|
Қазақ тілі |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың атауы |
Одағай |
|||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Білімділік: Одағай, оның
түрлері, жазылуына жаттығу,оқушылардың шығармашылықпен жұмыс
жүргізуі, диалог, білім мен дәстүрді ұштастыру. |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
||||
|
Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Түрлі фигуралардың көлеміне сай топтарға бөлу |
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
І топ. «Көктем» Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. |
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
||||
|
Қызығушылықты ояту |
||||
|
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
||||
|
Ой толғаныс |
Енді «Бәйге» жарысын әрі қарай
жалғастырамыз. Балалар, «Бәйге» жарысында аттар жаратылып, бәйге
қосылады. Озып келген ат бәйгені алады. Біз де үш топ болып бәйгеге
шабамыз, өз білімімізді көрсетеміз. Өткен сабақ бойынша тапсырмалар
орындалады, оған «Орамал тастау» ойынын ойнаймыз. Ойында ойнаушылар
екі топқа бөлініп, қарама – қарсы отырады. Жүргізуші бірінші топтың
шеткі ойыншысына сөздің бірінші бөлігін айтып орамал лақтырады.
Қағып алған ойыншы тез сөз шығатындай етіп екінші бөлігін
табады. |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Одағай" 4 сынып
Ашық сабақ "Одағай" 4 сынып
|
Қазақ тілі |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың атауы |
Одағай |
|||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Білімділік: Одағай, оның
түрлері, жазылуына жаттығу,оқушылардың шығармашылықпен жұмыс
жүргізуі, диалог, білім мен дәстүрді ұштастыру. |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
||||
|
Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Түрлі фигуралардың көлеміне сай топтарға бөлу |
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
І топ. «Көктем» Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. |
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
||||
|
Қызығушылықты ояту |
||||
|
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
||||
|
Ой толғаныс |
Енді «Бәйге» жарысын әрі қарай
жалғастырамыз. Балалар, «Бәйге» жарысында аттар жаратылып, бәйге
қосылады. Озып келген ат бәйгені алады. Біз де үш топ болып бәйгеге
шабамыз, өз білімімізді көрсетеміз. Өткен сабақ бойынша тапсырмалар
орындалады, оған «Орамал тастау» ойынын ойнаймыз. Ойында ойнаушылар
екі топқа бөлініп, қарама – қарсы отырады. Жүргізуші бірінші топтың
шеткі ойыншысына сөздің бірінші бөлігін айтып орамал лақтырады.
Қағып алған ойыншы тез сөз шығатындай етіп екінші бөлігін
табады. |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру. |
|||
шағым қалдыра аласыз













