Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Сабақты жоспарлаудан бұрын орта мерзімді жоспарды қараңыз. Сабақ жоспарын ұсынылған үлгі негізінде әзірлеуге болады.

    Пән: Математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сандар мен шамалар.


    Күні:

    Сынып: 3

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні: Божбанбаева Гульмира Толжановна

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.1.1.1 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.


    Көптеген оқушылар: Жүздіктердің құрылу жолын түсінеді,Жүздіктерді тура және кері санауды біледі.Разрядтық кластарға жіктей алады.


    Кейбір оқушылар: Жүздіктердің құрылу жолын түсінеді,мысалдар келтіре алады,Жүздіктерді тура және кері санауды жылдам әрі ауызша айта алады.Натурал сандар қатарын тапсырма кезінде көрсетіп бере алады.




    Бағалау критерийлері

    1.Жүздіктердің құрылу жолын түсіну.

    2.Жүздіктерді тура және кері санау,натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология: 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі.


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    -Мыңға дейінгі сандар қандай сандар?

    -Оларды қандай сандарға жатқызамыз?

    -Үш таңбалы сандарды разрядтық кластарға жіктей аламыз ба?







    Құндылықтарды дарыту


    Шапшаңдыққа,бірізділікке және күнделікті өмірде үнемшілдікке баулы.



    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын,орыс тілі,дүниетану.



    АКТ қолдану дағдылары



    Бастапқы білім


    Ондықтар туралы жалпы мағлұмат біледі.




    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру.1.Ретке келтіру.Нұсқау беру және айту.

    «Шаттық шеңбер» әдісі

    Ұ.«Құбыр» ойынын ойнату.Көрсету және модельдеу

    -Қолымызға әр түсті қағаздарды аламыз,құбыр жасау арқылы шеңбер құрамыз.Сол құбырлар арқылы доп жүргіземіз.Доп жүргізу арқылы балалар бір-біріне рет-ретімен бір,екі,үш таңбалы сандарды айту арқылы допты құбыр арқылы жүргізеді.Осы ойын арқылы құбыр түстеріне қарай оқушыларды топқа бөліп аламын.

    Ойын арқылы балаларға бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсатын ашу.Сұрақтар қою арқылы.

    -Ал балалар сіздер ойын барысында қандай сандарды айттыңыздар?

    -Бір таңбалы,екі таңбалы және үш таңбалы

    -Ал енді айтыңыздаршы?1000-ға дейінгі сандарға қандай сандар жатады екен?

    -Бір таңбалы,екі таңбалы және үш таңбалы

    -Сіздер бір,екі таңбалы сандарды білдіңіздер

    -Ал бүгін біз қандай сандарды оқып білетін боламыз?

    -Үш таңбалы сандарды

    І- топ:Бірліктер

    ІІ-топ.Ондықтар

    ІІІ-топ.Жүздіктер

    Топ басшысын сайлап алу.


    Прямоугольник 4 Прямоугольник 5 Прямоугольник 6

    Сабақтың ортасы


    Қызығушылығын ояту.

    2.Зерттеуге дайындық.

    Түсіндіру және сипаттау.Сұрақ қою және талқылау.

    «Ыстық картоп» ойынын ойнату.Интербелсенді тақтада сұрақтар көрсетіліп тұрады.

    Т.Сұрақ жауап арқылы:

    Бүгін нешінші күн? (1)

    Сенің жасың нешеде? (9)

    Бүгінгі күнге сіздің жасыңызды қосқанда неше шығады?(1+9) 10

    Ол қандай сандар?Ондық

    Раздярдтық кластарын атаңыз?1онд,0 бірл

    Шыққан санға құрдасыңыздың жасын қосыңыз.10+9?10 (20)

    Шыққан санды 10 есе арттырыңыз.20*10

    Неше шықты?200 немесе 190 Ол қандай сан?Жүздіктер

    Сол санның құрылымы қандай?200 (2жүз,0онд,0бірл)



    БК

    Дескриптор

    1.Жүздіктердің құрылу жолын түсіну.


    -Сұрақтарға жауап береді.

    -Жүздіктердің құрылу жолын айтады.

















    КБ:«Алма»әдісі арқылы топтар бірін-бірі ынталандырады.



    Негіздеме:

    Белсенді оқутудың «Түсіндіру және сипаттау», «сұрақ қою және талқылау», «бекіту және қолданысқа енгізу»Тиімді оқу әдісін қолдануда,ойынның шарттары түсіндіріледі.Барлық оқушыларды қатыстыруды басшылыққа алу мақсатында бірнеше сұрақтар қойылады.Сұрақ қою әдісі арқылы өз ойларын топта бірігіп талқылап бекітеді.

    Саралау – «қарқын», «жіктеу», «қорытынды», «диалог және қолдау көрсету», .Кейбір топтар басқа топтарға қарағанда қойылған сұрақтарға жылдам әрі нақты жауап береді. Барлық оқушы бір тапсырма орындағанмен олардың жауаптары әр түрлі болуы мүмкін.Жүздіктердің құрылу ретін айту кезінде топтар өздерінің мықты не әлсіз тұстарына қарай үйымшыл топ сараланып алынады.Сараланып алынған топтар бірін-бірі «Алма» әдісі арқылы ынталандыра отырып бағалайды.Кейбір оқушылар тапсырма барысында қойылған сұрақтарға дұрыс жауап бергенмен,жүздіктердің құрылу жолын түсіндіре алмаған оқушыларға жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады.Сол оқушылармен кері байланыс жүргіліледі.



    3.Зерттеу. Зерделеу және зерттеу.Қарқын.Қорытынды.Жіктеу

    Т.«Миға шабуыл».Жазба дыбысты мұқият тыңдау. https://e.mail.ru/attachment/15592335041694677860/0;1?x-email=gbozhbanbaeva%40mail.ru

    - Мұқият зер салып тыңдаңыз! Бір Отбасында 5 адам бар.Бес адамның үлкені атасы.Оның жасы 70-те.Ал әжесі 60 жаста.Әкесінің жасы атасынан 30 жасқа кіші.Ал анасынан 20жасқа кіші.Ал әкесі анасынан 7жасқа үлкен.Анасы баласынан 30жасқа үлкен.Кімдердің жастары белгісіз?Сол жастарды анықтап бір біріне қосыңыз және шыққан санды Отбасы мүшелерінің санына арттырыңыз.Қандай сан шықты? Сол санды тура және кері санап оларды разрядтық кластарға жіктеңіз.40+33+3=76*5=380=3 жүз 8онд 0бірл



    4.Сұрыптау.Бекіту және қолданысқа енгізу.Диалог және қолдау көрсету.

    Постермен жұмыс.Зерттеп алынған сандарға тура және кері санау жүргіземіз.Разрядтық кластарға жіктеп жазамыз.


    БК

    Дескриптор

    Мыңдықтарды тура және кері санау,натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.


    -Зерттеп алынған сандарға тура және кері санау жүргізеді.

    -Разрядтық кластарға жіктеп жазады.

    -әр топ өз жұмыстарын қорғайды.





















    К Б:«Алма»әдісі арқылы топтар бірін-бірі ынталандырады.

    Негіздеме:

    Белсенді оқутудың «Түсіндіру және сипаттау», «бекіту және қолданысқа енгізу»Көрсетілген видеоға сүйене отырып,Тиімді оқу әдісін қолдануда,тапсырма шарттары түсіндіріледі.Барлық оқушыларды қатыстыруды басшылыққа алу мақсатында бірнеше сұрақтар қойылады.Сұрақ қою әдісі арқылы өз ойларын топта бірігіп талқылап өз жұмыстарын қорғап бекітеді.

    Саралау – «қарқын», «жіктеу», «қорытынды», «диалог және қолдау көрсету», .Кейбір топтар басқа топтарға қарағанда берілген тапсырманы жылдам әрі қарқынды жүргізеді. Барлық топ бір тапсырманы орындағанмен олардың жауаптары әр түрлі болуы мүмкін.Разрядтық кластарға жіктеп жазу кезінде топтар өздерінің мықты не әлсіз тұстарына қарай сараланып алынады.Сараланып алынған топтар бірін-бірі «Алма» әдісі арқылы ынталандырыла отырып бағалайды.Кейбір топтар өз жұмыстарын қорғау кезінде разрядтық кластарға дұрыс жіктеп жазғанмен,ауыз екі тілде еркін сөйлей алмаған топтарға алдын ала дайндалған нақты жазбаша сұрақтар беру арқылы кері байланыс жүргізіледі.







    5.Алға ілгерілеу.Рефлексия.Бағалау.

    Ж.1000-ға дейінгі сандардың кез келгеніне жұптаса отырып разрядтық кластарға жіктеп жазыңыз.

    Прямоугольник 7

    Бірліктер тобы

    240 650 720



    Прямоугольник 8

    Ондықтар тобы

    357 418 950


    Прямоугольник 9

    Жүздіктер тобы

    495 534 999














    Дәптерлерін алмастыра отырып бірін-бірі дұрыстығын тексеріп,қателерін түзету.



    6.Байланыс орнату. «Ситуациялық жағдай»Дереккөздер.

    «Шынжыр» әдісі

    Т.топ мүшесінің бірі келесі топқа дүкенге барады.Жүздіктерге қатысты сауда жүргізеді.Қолма қол ақшасы жету керек болатын.Бірақ жетпей қалды не істейді?

    Ақшаны үнемдеуді ескеретін болады.

    Артығын алып тастайды

    К арточка арқылы есептеседі.









    20т

    560 т 300т 350т




















    Сабақтың соңы

    7.Шара қолдану.Қорытынды шығару және есте сақтау.Бағалау

    «Пікір ағашы»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Божбанбаева Гульмира Толжановна
    29 Қазан 2021
    713
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Сабақты жоспарлаудан бұрын орта мерзімді жоспарды қараңыз. Сабақ жоспарын ұсынылған үлгі негізінде әзірлеуге болады.

    Пән: Математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сандар мен шамалар.


    Күні:

    Сынып: 3

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні: Божбанбаева Гульмира Толжановна

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.1.1.1 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.


    Көптеген оқушылар: Жүздіктердің құрылу жолын түсінеді,Жүздіктерді тура және кері санауды біледі.Разрядтық кластарға жіктей алады.


    Кейбір оқушылар: Жүздіктердің құрылу жолын түсінеді,мысалдар келтіре алады,Жүздіктерді тура және кері санауды жылдам әрі ауызша айта алады.Натурал сандар қатарын тапсырма кезінде көрсетіп бере алады.




    Бағалау критерийлері

    1.Жүздіктердің құрылу жолын түсіну.

    2.Жүздіктерді тура және кері санау,натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология: 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі.


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    -Мыңға дейінгі сандар қандай сандар?

    -Оларды қандай сандарға жатқызамыз?

    -Үш таңбалы сандарды разрядтық кластарға жіктей аламыз ба?







    Құндылықтарды дарыту


    Шапшаңдыққа,бірізділікке және күнделікті өмірде үнемшілдікке баулы.



    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын,орыс тілі,дүниетану.



    АКТ қолдану дағдылары



    Бастапқы білім


    Ондықтар туралы жалпы мағлұмат біледі.




    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру.1.Ретке келтіру.Нұсқау беру және айту.

    «Шаттық шеңбер» әдісі

    Ұ.«Құбыр» ойынын ойнату.Көрсету және модельдеу

    -Қолымызға әр түсті қағаздарды аламыз,құбыр жасау арқылы шеңбер құрамыз.Сол құбырлар арқылы доп жүргіземіз.Доп жүргізу арқылы балалар бір-біріне рет-ретімен бір,екі,үш таңбалы сандарды айту арқылы допты құбыр арқылы жүргізеді.Осы ойын арқылы құбыр түстеріне қарай оқушыларды топқа бөліп аламын.

    Ойын арқылы балаларға бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсатын ашу.Сұрақтар қою арқылы.

    -Ал балалар сіздер ойын барысында қандай сандарды айттыңыздар?

    -Бір таңбалы,екі таңбалы және үш таңбалы

    -Ал енді айтыңыздаршы?1000-ға дейінгі сандарға қандай сандар жатады екен?

    -Бір таңбалы,екі таңбалы және үш таңбалы

    -Сіздер бір,екі таңбалы сандарды білдіңіздер

    -Ал бүгін біз қандай сандарды оқып білетін боламыз?

    -Үш таңбалы сандарды

    І- топ:Бірліктер

    ІІ-топ.Ондықтар

    ІІІ-топ.Жүздіктер

    Топ басшысын сайлап алу.


    Прямоугольник 4 Прямоугольник 5 Прямоугольник 6

    Сабақтың ортасы


    Қызығушылығын ояту.

    2.Зерттеуге дайындық.

    Түсіндіру және сипаттау.Сұрақ қою және талқылау.

    «Ыстық картоп» ойынын ойнату.Интербелсенді тақтада сұрақтар көрсетіліп тұрады.

    Т.Сұрақ жауап арқылы:

    Бүгін нешінші күн? (1)

    Сенің жасың нешеде? (9)

    Бүгінгі күнге сіздің жасыңызды қосқанда неше шығады?(1+9) 10

    Ол қандай сандар?Ондық

    Раздярдтық кластарын атаңыз?1онд,0 бірл

    Шыққан санға құрдасыңыздың жасын қосыңыз.10+9?10 (20)

    Шыққан санды 10 есе арттырыңыз.20*10

    Неше шықты?200 немесе 190 Ол қандай сан?Жүздіктер

    Сол санның құрылымы қандай?200 (2жүз,0онд,0бірл)



    БК

    Дескриптор

    1.Жүздіктердің құрылу жолын түсіну.


    -Сұрақтарға жауап береді.

    -Жүздіктердің құрылу жолын айтады.

















    КБ:«Алма»әдісі арқылы топтар бірін-бірі ынталандырады.



    Негіздеме:

    Белсенді оқутудың «Түсіндіру және сипаттау», «сұрақ қою және талқылау», «бекіту және қолданысқа енгізу»Тиімді оқу әдісін қолдануда,ойынның шарттары түсіндіріледі.Барлық оқушыларды қатыстыруды басшылыққа алу мақсатында бірнеше сұрақтар қойылады.Сұрақ қою әдісі арқылы өз ойларын топта бірігіп талқылап бекітеді.

    Саралау – «қарқын», «жіктеу», «қорытынды», «диалог және қолдау көрсету», .Кейбір топтар басқа топтарға қарағанда қойылған сұрақтарға жылдам әрі нақты жауап береді. Барлық оқушы бір тапсырма орындағанмен олардың жауаптары әр түрлі болуы мүмкін.Жүздіктердің құрылу ретін айту кезінде топтар өздерінің мықты не әлсіз тұстарына қарай үйымшыл топ сараланып алынады.Сараланып алынған топтар бірін-бірі «Алма» әдісі арқылы ынталандыра отырып бағалайды.Кейбір оқушылар тапсырма барысында қойылған сұрақтарға дұрыс жауап бергенмен,жүздіктердің құрылу жолын түсіндіре алмаған оқушыларға жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады.Сол оқушылармен кері байланыс жүргіліледі.



    3.Зерттеу. Зерделеу және зерттеу.Қарқын.Қорытынды.Жіктеу

    Т.«Миға шабуыл».Жазба дыбысты мұқият тыңдау. https://e.mail.ru/attachment/15592335041694677860/0;1?x-email=gbozhbanbaeva%40mail.ru

    - Мұқият зер салып тыңдаңыз! Бір Отбасында 5 адам бар.Бес адамның үлкені атасы.Оның жасы 70-те.Ал әжесі 60 жаста.Әкесінің жасы атасынан 30 жасқа кіші.Ал анасынан 20жасқа кіші.Ал әкесі анасынан 7жасқа үлкен.Анасы баласынан 30жасқа үлкен.Кімдердің жастары белгісіз?Сол жастарды анықтап бір біріне қосыңыз және шыққан санды Отбасы мүшелерінің санына арттырыңыз.Қандай сан шықты? Сол санды тура және кері санап оларды разрядтық кластарға жіктеңіз.40+33+3=76*5=380=3 жүз 8онд 0бірл



    4.Сұрыптау.Бекіту және қолданысқа енгізу.Диалог және қолдау көрсету.

    Постермен жұмыс.Зерттеп алынған сандарға тура және кері санау жүргіземіз.Разрядтық кластарға жіктеп жазамыз.


    БК

    Дескриптор

    Мыңдықтарды тура және кері санау,натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.


    -Зерттеп алынған сандарға тура және кері санау жүргізеді.

    -Разрядтық кластарға жіктеп жазады.

    -әр топ өз жұмыстарын қорғайды.





















    К Б:«Алма»әдісі арқылы топтар бірін-бірі ынталандырады.

    Негіздеме:

    Белсенді оқутудың «Түсіндіру және сипаттау», «бекіту және қолданысқа енгізу»Көрсетілген видеоға сүйене отырып,Тиімді оқу әдісін қолдануда,тапсырма шарттары түсіндіріледі.Барлық оқушыларды қатыстыруды басшылыққа алу мақсатында бірнеше сұрақтар қойылады.Сұрақ қою әдісі арқылы өз ойларын топта бірігіп талқылап өз жұмыстарын қорғап бекітеді.

    Саралау – «қарқын», «жіктеу», «қорытынды», «диалог және қолдау көрсету», .Кейбір топтар басқа топтарға қарағанда берілген тапсырманы жылдам әрі қарқынды жүргізеді. Барлық топ бір тапсырманы орындағанмен олардың жауаптары әр түрлі болуы мүмкін.Разрядтық кластарға жіктеп жазу кезінде топтар өздерінің мықты не әлсіз тұстарына қарай сараланып алынады.Сараланып алынған топтар бірін-бірі «Алма» әдісі арқылы ынталандырыла отырып бағалайды.Кейбір топтар өз жұмыстарын қорғау кезінде разрядтық кластарға дұрыс жіктеп жазғанмен,ауыз екі тілде еркін сөйлей алмаған топтарға алдын ала дайндалған нақты жазбаша сұрақтар беру арқылы кері байланыс жүргізіледі.







    5.Алға ілгерілеу.Рефлексия.Бағалау.

    Ж.1000-ға дейінгі сандардың кез келгеніне жұптаса отырып разрядтық кластарға жіктеп жазыңыз.

    Прямоугольник 7

    Бірліктер тобы

    240 650 720



    Прямоугольник 8

    Ондықтар тобы

    357 418 950


    Прямоугольник 9

    Жүздіктер тобы

    495 534 999














    Дәптерлерін алмастыра отырып бірін-бірі дұрыстығын тексеріп,қателерін түзету.



    6.Байланыс орнату. «Ситуациялық жағдай»Дереккөздер.

    «Шынжыр» әдісі

    Т.топ мүшесінің бірі келесі топқа дүкенге барады.Жүздіктерге қатысты сауда жүргізеді.Қолма қол ақшасы жету керек болатын.Бірақ жетпей қалды не істейді?

    Ақшаны үнемдеуді ескеретін болады.

    Артығын алып тастайды

    К арточка арқылы есептеседі.









    20т

    560 т 300т 350т




















    Сабақтың соңы

    7.Шара қолдану.Қорытынды шығару және есте сақтау.Бағалау

    «Пікір ағашы»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 3 сынып
    29.10.2021
    713
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Божбанбаева Гульмира Толжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации