Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Не дәмді?» ертегісі
Мақсаты:Ненің дәмді екенін ажыратуға,дәмінің айырмашылығын,пішінін айта білуге үйрету.Асты қадірлеуге,қастерлеуге тәрбиелеу.Кейіпкерлердің өзара сөйлесуін көркем түрде қолдану арқылы ертегінің ішкі сырын,айтылу керек ой-түйсігін,мән-мағынасын бұзбай,байланыстыра баяндай білуге үйретуді дамыту.
Көрнекіліктер: алма жемісі,қоржында жемістер,ертегі кейіпкерлерінің суреттері, қуыршақ театры.
Әдіс – тәсілдері:Түсіндіру,баяндау,үйрету,әңгімелеу,сұрақ жауап.
Билингвальды компонент: тамақ –еда,тары-пшено,сәбіз-морковь,сүт – молоко.
|
Іс-әрекет кезеңдері
|
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс – әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлеметсіздер ме ? балалалар Балалар бүгін бізге қонақтар келіпті.Қашанда қонағын сыйлайтын халықпыз.Сондықтан бірінші қонақтарымызбен жақсылап амандасып алайық. Шаттық шеңбері. Күннің көзі ашылсын Көкке шуақ шашылсын Құтты қонақ келіпті Төрімізге еніпті Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой, Ал,қанекей бәріміз «Сәлем » дейік үлкенге Қайырлы таң! Доброе утро! Good morning!
|
Балалар қонақтармен амандасадды. Шеңбер бойына тұрып өлең жолдарын қайталайды |
|
Ізденуші ұйымдастырушы
|
Балалар мен сіздерге жұмбақ жасырамын , ал сіздер шешімін тауып көріңіздер. Шешімін таба аламыз ба? Жұмбақ:
Бұлттар төніп, жерге
төгіліп, Бұл қай мезгілде болады? (Күз) Күз мезгілінде неше ай бар? Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? Ғажайып сәт: Балалар бұл не? Сіздер нені көріп тұрсыздар? Алма салынған себетті көрсету. Алма сендерге ұнай ма? Балалар бізге алма жеген ұнайды. -Ал енді мен сендерге«Не дәмді?» ертегісін айтып беремін, ал сіздер мұқият тыңдаңыздар. Қуыршақ театры ретінде көрсетіп, айтып беру «Не дәмді?» Бір бас қосқанда құстар мен хайуанаттар нендей тамақтың дәмді екенін талқылапты.Сонда Тауық: -Ең дәмді тамақ –тары ,-депті қыт-қыттап. -Тапқан екенсің,дәмді тамақты! Кеміріп жейтін сүйекке не жетсін!-дейді Ит абалап. -Бәрің де білмейсің.Күтірлетіп жейтін сәбізден артық ештеңе жоқ,-дейді Қоян ,екі құлағын тікірейтіп. -Жас шыбықтың қабығынан дәмді не болушы еді!-деп,Ешкі маңырапты. -Шіркін қою сүтті айтсаңдаршы!-деп мысық тамсанады. Сөйтіп ,әркім өзі сүйетін тағамды мақтап,қызыл кеңірдек болысып,бәтуаға келе алмай ,тарасыпты. -Ал,балалар ,ертегіден нені түсіндіңдер? Балалар,өз үйлеріңде аналарың немесе әкелерің және өзің нені жақсы көресіңдер? Көрдіңдер ме балалар? Әр адамдардың да өзі сүйіп жейтін тағамдары болады екен . Қандай да тамақ болсын , жиіркеніп жеуге болмайды.Астың бәрі дәмді де,тәтті. -Балалар,бір үзім нан жерге түсіп кетсе немесе қиқымы шашылса ,не істейміз? «Нан қиқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар »-деген нақыл сөз бар ,еш уақытта асты басып кетуге болмайды.нанды да, асты да қадірлеуміз керек. Дидактикалық ойын: «Бұл не?» Мақсаты: Көкеністер мен жемістерді ажыратып ,дәмінің айырмашылығын және пішінін айта білуге тәрбиелеу. Баланың көзі байланады қолына бір жеміс беріледі. Керемет балалар жарайсыңдар, ендеше екінші ойынға кезек берейік. Аңдарды қоректендір ойыны:
Мақсаты: Осылай барлық аңдарды қоректендіріп шығады. Балалар орнымыздан тұрып сергіту сәтін жасайық. Сергіту жаттығуы: Алма баққа барайық, Алма жинап алайық, Ең үлкенін дәмдісін . Әжемізге сыйлайық. |
ия Жұмбақтың жауабы: -Күз мезгілі. -Үш ай бар.қыркүйек, қазан, қараша. Күн суытады,далада жаңбыр жауады.Ағаштың жапырақтары қурап жерге түседі.Адамдар жылы киінеді,құстар жылы жаққа ұшып кетеді.
алма ия -Балалар ертегіні мұқият тыңдайды. Анам етті,әкем палауды тамақты, ал өзім бәліш жегенді ұнатамын. -Әрине,қиқымы шашылса теріп аламыз Әр бала өз ойын айтады. Ойынға қызығушылық танытады.
Ит Сүт Балалар қызығушылықпен қатысады. Бірге қайталайды. |
|
Рефлекциялық түзетушілік |
Балалар біз бүгін қандай еретегімен таныстық?
Ертегі сіздерге ұнады ма?
Балалар ертегі сіздерге ұнаған болса алдарыңыздағы алма терегіне
өздеріңнің суреттерің бейнеленген алманы
жапсырыңыздар. Ертегіде қандай кейіпкерлер бар екен? Ендеше балалар билингвалық компонентті бірге айтайық. Билингвальды компонент: тамақ –еда,тары-пшено,сәбіз-морковь,сүт – молоко. Балалар бүгінгі ашық оқу -қызметіне сіздер өте жақсы қатыстыңдар, сондықтан мен сіздерге бүгінгі ашық оқу- қызметінен естелік болып қалатындай ертегі брошюрасын сыйлағым келіп тұр . Сау болыңыздар балалар! |
Балалар сұрақтарға жауап береді. Қуанышты сезімдерін білдіреді
Қайталайды Қуанады Рахмет айтады |
Күтілетін нәтиже :
Біледі: асты қадірлеу керектігін,
Игереді: жемістердің дәмін,түсін , пішінін ажыратуды;
Меңгереді: тез ойланып,тез жауап беруді біледі
«Бекітемін» «Нұрбалапан» бөбекжай балабақшасы меңгерушісі М.Кадимова
«11» қазан 2019жыл
Ұйымдастырылған ашық оқу-қызметі.
Тақырыбы:« Не дәмді?» ертегісі.
Дайындаған: «Бәйтерек» тобы
Тәрбиешісі: Матаева М.Д

2019-2020 жж

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Не дәмді?"
Ашық сабақ "Не дәмді?"
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Не дәмді?» ертегісі
Мақсаты:Ненің дәмді екенін ажыратуға,дәмінің айырмашылығын,пішінін айта білуге үйрету.Асты қадірлеуге,қастерлеуге тәрбиелеу.Кейіпкерлердің өзара сөйлесуін көркем түрде қолдану арқылы ертегінің ішкі сырын,айтылу керек ой-түйсігін,мән-мағынасын бұзбай,байланыстыра баяндай білуге үйретуді дамыту.
Көрнекіліктер: алма жемісі,қоржында жемістер,ертегі кейіпкерлерінің суреттері, қуыршақ театры.
Әдіс – тәсілдері:Түсіндіру,баяндау,үйрету,әңгімелеу,сұрақ жауап.
Билингвальды компонент: тамақ –еда,тары-пшено,сәбіз-морковь,сүт – молоко.
|
Іс-әрекет кезеңдері
|
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс – әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлеметсіздер ме ? балалалар Балалар бүгін бізге қонақтар келіпті.Қашанда қонағын сыйлайтын халықпыз.Сондықтан бірінші қонақтарымызбен жақсылап амандасып алайық. Шаттық шеңбері. Күннің көзі ашылсын Көкке шуақ шашылсын Құтты қонақ келіпті Төрімізге еніпті Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой, Ал,қанекей бәріміз «Сәлем » дейік үлкенге Қайырлы таң! Доброе утро! Good morning!
|
Балалар қонақтармен амандасадды. Шеңбер бойына тұрып өлең жолдарын қайталайды |
|
Ізденуші ұйымдастырушы
|
Балалар мен сіздерге жұмбақ жасырамын , ал сіздер шешімін тауып көріңіздер. Шешімін таба аламыз ба? Жұмбақ:
Бұлттар төніп, жерге
төгіліп, Бұл қай мезгілде болады? (Күз) Күз мезгілінде неше ай бар? Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? Ғажайып сәт: Балалар бұл не? Сіздер нені көріп тұрсыздар? Алма салынған себетті көрсету. Алма сендерге ұнай ма? Балалар бізге алма жеген ұнайды. -Ал енді мен сендерге«Не дәмді?» ертегісін айтып беремін, ал сіздер мұқият тыңдаңыздар. Қуыршақ театры ретінде көрсетіп, айтып беру «Не дәмді?» Бір бас қосқанда құстар мен хайуанаттар нендей тамақтың дәмді екенін талқылапты.Сонда Тауық: -Ең дәмді тамақ –тары ,-депті қыт-қыттап. -Тапқан екенсің,дәмді тамақты! Кеміріп жейтін сүйекке не жетсін!-дейді Ит абалап. -Бәрің де білмейсің.Күтірлетіп жейтін сәбізден артық ештеңе жоқ,-дейді Қоян ,екі құлағын тікірейтіп. -Жас шыбықтың қабығынан дәмді не болушы еді!-деп,Ешкі маңырапты. -Шіркін қою сүтті айтсаңдаршы!-деп мысық тамсанады. Сөйтіп ,әркім өзі сүйетін тағамды мақтап,қызыл кеңірдек болысып,бәтуаға келе алмай ,тарасыпты. -Ал,балалар ,ертегіден нені түсіндіңдер? Балалар,өз үйлеріңде аналарың немесе әкелерің және өзің нені жақсы көресіңдер? Көрдіңдер ме балалар? Әр адамдардың да өзі сүйіп жейтін тағамдары болады екен . Қандай да тамақ болсын , жиіркеніп жеуге болмайды.Астың бәрі дәмді де,тәтті. -Балалар,бір үзім нан жерге түсіп кетсе немесе қиқымы шашылса ,не істейміз? «Нан қиқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар »-деген нақыл сөз бар ,еш уақытта асты басып кетуге болмайды.нанды да, асты да қадірлеуміз керек. Дидактикалық ойын: «Бұл не?» Мақсаты: Көкеністер мен жемістерді ажыратып ,дәмінің айырмашылығын және пішінін айта білуге тәрбиелеу. Баланың көзі байланады қолына бір жеміс беріледі. Керемет балалар жарайсыңдар, ендеше екінші ойынға кезек берейік. Аңдарды қоректендір ойыны:
Мақсаты: Осылай барлық аңдарды қоректендіріп шығады. Балалар орнымыздан тұрып сергіту сәтін жасайық. Сергіту жаттығуы: Алма баққа барайық, Алма жинап алайық, Ең үлкенін дәмдісін . Әжемізге сыйлайық. |
ия Жұмбақтың жауабы: -Күз мезгілі. -Үш ай бар.қыркүйек, қазан, қараша. Күн суытады,далада жаңбыр жауады.Ағаштың жапырақтары қурап жерге түседі.Адамдар жылы киінеді,құстар жылы жаққа ұшып кетеді.
алма ия -Балалар ертегіні мұқият тыңдайды. Анам етті,әкем палауды тамақты, ал өзім бәліш жегенді ұнатамын. -Әрине,қиқымы шашылса теріп аламыз Әр бала өз ойын айтады. Ойынға қызығушылық танытады.
Ит Сүт Балалар қызығушылықпен қатысады. Бірге қайталайды. |
|
Рефлекциялық түзетушілік |
Балалар біз бүгін қандай еретегімен таныстық?
Ертегі сіздерге ұнады ма?
Балалар ертегі сіздерге ұнаған болса алдарыңыздағы алма терегіне
өздеріңнің суреттерің бейнеленген алманы
жапсырыңыздар. Ертегіде қандай кейіпкерлер бар екен? Ендеше балалар билингвалық компонентті бірге айтайық. Билингвальды компонент: тамақ –еда,тары-пшено,сәбіз-морковь,сүт – молоко. Балалар бүгінгі ашық оқу -қызметіне сіздер өте жақсы қатыстыңдар, сондықтан мен сіздерге бүгінгі ашық оқу- қызметінен естелік болып қалатындай ертегі брошюрасын сыйлағым келіп тұр . Сау болыңыздар балалар! |
Балалар сұрақтарға жауап береді. Қуанышты сезімдерін білдіреді
Қайталайды Қуанады Рахмет айтады |
Күтілетін нәтиже :
Біледі: асты қадірлеу керектігін,
Игереді: жемістердің дәмін,түсін , пішінін ажыратуды;
Меңгереді: тез ойланып,тез жауап беруді біледі
«Бекітемін» «Нұрбалапан» бөбекжай балабақшасы меңгерушісі М.Кадимова
«11» қазан 2019жыл
Ұйымдастырылған ашық оқу-қызметі.
Тақырыбы:« Не дәмді?» ертегісі.
Дайындаған: «Бәйтерек» тобы
Тәрбиешісі: Матаева М.Д

2019-2020 жж

шағым қалдыра аласыз

















