Материалдар / Ашық сабақ "Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері" 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып оқушыларымен алгебра пәнінен өткізілген ашық сабақ жоспары. Ашық сабақтың мақсаты: оқушылардың натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу; санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау; шаршы мен текшенің сызықтық өлшемдерінің өзгеруіне байланысты олардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретінін бағалау; натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Шілде 2021
411
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ:6

Мектеп: «М.Әубәкіров атындағы орта мектебі» КММ

Күні:14.09.2021 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Окпебаев Ербол Шерниязович

Сынып:7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

7.1.2.1. натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;

7.1.2.2. санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау;

7.4.2.3. шаршы мен текшенің сызықтық өлшемдерінің өзгеруіне байланысты олардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретінін бағалау

7.1.2.15. натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану;


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылары істей алады: оқушылардың «Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже» тақырыбы бойынша есептер шығаруда формулаларды біледі, жеңіл есептерді шығарады

Оқушылардың көпшілігі істей алады: Формуланы біледі, топпен, жұппен жұмыс жасау арқылы есептерді шығарады.

Кейбір оқушылар істей алады: тақырыптың мағанасын түсінеді,формуланы біледі күрделі есептерді өз бетімен шығара алады.


Бағалау критерийлері

Оқушылар:

  • «Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже» тақырыбы бойынша қасиеттерін біледі

  • есептер шығаруда формулаларды біледі

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Оқушылар пәндік-спецификалық сөздік және терминдарды, атауларды қолдана алады.

Пәндік-спецификалық сөздік және терминология:

Дәреже, жұп сандар, тақ сандар,теңсіздік, үлкен, кіші

Диалогтар мен хаттарға арналған пайдалы сөздер жиынтығы:

Дәрежеге шығару, жұп және тақ сандар


Алдыңғы білім

Натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған тапсырмалар

Дерек көздер, ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

1. Ұйымдастыру

Сәлемдесу, Ынтымақтастық атмосферасын құру, оқушыларға жақсы көңіл күй орнату мақсатында «Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілек айтып, психологиялық ахуал туғызамын.

Сабақтың оқу мақсатын ашу барысында оқушыларға оң және теріс сандар жазылған карточкалар үлестіру. Оң сандарды және теріс сандарды алған оқушылар 2 топқа бөлінеді. Топ мүшелеріне бағалау парағы беріледі.


Бағалау парағы ____- топ


лгнп№






Топ мүшелері








«Миға шабуыл» өткен сабақты бекіту


Оқулықпен жұмыс


Постермен жұмыс

Деңгейлік тапсырма тест

Тест тапсырмалары

Қорытынды

1









І топ – Оң сандар, ІІ топ – Теріс сандар

Топқа бөлудің мақсаты топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту

«Миға шабуыл» өткен сабақты бекіту

  1. Дәрежеге шығару амалы қандай?

(Өзара бірнеше санды көбейтуді айтамыз)

  1. ап дәрежесі нені білдіреді?

(а санының п-ші дәрежесі деп аталады)

  1. Мына формуланы толықтыр:

егер п-жұп болса (-а)п=...... , егер п-тақ болса, (-а)п=...., бос орынға қажетті дәрежелерді жазыныз.

(п-жұп болса, (-а)п= ап; п-тақ болса, (-а)п= -ап)

Бұл берілген «Миға шабуыл» өткен сабақты бекіту тапсырмасы арқылы оқушылар берілген мәтінді саналы, түсініп оқу, оқыған мәтіннің мазмұнына байланысты өз ой пікірін білдіру, дәлелдеу құзыреттіліктерін дамытып, оқу сауаттылығын арттырады.

Оқушылардың алдыңғы алған білімді түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу мақсатында белсенді оқытудың серпілген сауал қою әдісі арқылы мысалы: Досымжан, Айдананың жауабы туралы сен не ойлайсың?! Қате болса, өз ойыңды айтшы? Деген сияқты оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылып , бағалау жүргізіледі.

Оқушылар өздерін өзі бағалау қалыптастырушы бағалауы жүргізіледі. Нәтижесінде оқушыларда сын тұрғысынан ойлау, жүйелі ойлау, қорытынды жасау, шешім қабылдау дағдылары қалыптасады.

Саралаудың қарқын тәсілін тапсырманы орындау барысында оқушылардың берілген тапсырманы орындау жылдамдығы әртүрлілігіне байланысты оқушылардың тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша сараланады.

Тапсырма 7.1.2.1. оқу мақсатына негізделді

Қалыптастырушы бағалау: ауызша бағалау әдісі және бағалау парақшасына құс тұмсық белгісін белгілеу арқылы өзін-өзі бағалайды.

Оң және теріс сандар жазылған карточкалар

Сабақтың ортасы

5 минут

Оқулықпен жұмыс

  1. 2, 4, 8,16 сандарын негізі 2 болатын санның дәрежесі түрінде жаз:

Жауабы: 21, 22 , 23, 24;

  1. 1, 3, 81, 27, 9; cандарын негізі 3 болатын cанның дәрежесі түрінде жаз.

Жауабы: 30, 31, 34, 33, 32;

  1. cандарды cалыстырып,тиісті <, > таңбаларын қойыңдар:

(-0,5)2 ж/е 0; (-0,5)3ж/е 0; -1,14 ж/е (-0,3)4

Жауабы: (-0,5)2 > 0; (-0,5)3< 0; -1,14 < (-0,3)4

  1. а-ның кейбір мәндерінде 2а2 және (а-5)4 өрнектері теріс мәндер қабылдамайды? Неліктен?

Жауабы: (cебебі дәреже көрсеткіштері жұп cандар)


Бұл тапсырмада оқушылардың оқулықпен жұмыс жасай отырып, Саралаудың қарқын тәсілін тапсырманы орындау барысында оқушылардың берілген тапсырманы орындау жылдамдығы әртүрлілігіне байланысты оқушылардың тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша сараланады.

Тапсырма 7.1.2.1. және 7.1.2.2. оқу мақсатына негізделді

Қалыптастырушы бағалау: ауызша бағалау әдісі және бағалау парақшасына құс тұмсық белгісін белгілеу арқылы өзін-өзі бағалайды.


Оқулық, анықтамалық, тақта бор, интербелсенді тақта

7 минут

Постермен жұмыс «Вен диаграммасы» әдісі

    1. Венн диaграммacы арқылы негіздері қaрaма-қaрcы дәрежелерді ұқcаcтығын табыңыз.

негізі оң caн Ұқcacтығы негізі теріc caндар caндар

Группа 1








    1. Тaқырыптың бaсты идеясы неде?

  1. Негіздері қарама-қарсы сандардың ұқсастығы олардың квaдрaттары тең және нәтижесі натурал сандар.

  2. Aйырмашылығы негіздері қaрaма-қарсы сандар.


Оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту мақсатында оқулықтан мәтінмен, анықтамалармен жұмыс жүргізілді.

Постерді қорғау барысында креативті ойлау дағдысын , өз ойларын тұжырымдау арқылы дамытады.

Қажетті деректерді іздеу, күрделі дереккөздерімен жұмыс істей алу дағдысы дамиды. Саралаудың «дереккөздер» әдісі қолданылды және мұғалім оқушыларды ойланту үшін және тапсырма орындау барысында бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтармен жетелеп қойылғандықтан саралаудың «диалог және қолдау көрсету» тәсілі жүзеге асады.

Тапсырма 7.1.2.15. оқу мақсатына негізделді

Қалыптастырушы бағалау: ауызша бағалау әдісі және бағалау парақшасына құс тұмсық белгісін белгілеу арқылы өзін-өзі бағалайды.


Cабақтың ортасы

(8-10 минут)

Деңгейлік тапсырма

І деңгей

1. Негізі 2 болатын дәреже түрінде жаз

Әр есепке 1 ұпай

ІІ деңгей

2. Есептеңдер:

3. Өрнекті ықшамдаңдар: Әр есепке 2 ұпай

ІІІ деңгей

4.Өрнекті көбейтіндінің дәрежесі түрінде жазыңдар:

5. Өрнекті ықшамдаңдар: Әр есепке 3 ұпай

Әр топқа таратпа материалдар беріледі. Әр карточкада деңгейлік тапсырмалар жазылған. Топта қанша оқушы бар сонша карточка, әр оқушы тапсырманы жеке орындайды. Топ басшы әр оқушының орындаған тапсырмалар бойынша ұпай беріп бағалау парағына белгілейді. Жауаптары проектр арқылы көрсетіліп, тексеріледі.

Сабақтың SMART мақсатын ашу мақсатында деңгейлік тапсырмалар беріледі. Деңгейлік тапсырмаларды топқа бере отырып, әр топ тапсырманы орындау барысында болғандығы жөнінде белгі береді. Көрші топпен орындалған жұмысты алмасып, тапсырманы тексеру жүргізіледі. Талдау жүргізіледі.

«Басбармақ» әдісімен бағаланады.

Оқушылар өз білімінің нәтижесін бағалау парақшасына құс тұмсық белгісін белгілеу арқылы өзін-өзі бағалайды

Деңгейлік тапсырманы орындау барысында оқушылардың креативті ойлау дағдысы, есептің берілген мәтінін оқи отырып, есептің шартын түсіне алу оқу сауаттылығы, математикалық тақырыпқа байланысты заңдылықтарды тиімді пайдалана білу математикалық сауаттылығы дамиды

Оқу мақсатына бағытталған тапсырма жазылған карточка


10 минут

«Ойлан-жұптас-бөліс»

Дамир шаршылар тізбегін жасады. Әрбір жасаған сайын ол шаршының қабырғасын бірдей санға арттырып отырған. Төменде осы тізбектегі алғашқы үш шаршы бейнеленген.


1. Бесінші шаршының ауданы қанша болады?

А)100 см2 В) 64см2 С) 25 см2 D) 10см2

2. n-ші шаршының ауданы қанша болады?

А) 4n2 В) 2n*3n С) (2n)2 D) 3n2

Бұл берілген тапсырма арқылы оқушылар берілген мәтінді саналы, түсініп оқу, оқыған мәтіннің мазмұнына байланысты өз ой пікірін білдіру, дәлелдеу құзыреттіліктерін дамытып, оқу сауаттылығын арттырады.

Әртүрлі формада берілген сандық ақпаратты оқып, талдау, есепті шығарудың ыңғайлы тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыр

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!