Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні:

    Минатаева Айман Керимбековна

    Күні:

    15.11.2021

    Сынып: 6 Б

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Наймандар, керейіттер және жалайырлар.

    Зерттеу сұрағы: Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің даму ерекшеліктерін талдау


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру












    Өткен білімді еске түсіру


    Сәлемдесу. Жағымды ахуал орнату.

    Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты 3 топқа бөлу

    Оқушылар суреттер қиындысы арқылы топқа бөліну барысында жаңа сабақтың тақырыбын ашады

    1 – топ: «Наймандар»

    2 – топ: «Керейттер»

    3 – топ: «Жалайырлар»

    Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Наймандар, керейттер және жалайырлар

    Алдыңғы тақырыптар бойынша сұрақтар қоя отырып, жаңа тақырыпқа шығу:

    https://quizizz.com/admin/quiz/61916268289874001eb6fb40

    Тест тапсырмасы

    Сұрақтар:

    • Дамыған орта ғасырларда өмір сүрген мемлекеттерді атаңыз.

    • Дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттердің ерте орта ғасырлармен салыстырғанда қандай ерекшеліктері болды?

    Бастапқы стимул тудырушы материал.

    Тапсырма 1. Ұжымдық тапсырма – «Ой қозғау»

    Шарты: Найман, керейт, жалайырлардың Қазақстан аумағына қоныс аударуына дейінгі орналасуы туралы бейнеролик көрсету


    • Найман мемлекетін алғаш кім басқарды? (Наркеш Дайын)

    • Моңғол билеушісі кім? (Темучин)

    • Темучин қай жылы наймандарды өзіңе бағындырады? (1204 жылы)

    • Керейттер туралы деректер қай ғаырдан белгілі бола бастады? (Х ғасырдан бастап)

    • Керейттердің алғашқы билеушісі кім болған? (Маркуз хан)

    • Керейттерді кім бағындырды? (1203 жылы Темучин)


    Бағалау: Мадақтау арқылы


    Оқушылар

    суреттер қиындысы арқылы топқа бөлінеді







    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу










    Оқушылар бейнекөрініс бойынша сұрақтарға жауап береді

    мадақтау
























    https://bilimland






    Интерактивті тақта



    Жаңа білім




    Тапсырма 2. Топтық тапсырма – «Ойлан, жұптас, бөліс»

    Шарты: Найман, керейіт, жалайыр мемлекеттерінің ерекшеліктерін талдау

    1 – топ: Наймандар

    2 – топ: Керейіттер

    3 – топ: Жалайырлар

    Бағалау критерийі: Найман, керейіт, жалайыр мемлекеттерінің ерекшеліктерін талдау.

    Дескрипторлар:

    Наймандардың ішкі - сыртқы саяси жағдайының, ерекшелігін атайды, мемлекеттің аумағын картада белгілейді.

    Керейттердің ішкі - сыртқы саяси жағдайының ерекшелігін атайды, мемлекеттің аумағын картада белгілейді.

    Жалайырдың ішкі - сыртқы саяси жағдайының ерекшелігін атайды, мемлекеттің аумағын картада белгілейді.


    Бағалау: Өзара бағалау


    Тапсырма 3. Жұптық тапсырма – «Кесте толтыру»

    Шарты: Оқушылар әр мемлекеттің хронологиясын, аумағын және негізін қалаушы кестесін толтырады.



    Наймандар

    Керейттер

    Жалайырлар

    Хронологиясы




    Аумағы




    Негізін қалаушы





    Бағалау критерийі: Найман, керейт, жалайырлардың қалыптасу тарихының ерекшеліктерін анықтайды.

    Тапсырма 4

    Найман, керейіт, жалайырлардың тарихын келесі бағыттар бойынша талдап, постер қорғау:

    1-топ. Найман, керейіт, жалайырлардың тарихындағы белгілі тұлғалар (мысалы, Инанч Білге, Бұйрық (наймандар), Тоғырыл немесе Ван хан (керейіттер), Мұқалы (жалайырлар).

    Үш тұлғаның қызметін салыстыру, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін анықтау.

    2-топ. Мемлекеттердің күшейген кезеңі

    Найман, керейіт, жалайырлардың ең күшейген кезі қай кезең? Мемлекеттердің күшею кезеңіндегі басты оқиғалар қандай? Олар қандай өзгерістер алып келді?

    3-топ. Мемлекеттің әлсіреуі, ыдырау себептері.

    Әр мемлекеттің ыдырау себептері қандай? Себептерді негізгі, қосалқы және ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді себептерге топтастырып, пікіріңізді негіздеңіз.

    Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Найман, керейіт, жалайырлардың саяси даму ерекшеліктерін талдайды

    Мәтінмен жұмыс

    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

    Дескрипторлар:

    Найман, керейіт, жалайырлар қоныстанған аумақтағы өзгерістерді анықтайды;

    Найман, керейіт, жалайырлардың аумағын картада көрсетеді;

    Ішкі және сыртқы саясатындағы негізгі фактілерді анықтайды;


    Дескрипторлар:Найман, керейт, жалайырлардың хронологиясын білгілейді;

    -Найман, керейт, жалайырлардың қоныстанған аумағын саяси көрсетеді;

    -Найман, керейт, жалайырлардың негізін қалаушыларды атайды;





    Дескрипторлар:

    Найман, керейіт, жалайырлардың тарихындағы тұлғалардың қызметін салыстыру арқылы мемлекеттердің саяси ерекшеліктерін түсіндіреді, бір ұқсастықтары мен бір ерекшеліктерін атайды;

    Найман, керейіт, жалайырлардың ең күшейген кезеңін атайды;

    Негізгі оқиғаларды атап, маңызын түіндіреді;

    Найман, керейіт, жалайырлардың ыдырау себептерін анықтап, екі негізгі, екі қосалқы себептерін топтастырады.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»









    Өзара бағалау



    Ақпараттық мәтін

    Найман, керейіт, жалайырлардың Қазақстан аумағына қоныс аударуына дейінгі орналасуы туралы бейнеролик
    https://www.youtube.com/watch?
    v=5JFgu-AQa9E


    Найман, керейіт, жалайырлардың ХІІ ғ дейінгі қоныстануы
    https://pp.vk.me/c308216/v30821
    6261/836a/n0UUbH2XREA.jpg


    Найман, керейіт, жалайыр тайпалары туралы ақпарат
    http://refsurf.ru/1222211110.html

    Бекіту






    Сабақты қорытындылау

    найман, керейіт, жалайырлардың орта ғасырлардағы саяси үдерістердегі рөлін түсіндірулері керек.


    Үйге тапсырма: Наймандар, керейіттер және жалайырлар


    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»






    Кері байланыс

    « Padlet» арқылы кері байланыс жасау.

    Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

    - Не білдім?

    - Не білемін?

    - Не білгім келеді?


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    https://padlet.com/aiman1990minataeva/724lie4ymxlhwbvd

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Минатаева Айман Керимбековна
    29 Сәуір 2022
    1394
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Наймандар, Керейіттер,Жалайырлар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Наймандар, Керейіттер,Жалайырлар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің даму ерекшеліктерін талдау
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні:

    Минатаева Айман Керимбековна

    Күні:

    15.11.2021

    Сынып: 6 Б

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Наймандар, керейіттер және жалайырлар.

    Зерттеу сұрағы: Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің даму ерекшеліктерін талдау


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру












    Өткен білімді еске түсіру


    Сәлемдесу. Жағымды ахуал орнату.

    Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты 3 топқа бөлу

    Оқушылар суреттер қиындысы арқылы топқа бөліну барысында жаңа сабақтың тақырыбын ашады

    1 – топ: «Наймандар»

    2 – топ: «Керейттер»

    3 – топ: «Жалайырлар»

    Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Наймандар, керейттер және жалайырлар

    Алдыңғы тақырыптар бойынша сұрақтар қоя отырып, жаңа тақырыпқа шығу:

    https://quizizz.com/admin/quiz/61916268289874001eb6fb40

    Тест тапсырмасы

    Сұрақтар:

    • Дамыған орта ғасырларда өмір сүрген мемлекеттерді атаңыз.

    • Дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттердің ерте орта ғасырлармен салыстырғанда қандай ерекшеліктері болды?

    Бастапқы стимул тудырушы материал.

    Тапсырма 1. Ұжымдық тапсырма – «Ой қозғау»

    Шарты: Найман, керейт, жалайырлардың Қазақстан аумағына қоныс аударуына дейінгі орналасуы туралы бейнеролик көрсету


    • Найман мемлекетін алғаш кім басқарды? (Наркеш Дайын)

    • Моңғол билеушісі кім? (Темучин)

    • Темучин қай жылы наймандарды өзіңе бағындырады? (1204 жылы)

    • Керейттер туралы деректер қай ғаырдан белгілі бола бастады? (Х ғасырдан бастап)

    • Керейттердің алғашқы билеушісі кім болған? (Маркуз хан)

    • Керейттерді кім бағындырды? (1203 жылы Темучин)


    Бағалау: Мадақтау арқылы


    Оқушылар

    суреттер қиындысы арқылы топқа бөлінеді







    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу










    Оқушылар бейнекөрініс бойынша сұрақтарға жауап береді

    мадақтау
























    https://bilimland






    Интерактивті тақта



    Жаңа білім




    Тапсырма 2. Топтық тапсырма – «Ойлан, жұптас, бөліс»

    Шарты: Найман, керейіт, жалайыр мемлекеттерінің ерекшеліктерін талдау

    1 – топ: Наймандар

    2 – топ: Керейіттер

    3 – топ: Жалайырлар

    Бағалау критерийі: Найман, керейіт, жалайыр мемлекеттерінің ерекшеліктерін талдау.

    Дескрипторлар:

    Наймандардың ішкі - сыртқы саяси жағдайының, ерекшелігін атайды, мемлекеттің аумағын картада белгілейді.

    Керейттердің ішкі - сыртқы саяси жағдайының ерекшелігін атайды, мемлекеттің аумағын картада белгілейді.

    Жалайырдың ішкі - сыртқы саяси жағдайының ерекшелігін атайды, мемлекеттің аумағын картада белгілейді.


    Бағалау: Өзара бағалау


    Тапсырма 3. Жұптық тапсырма – «Кесте толтыру»

    Шарты: Оқушылар әр мемлекеттің хронологиясын, аумағын және негізін қалаушы кестесін толтырады.



    Наймандар

    Керейттер

    Жалайырлар

    Хронологиясы




    Аумағы




    Негізін қалаушы





    Бағалау критерийі: Найман, керейт, жалайырлардың қалыптасу тарихының ерекшеліктерін анықтайды.

    Тапсырма 4

    Найман, керейіт, жалайырлардың тарихын келесі бағыттар бойынша талдап, постер қорғау:

    1-топ. Найман, керейіт, жалайырлардың тарихындағы белгілі тұлғалар (мысалы, Инанч Білге, Бұйрық (наймандар), Тоғырыл немесе Ван хан (керейіттер), Мұқалы (жалайырлар).

    Үш тұлғаның қызметін салыстыру, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін анықтау.

    2-топ. Мемлекеттердің күшейген кезеңі

    Найман, керейіт, жалайырлардың ең күшейген кезі қай кезең? Мемлекеттердің күшею кезеңіндегі басты оқиғалар қандай? Олар қандай өзгерістер алып келді?

    3-топ. Мемлекеттің әлсіреуі, ыдырау себептері.

    Әр мемлекеттің ыдырау себептері қандай? Себептерді негізгі, қосалқы және ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді себептерге топтастырып, пікіріңізді негіздеңіз.

    Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Найман, керейіт, жалайырлардың саяси даму ерекшеліктерін талдайды

    Мәтінмен жұмыс

    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

    Дескрипторлар:

    Найман, керейіт, жалайырлар қоныстанған аумақтағы өзгерістерді анықтайды;

    Найман, керейіт, жалайырлардың аумағын картада көрсетеді;

    Ішкі және сыртқы саясатындағы негізгі фактілерді анықтайды;


    Дескрипторлар:Найман, керейт, жалайырлардың хронологиясын білгілейді;

    -Найман, керейт, жалайырлардың қоныстанған аумағын саяси көрсетеді;

    -Найман, керейт, жалайырлардың негізін қалаушыларды атайды;





    Дескрипторлар:

    Найман, керейіт, жалайырлардың тарихындағы тұлғалардың қызметін салыстыру арқылы мемлекеттердің саяси ерекшеліктерін түсіндіреді, бір ұқсастықтары мен бір ерекшеліктерін атайды;

    Найман, керейіт, жалайырлардың ең күшейген кезеңін атайды;

    Негізгі оқиғаларды атап, маңызын түіндіреді;

    Найман, керейіт, жалайырлардың ыдырау себептерін анықтап, екі негізгі, екі қосалқы себептерін топтастырады.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»









    Өзара бағалау



    Ақпараттық мәтін

    Найман, керейіт, жалайырлардың Қазақстан аумағына қоныс аударуына дейінгі орналасуы туралы бейнеролик
    https://www.youtube.com/watch?
    v=5JFgu-AQa9E


    Найман, керейіт, жалайырлардың ХІІ ғ дейінгі қоныстануы
    https://pp.vk.me/c308216/v30821
    6261/836a/n0UUbH2XREA.jpg


    Найман, керейіт, жалайыр тайпалары туралы ақпарат
    http://refsurf.ru/1222211110.html

    Бекіту






    Сабақты қорытындылау

    найман, керейіт, жалайырлардың орта ғасырлардағы саяси үдерістердегі рөлін түсіндірулері керек.


    Үйге тапсырма: Наймандар, керейіттер және жалайырлар


    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»






    Кері байланыс

    « Padlet» арқылы кері байланыс жасау.

    Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

    - Не білдім?

    - Не білемін?

    - Не білгім келеді?


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    https://padlet.com/aiman1990minataeva/724lie4ymxlhwbvd

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 6 сынып
    29.04.2022
    1394
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Минатаева Айман Керимбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации