Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән:Қазақ тілі Сабақ тақырыбы Негізгі және туынды зат есім |
Мектеп: Т.Тәжібаев атындағы№47 мектеп-гимназия КММ Мұғалімнің аты-жөні: Кененбаева А.А. |
||||||||||
Күні: |
|
||||||||||
Сынып: 3 А |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; |
||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
|
||||||||||
Оқушылардың көбі:
|
|||||||||||
Оқушылардың кейбірі: - мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтарды өз бетінше құрастырады, нақты тұжырыммен жауап береді;
|
|||||||||||
Бағалау критерийлері |
мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтарды құрастыра алады, жауап береді; негізгі, туынды зат есімді анықтайды; жіберілген стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен табады, түзетеді. |
||||||||||
Сөздік қор |
Пәндік терминология және тірек сөздер: Зат есім, сөз таптары, сөз құрамы, түбір, қосымша, жұрнақ, негізгі, туынды зат есімдер Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:
|
||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Өнер түрлерінің адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру ; Оқушыларды өнерді бағалай білуге, өнер иелерін,туындыларын қастерлей білуге тәрбиелеу. |
||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану |
||||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Зат есім. Қандай сұрақ қойылатыны, зат есімнің жалқы есім және жалпы есім болып бөлінетіні, олардың емлесі, зат есімнің жекеше, көпше түрлері туралы біледі. |
||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 2 минут 5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал. Жарқырап күн де
ашылды, . (Ұ, Ж, қ) «Ыстық үстел» әдісі бойынша зат есім, оған қандай сұрақ қойылатыны, зат есімнің түрлері, олардың емлесі туралы өтілген тақырыпты қайталау жұмысы жүргізіледі. Оқушылар дөңгелене тұрып, зат есім туралы білімдерін бірінен соң бірі кезектесе ортаға салады. «Сиқырлы суреттер» ойыны бойынша суреттерді сөздерді сызба негізінде сөз құрамына талдайды.
Түбір сөздердің қай сөз табынан жасалғанын анықтайды. Қорытынды жасайды. Әнші, етікші,сызғыш сөздерін сөз құрамына талдай отырып, қорытынды жасайды. етік-етікші етік- түбір, - ші -жұрнақ ән-әнші ән- түбір, - ші -жұрнақ сыз-сызғыш сыз- түбір, -ғыш -жұрнақ Оқушыларға негізгі, туынды зат есім туралы түсінік беріледі.
Бағалау дескрипторы: - негізгі, туынды зат есімді ажыратады; - олардың жасалу жолдарын біледіл. |
2-слайд
5-слайд 6--слайд
7-8-слайд
9-слайд
10-слайд
|
|||||||||
Сабақтың ортасы 3 минут
5 минут
2 минут
2 минут 3 минут 3 минут 3 минут 4 минут |
ІІ. Негізгі бөлім 3.4.2.4 (МК, Ө) Көркем жазу. Кең жолды дәптерге жазу үлгісін көрсету. Дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу үлгісін сақтай отырып сөйлем жазады. Мысалы: Дд ддд Дд Достық - алтыннан да қымбат. (мақал) Оқушыларға қарамен жазылған сөзді сөз құрамына талдау ұсынылады. Дос - түбір, тық - жұрнақ. Оқушылар қандай зат есім екенін, оның қалай жасалғанын анықтайды. Бағалау дескрипторы: -сөз құрамына талдайды; -негізгі, туынды зат есімді анықтайды; 3.2.3.1 (ТЖ; Ө) Мәтінді тыңдау. 35-жаттығу. Оқушыларға «Өнерлі бала» мәтіні тыңдатылады. Мәтін мазмұны бойынша төмендегі аақпарааттардың дұрыс-бұрыстығын анықтап, жауап бер. Мәтін кейіпкерлерінің әрекетіне өз көзқарасыңды білдіруге бағытталған сұрақтарды жалғастырып көр:
«Сиқырлы қобдиша» әдісі арқылы алдымен бірінші топ мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, сұрақтарды жазып, сандықшаға салады. Араластырылған сұрақтар еркін түрде қатысушыларға таратылып беріледі. Екінші топ сұраққа жауап береді. Ары қарай, екінші топ оқушылары бірінші топтың қойған сұрақтарына жүйелі, толық жауап береді. Мұғалім оқушылардың іс-әрекетін бақылап, бағыт беріп тұрады. «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс-әрекеттеріне кері байланыс жасайды. Түсіндірме сөздікпен жұмыс Ботадай боздап-егіліп жылау, аңырау
Оқушылар тапсырманы жұпта орындайды. Жұпта талқылаған соң топ болып кеңеседі. Ойларын ортаға салады. Бағалау дескрипторы
Дәптермен жұмыс3.4.2.4, 3.3.5.1 (Ө, Т, Ж, қ) 37-жаттығу Өтірік өлеңнің қатесін түзеп оқуып жазады.. Шалғы қайрап қаймақпен, Шұбат іштім қайрақпен. Шортан аулап шарбақпен, Шөп қоршадым қармақпен. Есентай Ерботин -зат есімдерді сөз құрамына талдату -шалғы,шұбат, шортан, шөп негізгі зат есім. Сергіту сәті. Дене қимыл жаттығулары жасалады. Өтірік өлеңнің мағынасын қалай түсінесіңдер? . зат есімдерді тауып, сөз құрамына талдайды. Бағалау дескрипторы: - зат есімдерді табады;
3.4.2.4 (ҰЖ) Іскерлік өлеңін оқушылар оқиды. Сөйлем мүшелеріне сөз құрамына талдайды. Неліктен негізгі, туынды зат есім екенін дәлелдеп айтады. Бағалау дескрипторы:
(Ө; Ж, Ж) Саралау. Шығармашылық үзіліс.
Бағалау дескрипторы:
Терме диктант Сыншы ,әкеі теңізші, бұзау,ұшқыш, қайық, саудагер, жазушы Тексеру:сыншы, теңізші, ұшқыш, саудагер, жазушы Бағалау дескрипторы:
-Кім тез табады?ойыны Төмендегі жұрнақтарды пайдаланып бірнеше туынды зат есім жаса. -қыш -қой -паз -хана -кер -гіш Бағалау дескрипторы:
Мен саған, сен саған ойыны арқылы сабақты қорытындылау |
Дәптермен жұмыс
11-слайд
«Қазақ тілі» оқулығы 3-сынып. Жумабаева А., «Атамұра баспасы» 2018 ж.
Оқулық Дәптермен жұмыс 12-слайд
13-слайд
14-слайд
15-слайд
Дәптермен жұмыс 17-слайд
18-слайд
19-слайд
20-слайд |
|||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі арқылы түсінбеген сұрақтарын жазып, бағдаршам көздеріне жабыстырады.. Үй тапсырмасы 27 беттегі 38-жаттығуды орындау Сызбадағы сурет пен тірек сөздерді қатыстырып, « Өнерлі қыз» тақырыбында мәтін жазу.
|
23-слайд
22-слайд |
|||||||||
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||
Топтық тапсырмаларды саралау бойынша беру. Қабілеті жоғары оқушыларға одан әрі дамуы үшін көмек қажет ететін оқушыларға қайта түсіндіру арқылы қолдау көрсетіледі. |
Қалыптастырушы бағалаулар дескрипторлар негізінде өзін-өзі бағалау, жұпта бағалау және мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге асырылады. |
Топта бірі-бірі тыңдау. Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
|||||||||
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |