1. Ұйымдастыру
Сәлемдесу, Ынтымақтастық
атмосферасын құру, оқушыларға жақсы көңіл күй орнату мақсатында
«Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілек айтып,
психологиялық ахуал туғызамын.
Сабақтың оқу мақсатын ашу
барысында оқушыларға оң және теріс сандар жазылған карточкалар
үлестіру. Оң сандарды және теріс сандарды алған оқушылар 2 топқа
бөлінеді. Топ мүшелеріне бағалау парағы беріледі.
Бағалау парағы ____-
топ
лгнп№
|
Топ мүшелері
|
«Миға шабуыл» өткен сабақты
бекіту
|
Оқулықпен жұмыс
|
Постермен жұмыс
|
Деңгейлік тапсырма
тест
|
Тест тапсырмалары
|
Қорытынды
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
І топ –
Оң сандар, ІІ топ – Теріс сандар
Топқа
бөлудің мақсаты топпен, жұппен жұмыс орындау
барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде
жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын
дарыту
«Миға шабуыл» өткен
сабақты
бекіту
-
Дәрежеге шығару амалы қандай?
(Өзара бірнеше санды
көбейтуді
айтамыз)
-
ап дәрежесі нені
білдіреді?
(а санының п-ші дәрежесі деп
аталады)
-
Мына формуланы
толықтыр:
егер п-жұп болса
(-а)п=...... , егер п-тақ болса,
(-а)п=...., бос орынға қажетті дәрежелерді
жазыныз.
(п-жұп болса,
(-а)п=
ап; п-тақ болса,
(-а)п=
-ап)
Бұл
берілген «Миға шабуыл» өткен сабақты
бекіту тапсырмасы арқылы оқушылар
берілген мәтінді саналы, түсініп оқу, оқыған мәтіннің мазмұнына
байланысты өз ой пікірін білдіру, дәлелдеу құзыреттіліктерін
дамытып, оқу сауаттылығын
арттырады.
Оқушылардың
алдыңғы алған білімді түсіну деңгейін арттыруға және талқылау
дағдыларын дамытуға қол жеткізу мақсатында белсенді
оқытудың серпілген сауал қою
әдісі арқылы мысалы: Досымжан, Айдананың жауабы
туралы сен не ойлайсың?! Қате болса, өз ойыңды айтшы? Деген сияқты
оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылып , бағалау
жүргізіледі.
Оқушылар өздерін өзі бағалау
қалыптастырушы бағалауы жүргізіледі. Нәтижесінде оқушыларда сын
тұрғысынан ойлау, жүйелі ойлау, қорытынды жасау, шешім қабылдау
дағдылары қалыптасады.
Саралаудың
қарқын тәсілін тапсырманы орындау барысында
оқушылардың берілген тапсырманы орындау жылдамдығы әртүрлілігіне
байланысты оқушылардың тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша
сараланады.
Тапсырма 7.1.2.1. оқу
мақсатына негізделді
Қалыптастырушы
бағалау: ауызша бағалау әдісі және
бағалау парақшасына құс тұмсық белгісін белгілеу
арқылы өзін-өзі бағалайды.
|