Материалдар / Ашық сабақ "Музыка әлемі" 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Музыка әлемі" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныппен сәлемдесу, өзімді таныстыру,түгелдеу.Ә)Топқа біріктіру.3 топқа домбырада, жетігенде, қобызда орындалыған күйді қойып, оқушыларға сол аспаптардың аты жазылған қима қағаздар таратып беріп, қай топта өздеріңнің қолдарыңдағы аспаптан күй орындалып тұрса, сол топқа жайғасуын сұрау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
967
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Қазақ тілі» (оқыту тілі қазақ тілінде) пәні бойынша

күнтізбелік-тақырыптық жоспар

7 -сынып

«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес оқу бағдарламасы негізінде әзірленді. Мұғалім тоқсан бойынша белгіленген сағат сандарын тарауларға жіктей алады және оқу мақсатына кететін уақытты (сағатты) өзі белгілей алады. Мұғалім белгілі бір тарауда ұсынылған оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін олардың ретін ауыстыра алады, тарау барысында бірнеше рет қайталап ұсына алады және оқушылардың қажеттілігіне сай қосымша оқу мақсаттарын таңдай алады. Бір сабақта кемінде 1-2 оқу мақсатын қамтыған дұрыс.

Мұғалім оқу бағдарламасында көрсетілген тарау атауларына сәйкес сабақтың лексикалық тақырыбын өзі таңдап құрастырады және таңдаған тақырыпқа байланысты сағат санын өзі белгілей алады.

Жылдық жүктеме- 102 сағат, аптасына- 3 сағат.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тоқсан

дық сабақтар реті

Тақырыптар/

Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны


Сағаты

Мерзімі

Оқу мақсаттары

Тыңдалым және айтылым

Оқылым

Жазылым

Әдеби тіл нормасы






І тоқсан

(24 сағат)

1-бөлім:

Ауа райы және климаттық өзгерістер

1

1.Қазақ халқының ауа райын болжауы

1



7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.

7.Т/А4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.

7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.

7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.

7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу

7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу.

7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу

2

2.Қазақ халқының ауа райын болжауы

1


3

3.Климат пен табиғат

1



4

4.Климат пен табиғат

1



5

5.Ұлы Дала табиғаты

1


6

6.Ұлы Дала табиғаты

1


7

7.Ауасыз тіршілік жоқ.


Бөлім бойынша жиынтық бағалау.


1









2-бөлім:

Көшпенділер мәдениеті

8

8.Көшпенділер мәдениеті-өркениеттің бастауы

1



7.Т/А2.Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау

7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай

көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.

7.О3. Мақала құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру.

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу.

7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану

9

9.Көшпенділер мәдениеті-өркениеттің бастауы

1


10

10.Көшпенділердің жазуы

1


11

Көшпенділердің жазуы

1


12

Көшпенділердің киіну мәдениеті

1


13

Көшпенділердің киіну мәдениеті

1


14

Көшпенділерсалтанаты

1


15

Көшпенділер ұрпағы

Бөлім бойынша жиынтық бағалау.



1


3-бөлім:Денсаулық – зор байлық

16

Денсаулық және қоршаған орта

1


7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.

7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай

көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

7.О1. Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.

7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.

7.О3. Кеңсе құжаттарының, қызметтік жазбалардың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерінажырату.

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу.

7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.

(дискуссивті эссе)

7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану

17

Денсаулық және қоршаған орта

1


18

Рухани денсаулық - өмірдің сәні

1


19

Рухани денсаулық - өмірдің сәні.

1


20

Денсаулық кепілі.

Бөлім бойынша жиынтық бағалау.


1


21

Денсаулықты сақтау – үлкен өнер

1


22

Тоқсандық жиынтық бағалау



23

Денсаулықты сақтау – үлкен өнер

1


24

Саламатты өмір салты

1





ІІ тоқсан

(24 сағат)

4-бөлім:

Сүйіспеншілік пен достық

1

Достық –асыл қасиет

1



7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.

7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.

7.О4. Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.

7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу.

7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру.

7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.

(дискуссивті эссе)

7.ӘТН4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану.

2

Достық –асыл қасиет

1


3

Достық –өмірлік нұсқа

1


4

Достық –өмірлік нұсқа

1


5

Ұлы адамдар достығы

1


6

Ұлы адамдар достығы

1


7

Сүйіспеншілік-шынайы сезім

1


8

Сүйіспеншілік-шынайы сезім

1


9

Бірлік, ынтымақ – байлық, бақ

1


10

Сүйіспеншілік бастауы – туған жерді сүю

Бөлім бойынша жиынтық бағалау.


1


5-бөлім:

Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

11

Музыка – табиғи өнер

1



7.Т/А2.Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (ән) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау

7.Т/А4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.

7.О3. Хабар, очерктердің құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

7.О7. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау.

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу.

7.Ж6. Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау.

7.ӘТН4.1. Шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

12

Музыка – табиғи өнер

1


13

Музыкалық бағыттар мен аспаптар

1


14

Музыкалық бағыттар мен аспаптар

1


15

Домбыра-халық мұрасы

1



16

Домбыра-халық мұрасы

1


17

Күй –музыканың ерекше жанры

1


18

Күй –музыканың ерекше жанры

1


19

Қазіргі жастар және музыка.

Бөлім бойынша жиынтық бағалау.


1


20

Қазіргі жастар және музыка


1


21

Тоқсандық жиынтық бағалау

1


22

Жақсы әуен жаныңды жадыратар

1


23

Танымал әншілер

1


24

Танымал әншілер

1







ІІІ тоқсан

(30 сағат)

6-бөлім:

Ғаламтор және әлеуметтік желілер

1

Ғаламтор тарихы

1



7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.

7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.

7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.

7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу

7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу.

7.ӘТН4.3. Шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану.

2

Ғаламтор тарихы

1


3

Ғаламтордың пайдасы мен зияны

1


4

Ғаламтордың пайдасы мен зияны

1


5

Әлеуметтік желіні пайдаланамын

1



6

Әлеуметтік желіні пайдаланамын.

1


7

Тіл және технология

1


8

Қолдана білсең, ғаламтор ғаламат!

1


9

Қолдана білсең, ғаламтор ғаламат!

Бөлім бойынша жиынтық бағалау.


1


7-бөлім:

Қазақстандағы ұлттар достастығы

10

Ұлттар достығы-басты байлығымыз

1




7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.

7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай

көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

7.О4. Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін сал ыстыра талдау.

7.О3. Хроника, хабар, очерктердің және кеңсе құжаттарының, қызметтік жазбалардың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.

(дискуссивті эссе)

7.Ж6. Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау.

7.ӘТН4.2. Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.

11

Ұлттар достығы-басты байлығымыз

1



12

Қазақстан халқы Ассамблеясы

1


13

Қазақстан халқы Ассамблеясы

1


14

Қазақстан –әлемдік қауымдастықта

1


15

Қазақстан –әлемдік қауымдастықта

1


16

Ұлттар достығының ұйытқысы

1


17

Ұлттар достығының ұйытқысы

1


18

Халықтар достығы

1


19

Халықтар достығы

Бөлім бойынша жиынтық бағалау.


1


8-бөлім:

Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

20

Ас-адамның арқауы

1




7.Т/А2.Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау

7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.

7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.

7.О7. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау.

7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру.

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазу.

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу.

7.ӘТН4.4. Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

21

Ас-адамның арқауы

1



22

Дәрумендердің пайдасы

1


23

Дәрумендердің пайдасы

1


24

Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

1


25

Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар


1


26

Тамақтану мәдениеті.

Бөлім бойынша жиынтық бағалау.

1


27

Ас атасы-нан

1


28

Ас атасы-нан

1


29

Тоқсандық жиынтық бағалау



30

Әлем халықтарының тағамдары

1



IV тоқсан

(24 сағат)

9-бөлім:

Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым

1


Отан оттан да ыстық

1



7.Т/А2.Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, жаңалықтан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау.

7.Т/А4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.

7.О2. Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.

7.О3.Хроника, хабар, очерктердің және кеңсе құжаттарының, қызметтік жазбалардың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру.

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу.

7.ӘТН4.5. Оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

2

Отан оттан да ыстық

1


3

Қазақтың батыр қыздары

1


4

Қазақтың батыр қыздары

1


5

Ерлік-елге өнеге

1


6

Ерлік-елге өнеге

1


7

Ерлік – елдің қасиеті, жүректілік – жігіттің қасиеті

1


8

Ерлік – елдің қасиеті, жүректілік – жігіттің қасиеті

1


9

Ұлы ерлікке тағзым

1


10

Ұлы ерлікке тағзым

1


11

Өмірі ұрпаққа өнеге

Бөлім бойынша жиынтық бағалау.



1





10-бөлім.

Ғылыми фантастика

12

Қиял ғажайыптар әлемі

1


7.Т/А1.

Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.

7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.

7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.

7.О4. Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.

6.О7. Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау.

7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.

(дискуссивті эссе)

7.ӘТН5.Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану.

13

Қиял ғажайыптар әлемі

1


14

Адам қиялы

1


15

Адам қиялы

1


16

Қыран жетпеген жерге қиял жетеді

1


17

Қыран жетпеген жерге қиял жетеді

1


18

Түс көру

1


19

Түс көру.

1


20

Ғылыми фантастика

1


21

Қиялымнан туған әлем.

Бөлім бойынша жиынтық бағалау.

1


22

Қиялымнан туған әлем

1


23

Тоқсандық жиынтық бағалау



24

Үздік фантастикалық фильмдер

1







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!