Ашық сабақ Натурал сандардың оқылуы және жазылуына есептер шығару 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Натурал сандардың оқылуы және жазылуына есептер шығару 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика

Сыныбы:5 «А»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Натурал  сандардың оқылуы  және жазылуына есептер шығару.

Сабақтың мақсаты: Оқушылар  натурал сандардың жазылуы , оқылуы, және амалдары туралы мағұлматтар біледі  соған сәйкес есептер шығара біледі.

 

Жалпы мақсаты:

Оқушылар Кесінді, сындық сызықтар, Кесіндінің ұзындығын табу ұғымдарымен таныс болады.

 

Кесіндінің ұзындығын табу формулаларын сабақта қолданы біледі.

 

Сілтеме:

АКТ, СТО. Математика 5 — сынып  оқулығы,  Алматы «Атамұра» 2015. Алдамұратова Т.А.,Байшоланова Е.С.  Әдістемелік нұсқау.

 

МАН

Оқу нәтижесі:

Кесіндінің анықтамасын біледі. Кесіндінің ұзындығын табу  өлшеу әдістерін үйренеді.Сынық сызықтар ұғымынан мағұлматтар алады.

Қолданылатын материалдар:

  Постер, фломастерлер. Қайшы ,клей ,Стикер

Оқыту формасы, технологиясы,  әдістері:

Топпен,жұппен, жеке жұмыс. (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау)

 

Блум таксономиясы.

 

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Кіріспе кезеңі

1.Сергіту

 

2.Психологиялық дайындық.

3.Фигуралар арқылы топқа бөлу.

Беске дейін санау және дене қимылымен көрсету.

 

Шаттық шеңбері(Ынтымақтастық орта қалыптастыру)

Тілектер айтады.

 

 

 

І. Білу

 

 

1.Сабақтың тақырыбын,  мақсатын хабарлау және түсінгенін сұрау.

 

Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту үшін:

·         Оқушы ізденісі

·         1-2топ

·         3 топ Оқушылар постерге кесінді туралы анықтамалар жазады 3 топтағы оқушылар бірдей деңгейде постер қорғайды.

·         .

Бүгінгі сабақтағы өздерінің  мақсаттарын айқындайды және сол мақсатқа жетуге ұмтылады.

 

 

Тақырыпты  оқып шығады.3 мин

 

Постерге берілген тапсырмаларды жазады. Топтар постер қорғайды.

4 мин

 

 

 

 

 

 

Қадағалау

 

 

 

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен топаралық бағалау.

ІІ.Түсіну

Мысалдарды талдату

 

Парақшаларға жазылған сұрақтар таратылады.

1 топ 1-мысал, 2 топ 2-мысал, 3топ 3-мысал. «Жигсо әлісі» арқылы

Қадағалау.

 

«Аспазшы» статегиясы

 

ІІІ. Қолдану

Есептер шығарту. Барлық оқушыларға бірдей тапсырма беру.

Тапсырмаларды барлық оқушылар орындайды.

 

9-16

 

Бағалау критерийлері

 

19 есеп – 5

14есеп – 4

10есеп –3

10есептен аз есеп – 2

ІҮ. Талдау

 

 

 

1.Осы есептерді шығару барысында  қандай  ой түйдіңдер?

 

2. Оқушылар натурал сандарға мысалдар келтіріп тұсіндіріңіздер?

3. Натурал сандардың  қосу азайту амалдарын бөлу, көбейту амалдарының орындалу ретін анықтаңдар?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Қадағалау

 

Сұрақтарға ұтымды жауап бергендерге смайлинг беріп отыру

Ү.Жинақтау

 

 

 

Көрініс жасау

 

1.Үшбұрыш

2.төрт бұрыш

3.шеңбер

Әр топ өзінің ой — қиялдары бойыншақорғайды.

«Басбармақ» стратегиясы

 

«Сэндвич» статегиясы

ҮІ.Бағалау

 

 

 

 

 

Қадағалау нәтижесі бойынша бағалау. Сынып оқушыларымен кеңесе отырып бағалау

 

Қалыптастырушы бағалауды негізге алып, жиынтық бағаларын қою.

 

Сандарды шеңберге алу әдісі

 Келесі оқуға тапсырма

 

 

 

15 8-  бет

 

 

Оқушылар күнделіктеріне жазады.

Журналға баға қою.

 

 



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.10.2020
525
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі