Материалдар / Ашық сабақ Наймандар, Керейіттер,Жалайырлар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Наймандар, Керейіттер,Жалайырлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің даму ерекшеліктерін талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2022
546
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:

Минатаева Айман Керимбековна

Күні:

15.11.2021

Сынып: 6 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Наймандар, керейіттер және жалайырлар.

Зерттеу сұрағы: Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

Сабақтың мақсаты

Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің даму ерекшеліктерін талдау


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру












Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу. Жағымды ахуал орнату.

Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты 3 топқа бөлу

Оқушылар суреттер қиындысы арқылы топқа бөліну барысында жаңа сабақтың тақырыбын ашады

1 – топ: «Наймандар»

2 – топ: «Керейттер»

3 – топ: «Жалайырлар»

Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Наймандар, керейттер және жалайырлар

Алдыңғы тақырыптар бойынша сұрақтар қоя отырып, жаңа тақырыпқа шығу:

https://quizizz.com/admin/quiz/61916268289874001eb6fb40

Тест тапсырмасы

Сұрақтар:

  • Дамыған орта ғасырларда өмір сүрген мемлекеттерді атаңыз.

  • Дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттердің ерте орта ғасырлармен салыстырғанда қандай ерекшеліктері болды?

Бастапқы стимул тудырушы материал.

Тапсырма 1. Ұжымдық тапсырма – «Ой қозғау»

Шарты: Найман, керейт, жалайырлардың Қазақстан аумағына қоныс аударуына дейінгі орналасуы туралы бейнеролик көрсету


  • Найман мемлекетін алғаш кім басқарды? (Наркеш Дайын)

  • Моңғол билеушісі кім? (Темучин)

  • Темучин қай жылы наймандарды өзіңе бағындырады? (1204 жылы)

  • Керейттер туралы деректер қай ғаырдан белгілі бола бастады? (Х ғасырдан бастап)

  • Керейттердің алғашқы билеушісі кім болған? (Маркуз хан)

  • Керейттерді кім бағындырды? (1203 жылы Темучин)


Бағалау: Мадақтау арқылы


Оқушылар

суреттер қиындысы арқылы топқа бөлінеді







Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу










Оқушылар бейнекөрініс бойынша сұрақтарға жауап береді

мадақтау
























https://bilimland






Интерактивті тақта



Жаңа білім




Тапсырма 2. Топтық тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс»

Шарты: Найман, керейіт, жалайыр мемлекеттерінің ерекшеліктерін талдау

1 – топ: Наймандар

2 – топ: Керейіттер

3 – топ: Жалайырлар

Бағалау критерийі: Найман, керейіт, жалайыр мемлекеттерінің ерекшеліктерін талдау.

Дескрипторлар:

Наймандардың ішкі - сыртқы саяси жағдайының, ерекшелігін атайды, мемлекеттің аумағын картада белгілейді.

Керейттердің ішкі - сыртқы саяси жағдайының ерекшелігін атайды, мемлекеттің аумағын картада белгілейді.

Жалайырдың ішкі - сыртқы саяси жағдайының ерекшелігін атайды, мемлекеттің аумағын картада белгілейді.


Бағалау: Өзара бағалау


Тапсырма 3. Жұптық тапсырма – «Кесте толтыру»

Шарты: Оқушылар әр мемлекеттің хронологиясын, аумағын және негізін қалаушы кестесін толтырады.



Наймандар

Керейттер

Жалайырлар

Хронологиясы




Аумағы




Негізін қалаушы





Бағалау критерийі: Найман, керейт, жалайырлардың қалыптасу тарихының ерекшеліктерін анықтайды.

Тапсырма 4

Найман, керейіт, жалайырлардың тарихын келесі бағыттар бойынша талдап, постер қорғау:

1-топ. Найман, керейіт, жалайырлардың тарихындағы белгілі тұлғалар (мысалы, Инанч Білге, Бұйрық (наймандар), Тоғырыл немесе Ван хан (керейіттер), Мұқалы (жалайырлар).

Үш тұлғаның қызметін салыстыру, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін анықтау.

2-топ. Мемлекеттердің күшейген кезеңі

Найман, керейіт, жалайырлардың ең күшейген кезі қай кезең? Мемлекеттердің күшею кезеңіндегі басты оқиғалар қандай? Олар қандай өзгерістер алып келді?

3-топ. Мемлекеттің әлсіреуі, ыдырау себептері.

Әр мемлекеттің ыдырау себептері қандай? Себептерді негізгі, қосалқы және ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді себептерге топтастырып, пікіріңізді негіздеңіз.

Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Найман, керейіт, жалайырлардың саяси даму ерекшеліктерін талдайды

Мәтінмен жұмыс

Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Дескрипторлар:

Найман, керейіт, жалайырлар қоныстанған аумақтағы өзгерістерді анықтайды;

Найман, керейіт, жалайырлардың аумағын картада көрсетеді;

Ішкі және сыртқы саясатындағы негізгі фактілерді анықтайды;


Дескрипторлар:Найман, керейт, жалайырлардың хронологиясын білгілейді;

-Найман, керейт, жалайырлардың қоныстанған аумағын саяси көрсетеді;

-Найман, керейт, жалайырлардың негізін қалаушыларды атайды;





Дескрипторлар:

Найман, керейіт, жалайырлардың тарихындағы тұлғалардың қызметін салыстыру арқылы мемлекеттердің саяси ерекшеліктерін түсіндіреді, бір ұқсастықтары мен бір ерекшеліктерін атайды;

Найман, керейіт, жалайырлардың ең күшейген кезеңін атайды;

Негізгі оқиғаларды атап, маңызын түіндіреді;

Найман, керейіт, жалайырлардың ыдырау себептерін анықтап, екі негізгі, екі қосалқы себептерін топтастырады.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»









Өзара бағалау



Ақпараттық мәтін

Найман, керейіт, жалайырлардың Қазақстан аумағына қоныс аударуына дейінгі орналасуы туралы бейнеролик
https://www.youtube.com/watch?
v=5JFgu-AQa9E


Найман, керейіт, жалайырлардың ХІІ ғ дейінгі қоныстануы
https://pp.vk.me/c308216/v30821
6261/836a/n0UUbH2XREA.jpg


Найман, керейіт, жалайыр тайпалары туралы ақпарат
http://refsurf.ru/1222211110.html

Бекіту






Сабақты қорытындылау

найман, керейіт, жалайырлардың орта ғасырлардағы саяси үдерістердегі рөлін түсіндірулері керек.


Үйге тапсырма: Наймандар, керейіттер және жалайырлар


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»






Кері байланыс

« Padlet» арқылы кері байланыс жасау.

Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



https://padlet.com/aiman1990minataeva/724lie4ymxlhwbvd

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!