Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ:6 |
Мектеп: «М.Әубәкіров атындағы орта мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||||
Күні:14.09.2021 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Окпебаев Ербол Шерниязович |
|||||||||||||||||||||
Сынып:7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері |
|||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.1.2.1. натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу; 7.1.2.2. санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау; 7.4.2.3. шаршы мен текшенің сызықтық өлшемдерінің өзгеруіне байланысты олардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретінін бағалау 7.1.2.15. натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану;
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылары істей алады: оқушылардың «Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже» тақырыбы бойынша есептер шығаруда формулаларды біледі, жеңіл есептерді шығарады Оқушылардың көпшілігі істей алады: Формуланы біледі, топпен, жұппен жұмыс жасау арқылы есептерді шығарады. Кейбір оқушылар істей алады: тақырыптың мағанасын түсінеді,формуланы біледі күрделі есептерді өз бетімен шығара алады. |
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Оқушылар пәндік-спецификалық сөздік және терминдарды, атауларды қолдана алады. Пәндік-спецификалық сөздік және терминология: Дәреже, жұп сандар, тақ сандар,теңсіздік, үлкен, кіші Диалогтар мен хаттарға арналған пайдалы сөздер жиынтығы: Дәрежеге шығару, жұп және тақ сандар
|
|||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған тапсырмалар |
Дерек көздер, ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут |
1. Ұйымдастыру Сәлемдесу, Ынтымақтастық атмосферасын құру, оқушыларға жақсы көңіл күй орнату мақсатында «Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілек айтып, психологиялық ахуал туғызамын. Сабақтың оқу мақсатын ашу барысында оқушыларға оң және теріс сандар жазылған карточкалар үлестіру. Оң сандарды және теріс сандарды алған оқушылар 2 топқа бөлінеді. Топ мүшелеріне бағалау парағы беріледі. Бағалау парағы ____- топ
І топ – Оң сандар, ІІ топ – Теріс сандар Топқа бөлудің мақсаты топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту «Миға шабуыл» өткен сабақты бекіту
(Өзара бірнеше санды көбейтуді айтамыз)
(а санының п-ші дәрежесі деп аталады)
егер п-жұп болса (-а)п=...... , егер п-тақ болса, (-а)п=...., бос орынға қажетті дәрежелерді жазыныз. (п-жұп болса, (-а)п= ап; п-тақ болса, (-а)п= -ап) Бұл берілген «Миға шабуыл» өткен сабақты бекіту тапсырмасы арқылы оқушылар берілген мәтінді саналы, түсініп оқу, оқыған мәтіннің мазмұнына байланысты өз ой пікірін білдіру, дәлелдеу құзыреттіліктерін дамытып, оқу сауаттылығын арттырады. Оқушылардың алдыңғы алған білімді түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу мақсатында белсенді оқытудың серпілген сауал қою әдісі арқылы мысалы: Досымжан, Айдананың жауабы туралы сен не ойлайсың?! Қате болса, өз ойыңды айтшы? Деген сияқты оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылып , бағалау жүргізіледі. Оқушылар өздерін өзі бағалау қалыптастырушы бағалауы жүргізіледі. Нәтижесінде оқушыларда сын тұрғысынан ойлау, жүйелі ойлау, қорытынды жасау, шешім қабылдау дағдылары қалыптасады. Саралаудың қарқын тәсілін тапсырманы орындау барысында оқушылардың берілген тапсырманы орындау жылдамдығы әртүрлілігіне байланысты оқушылардың тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша сараланады. Тапсырма 7.1.2.1. оқу мақсатына негізделді Қалыптастырушы бағалау: ауызша бағалау әдісі және бағалау парақшасына құс тұмсық белгісін белгілеу арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Оң және теріс сандар жазылған карточкалар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 минут |
Оқулықпен жұмыс
Жауабы: 21, 22 , 23, 24;
Жауабы: 30, 31, 34, 33, 32;
(-0,5)2 ж/е 0; (-0,5)3ж/е 0; -1,14 ж/е (-0,3)4 Жауабы: (-0,5)2 > 0; (-0,5)3< 0; -1,14 < (-0,3)4
Жауабы: (cебебі дәреже көрсеткіштері жұп cандар)
Бұл тапсырмада оқушылардың оқулықпен жұмыс жасай отырып, Саралаудың қарқын тәсілін тапсырманы орындау барысында оқушылардың берілген тапсырманы орындау жылдамдығы әртүрлілігіне байланысты оқушылардың тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша сараланады. Тапсырма 7.1.2.1. және 7.1.2.2. оқу мақсатына негізделді Қалыптастырушы бағалау: ауызша бағалау әдісі және бағалау парақшасына құс тұмсық белгісін белгілеу арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Оқулық, анықтамалық, тақта бор, интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||
7 минут |
Постермен жұмыс «Вен диаграммасы» әдісі
негізі оң caн Ұқcacтығы негізі теріc caндар caндар
Оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту мақсатында оқулықтан мәтінмен, анықтамалармен жұмыс жүргізілді. Постерді қорғау барысында креативті ойлау дағдысын , өз ойларын тұжырымдау арқылы дамытады. Қажетті деректерді іздеу, күрделі дереккөздерімен жұмыс істей алу дағдысы дамиды. Саралаудың «дереккөздер» әдісі қолданылды және мұғалім оқушыларды ойланту үшін және тапсырма орындау барысында бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтармен жетелеп қойылғандықтан саралаудың «диалог және қолдау көрсету» тәсілі жүзеге асады. Тапсырма 7.1.2.15. оқу мақсатына негізделді Қалыптастырушы бағалау: ауызша бағалау әдісі және бағалау парақшасына құс тұмсық белгісін белгілеу арқылы өзін-өзі бағалайды. |
|
||||||||||||||||||||
Cабақтың ортасы (8-10 минут) |
Деңгейлік тапсырма І деңгей 1. Негізі 2 болатын дәреже түрінде жаз Әр есепке 1 ұпай ІІ деңгей 2. Есептеңдер:
3. Өрнекті ықшамдаңдар: Әр есепке 2 ұпай ІІІ деңгей 4.Өрнекті көбейтіндінің дәрежесі түрінде жазыңдар: 5. Өрнекті ықшамдаңдар: Әр есепке 3 ұпай Әр топқа таратпа материалдар беріледі. Әр карточкада деңгейлік тапсырмалар жазылған. Топта қанша оқушы бар сонша карточка, әр оқушы тапсырманы жеке орындайды. Топ басшы әр оқушының орындаған тапсырмалар бойынша ұпай беріп бағалау парағына белгілейді. Жауаптары проектр арқылы көрсетіліп, тексеріледі. Сабақтың SMART мақсатын ашу мақсатында деңгейлік тапсырмалар беріледі. Деңгейлік тапсырмаларды топқа бере отырып, әр топ тапсырманы орындау барысында болғандығы жөнінде белгі береді. Көрші топпен орындалған жұмысты алмасып, тапсырманы тексеру жүргізіледі. Талдау жүргізіледі. «Басбармақ» әдісімен бағаланады. Оқушылар өз білімінің нәтижесін бағалау парақшасына құс тұмсық белгісін белгілеу арқылы өзін-өзі бағалайды Деңгейлік тапсырманы орындау барысында оқушылардың креативті ойлау дағдысы, есептің берілген мәтінін оқи отырып, есептің шартын түсіне алу оқу сауаттылығы, математикалық тақырыпқа байланысты заңдылықтарды тиімді пайдалана білу математикалық сауаттылығы дамиды |
Оқу мақсатына бағытталған тапсырма жазылған карточка
|
||||||||||||||||||||
10 минут |
«Ойлан-жұптас-бөліс» Дамир шаршылар тізбегін жасады. Әрбір жасаған сайын ол шаршының қабырғасын бірдей санға арттырып отырған. Төменде осы тізбектегі алғашқы үш шаршы бейнеленген.
1. Бесінші шаршының ауданы қанша болады? А)100 см2 В) 64см2 С) 25 см2 D) 10см2 2. n-ші шаршының ауданы қанша болады? А) 4n2 В) 2n*3n С) (2n)2 D) 3n2 Бұл берілген тапсырма арқылы оқушылар берілген мәтінді саналы, түсініп оқу, оқыған мәтіннің мазмұнына байланысты өз ой пікірін білдіру, дәлелдеу құзыреттіліктерін дамытып, оқу сауаттылығын арттырады. Әртүрлі формада берілген сандық ақпаратты оқып, талдау, есепті шығарудың ыңғайлы тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыр
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |