Материалдар / Ашық сабақ "Ньютонның екінші заңы. Масса" 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Ньютонның екінші заңы. Масса" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Ньютонның екінші заңы. Масса: Мақсаты: Оқушыларға механикалық күштер туралы, олардың формуласын, бағытын түсіндіру; сонымен қатар, динамиканың іргелі заңдарының бірі Ньютонның екінші заңын тұжырымдау; масса ұғымынығ физикалық мағынасын ашу; Дамытушылық: жүйелі түрде ойлауға, ізденуге, өз ойын ашық түрде айта білуге үйрету; білімге деген құштарлығын ояту Тәрбиелік: мұқияттылыққа, үйымшылдыққа, топпен жұмыс жасау-ға, өздерін еркін ұстауға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2018
6097
14 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Жамбыл орта мектебі» ММ

Ашық сабақ

Сабақтың тақырыбы:Ньютонның екінші заңы. Масса9-сынып.





Өткізген: Смагулова Балшекер Госмановна2016 жылКүні: 14/10/2016
Сабақтың жоспарыФизика9-сынып
Сабақтың тақырыбы:Ньютонның екінші заңы. Масса
Мақсаты:Білімділік: Оқушыларға механикалық күштер туралы, олардың формуласын, бағытын түсіндіру; сонымен қатар, динамиканың іргелі заңдарының бірі Ньютонның екінші заңын тұжырымдау; масса ұғымынығ физикалық мағынасын ашу; Дамытушылық: жүйелі түрде ойлауға, ізденуге, өз ойын ашық түрде айта білуге үйрету; білімге деген құштарлығын ояту Тәрбиелік: мұқияттылыққа, үйымшылдыққа, топпен жұмыс жасау-ға, өздерін еркін ұстауға тәрбиелеу.
Сілтеме:
  • Оқыту әдістемесі
  • Оқулық. Физика, 9 сынып
  • Күтілетін нәтиже: 1.Оқушылар Ньютонның екінші заңы туралы білім алады. 2.Өз беттерімен формуланы қорытады. 3. Формуланы қолданып, есептер шығара алады.
    Сабақта қолданылатын материалдар
  • Жұмыс дәптері, оқулық
  • Тақта, топшамалар, ақ қағаздар, маркерлер, тірек-сызбалар
  • Оқыту әдістері:1.Білім берудегі жаңа тәсілдер(топтық жұмыс,диалогтық оқыту,сұрақ-жауап)2. СТО( тірек-схема толтыру)3.АКТ қолдану(слайд презентация)4.Бағалау(бірін-бірі критерий арқылы бағалау,мұғалімнің формативті бағалауы,кері байланыс-оқушы пікірін ескеру)
    Дерек көздері:Оқулықтағы материалдар, формулалар жинағы
    Ұранымыз:«Ойлан, ізден, шарықта»
    Сабақтың барысы
    Сабақтың кезеңдері:Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Ұйымдастыру кезеңі:Амандасу. Оқушыларды түгендеу. Оқушыларды 1,2-ге санап топқа бөлу Әр топқа бағалау парағын береді.Амандасады. Жоқ оқушыларды атайды.Санау арқылы 2 топқа бөлінеді Өз топ, топ басшысын сайлайды. Оқушыларды сабаққа қатысу картасы б/ша топ басшысы бағалап отырады
    Қызығушылықты ояту кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру (миға шабуыл стратегиясы) А) топтастыру стратегиясы























    Ә) кестемен жұмыс (оқулықпен жұмыс)



    Үйге берген тапсырманы сұрауӘр топқа таратпа қағаздармен маркерлер тарату.

    Анықтамасы БелгіленуіҚандай Өлшем шама бірлігі Түрлері Құралы
  • Анықтамасы: Дененің басқа денелер тарапынан болатын әрекеттің нәтижесінде үдеу алатынын сипаттайтын және осы әркеттің өлшемі болып табылатын физикалық шама.
  • Күш – векторлық шама
  • Өлшем бірлігі: Ньютон
  • Өлшейтін құрал: динамометр
  • Белгіленуі: F
  • Түрлері: Ауырлық күші, үйкеліс күші, серпімділік күші, тіректің реакция күші


  • Оқушылар үй тапсырмасын еске түсіреді жауап береді.Өздеріне берілген тапсырмаларды орындайдыӘр берілген тапсырмаға топ мүшелері ойланып жауап береді. Жауап бере алмаған топтың сұрағына келесі топ мүшелері жауап бере алады.

    Сабақтың мақсатын қою, жаңа тақырыпты ашу Әр топтың алдында конверт бар, сол конвертті ашуға тапсырма беріледі.
  • Дене инерттілігі дегеніміз не?
  • Дене жылдамдығының өзгеруіне не себеп болады?
  • Шалқан ертегісінің суреті беріледі.
  • «Шақырды мысық тышқанды,Тышқан келіп мысықтан Мысық болса күшіктен, Күшік қыздан ұстады. Қыз әжесін, ал әжей Көмекке шалын шақырды. Шал ұстады шалқаннан Бәрі тартып жабылып, Жұлып алды ақыры.Сұрақ:Қандай жағдайда шалқан үдеу алады?
    Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.





    Ертегіні талқылау арқылы тақырыптың атауын өздері ашады.
    Мағынаны ажырату кезеңі. Жаңа материалды игеруБүгінгі сабағымызда «Күш. Масса. Ньютонның екінші заңы» тақырыптарын тірек-сызба арқылы қарастырамыз
  • Күштің өзінің алатын үдеуіне ықпал ететін қасиетін инерттілік деп аталады.
  • Масса – дененің инерттілігінің өлшемі
  • Ньютонның екінші заңы: денеде туындайтын үдеу оған әрекет етуші күшке тура пропорционал.


  • Ньютонның екінші заңының формуласын Бұл теңдеу динамиканың негізгі заңы деп аталады. Бұдан теңәрекетті күш үдеудің шамасы мен бағытын анықтайтыны шығады. Ньютонның ІІ заңының негізінде күш бірлігі енгізіледі. Күш бірлігіне массасы 1 кг дене 1 м/с2 үдеу тудыратынын күш алынған. Си жүйесіндегі күш бірлігі Ньютон (Н) деп аталады. Сонымен, = 1 кг*м/с2
    Оқушылар дәптерлеріне орындайды, Оқушылармен оқулықпен жұмыс жасайдыНегізгілерін естеріне сақтайды.

    Ой толғаныс. Есептер шығару Екі топқа есептер беріледі. Орындарында отырып шығарады.І топтың есебі ІІ топтың есебі

    Есептерді тақтаға , дәптерлеріне шығарады, топ ішінде талдайды, бұрын болған оқушылар түсінбей отырған оқушыларға есептің шешуін көрсетеді, түсіндіреді.





    Сабақты бекіту кезеңі. «Сөйлейтін таяқша» ойынын ойнату.

    Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Сиқырлы таяқшаны алған оқушы бүгінгі тақырып бойынша есінде қалған түйін сөз айтады. Осылай бүкіл сынып оқушылары сөйлеп шығады.
    Үйге тапсырма:§12, 10 –жаттығу (есептер шығару)Күнделікке жазып алады.
    Бағалау





































    Топ басшысы бағалау парағына толтырып отырған балдары бойынша бағаланады.20 баллдан жоғары-«5»13-19 -«4»6-12-«3»0-5-«2»Бағалау парағы

    Топ басшысы қойылған бағаларды түсіндіреді
    Рефлексия. Кері байланыс



    Тақтаға «білім ағашы» іледі. Стикерді таратып, өз ойларын жазуды тапсырады

    Сабақтың қай жері ұнағанын, қай жеріне өзгеріс енгізуді ұсынады.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!