Күні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: 2Қатыспағандар саны:- |
Сабақтың тақырыбы | Менің мектепке баратын жолым. О дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: О әрпімен оқушыларды танысады.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым, презентация |
Тілдік құзыреттілік | О дыбысы мен әрпі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Көзді салып қараңыз,Былай қанат қағамыз./Б.Бөрiбаев/– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| №1 Тыңдалым.- Ал, балалар, ойнайық.Ойнайық та ойнайық.Қандай жұмбақ болса да,Шешпей оны қоймайық.1. «Оюда» бармын,«Допта» бармын,«Түнде» жоқпын.Мен сонда қандай дыбыспын? (О)«О» дыбысын 3 рет хормен қайталап айтқызу.Осы дыбыспен сөздер ойлау.- «О» қандай дыбыс?-Неге дауысты дыбыс?- Ол сөздің қандай буындарында кездеседі?- Кім осы дыбыспен мақал келтіреді? |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Оң қолымда – бес саусақ,Сол қолымда – бес саусақ.Алақанды ашамыз,Бесті беске қосамызКел, санайық ал мұны,Нешеу болды барлығы?Оң қолымда – бес саусақ,Сол қолымда – бес саусақ.Жасырып ем бесеуін,Қалды мұнда нешеуі?Бесеу екен қалдығы.Нешеу болды барлығы?Жазылым:Қаламымызды аламыз,Әдемі етіп ұстаймыз.Достарымыздан ұялмай,Жазуымызды бастаймыз.О ОООООооооооОР ОР ОР | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма8 минут | №2 Оқылым. ОР ОЛ ОНОРАЛ ОЛАР ОРА | Түрлі тапсырмалар |
Аяқталуы
16 минут
|
№3 Сыныптасыңмен ізденуді ұйымдастыр.Олар.........................Олар.....................
|
Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут
| Рефлексия |
Кеменің суреттері |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |