсаттарын таңдай алады. Бір сабақта кемінде 1-2 оқу мақсатын қамтыған дұрыс. Мұғалім оқу бағдарламасында көрсетілген тарау атауларына сәйкес сабақтың лексикалық тақырыбын өзі таңдап құрастырады және таңдаған тақырыпқа байланысты сағат санын өзі белгілей алады. Жылдық жүктеме- 102 сағат, аптасына- 3 сағат.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТоқсандық сабақтар ретіТақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Сағаты Мерзімі Оқу мақсаттары










Тыңдалым және айтылымОқылымЖазылымӘдеби тіл нормасы










І тоқсан(24 сағат)
1-бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер11.Қазақ халқының ауа райын болжауы1



7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.7.Т/А4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. 7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу


22.Қазақ халқының ауа райын болжауы1











33.Климат пен табиғат1













44.Климат пен табиғат1













55.Ұлы Дала табиғаты 1











66.Ұлы Дала табиғаты1











77.Ауасыз тіршілік жоқ.

Бөлім бойынша жиынтық бағалау.

1

















2-бөлім: Көшпенділер мәдениеті88.Көшпенділер мәдениеті-өркениеттің бастауы1



7.Т/А2.Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сайкөркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.7.О3. Мақала құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру.7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу.7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану


99.Көшпенділер мәдениеті-өркениеттің бастауы1











1010.Көшпенділердің жазуы1











11Көшпенділердің жазуы1











12Көшпенділердің киіну мәдениеті1











13Көшпенділердің киіну мәдениеті1











14Көшпенділерсалтанаты1











15Көшпенділер ұрпағыБөлім бойынша жиынтық бағалау.



1









3-бөлім:Денсаулық – зор байлық16Денсаулық және қоршаған орта 1

7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сайкөркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.7.О1. Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.7.О3. Кеңсе құжаттарының, қызметтік жазбалардың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерінажырату.7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу. 7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе)7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану


17Денсаулық және қоршаған орта 1











18Рухани денсаулық - өмірдің сәні1











19Рухани денсаулық - өмірдің сәні. 1











20Денсаулық кепілі. Бөлім бойынша жиынтық бағалау.

1











21Денсаулықты сақтауүлкен өнер1











22Тоқсандық жиынтық бағалау













23Денсаулықты сақтауүлкен өнер1











24Саламатты өмір салты 1















ІІ тоқсан(24 сағат)
4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық1Достық –асыл қасиет 1



7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.О4. Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу.7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру.7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе)7.ӘТН4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану.


2Достық –асыл қасиет 1











3Достық –өмірлік нұсқа1











4Достық –өмірлік нұсқа1











5Ұлы адамдар достығы 1











6Ұлы адамдар достығы1











7Сүйіспеншілік-шынайы сезім1











8Сүйіспеншілік-шынайы сезім1











9Бірлік, ынтымақ – байлық, бақ 1











10Сүйіспеншілік бастауы – туған жерді сүюБөлім бойынша жиынтық бағалау.

1









5-бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы11Музыка – табиғи өнер1



7.Т/А2.Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (ән) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау7.Т/А4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.7.О3. Хабар, очерктердің құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 7.О7. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау.7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу. 7.Ж6. Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау. 7.ӘТН4.1. Шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.


12Музыка – табиғи өнер1











13Музыкалық бағыттар мен аспаптар1











14Музыкалық бағыттар мен аспаптар1











15Домбыра-халық мұрасы 1













16Домбыра-халық мұрасы 1











17Күй –музыканың ерекше жанры1











18Күй –музыканың ерекше жанры1











19Қазіргі жастар және музыка. Бөлім бойынша жиынтық бағалау.

1











20Қазіргі жастар және музыка

1











21Тоқсандық жиынтық бағалау 1











22Жақсы әуен жаныңды жадыратар1











23Танымал әншілер1











24Танымал әншілер1



















ІІІ тоқсан(30 сағат)
6-бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер1Ғаламтор тарихы 1



7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. 7.ӘТН4.3. Шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану.


2Ғаламтор тарихы1











3Ғаламтордың пайдасы мен зияны1











4Ғаламтордың пайдасы мен зияны1











5Әлеуметтік желіні пайдаланамын1













6Әлеуметтік желіні пайдаланамын.1











7Тіл және технология1











8Қолдана білсең, ғаламтор ғаламат!1











9Қолдана білсең, ғаламтор ғаламат! Бөлім бойынша жиынтық бағалау.

1









7-бөлім: Қазақстандағы ұлттар достастығы10Ұлттар достығы-басты байлығымыз1





7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сайкөркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.7.О4. Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін сал ыстыра талдау.7.О3. Хроника, хабар, очерктердің және кеңсе 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ