Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән:Қазақ тілі

    Бөлім:Өнер

    Сабақ тақырыбы

    Негізгі және туынды зат есім

    Мектеп: Т.Тәжібаев атындағы№47 мектеп-гимназия КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Кененбаева А.А.

    Күні:


    Сынып: 3 А

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;

    3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау;

    3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, жауап береді;

    • сөз құрамы сызбасы негізінде негізгі және туынды зат есімдерді анықтайды;

    • стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен таба алады, түзетеді;

    Оқушылардың көбі:

    • пікір білдіруге бағытталған сұрақтарды мәтіннің мазмұны бойынша құрастырады, оларға жауап береді;

    • негізгі және туынды зат есімдерді ажыратады;

    • жіберілген стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету жолдарын қарастырады.

    Оқушылардың кейбірі:

    - мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге

    бағытталған сұрақтарды өз бетінше құрастырады,

    нақты тұжырыммен жауап береді;

    • туынды зат есімдер жасай алады;

    • жіберілген стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетіп, шапшаң жазады;


    Бағалау критерийлері

    мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтарды құрастыра алады, жауап береді;

    негізгі, туынды зат есімді анықтайды;

    жіберілген стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен табады, түзетеді.

    Сөздік қор

    Пәндік терминология және тірек сөздер:

    Зат есім, сөз таптары, сөз құрамы, түбір, қосымша, жұрнақ, негізгі, туынды зат есімдер

    Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:


    • Негізгі, туынды зат есімдердің айырмашылықтары қандай?(саралау сұрағы)

    Құндылықтарды дарыту

    Өнер түрлерінің адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру ;

    Оқушыларды өнерді бағалай  білуге, өнер иелерін,туындыларын қастерлей білуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Зат есім. Қандай сұрақ қойылатыны, зат есімнің жалқы есім және жалпы есім болып бөлінетіні, олардың емлесі, зат есімнің жекеше, көпше түрлері туралы біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут











    5 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал.

    Жарқырап күн де ашылды,
    Айналаға нұр шашылды.
    Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
    Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
    Мақсатымыз - білім алу,
    Міндетіміз – еңбектену.
    Еңбектену арқылы,
    “5 “- ке қолды жеткізу!

    .

    (Ұ, Ж, қ) «Ыстық үстел» әдісі бойынша зат есім, оған қандай сұрақ қойылатыны, зат есімнің түрлері, олардың емлесі туралы өтілген тақырыпты қайталау жұмысы жүргізіледі. Оқушылар дөңгелене тұрып, зат есім туралы білімдерін бірінен соң бірі кезектесе ортаға салады.

    «Сиқырлы суреттер» ойыны бойынша суреттерді сөздерді сызба негізінде сөз құрамына талдайды.

    түбір + жұрнақ = туынды сөз

    Дуга 1 Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2



    Түбір сөздердің қай сөз табынан жасалғанын анықтайды. Қорытынды жасайды. Әнші, етікші,сызғыш сөздерін сөз құрамына талдай отырып, қорытынды жасайды.

    етік-етікші етік- түбір, - ші -жұрнақ

    ән-әнші ән- түбір, - ші -жұрнақ

    сыз-сызғыш сыз- түбір, -ғыш -жұрнақ

    Оқушыларға негізгі, туынды зат есім туралы түсінік беріледі.

    Зат есім негізгі және туынды болып екіге бөлінеді.

    Негізгі түбірден болған зат есімді негізгі зат есім дейді:ана, бала, кесте, көз.

    Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған зат есімді туынды зат есім дейді:іскер, суретші, оқулық.



    Бағалау дескрипторы:

    - негізгі, туынды зат есімді ажыратады;

    - олардың жасалу жолдарын біледіл.






    2-слайд







    5-слайд

    6--слайд






    7-8-слайд

















    9-слайд







    10-слайд


    Сабақтың ортасы

    3 минут













    5 минут





















    2 минут







    2 минут







    3 минут















    3 минут













    3 минут




















    4 минут








    ІІ. Негізгі бөлім

    3.4.2.4 (МК, Ө) Көркем жазу.

    Кең жолды дәптерге жазу үлгісін көрсету.

    Дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу үлгісін сақтай отырып сөйлем жазады.

    Мысалы: Дд ддд Дд

    Достық - алтыннан да қымбат. (мақал)

    Оқушыларға қарамен жазылған сөзді сөз құрамына талдау ұсынылады. Дос - түбір, тық - жұрнақ.

    Оқушылар қандай зат есім екенін, оның қалай жасалғанын анықтайды.

    Бағалау дескрипторы:

    -сөз құрамына талдайды;

    -негізгі, туынды зат есімді анықтайды;

    3.2.3.1 (ТЖ; Ө) Мәтінді тыңдау.

    35-жаттығу. Оқушыларға «Өнерлі бала» мәтіні тыңдатылады.

    Мәтін мазмұны бойынша төмендегі аақпарааттардың дұрыс-бұрыстығын анықтап, жауап бер.

    Мәтін кейіпкерлерінің әрекетіне өз көзқарасыңды білдіруге бағытталған сұрақтарды жалғастырып көр:


    • Өнерлі өрге жүзеді -дегенді қалай түсінесің?

    «Сиқырлы қобдиша» әдісі арқылы алдымен бірінші топ мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, сұрақтарды жазып, сандықшаға салады. Араластырылған сұрақтар еркін түрде қатысушыларға таратылып беріледі. Екінші топ сұраққа жауап береді. Ары қарай, екінші топ оқушылары бірінші топтың қойған сұрақтарына жүйелі, толық жауап береді. Мұғалім оқушылардың іс-әрекетін бақылап, бағыт беріп тұрады.

    «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс-әрекеттеріне кері байланыс жасайды.

    Түсіндірме сөздікпен жұмыс

    Ботадай боздап-егіліп жылау, аңырау

    • Олардың әрқайсысына сұрақ қой, айырмашылығын байқа.

    • Туынды зат есімді сөз құрамына талда.

    Оқушылар тапсырманы жұпта орындайды. Жұпта талқылаған соң топ болып кеңеседі. Ойларын ортаға салады.

    Бағалау дескрипторы

    • мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге сұрақ құрастырады;

    • сұрақтарға өзіндік пікірін білдіріп, жауап береді;

    • негізгі, туынды зат есімді анықтайды;

    Дәптермен жұмыс3.4.2.4, 3.3.5.1 (Ө, Т, Ж, қ)

    37-жаттығу Өтірік өлеңнің қатесін түзеп оқуып жазады..

    Шалғы қайрап қаймақпен,

    Шұбат іштім қайрақпен.

    Шортан аулап шарбақпен,

    Шөп қоршадым қармақпен.

    Есентай Ерботин

    -зат есімдерді сөз құрамына талдату

    -шалғы,шұбат, шортан, шөп негізгі зат есім.

    Сергіту сәті. Дене қимыл жаттығулары жасалады.

    Өтірік өлеңнің мағынасын қалай түсінесіңдер?

    . зат есімдерді тауып, сөз құрамына талдайды.

    Бағалау дескрипторы:

    - зат есімдерді табады;

    • сөз құрамына талдайды;

    • өтірік өлеңді қатесіз, сауатты жазады.

    3.4.2.4 (ҰЖ) Іскерлік өлеңін оқушылар оқиды. Сөйлем мүшелеріне сөз құрамына талдайды. Неліктен негізгі, туынды зат есім екенін дәлелдеп айтады.

    Бағалау дескрипторы:

    • сөздерді сөз құрамына талдап, негізгі, туынды зат есімді анықтайды;

    • туынды зат есімнің жасалу жолын түсіндіреді.

    (Ө; Ж, Ж) Саралау. Шығармашылық үзіліс.

    • Түбірге тиісті жұрнақтарды жалғап, туынды зат есім жаса.

    • Туынды зат есімдермен сөйлем құрап жаз.

    Біл, бас, су

    - лық, - лік, - хана, - шы, - ші,-дық, -тық, - гер,

    Бағалау дескрипторы:

    • тиісті жұрнақтарды жалғап, туынды зат есімдер жасайды;

    • туынды зат есімдермен сөйлем құрайды;

    • құраған сөйлемдерін қатесіз жазады.

    Терме диктант

    Сыншы ,әкеі теңізші, бұзау,ұшқыш, қайық, саудагер, жазушы

    Тексеру:сыншы, теңізші, ұшқыш, саудагер, жазушы

    Бағалау дескрипторы:

    • берілген сөздерден, туынды зат есімдер жазады;

    -Кім тез табады?ойыны

    Төмендегі жұрнақтарды пайдаланып бірнеше туынды зат есім жаса.

    -қыш -қой -паз -хана -кер -гіш

    Бағалау дескрипторы:

    • тиісті жұрнақтарды жалғап, туынды зат есімдер жасайды;

    Мен саған, сен саған ойыны арқылы сабақты қорытындылау

    Дәптермен жұмыс



    11-слайд










    «Қазақ тілі» оқулығы 3-сынып. Жумабаева А., «Атамұра баспасы» 2018 ж.



























    Оқулық

    Дәптермен жұмыс

    12-слайд



    13-слайд











    14-слайд






    15-слайд










    Дәптермен жұмыс

    17-слайд


    18-слайд






    19-слайд








    20-слайд

    Сабақтың соңы

    3 минут

    Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі арқылы түсінбеген сұрақтарын жазып, бағдаршам көздеріне жабыстырады..

    Үй тапсырмасы 27 беттегі 38-жаттығуды орындау

    Сызбадағы сурет пен тірек сөздерді қатыстырып,

    « Өнерлі қыз» тақырыбында

    мәтін жазу.


    23-слайд



    22-слайд

    Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Топтық тапсырмаларды саралау бойынша беру.

    Қабілеті жоғары оқушыларға одан әрі дамуы үшін көмек қажет ететін оқушыларға қайта түсіндіру арқылы қолдау көрсетіледі.

    Қалыптастырушы бағалаулар дескрипторлар негізінде өзін-өзі бағалау, жұпта бағалау және мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге асырылады.

    Топта бірі-бірі тыңдау. Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтау.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кененбаева Айгул Айнакуловна
    06 Қараша 2022
    648
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Негізгі және туынды зат есім 3-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Негізгі және туынды зат есім 3-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету;
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән:Қазақ тілі

    Бөлім:Өнер

    Сабақ тақырыбы

    Негізгі және туынды зат есім

    Мектеп: Т.Тәжібаев атындағы№47 мектеп-гимназия КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Кененбаева А.А.

    Күні:


    Сынып: 3 А

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;

    3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау;

    3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, жауап береді;

    • сөз құрамы сызбасы негізінде негізгі және туынды зат есімдерді анықтайды;

    • стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен таба алады, түзетеді;

    Оқушылардың көбі:

    • пікір білдіруге бағытталған сұрақтарды мәтіннің мазмұны бойынша құрастырады, оларға жауап береді;

    • негізгі және туынды зат есімдерді ажыратады;

    • жіберілген стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету жолдарын қарастырады.

    Оқушылардың кейбірі:

    - мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге

    бағытталған сұрақтарды өз бетінше құрастырады,

    нақты тұжырыммен жауап береді;

    • туынды зат есімдер жасай алады;

    • жіберілген стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетіп, шапшаң жазады;


    Бағалау критерийлері

    мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтарды құрастыра алады, жауап береді;

    негізгі, туынды зат есімді анықтайды;

    жіберілген стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен табады, түзетеді.

    Сөздік қор

    Пәндік терминология және тірек сөздер:

    Зат есім, сөз таптары, сөз құрамы, түбір, қосымша, жұрнақ, негізгі, туынды зат есімдер

    Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:


    • Негізгі, туынды зат есімдердің айырмашылықтары қандай?(саралау сұрағы)

    Құндылықтарды дарыту

    Өнер түрлерінің адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру ;

    Оқушыларды өнерді бағалай  білуге, өнер иелерін,туындыларын қастерлей білуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Зат есім. Қандай сұрақ қойылатыны, зат есімнің жалқы есім және жалпы есім болып бөлінетіні, олардың емлесі, зат есімнің жекеше, көпше түрлері туралы біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут











    5 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал.

    Жарқырап күн де ашылды,
    Айналаға нұр шашылды.
    Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
    Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
    Мақсатымыз - білім алу,
    Міндетіміз – еңбектену.
    Еңбектену арқылы,
    “5 “- ке қолды жеткізу!

    .

    (Ұ, Ж, қ) «Ыстық үстел» әдісі бойынша зат есім, оған қандай сұрақ қойылатыны, зат есімнің түрлері, олардың емлесі туралы өтілген тақырыпты қайталау жұмысы жүргізіледі. Оқушылар дөңгелене тұрып, зат есім туралы білімдерін бірінен соң бірі кезектесе ортаға салады.

    «Сиқырлы суреттер» ойыны бойынша суреттерді сөздерді сызба негізінде сөз құрамына талдайды.

    түбір + жұрнақ = туынды сөз

    Дуга 1 Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2



    Түбір сөздердің қай сөз табынан жасалғанын анықтайды. Қорытынды жасайды. Әнші, етікші,сызғыш сөздерін сөз құрамына талдай отырып, қорытынды жасайды.

    етік-етікші етік- түбір, - ші -жұрнақ

    ән-әнші ән- түбір, - ші -жұрнақ

    сыз-сызғыш сыз- түбір, -ғыш -жұрнақ

    Оқушыларға негізгі, туынды зат есім туралы түсінік беріледі.

    Зат есім негізгі және туынды болып екіге бөлінеді.

    Негізгі түбірден болған зат есімді негізгі зат есім дейді:ана, бала, кесте, көз.

    Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған зат есімді туынды зат есім дейді:іскер, суретші, оқулық.



    Бағалау дескрипторы:

    - негізгі, туынды зат есімді ажыратады;

    - олардың жасалу жолдарын біледіл.






    2-слайд







    5-слайд

    6--слайд






    7-8-слайд

















    9-слайд







    10-слайд


    Сабақтың ортасы

    3 минут













    5 минут





















    2 минут







    2 минут







    3 минут















    3 минут













    3 минут




















    4 минут








    ІІ. Негізгі бөлім

    3.4.2.4 (МК, Ө) Көркем жазу.

    Кең жолды дәптерге жазу үлгісін көрсету.

    Дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу үлгісін сақтай отырып сөйлем жазады.

    Мысалы: Дд ддд Дд

    Достық - алтыннан да қымбат. (мақал)

    Оқушыларға қарамен жазылған сөзді сөз құрамына талдау ұсынылады. Дос - түбір, тық - жұрнақ.

    Оқушылар қандай зат есім екенін, оның қалай жасалғанын анықтайды.

    Бағалау дескрипторы:

    -сөз құрамына талдайды;

    -негізгі, туынды зат есімді анықтайды;

    3.2.3.1 (ТЖ; Ө) Мәтінді тыңдау.

    35-жаттығу. Оқушыларға «Өнерлі бала» мәтіні тыңдатылады.

    Мәтін мазмұны бойынша төмендегі аақпарааттардың дұрыс-бұрыстығын анықтап, жауап бер.

    Мәтін кейіпкерлерінің әрекетіне өз көзқарасыңды білдіруге бағытталған сұрақтарды жалғастырып көр:


    • Өнерлі өрге жүзеді -дегенді қалай түсінесің?

    «Сиқырлы қобдиша» әдісі арқылы алдымен бірінші топ мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, сұрақтарды жазып, сандықшаға салады. Араластырылған сұрақтар еркін түрде қатысушыларға таратылып беріледі. Екінші топ сұраққа жауап береді. Ары қарай, екінші топ оқушылары бірінші топтың қойған сұрақтарына жүйелі, толық жауап береді. Мұғалім оқушылардың іс-әрекетін бақылап, бағыт беріп тұрады.

    «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс-әрекеттеріне кері байланыс жасайды.

    Түсіндірме сөздікпен жұмыс

    Ботадай боздап-егіліп жылау, аңырау

    • Олардың әрқайсысына сұрақ қой, айырмашылығын байқа.

    • Туынды зат есімді сөз құрамына талда.

    Оқушылар тапсырманы жұпта орындайды. Жұпта талқылаған соң топ болып кеңеседі. Ойларын ортаға салады.

    Бағалау дескрипторы

    • мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге сұрақ құрастырады;

    • сұрақтарға өзіндік пікірін білдіріп, жауап береді;

    • негізгі, туынды зат есімді анықтайды;

    Дәптермен жұмыс3.4.2.4, 3.3.5.1 (Ө, Т, Ж, қ)

    37-жаттығу Өтірік өлеңнің қатесін түзеп оқуып жазады..

    Шалғы қайрап қаймақпен,

    Шұбат іштім қайрақпен.

    Шортан аулап шарбақпен,

    Шөп қоршадым қармақпен.

    Есентай Ерботин

    -зат есімдерді сөз құрамына талдату

    -шалғы,шұбат, шортан, шөп негізгі зат есім.

    Сергіту сәті. Дене қимыл жаттығулары жасалады.

    Өтірік өлеңнің мағынасын қалай түсінесіңдер?

    . зат есімдерді тауып, сөз құрамына талдайды.

    Бағалау дескрипторы:

    - зат есімдерді табады;

    • сөз құрамына талдайды;

    • өтірік өлеңді қатесіз, сауатты жазады.

    3.4.2.4 (ҰЖ) Іскерлік өлеңін оқушылар оқиды. Сөйлем мүшелеріне сөз құрамына талдайды. Неліктен негізгі, туынды зат есім екенін дәлелдеп айтады.

    Бағалау дескрипторы:

    • сөздерді сөз құрамына талдап, негізгі, туынды зат есімді анықтайды;

    • туынды зат есімнің жасалу жолын түсіндіреді.

    (Ө; Ж, Ж) Саралау. Шығармашылық үзіліс.

    • Түбірге тиісті жұрнақтарды жалғап, туынды зат есім жаса.

    • Туынды зат есімдермен сөйлем құрап жаз.

    Біл, бас, су

    - лық, - лік, - хана, - шы, - ші,-дық, -тық, - гер,

    Бағалау дескрипторы:

    • тиісті жұрнақтарды жалғап, туынды зат есімдер жасайды;

    • туынды зат есімдермен сөйлем құрайды;

    • құраған сөйлемдерін қатесіз жазады.

    Терме диктант

    Сыншы ,әкеі теңізші, бұзау,ұшқыш, қайық, саудагер, жазушы

    Тексеру:сыншы, теңізші, ұшқыш, саудагер, жазушы

    Бағалау дескрипторы:

    • берілген сөздерден, туынды зат есімдер жазады;

    -Кім тез табады?ойыны

    Төмендегі жұрнақтарды пайдаланып бірнеше туынды зат есім жаса.

    -қыш -қой -паз -хана -кер -гіш

    Бағалау дескрипторы:

    • тиісті жұрнақтарды жалғап, туынды зат есімдер жасайды;

    Мен саған, сен саған ойыны арқылы сабақты қорытындылау

    Дәптермен жұмыс



    11-слайд










    «Қазақ тілі» оқулығы 3-сынып. Жумабаева А., «Атамұра баспасы» 2018 ж.



























    Оқулық

    Дәптермен жұмыс

    12-слайд



    13-слайд











    14-слайд






    15-слайд










    Дәптермен жұмыс

    17-слайд


    18-слайд






    19-слайд








    20-слайд

    Сабақтың соңы

    3 минут

    Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі арқылы түсінбеген сұрақтарын жазып, бағдаршам көздеріне жабыстырады..

    Үй тапсырмасы 27 беттегі 38-жаттығуды орындау

    Сызбадағы сурет пен тірек сөздерді қатыстырып,

    « Өнерлі қыз» тақырыбында

    мәтін жазу.


    23-слайд



    22-слайд

    Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Топтық тапсырмаларды саралау бойынша беру.

    Қабілеті жоғары оқушыларға одан әрі дамуы үшін көмек қажет ететін оқушыларға қайта түсіндіру арқылы қолдау көрсетіледі.

    Қалыптастырушы бағалаулар дескрипторлар негізінде өзін-өзі бағалау, жұпта бағалау және мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге асырылады.

    Топта бірі-бірі тыңдау. Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтау.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 3 сынып
    06.11.2022
    648
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кененбаева Айгул Айнакуловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации