ІІ.Үй жұмысын сұрау.
(Доп лақтыру әдісі)
-
Дәстүр-традиция
-
Құрметтеу-уважать
-
Төр-почетное
место
-
Босаға
–порог
-
Жаман ырым-плохая
примета
-
Тәрбие-воспитание
-
Алғыс айту
-благодарить
Дескрипторлар:
1.Сөздің қазақша атауын
біледі.
2.Сөздерді дұрыс айта
алады.
Бағалау
критерийлері:
1.Сөздердің мағынасын
түсінеді.
2.Сұрақтарға жауап
береді.
3.Уақытты тиімді
пайдаланады.
ІІІ.Мағынаны түсіну
кезеңі
Оқулықтағы
тапсырмалармен жұмыс. Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру
үшін оқулықтағы 4-тапсырманы орындатады.
Дескрипторлар:
-
Сөздерді тәуелдей
алады
-
Дұрыс, қатесіз
жазады
Бағалау
критерийлері:
-
Дұрыс қатесіз
тәуелдейді
-
Қатесіз
жазады
-
Уақытты тиімді
пайдаланады
Оқулықтағы 3 –
тапсырма суреттерге қарап,
кім-кімге не үшін бата беріп тұрғанын айт.
Дескрипторлар:
1.Сөздерді дұрыс айта
алады, сөйлемде қолдана алады
2.Суретке қарап мәтін
құрай алады
Бағалау
критерийлері:
1.Сөздердің мағынасын
түсінеді.
2.Батаның түрлерін
толық айтып береді.
3.Уақытты тиімді
пайдаланады.
Сергіту сәті:
Оқушыларға екі шар беріледі ол шардың ішінде ситуациялық сұрақ
болады, олар соны шағын қойылым ретінде
көрсетеді.
«Отбасы» және
«Дәстүр» сөздеріне постер жасау
Дескрипторлар:
1.Сөздерді дұрыс айта
алады, сөйлемде қолдана алады
2.Сөздердің мағынасын
ашады
Бағалау
критерийлері:
1.Постерді әдемі етіп
көркемдеп жасайды
2. Берілген сөздердің
мағынасын ашады
3.Уақытты тиімді
пайдаланады.
|