5-сынып ,қазақ тілі
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Киім.Сән.Талғам. |
МЕКТЕП: «Аманкелді атындағы орта мектебі»КММ |
||||||||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалімнің аты-жөні Куеубаева С.Н. |
||||||||||||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар:8 |
Қатыспағандар:0 |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нәтиже сабақ. Жақсы сөз-жарым ырыс |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.4.1.Тірек сөздер мен жетекші сұрақ арқылы негізгі ойды анықтайды. 5.3.4.1.Эссенің кіріспе,негізгі,қортыныды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: «Киім.Сән.Талғам» тақырыбында күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді, өз пікірін айтады , эссе жазуға талпынады |
||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Диалогқа түсіп, өз пікірлерін білдіреді. Эссе талаптарын сақтай отырып, эссе жазады |
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Сурет бойынша ой қорытады,зерттеу жасайды, орфографиялық нормаларды,эссе талаптарын сақтай отырып эссе жазады. Нақты кері байланыс беріп, бағалайды. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Негізгі ойды анықтайды. 2.Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып эссе жазады 3.Еркін диалогқа түседі, өз пікірін білдіреді, қорытады |
||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: сурет бойынша ой болжайды, мата түрлері, олардан қандай киім тігілетінін біледі.Киімге қатысты тыйым,ырымдарды,салттарды біледі. |
||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||||||||||
|
Қамқа,манат,мауыт,дүрия, шағи,ұштап, полилог, |
|||||||||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||
|
Талқылауға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||
|
Берілген суреттерді қалай байланыстыруға болады? Киімге байланысты айтылған ырымдарды үнемі сақтап жүресің бе? Менің ойымша... |
|||||||||||||
|
Ишара: киімге қатысты қазақтың салтына байланысты эссе жазады |
|||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел»құндылығы: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Өзіне,өзінің достарына құрметпен қарайды, достарының пікірімен санасу,адамгершілікке тәрбиелеу ,ұлтының салт-дәстүрін сақтау, мәдениеттілікке тәрбиелеу. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек,география,тарих |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Жақсы сөз- жарым ырыс .Киім.Сән.Талғам. |
||||||||||||
|
ЖОСПАР |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
ресурстар |
|||||||||||
|
Басы 5минут |
І.Ширату жаттығулары 1.Сыныпты 2 топқа мақсатты бөлу 2.Топ басшы анықтау Суретпен жұмыс. «Құпия суреттер»әдісі Суреттерді «Жақсы сөз-жарым ырыс»сөзімен байланыстырып, ой түйіндейді.
-Бүгінгі сабақ не туралы? Сабақ мақсатымен таныстыру |
Сан жазылған стикерлер Суреттер, парақ |
|||||||||||
|
15минут 1минут 2минут 10минут 4минут 5минут |
1.«Зерттеу шеберханасы»әдісі арқылы матаны зерттеу/ 1-топқа барқыт, 2-топқа жібек матасы беріледі. Тапсырма: 1.Матаны сипаттау -Бұл мата қалай аталады?
Сергіту сәті. «Кім тапқыр?»ойыны
Эссе жазу «Жалғастыр»әдісіззерттеу
3. Полилог
«Киім .Сән.Талғам»туралы не білдіңдер? Кері байланыс беру |
Мата, ноутбук, Интернет желісін қосу оқулық, мата
слайд
слайд
Сөздер жазылған слайд
Флипчарт, Фламастер
Флипчарт,түрлі-түсті қарындаш |
|||||||||||
|
Соңы 3 минут
|
Рефлексия Қызық Қиын Құнды |
стикер |
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||||||
|
Барынша қолдау көрсету Мақсатты топқа бөлуде, қабілетті оқушы жанына отырғызылады. Тапсырмаларды бергенде де қолдауды қажет ететін оқушыға жеңілдетіп беріледі. Эссе жазуда: Кіріспе бөлімі белгілі, негізгі қорытынды бөлімін жалғастырып эссе жазады Қолдау көрсету шектеулі Қабілетті оқушыға тапсырманы күрделендіріп отырамын. Эссе жазуда,киімге қатысты қазақтың салтын анықтап, эссе жазады . «Зерттеу шеберханасында»зерттеу жасайды.
|
«Екі жұлдыз,бір тілек»топты бағалау «Өзара бағалау»тәсілі «Бас бармақ»әдісі, Мадақтау,қолдау. |
Пәнаралық байланыс Көркем еңбек пәнінде мата түрлерін,қандай киім тігілетіні туралы білімдері толықтырылады. География пәнінде ШҚО бойынша кәсіпорындарды айтқанда, тігін фабрикаларына толық тоқталады Тарих.Әр дәуірдегі киім үлгілерін саралау АКТ мата түрлеріне зерттеу жүргізгенде , интернет желісі , тапсырма орындауда слайд қолданылды Құндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (Топтық жұмыста бір-бірін сыйлау,пікірін тыңдау, өз мәдениетін, тілін құрметтеу, тарихын білу, адамгершілікке тәрбиелеу)
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Нәтиже сабақ. Жақсы сөз-жарым ырыс"5-сынып
Ашық сабақ "Нәтиже сабақ. Жақсы сөз-жарым ырыс"5-сынып
5-сынып ,қазақ тілі
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Киім.Сән.Талғам. |
МЕКТЕП: «Аманкелді атындағы орта мектебі»КММ |
||||||||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалімнің аты-жөні Куеубаева С.Н. |
||||||||||||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар:8 |
Қатыспағандар:0 |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нәтиже сабақ. Жақсы сөз-жарым ырыс |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.4.1.Тірек сөздер мен жетекші сұрақ арқылы негізгі ойды анықтайды. 5.3.4.1.Эссенің кіріспе,негізгі,қортыныды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: «Киім.Сән.Талғам» тақырыбында күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді, өз пікірін айтады , эссе жазуға талпынады |
||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Диалогқа түсіп, өз пікірлерін білдіреді. Эссе талаптарын сақтай отырып, эссе жазады |
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Сурет бойынша ой қорытады,зерттеу жасайды, орфографиялық нормаларды,эссе талаптарын сақтай отырып эссе жазады. Нақты кері байланыс беріп, бағалайды. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Негізгі ойды анықтайды. 2.Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып эссе жазады 3.Еркін диалогқа түседі, өз пікірін білдіреді, қорытады |
||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: сурет бойынша ой болжайды, мата түрлері, олардан қандай киім тігілетінін біледі.Киімге қатысты тыйым,ырымдарды,салттарды біледі. |
||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||||||||||
|
Қамқа,манат,мауыт,дүрия, шағи,ұштап, полилог, |
|||||||||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||
|
Талқылауға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||
|
Берілген суреттерді қалай байланыстыруға болады? Киімге байланысты айтылған ырымдарды үнемі сақтап жүресің бе? Менің ойымша... |
|||||||||||||
|
Ишара: киімге қатысты қазақтың салтына байланысты эссе жазады |
|||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел»құндылығы: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Өзіне,өзінің достарына құрметпен қарайды, достарының пікірімен санасу,адамгершілікке тәрбиелеу ,ұлтының салт-дәстүрін сақтау, мәдениеттілікке тәрбиелеу. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек,география,тарих |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Жақсы сөз- жарым ырыс .Киім.Сән.Талғам. |
||||||||||||
|
ЖОСПАР |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
ресурстар |
|||||||||||
|
Басы 5минут |
І.Ширату жаттығулары 1.Сыныпты 2 топқа мақсатты бөлу 2.Топ басшы анықтау Суретпен жұмыс. «Құпия суреттер»әдісі Суреттерді «Жақсы сөз-жарым ырыс»сөзімен байланыстырып, ой түйіндейді.
-Бүгінгі сабақ не туралы? Сабақ мақсатымен таныстыру |
Сан жазылған стикерлер Суреттер, парақ |
|||||||||||
|
15минут 1минут 2минут 10минут 4минут 5минут |
1.«Зерттеу шеберханасы»әдісі арқылы матаны зерттеу/ 1-топқа барқыт, 2-топқа жібек матасы беріледі. Тапсырма: 1.Матаны сипаттау -Бұл мата қалай аталады?
Сергіту сәті. «Кім тапқыр?»ойыны
Эссе жазу «Жалғастыр»әдісіззерттеу
3. Полилог
«Киім .Сән.Талғам»туралы не білдіңдер? Кері байланыс беру |
Мата, ноутбук, Интернет желісін қосу оқулық, мата
слайд
слайд
Сөздер жазылған слайд
Флипчарт, Фламастер
Флипчарт,түрлі-түсті қарындаш |
|||||||||||
|
Соңы 3 минут
|
Рефлексия Қызық Қиын Құнды |
стикер |
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||||||
|
Барынша қолдау көрсету Мақсатты топқа бөлуде, қабілетті оқушы жанына отырғызылады. Тапсырмаларды бергенде де қолдауды қажет ететін оқушыға жеңілдетіп беріледі. Эссе жазуда: Кіріспе бөлімі белгілі, негізгі қорытынды бөлімін жалғастырып эссе жазады Қолдау көрсету шектеулі Қабілетті оқушыға тапсырманы күрделендіріп отырамын. Эссе жазуда,киімге қатысты қазақтың салтын анықтап, эссе жазады . «Зерттеу шеберханасында»зерттеу жасайды.
|
«Екі жұлдыз,бір тілек»топты бағалау «Өзара бағалау»тәсілі «Бас бармақ»әдісі, Мадақтау,қолдау. |
Пәнаралық байланыс Көркем еңбек пәнінде мата түрлерін,қандай киім тігілетіні туралы білімдері толықтырылады. География пәнінде ШҚО бойынша кәсіпорындарды айтқанда, тігін фабрикаларына толық тоқталады Тарих.Әр дәуірдегі киім үлгілерін саралау АКТ мата түрлеріне зерттеу жүргізгенде , интернет желісі , тапсырма орындауда слайд қолданылды Құндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (Топтық жұмыста бір-бірін сыйлау,пікірін тыңдау, өз мәдениетін, тілін құрметтеу, тарихын білу, адамгершілікке тәрбиелеу)
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз














