Бекітемін:
Күні: 15.03.2017ж Класы: 9
Пәні: алгебра
Сабақтың
тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе
- теңдіктер
Сабақтың
типі: Аралас
сабақ
Сабақтың
мақсаты: Оқушыларға негізгі
тригонометриялық тепе – теңдіктердің шығу жолымен таныстырып, бір
тригонометриялық функцияның мәні бойынша қалғандарының мәнін табуды
меңгерту.
Сабақтың
міндеттері:
а)
Білімділік: Оқушыларға бір
тригонометриялық функцияның мәні бойынша қалғандарының мәнін
табуды, өрнектерді ықшамдауды меңгерту.
ә)
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық
қабілеттерін, зейіндерін, математикалық тілін, сөздік қорларын,
есеп шығару дағдыларын дамыту.
б)
Тәрбиелілік: Оқушыларды шапшаңдылыққа,
белсенділікке, жауапкершілікке, тиянақтылыққа, өздігінен әрекет
етуге тәрбиелеу.
Сабақтың
әдісі: көрсете түсіндіріу,
практикалық, сұрақ – жауап, өз бетімен
жұмыс
Пайдаланылған
технология:СТО элементтері:
сәйкестендіру,
Оқулық: А.Әбілқасымова, В.Корчевский,
А.Абдиев, З.Жұмағұлова Алгебра – 9, Алматы «Мектеп»
2013ж
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд,
формулалар, жұмыс дәптері, кеспе қағаздар, ұлағатты сөздер,
маркер.
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі /1
мин/
ІІ. Өткен материалды қайталау
/8 мин/
а) кесте /3
мин/
ә) мини – тест /3
мин/
ІІІ. Жаңа материалды
түсіндіруге даярлау
ІV. Жаңа материалды түсіндіру
/10 мин/
V. Жаңа материалды бекіту /2
мин/
VІ. Есептер шығару /15
мин/
а) жұмыс дәптерімен
жұмыс
ә) есептер
палитрасы
VІІ. Үйге тапсырма /1 мин
/
VІІІ. Бағалау /3
мин/
ІХ. Қорытындылау
«Сәйкестендіру кестесі» /5 мин /
І. Ұйымдастыру
бөлімі
-
амандасу;
-
түгендеу;
-
сабаққа назарын
аудару
ІІ. Өткен материалды
қайталау
а) /Кестені
толтырыңдар/
-
-
ә) Жедел –
тест
І
вариант
1.1890
бұрышы қай ширекте
орналасқан?
А. І В. ІІ С. ІІІ Д.
ІV
2.Қай бұрыш І ширекте
орналасқан?
А.
4390
В.
3450
С.
4610
Д.
1820
3.Сандар арасынан 0-ден кіші
санды анықта:
А.
00
В. 00
С.–tg(-300) Д.
ctg(-300)
4.Берілген сандардың арасынан
оң санды табыңдар:
А. -
00
В. 00)
С.–tg(-600) Д.
ctg(-600)
5.9000
бұрышын радианмен
өрнектеңдер:
А.
В. С.
Д.
5
Жауабы: 1. С 2. А 3. Д 4. С 5.
Д
ІІ
вариант
1.3710
бұрышы қай ширекте
орналасқан?
А. ІІ В. ІІІ С. ІV Д.
І
2.Қай бұрыш ІІ ширекте
орналасқан?
А.
2800
В.
4300
С.
5300
Д.
5500
3.Сандар арасынан 0-ден кіші
санды анықта:
А.
00
В. 0) С.
tg450
Д.
-ctg(-450)
4.Берілген сандардың арасынан
оң санды табыңдар:
А. -
00
В. 00
С. tg(-
500
) Д. –ctg
500
5.18000
бұрышын радианмен
өрнектеңдер:
А.
В. С.10 Д.
20
Жауабы: 1. Д 2. С 3. В 4. В 5.
С
ІІІ. Жаңа материалды
түсіндіруге даярлау.
Олай болса, оқушылар біздің
бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе –
теңдіктер. Сонымен біз бүгінгі сабақта Негізгі тригонометриялық
тепе – теңдіктермен танысамыз және олардың біреуінің мәні берілген
жағдайда қалғанының мәнін табуды, өрнектерді ықшамдауды
үйренеміз.
ІV. Жаңа материалды
түсіндіру
Негізгі тригонометриялық
тепе – теңдіктер
(1) (2)
(3) 1
(4) (5)
(6)
1 –
мысал. Егер
және болса,
онда ,
, – ның мәндерін
табайық.
Шешуі: (1)
формуладан шығады
немесе .
бұрышы І ширекке тиісті
болғандықтан, бұл ширекте көрсетілген барлық функциялардың мәндері
оң.
Демек,
.
Егер
және ,
екенін
ескерсек, .
Онда
2
–
мысал. Егер
және болса,
онда ,
, – ның мәндерін
табайық.
Шешуі: Берілгені
бойынша бұрышы ІІ ширектің
бұрышы, сондықтан косинустың таңбасы теріс. Сонда (1) формула
бойынша .
Енді (2) және (4) формулаларды
қолданамыз: ;
3
–
мысал. Егер
және болса,
онда ,
, – ның мәндерін
табайық.
Шешуі: формуласынан шығады. ІV ширекте
синустың таңбасы теріс болғандықтан ,
. (3)
формуладан және (4)
формуладан аламыз.
V. Жаңа материалды
бекіту.
VІ. Есептер
шығару
І
кезең: /оқулықпен
жұмыс/
№
|
Берілгені:
|
Ширек:
|
Табу
керек:
|
Шешуі:
|
№297
(а)
|
|
|
|
.
Ж: .
|
№297
(ә)
|
|
|
|
.
Ж: .
|
№300
|
|
|
|
.
.
Ж: .
|
№301
|
|
|
|
.
Ж: .
|
№298. Өрнекті
ықшамдаңдар:
б)
(1+
а)
ә)
ІІ кезең: «Есептер
палитрасы» /Өз бетімен
жұмыс/
-
-
-
-
-
-
-
-
.
-
Әрбір есеп белгілі бір
түстерге сәйкес орналастырылған. Бұл түстердің мағынасын ашып
берейін.
Жасыл түс – бүгінгі сабақта
жақсы жетістікке жетеді;
Қызыл түс – көпшілік ортасында
жүргенді ұнатады;
Сары түс – белсенділік
танытады;
Көк түс – әділдікті,
тұрақтылықты, мейірімділікті білдіреді.
VІІ. Үйге
тапсырма: № 299,302 . Формула
жаттау.
VIII. Бағалау.
/әрбір кезең 3,4,5 балдық
жетондар арқылы бағаланады/
Сабаққа араласқан оқушыларды
бағалаймын.
ІХ.
Қорытындылау.
Сәйкестендіруді
орындаңдар:
1
|
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
5
|
|
1
|
6
|
арқылы
|
|
7
|
арқылы
|
|
8
|
|
|