Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу. Жағымды
ахуал орнату.
Ұйымдастыру
кезеңі. Сыныпты 3 топқа
бөлу
Оқушылар суреттер
қиындысы арқылы топқа бөліну барысында жаңа сабақтың тақырыбын
ашады
1 – топ:
«Наймандар»
2 – топ:
«Керейттер»
3 – топ:
«Жалайырлар»
Олай болса бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы: Наймандар, керейттер және
жалайырлар
Алдыңғы тақырыптар
бойынша сұрақтар қоя отырып, жаңа тақырыпқа
шығу:
https://quizizz.com/admin/quiz/61916268289874001eb6fb40
Тест
тапсырмасы
Сұрақтар:
Бастапқы стимул
тудырушы материал.
Тапсырма
1. Ұжымдық тапсырма – «Ой
қозғау»
Шарты: Найман, керейт, жалайырлардың
Қазақстан аумағына қоныс аударуына дейінгі орналасуы туралы
бейнеролик көрсету
-
Найман мемлекетін
алғаш кім басқарды? (Наркеш Дайын)
-
Моңғол билеушісі
кім? (Темучин)
-
Темучин қай жылы
наймандарды өзіңе бағындырады? (1204
жылы)
-
Керейттер туралы
деректер қай ғаырдан белгілі бола бастады? (Х ғасырдан
бастап)
-
Керейттердің алғашқы
билеушісі кім болған? (Маркуз хан)
-
Керейттерді кім
бағындырды? (1203 жылы Темучин)
Бағалау: Мадақтау
арқылы
|
Оқушылар
суреттер қиындысы
арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар
бейнекөрініс бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
мадақтау
|
https://bilimland
Интерактивті
тақта
|
Жаңа
білім
|
Тапсырма
2. Топтық
тапсырма –
«Ойлан, жұптас,
бөліс»
Шарты: Найман, керейіт, жалайыр
мемлекеттерінің ерекшеліктерін
талдау
1 – топ:
Наймандар
2 – топ:
Керейіттер
3 – топ:
Жалайырлар
Бағалау критерийі: Найман,
керейіт, жалайыр мемлекеттерінің ерекшеліктерін
талдау.
Дескрипторлар:
Наймандардың ішкі -
сыртқы саяси жағдайының, ерекшелігін атайды,
мемлекеттің аумағын картада
белгілейді.
Керейттердің ішкі -
сыртқы саяси жағдайының ерекшелігін атайды,
мемлекеттің аумағын картада
белгілейді.
Жалайырдың ішкі -
сыртқы саяси жағдайының ерекшелігін атайды,
мемлекеттің аумағын картада
белгілейді.
Бағалау: Өзара
бағалау
Тапсырма 3.
Жұптық тапсырма – «Кесте
толтыру»
Шарты: Оқушылар әр мемлекеттің
хронологиясын, аумағын және негізін қалаушы кестесін
толтырады.
|
Наймандар
|
Керейттер
|
Жалайырлар
|
Хронологиясы
|
|
|
|
Аумағы
|
|
|
|
Негізін
қалаушы
|
|
|
|
Бағалау
критерийі: Найман, керейт,
жалайырлардың қалыптасу тарихының ерекшеліктерін
анықтайды.
Тапсырма
4
Найман, керейіт, жалайырлардың
тарихын келесі бағыттар бойынша талдап, постер
қорғау:
1-топ. Найман, керейіт,
жалайырлардың тарихындағы белгілі тұлғалар (мысалы, Инанч Білге,
Бұйрық (наймандар), Тоғырыл немесе Ван хан (керейіттер), Мұқалы
(жалайырлар).
Үш тұлғаның қызметін
салыстыру, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін
анықтау.
2-топ. Мемлекеттердің күшейген
кезеңі
Найман, керейіт, жалайырлардың
ең күшейген кезі қай кезең? Мемлекеттердің күшею кезеңіндегі басты
оқиғалар қандай? Олар қандай өзгерістер алып
келді?
3-топ. Мемлекеттің әлсіреуі,
ыдырау себептері.
Әр мемлекеттің ыдырау
себептері қандай? Себептерді негізгі, қосалқы және ұзақ мерзімді,
қысқа мерзімді себептерге топтастырып, пікіріңізді
негіздеңіз.
Бағалау
критерийі: Бағалау критерийі: Найман,
керейіт, жалайырлардың саяси даму ерекшеліктерін
талдайды
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Дескрипторлар:
Найман, керейіт, жалайырлар
қоныстанған аумақтағы өзгерістерді
анықтайды;
Найман, керейіт, жалайырлардың
аумағын картада көрсетеді;
Ішкі және сыртқы саясатындағы
негізгі фактілерді анықтайды;
Дескрипторлар:Найман, керейт,
жалайырлардың хронологиясын
білгілейді;
-Найман, керейт, жалайырлардың
қоныстанған аумағын саяси
көрсетеді;
-Найман, керейт, жалайырлардың
негізін қалаушыларды атайды;
Дескрипторлар:
Найман, керейіт, жалайырлардың
тарихындағы тұлғалардың қызметін салыстыру арқылы мемлекеттердің
саяси ерекшеліктерін түсіндіреді, бір ұқсастықтары мен бір
ерекшеліктерін атайды;
Найман, керейіт, жалайырлардың
ең күшейген кезеңін атайды;
Негізгі оқиғаларды атап,
маңызын түіндіреді;
Найман, керейіт, жалайырлардың
ыдырау себептерін анықтап, екі негізгі, екі қосалқы себептерін
топтастырады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Өзара
бағалау
|
Ақпараттық
мәтін
Найман, керейіт, жалайырлардың
Қазақстан аумағына қоныс аударуына дейінгі орналасуы туралы
бейнеролик
https://www.youtube.com/watch?
v=5JFgu-AQa9E
Найман, керейіт, жалайырлардың ХІІ ғ дейінгі қоныстануы
https://pp.vk.me/c308216/v30821
6261/836a/n0UUbH2XREA.jpg
Найман, керейіт, жалайыр тайпалары туралы
ақпарат http://refsurf.ru/1222211110.html
|